Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Se det ja- mange symptomer det....:) Håpe, håpe...

 

Jeg tror at jeg er 5+6 eller rett rundt der. Testa jo hcg hos legen tirsdag for akkurat 2 uker siden og den var da på 29. Antar at det var en dag eller to før IKM for det ville vel såvidt slått ut på noen tester da.... Har jo null peil på når vi har hatt sex, så dette blir bare antagelser ut i fra målinga hos legen. Kan jo og være at jeg har testet sent positivt- produsert hcg sent- og da kan jeg jo være en del lengre på vei. Men, jeg vil anta at jeg ihvertfall er 5+6.:) Har tenkt litt på dette ser du.

 

Kjenner mye murringer og strekk i magen i dag og liker ikke det. Forbinder det med noe galt...

 

Takk for at du vil holde meg i hånda- jeg trenger deg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj neg test i dag og.. vil at tanta skal komme så man kan komme i gang med ny PP!...

 

hadde mykje murringa og strekk i magen forrige gang eg og orkide, og det er ofte et tegn på at livmora veks :)

 

No er det tid for jobb :)

 

snakkast seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Æ kan dessverre ikkje hold dæ i handa over t 1 tri mn æ kan hold dæ i handa her inne:)

Håpa nu at alt går bra!

Tæsta du fortsatt neg scoobydo, syns dn kunn bynn å bli positiv nu:)

Flott me tantedyr sanna:D æ har 3 av samme sorten i alderen 3-6. To jente og en guttelutt. De e så skjønn atte!!

 

Nu har æ 2 arbeidsdaga ijæn før ferie. Sein i dag og tili i mårra. Hærregud kor æ gler mæ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må bli holde i handa her inne :)

 

Jepp.. .fortsatt negativt! er på dag 31 no då... har hatt syklusa på 33 før, men det va 1 etter MA... får prøve å teste igjn etter helga om tanta fortsatt ikkje melde sin ankomst... noko den sikkert gjer!.. Provo med ustabil syklus!

 

Har berre 1 tantedyr eg... sku gjerne hatt fleire :) men har nokon filletantedyr og :) og liksom tantedyr og..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi snakker om tantedyr- jeg har ingen. Har et filletantedyr da, men får ikke se henne så ofte som jeg hadde ønsket.:(

 

I dag er det fint vær her i Narvik. Jeg har ligget mye i dag for har vært så ufattelig rar i formen. Trøtt, sliten, skjelven, kvalm, murringer i magen og svimmel. Rett og slett dårlig almenntilstand. Er det normalt? Tror at Crinonen gjør meg ekstra trøtt da. Har vært bedre i kveld skal sies... Har fått jobbet litt i hagen til svigers og lest litt bok.

 

Så kjekt at du snart har ferie Arytai! Gled deg- det er en herlig følelse.:) Jeg har i utg pkt 1,5 uker igjen av ferien, men jeg skal være sykemeldt 1 uke etter ferien og. Både om det går bra eller om det går dårlig. Det har jeg bestemt!!:)

 

Forbannet med de der testene Scobby. Håpe at du har hatt sen el!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel det høres jo ut som graviditetssymptomer det Orkide! Du får ta alle symptomer som et godt tegn :) Men kan vel hende at tablettene forsterker de?!

 

Misunnelig på dokke som har ferie og snart ferie! slitsomt å jobbe no om dagen syns eg...

 

Er nok greit å være sjukemeldt ja?! får du tilbud om UL eller?!

 

satse på sein EL ja :) Irritera meg over at eg ikkje testa El no hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Vi kryssa fingran før at d e positive symptoma du har orkide:)

Godt at du har ferie nu i begynnelsen av svangerskape å bra at du ska sykemeld dæ etterpå. D kan jo ikkje vær nåkka videre problema å få sykemelding sia du har vært uheldig så mange ganga. Syns du ska vær sykemeldt t i alle fall over 12 uke! :)

 

Scoobydo, du sei du e misunnelig på de som har ferie og vi som tar? Når du tar ferie så e vi andre tbake på jobb og slit ræva av oss så du har jo nåkka å se fram t;P

 

Sanna, kor du e?

 

Æ e på jobb, så innimellom rapportskrivinga så snik æ mæ en tur inn hit:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg veit... prøva å trøste meg med det :)

 

er berre 4 veke igjen...og det går jo fort... :)

 

heilt enig med Arytai.. syns du skal sjukemelde deg så te du er ferdig med 1 trimester...

 

Sanna er sikkert opptatt med tantedyret sitt... :)

 

Du må fresten oppdatere oss om tanta kjem som vanlig i morga eller kje sanna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte jo bare svare på det ene der. Er jo inne og myser innimellom.:) Fantastisk mange bra svar da. Reflekterte jenter, så det høres ut som de fleste er uenige med HI.

 

Jeg skal på UL 4 august dersom det går bra. På en måte så ser jeg ikke frem til at ferien skal ta slutt, men på en annen måte håper jeg at tiden skal gå fort slik at det blir ul tid. Skjønner?:)

 

Godt du ser innom Arytai.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skjønna det altså!... litt over 14 daga til då?! blir spennande! Greit du har ferie no då...da skjer det som oftest meir og man har litt andre ting å tenke på :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jente, ja eg kjenne at mensen e på tur ja..-) så da e det ikm i uke 33 neste...Eg har seinvakt førr tia så da e eg ikkje heime på kveldan..Så da e det masse aktivitet uten meg..he he...

Ka som skjer på 1.tri? det må eg sjekke ut...blir spess irritert på de som vil forvise alle som har sa ma ut av 1.tri...så med en gang nåkka unormalt hender sår man ikkje skrive/spørre der inne....man skal sette skylapper på alle tidlig gravide...ja...førr min del skal de no få sette der inne....:-)

Ferie e hærlig, men eg føle faktisk at eg har litt ferie no selv om eg jobbe....sia vi får så masse gjesta og gjør så masse rart i forbindelse med det.

Må vel ha meg litt frokost no...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du gjere det ja! Kunne ønske mensen var på vei her og... kjenne ingenting anna en at eg har ildt (vondt) i bekkenet...

 

det va akkurat det som skjedde på 1 trimester.... er ikkje lov å skrive om blødninga og bekymringa der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no har eg vært å spionert på 1.tri....en likens tråd svarte eg på førr noen uke sia og fikk hunnsnut av HI orka ikkje svare...de skulle lagd 2 stk 1.tri...en fantasi og en virkelighet....:-)

Ellers så e det kongever i oslo...hærlig..:-)

Eg skal på jobb ikveld så da e det sikkert masse folk på sognsvann sia...:-) eg skal kjøre linje 3 heile dagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er heilt sikkert masse folk på sognsvann i kveld ja når veiret er bra! Har egentlig fri dag i dag eg... men har tatt på meg ei ekstra vakt på jobben eg hadde før! Sanne ting man angra på når fridagen først kjem hehe :)

 

Men e veldig koselig der.. og dei ekstra pengane kjem veldig godt med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klart æ ikkje la vær å kommenter innlegget på 1 tri. Gu så provo HI va!!!

 

Håpa, dåkker tæsta positiv jente og håpa d fortsatt står bra t me dæ orkide:)

 

I dag braka d laus på buktafestivalen:):)

 

Gleda mæ vilt! Kjæ plutseli innom ijæn:)

 

Klæm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj... neg test i kveld og... ingen tegn te TR!

 

Blir nesten sur og vil berre at tanta skal komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kom det ingen mens hit tel oss i dag..:-)

Så vi testa med cb digitat( jepp vi brukte dyrtesten) og den va klar som glass...vi e gravid igjen..:-)

Men eg kjæm ikkje over i 1.tri ilag med deg Orkidé, de e så rar der inne...:-) E litt bomull i hodet no...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikkje sant...heilt vannvittig...oversåg bare symptomene da eg tok så feil sist måned...:-)

Herregud kor gla eg e..:-) termin 28.mars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Oppsal rule...:-)

Hvid det huset ikkje sto iveien så hadde dokker nesten sett tel vårres leiligheit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skikkelig mensmurringe fra mandag. Det va nesten sånn at eg trudde mensen skulle komme då.

puppan har vært øm lenge, så det e ikkje nytt. Eller så e det litt småkvalme, men det har eg bære hatt de siste dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...