Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Morgen jenter:)

 

I dag har æ seinvakt og d gleda æ mæ faktisk t. E så artie folk æ ska på jobb ilage:D

 

Sola skinn mn her e sur vind så d bli ufyseli kaldt. Dn goe tempen kjæm jo når vi tar ferie om 1,5 uka! hihi...

 

Godt me vin i går sanna??

Blei d grilling i går scoobydo?

Orkide, alt bra? korsn va d å ta babyklister?smaka d nåkka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei..

 

morro å jobbe når det e artige folk man jobba i lag med... :) Hadde ei tidligvakt på jobben eg hadde før... (har snart vært der i fem år)... og storkosa meg... såg ikkje på klokka en gang!! :D

 

I dag e det Horten som står på tapeten.. men har et spm... eg har EL slim i dag!??! Dvs iallefall noko som ligna.. e strekkbart, men kje fult så bra som det var forrige helg... what happening?! Mulig at egget ikkje løsna forrige helg og kroppen prøva å kvitte det med seg no?! Har fortsatt mens smerter.. spes på venstre side...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, tja, d kan vl vær som du sei. At egget hadd problema me å løsne... Du kan jo ta en el test før å prøv å få et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja veit.. men har ingen el test her så det var litt provo! Får vel heller prøve å lokke sambo i natt når eg kjem heim fra sommarfest :) Sikraste måten hehe... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu jente...:-)

Kan være vel være el no...men kordan skal utflodet(uuuuu så hærlig samtaleemne...:-)) være om du e gravid? For eg synes å ha lest at man skal visst ha utflod når man e gravid..kan ikkje huske om eg hadde det...:-S

Eg hadde mareritt i natt...drømte at eg va gravid og eg hadde drukket....djises kor dum man e....

Eg må vel og sei at nervan tok meg igår og det blei bare 2 glass rødvin...SÅ det va vel samme nervan som utløste marerittet...:-)

Det va kjempekoselig i bursdag ja, bare jente så det blei selvfølgelig masse babyprat...:-)

Va ei der som va 7-8 uke på vei og hadde blødd masse for ei tid telbake. Da kom det frem at de fleste på festen hadde mistet....rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsing ja Scoobydo... Jeg hadde jo el slim for maaange uker siden, men hadde neppe el da. Tror at egget ikke var klar for å løsne allikevel. Jeg antar at jeg er nærmere 5 uker på vei nå.

 

Haha Sanna- hva skal jeg si som har vært på ei skikkelig fyllekule ETTER at jeg var gravid. Hadde null tro på at det kunne være noe så jeg tok det helt ut i 30 års dag. Gyn sier at det ikke skader. Jeg måtte bare leve som normalt. Vi får nå se hvordan det går... Slapper forholdsvis godt av, men sjekker jo litt etter blod da.... Ikke verdens undergang om det går galt igjen.

 

Jeg leste noe angående utflod... Når den etterlater seg rundinger i trusa så er det fruktbart utflod og hvis det blir striper er det ikke fruktbart. Jeg har hatt masse frem til nå, men er litt mindre for tiden.

 

Kjekt at du har det kjekt på jobb Arytai.:) Ikke alle forunt...

 

Ellers så har vi det helt topp i ferien. Har nettopp grilla. Nå blir det snart en middagshvil.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Det e ikkje bare bare med det el slimet...:-)

men kordan skal utflod(eller mangelen på det) oppføre seg ved graviditet?

Nei, det e nok mange som har hatt seg både en og fleire fyllekule før de oppdaga at de va gravid.....enda meir tullåt e eg når eg veit at vi nok missa heile el´en denna måneden...:-S

Så eg hadde ingen grunn tel å la vær å drikke, men de andre drakk ikkje så mye heller så det ville bære vært dumt om eg tok heilt av...:-)

Eg har også en arbeidsplass som eg trives veldig godt på...det e alfa og omega for meg. ville ikkje klart meg lenge på en plass som eg ikkje trivdes på.

Koselig på ferie? Eg snakka heim no i morrest og de sa det va bra ver og...her regne det masse...:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde runding utflod til for noen dager siden, så jeg tror kanskje at gravid utflod er rundinger... Blir bare antagelser.:)

 

Jeg er oppe på dataen for å sjekke ut BIM, men sitter stort sett ute i det nydelige været. Vi har 40 grader i sola og 18 i skyggen. Nyter virkelig livet! Synd du ikke skal hjemom snart Sanna. Hvis du skulle det så kunne vi tatt en shopping runde i Narvik.:) Sambo er ikke en tålmodig shopper så jeg blir nok å dra til byen alene noen dager.

 

Jeg holder meg her på Bli Gravid foreløpig kjenner jeg. Kan være at jeg sniker innom terminklubben etterhvert, men ikke på leeenge enda.

 

Hva gjør du på en søndagskveld da Sanna? Trist at det regner på østlandet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kor deilig...ja eg like å shoppe i narvik, de har det meste på de 2 kjøpesentrene. Åsså blir det pause på Markus som regelt..:-)

Skulle egentlig på kamp idag, men har så ont i magen at eg måtte være heime...

Sitter og ser tv og bimmer....:-)

Lite action her ja...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jente:)

 

Syns d e flott at du e gravid ijæn orkide:)

 

Her va d fint ver mens vi va på jobb, nu e d litt meir overskya...mn opphold og bra temperatur.

Dåkker andre toan må sei ifra om og når dåkker testa gravidtest. Rægna ikkje me d bli før næste uke? :)

 

I mårra har vi bægge fri fra jobb og d blir deilig:=)

 

ps:æ ska nu lur mæ t å ta en litn tæst æ å...sia vi har hatt ubeskytta sex etter vi bestemt null baby me d første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med meg sambo på amfi senteret i dag, men det var dødfødt.

Han klager så.:) Tar meg en tur alene etter middag tenker jeg.

 

Huff da Sanna- vondt i magen? Kan det være noe på gang tror du? Jeg vet at du sier at dere ikke fikk utnyttet el, men de svømmerne kan overleve i ganske mange dager....:)

 

Arytai- ja, jeg følte at dere ikke var helt med på det dere selv sa.:) Når har du IKM? Føler du noe på kroppen?

 

Blir spennede å følge dere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Æ har ikm søndag eller mandag, har jo vorr litt ureg etter sa så en av de dagan:)

 

Hehe, han syns ikkje d va så arti på butikkan næi:D

Min kar syns faktisk d ikkje e så borti natta å gå på butikka mn han bli fort lei da;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, føl ikkje så mykje på kroppen ainna enn at æ har ømme bryst og e litt uggen t tider:)

Ka e dine symptoma nu da?:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei...

 

Da har vi IKM samma dag Arytai :) Når hadde du pos el test?! har nada kontroll på EL denna gangen... så rekna med det går inn i 4 PP på oss! Har hatt en del menssmerter i går og i dag.. men det har liksom vært sann sia eg mista i april!... PMS symptoma e tydeligvis blitt meir framtredande så kan liksom kje stole på symptomer i fh til graviditet!

 

Ka du merka da Orkide?! hadde du en feeling denna gangen og eller før du fekk målt hcg hos legen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Nei- jeg var nokså sikker på at det ikke var noe på gang. Har jo hatt murringer fra 2 uker etter SA og frem til for ca 2,5 uker siden og da lurte jeg jo litt. Hva blir det da- ca 5 uker?!:) Murringene var liksom borte fra torsdag og så var jeg hos legen på tirsdag (i forrige uke). Kan være at det festet seg når jeg hadde murringer siste gangen? Hvem vet.... Tror at kroppen prøvde å ha eggløsning lenge, men at det ikke ville slippe.

 

Men nå har jeg litt andre symptomer. Det har begynt å murre igjen. Vet ikke om jeg liker det, men det er vel vanlig. Har ufattelig ømme bryster. Har egentlig ikke blitt så mye større de siste ukene, men ømme er de. Har nok og vært litt opp og ned i humøret og så har jeg faktisk hatt spenn i tennene. SKjønte ikke hva de snakket om, men nå skjønner jeg. Ganske ubehagelig det der. Kvalmen kommer sterkere og sterkere og oftere og oftere og jeg er veldig sliten og slapp. Godt jeg har ferie sier nå jeg. Det som fikk meg til å bli sikker var faktisk en test. De andre gangene har jeg liksom bare visst det.

 

Kjenner at jeg er redd for at egget har festet seg sent og at jeg vil miste pga det (slik vi snakket om forrige dagen).

 

Ellers ikke noe spesielt... Ser frem mot helga til dere nærmer dere testing. Kjekt at dere har IKM på samme dag da.... Tenk om vi alle kunne blitt gravide samtidig! Det hadde jeg virkelig likt! Unner dere herlige jenter en spire i magen som vil BLI DER I 9 MND.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...kvalme e positivt...:-)

Nei det e no ikkje nåkka på gang her nei...skal ikkje kaste bort test engang denna pp har eg bestemt...:-)

Spare han tel neste.

Så det e ikkje likens som sist gang orkidé? e kanskje positivt det og...:-)

Ja eg glede meg tel dokkers testing eg og...:-D Må leve litt på dokker denna måneden...he he....

Ja de gubban e ikkje like lett å ha med på shopping...gubben prøve sett bæste, men han har rett og slett ikkje peiling...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje æ.

Vi tar ferie næste torsdag:) Gleda mæ masse!!!

 

I dag har vi fritt. Har vorr å kjøpt oss nye utemøbla så nu bli d bra her å:)

Ka dåkker jør på i dag da?

 

Orkide, kvalme e jo positivt:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje noko ferie her i gården nei! Akkurat komt heim fra jobb! Har vært på folkemuseet på bygdøy i dag.. så vakta gikk fryktelig fort... morro :)

 

I dag skal eg ut å ete middag med ei venninne som e 25... koselig :) Har et lite dilemma om eg skal ta med bilen eller la den stå... e 99% sikker på at eg ikkje e gravid.. menssmertene e allerede på plass... så TR kjem sikkert om noken daga... (forhåpentligvis ikkje før søndag... då blir det klusj i syklusen min)....

 

Har du fri i dag Sanna!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt respons...:-)

Nei har ikkje fri, eg har kveldsvakt, vil si at eg state 18.43 i kveld og jobber til 01.57.

Samme vakta som i går, det var litt morsomt når 40,000 personer skulle til og fra konsert på valle hovin....:-)

Har kjeda meg idag....giddesløs og....:-)

Har laga middag med masse grønnsaker, vi skal vel på han igjen i neste pp og da tenkte eg vi skulle spise riktig sunt fremover..:-)

Har vært litt deilig å bare slappa heeelt av denna pp...Så det va ikkje så farlig og bomme på el..:-)

TR no? allerede? Trudde ikkje du skulle ha den før i neste uka...ilamma meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei skal ikkje det! Men har masse mens smerter allerede... men kroppen e litt i ulage etter eg mista... provo provo! Eg e faktisk roligare og roligare for kvar PP ... men so var eg nokså hysterisk i 1 etter eg mista så det e egentlig litt godt hehe! :)

 

Kan tenke meg at det var en del folk ja.. skal ut i dag eg... så rekna me det e bra livatt i kveld og :) MÅ berre bestemme meg for bil eller ikkje bil :/ Har sååå lyst å drikke... men e dyrt med taxi heim når man bur på karihaugen gitt!....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen...enda en dag med seinvakt...:-)

Ja det va bra med folk ute igår og..:-)

Ja det er dyrt med taxi, best å starte festen såpass tidlig at man drar hjem før siste t-bane eller buss går..:-)

Va det artig ute igår da scooby?

Ka med dokker andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei...

 

Var morro i går ja :) Fekk sambo te å komme å hente meg så slapp taxi!... Blei et lite inntak av alkohol og... så satse på at magefølelsen om at eg ikkje e gravid stemmer!

 

Hadde ei venninne som skulle ut etter konserten i går og ho sa det va rimelig kaotisk og t banen va smekkfull!....

 

Har akkurat stått opp eg no... sove ca 11-12 tima hehe... har nattevakt i natt så greit å være litt utkvilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Så du kosa dæ i går scoobydo?:) så rætt du jor.

Sanna, va du ute i går?? Fikk ikkje heilt me mæ...:/

 

Æ har vorr på dagvakt i dag, hektisk. Æ har så mange i opplæring som ska jobb nu i sommar at æ bli heilt utslitt.

Så ska æ møt føreldran mine i dag. De har kjørt t Målselv me campingvogna og kjæm t byen en tur nu. Bli koseli:)

 

Bli aleina i helga. Min kjære reis heim t føreldran i mårra. Han ska i begravelse t bestemora.

 

Orkide? Går alt bra og du kosa dæ på ferie?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna var på jobb! :)

 

Det e slitsomt med mange nye om sommaren ja... har en del sommarvikara vi og som e begynt no i begynnelsen av juli!.. og det merkast... blir mykje spm og ting går litt seinare enn vanlig!....

 

Morro med besøk da! :)

 

Lure og på det samme som Arytai... korleis går det medd eg Orkide?!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...