Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Hehe- litt vanskelig innimellom, men det går stort sett greit. Er jo noksa vant med nordlendinger da... På fredag kommer jeg til Tromsø- er det der du bor Arytai? Det var der det var Topp20 ikke sant?

 

Tror nok at jeg har hatt el nå. Ganske sikker på at det var i slutten av forrige uke (sa det nettopp til sambo). Har ikke kjent murringer etter torsdag. Da skal det være litt over 1 uke til mens. Håpe håpe.:)

 

Den vekta den vekta... Tør ikke veie meg lengre. Føler at kiloene sitter så stuck og. Vil liksom ikke av samme hvor mye jeg trener og hvor sunt jeg spiser. Spurte legen i går og hun sa at det sikkert var stoffskiftet mitt. Har hatt probl med det tidligere. Skjønner veldig godt det du sier om klærne (skjønte etterhvert- klian du liksom:)). Mine har og krympet i det siste...:) Jaja- bare en anledning til å kjøpe nytt.

 

Vi la ikke inn bud. Sitter litt på gjerdet og venter. Dårlig tidspunkt å kikke etter hus, men vi måtte bare sjekke det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ håpa ilage dæ:)

 

Æ skylla litt på aldern å at æ ikkje klar å ta av mæ like lætt som når æ va tili i 20 åran...d bli jo vanskeliar jo eldre man bli...mn mn, sånn e d nu og æ får bære godta d:)

 

Ja, bor i Tromsø. Ka du ska her? Ska du videre t heimplassn t samboern din? Han va fra Troms en plass?

 

Ja man kan jo ha problema me vækta om stoffskifte e ute av kontroll. Mn ikkeje bære vektproblema. Man kan å få problema me humøre...Æ har tatt bloprøva før å sjekk d mn d har ikkje slått ut nåkka mn di sei jo d kan vær vanskeli å finn ut av.

 

Arti å gå på visning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Vi tar flyet til Tromsø for å kjøre videre til Narvik. Blir null stopp i Tromsø visst- skal kjøre om natta.:)

 

Vet dere- i dag hadde jeg litt blod på papiret i morges. Ble så glad for var sikker på at TR skulle komme. Men nei, det ble med det lille lyserøde blodet. Har nå begynt å tenke om det kan være en slags festeblødning? Vet jo hverken når el var eller når vi hadde sex. Jaja, bare vente å se. Hadde egentlig håpet på TR nå slik at jeg kunne slappe av i de 3 ferieukene mine. Hvis jeg er gravid kommer jeg IKKE til å slappe av.:)

 

Hva skjer med Scooby? Og Sanna? Har de tatt ferie fra oss?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo..bade temperaturan e kommen tel oslo så no ligg vi bære å duppe i have...:-)

Eg hadde positiv el test idag...juhu....

Gubben e heavvy på aksjelegginga...e faktisk ivrigere enn meg på en mars baby.....jøss...ja ja...eg sei ikkje nei takk...:-)

Koffør flyg dokker tel tromsø?

Koffør ikkje evenes eller bardufoss?

ka det e fra tromsø tel narvik 33mil eller nåkka...?

Då kjøre dokker faktisk gjennom en del av den kommunen som eg e fra...Fossbakken heite det der dokker kjæm tel å kjøre...tar man av der ned tel tennevoll så kjæm man etterkvært tel der eg e ifra...:-)

No har eg fått visst at ei tel venninna av meg e gravid...herre det må være babyboom eller nåkka førr tia...he he....

Hadde ikkje vært dumt om vi her inne testa positivt snart...ferie eller ikkje...:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo prøver å forklare meg hvor det er, men jeg husker ikke for har bare kjørt der en gang. Han skal peke ut til meg i morgen.:) Eller- kanskje det er for mørkt da?!

 

Lykke til med aksjene! Herlig når sambo er mer ivrig enn en selv. Vi skal nok også hoppe i køyet i dag pga det blodet. Kan jo være i forbindelse med el?!

 

Vi flyr for vi skal låne en bil i Tromsø:) Normalt sett tar vi til evenes. Har ingen peil på hvor mange mil, men ca 3,5 timer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ha ha ah ah ahaaahø hø hø...Flire enda...:-) artiiiiig....Vært i nord norge før på sommarn?

>Vi har det lyst heile tia på sommarn...og mørkt heile tia på vinter´n...sånn grovt sett...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg trodde ikke det var lyst HELE natten. Du har jo rett, men jeg bruker å sove etter 24 jeg.:) Vi skal kjøre til ca 04.00 om natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiser vi nordover så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på BIM i de neste 3 ukene. Må nok innom for må jo følge med hvordan det går med dere.:)

 

Om 14 dager ca er det jo IKM for Sanna. Scooby har jeg mistet kontrollen på- hvordan går det Scooby? Og sist men ikke minst Arytai. Kommer sambo til å endre mening, eller skal dere bare nyte sommeren uten å tenke på å bli gravide?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det visst bare meg her....

 

Ville bare si før jeg drar at legen ringte og fortalte at jeg hadde hcg på 29... Vi vet ikke enda hva det betyr. Mulig gravid igjen, men kan vel være noe annet.

 

God helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW!... Det e jo kjempespennande dåå! :) Reknakje med at det føre te at du slappa meir av i ferien eller?!.... :) Ka som e planen no då?! skal du inn og måle ny HCG eller skal du berre vente å sjå?!

 

 

eg er vel akkurat ferdig med El trur eg...testa ikkje denna mnd så har ingen aning om når det var... men hadde EL smerter og slim søndag og mandag.... og berre smerter tirsdag og onsdag... og murringa i går og i dag... + at eg har hatt skikkelig magesmerter i dag som kjem og går ...:/

 

 

kor det ellers går då?! har kje vøre her inne på et par daga... har jobba så masse... var på jobb fra i går ettermiddag te i dag kl 3... så litt sliten ja!....

 

har kjøpt oss grill i dag så no skal eg ut å handle grillmat :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare teste selv. Er jo i nord så jeg får ikke kommet meg til legen.:(

 

Kjekt å høre fra deg Scooby.:) Snakkes mer siden. Taxi kommer om 10 min- må springe.

 

Kos deg med grillinga og nyt det fine været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å Svarte helsike...:-)

Håpe håpe håpe.....:-)

Du MÅÅÅÅ teste ny hcg da....

Ja, denna el testinga...eg hadde en dag med positiv el...testa ettermiddag som de anbefaler...fuck annbefalinga....testa 3 dager negativt også testa eg morgen...da slår den ut ja....men bare en dag...

så vi har nok gått glipp av denne el....:-(

Indrefilet at svin......aaaaaaaa......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

då MÅ du oppdatere oss Orkide når du testa :) Spennande spennande... kan vel kje være så masse anna enn gravid veL?! :)

 

Eg hadde berre en pos el test forrige mnd og.... ?! Trudde det va vanlig eg?!

 

er i skikkelig krapp form i dag... trøtt, kvalm og vondt nederst i magen... :S Men litt tidlig å tenke symptomer og eg looovde meg sjølv at eg kje skulle gjere det denna mnd!....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:)

 

Æ har hatt d så travelt på jobb denna uka og me syk samboer så har æ dratt lasse her heime så å sei aleina:) må jo vart han opp når han e syk. Mn nu e d roligar og da har æ ti å sett litt her åsså.

 

Hæ orkide? Gud så spennanes! Håpa d e stiganes HCG du har:)

Oppdater så snart du veit nåkka meir:):)

 

Så du fikk pos el test dn eine dagen du testa på mårran sanna? Du må husk d t næste el at du ska test mårran da, vest d bli aktuelt da;P håpa ikkje d:)

 

Scoobydo, du e færdi me el du å ser æ? Håpa nu dåkker traff blink denna gangen:)

grilling sei du? Hørtes godt ut. Sei d samme som sanna, indrefile av svin! D bæste kjøtte æ veit om, eller ved siden av kylling da!

 

Æ testa jo el æ å selv om vi ikkje prøv å bli gravid. (Har for øvrig ikkje kjøpt prevensjon enda)...

Har ikkje fått t me dn monitoren så æ testa me vanli el test åsså og da fant æ dn og testa pos i 3 daga. Mn rægna nu me at TR kjæm næste helg.

 

Ka dåkker ska i helga da? Vi har begge jobb så vi skal være kos oss:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har data i Narvik også...:)

 

Måtte bare lure meg innpå for å oppdatere dere. Testa i morges og er nok gravid igjen ja. Testa med billigtest (stav) og det var en ganske sterk strek der. Har kjøpt CB som jeg skal ta i morgen. Er egentlig ikke overlykkelig for jeg er veldig redd nå. Redd for at jeg skal ligge å blø nå i sommer.

 

Begynte på babyklister i dag. Vet dere hvor lenge jeg skal ta det? Får søke litt på nettet. Tenkte å ringe gyn på mandag og be henne fakse resepter til apotek her i Narvik. Har jo lyst på den hjelpen hun lovet meg..:)

 

Men Sanna- dere har vel hatt sex sånn jevnt og trutt? Håper at spiren sitter selv om du ikke fikk til testene. Så plassen du kommer fra i natt. Var ikke så langt fra Narvik det...

 

Høres ikke ut som dere er helt fremmed for å prøve igjen Arytai.:)

 

Grilling Scooby? Jeg tror ikke jeg så innlegget ditt. Kylling og er jo godt, men det beste syns jeg alltid er tilbehøret.:)

 

Kos dere i kveld.

 

Kan være at vi snakkes mer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verka som om du bli lætt gravid orkide:)

Gratuler så masse!!!!!:D

Håpa d går bra denna gangen mn æ førstår at du e redd!:(

 

Sei i fra kordan d går!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vei førræstn ikkje kor længe du ska bruk babyklister...

Mn benøtt dæ a all jælp du kan få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har blitt lett gravid, men det hjelper ikke når jeg ikke klarer å holde på spiren:( Overraskende dette. Vi hadde gitt opp med prøving og pliktsex for leeeenge siden. Jeg må jo være hyperfruktbar.:)

 

Jeg kan visst bruke klisteret en stund.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d må jeg si:P

Vi får håp spira sett denna gangen:)

 

Prøv å kos dæ du på ferie:)

 

Klæm t dæ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennande då Orkide,, skjønna at du e bekymra etter du har mista 2 ganga... håper du får tilsendt resept så du får begynne på tablettane... du har ingen aning kor langt du er på vei eller?! Snakka om å være super fruktbar ja...

 

er nok ferdig md el ja.. (trur eg)... har jo ikkje testa denna mnd så har ingen oversikt over når eg egentlig hadde El...IKM neste mandag... har ikkje akkurat trua denna mnd heller så rekna med det blir en ny PP!....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Orkidé...så artig...

Eg e på tur i bursdag så eg har litt dårlig tid...:-)

Ja eg fikk bada...bada heilt tel det regna...:-)

Du skal ta iallefall ta babyklister de 12 første ukene.

Hadet bra og god kveld...:-)

Eg skal drikke vin ikveld...he he...litt bra e det no med å misse el...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah... høyrdes digg ut med vin Sanna :) Litt alkoholsugen her i kveld ja.. !! Skal på sommerfest i horten i morga... men må nok køyre sann at eg kjem meg heimatt og på jobb på mandag! Satse på neste helg.. har heller ingen tru denna pp'en... så ingen forhåpninga her i gården! ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...