Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Vi har ferie litt over 4 uke.

Ska t hannes og mine foreldra og så ska vi t syden. Mn aller først ska vi på buktafestivalen her i Tromsø:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

digg med sydentur då :) Her regna det i dag... :/ har liksom kje hatt sann suuupert veir over lang tid sia juni så kan godt endre seg litt no!...

 

Har Tr tatt seg opp eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat samma følelsen!... Blir litt lei av heile prøvinga... (sjølv om eg ikkje har prøvd så lenge at det gjere noko)... sikkert på grunn av at det gikk med en gang forrige gang... men får berre fortsette!

 

korleis gikk det med monitoren din egentlig?! fekk du utslag på den!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk dn ikkje t. Ska prøv ijæn næste el mn syns d va en dom sak. (Sekkert fordi æ ikkje fikk dn t) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja man syns ofte at det man ikkje får te er teit! hehe... :)

 

Eg har akkurat bestilt meg 28 EL testa... (går vel kje tom på ei stund da hehe... ) og 3 sanne billig graviditetstesta...

 

Så neste PP blir det El testing igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja då bli du ikkje å mangel el testa;P

 

Æ må ordne mæ færdi, ska på jobb snart. Mn høres seinar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu, eg har svart deg på den ikm tråden..:-)

e nettopp kommet heim ifra jobb og e ganske så trøtt, men har ikkje tid tel å sove..:-)

Har sånn menssmerta i magen, eg som ikkje å bruke å ha det før ca 2 tima før mensen kjæm...så no kjæm vel mensen før tia og.....nei denna kroppen kan du få billig av meg...:-)

Men kjæm mensen tidlig får man jo starta på neste pp før tia og da...:-)

Har du førresten testa meir? e vel idag du har ikm e det ikkje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur eg hadde IKM i går... var iallefall 28 daga sia siste mens i går... fortsatt ingen TR her i gården... men har veldig vondt i korsryggen så den kjem vel! tenkte eg sku teste i morga om den ikkje er komt... :)

 

Har du fortsatt besøk eller sia du kje har tid te å sove?! Skal snart på seinvakt her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho mamma e dratt tel broren min, men så kom det elste tantedyret mitt igår og da har man jo ikkje tid tel å sove nei..:-)

Har vært på litt shopping også skal vi se om det blir tid tel litt meir når vi har spist middag.

Skal se om vi får oss billetta tel den der nye filmen "mamma mia"

Hadde vært koselig.

Håpa på at de skyene skulle lette slik at man fikk bada litt, men det trur eg ikkje vi skal satse på idag iallefall.....masse tunge mørke skya...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som venter dn hersens tanta ja:(

Min kom for fullt kl seks i morges. Da var d opp å gå i en times tid. Holdt på å gå på væggan av smerte. At d ska gå an å få så ondt!!!

 

Har nættopp fått vette at to av vænninn mine ska ha baby...

Bli ikkje bedre inni hjerte mett av dn grunn.

 

Mn i går så prata samboern min og æ litt meir om d å bli gravid. Jo eldre vi blir jo større e sjansen for at vi får unga som ikkje e fresk. Og æ som i utgangspunkte ikkje bli lett gravid kjæm t å få større problema me å bli gravid vest vi ska vente så lenge. Å han sa jo åsså sjøl at d e jo mykje man ska tenk på når d jeld unga. D e ikkje så lett å sei at man ska vente ei stund når vi nu e på den alderen vi e. Sia vi møttes i voksen alder har vi jo ikkje så mykje tia å ta av. Vi må jo egentli bære bestem oss.

Så vi får se ka som sjer framover. Mn før å ikkje verk FØR desperat, sa æ at d va jo ikkje nødvendigvis i år æ meint vi mått bynn å prøv ijæn men kanskje næste år;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei av mine venninne skal ha baby og ho bor i tromsø...:-)

Ja det e jo fornuftig å tenke sånn ja, både eg og gubben e veldig innstilt på å få baby...så fort som mulig..helst igår...:-)

Vi møttes og i voksen alder.

Godt e det no å få prata om tingan og det e jo ikkje så lenge tel neste år...dokker får bære øve dokker masse...he he...ungen kjæm uansett ikkje før tidligast neste år..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei...er ikkje noko morro beskjed å få! Kan av og til være vanskelig å glede seg på deira vegne... Men samtidig unna man jo dei det og!

 

Skal sjå han kjem på glid igjen snart Arytai! Er noko med alderen ja... og sjansen for å bli gravid, den blir jo ikkje akkkurat større med åra...

 

Var det godt å få sambo heim eller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D va godt ja, merka æ hadd savna han meir enn æ trudd;P

 

Nei saint sanna, dn kjæm jo ikkje før tidligst næste år uansett:) han vil jo ha unge. Eller ikkje bære en unge mn fleire og da må vi jo bynn snart. Før som æ sa t han så vil æ ikkje ha de såååå tætt:) og d va han nu eni i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo ta tid å få til den ungen og... så om man fortsette å prøve no så kan det jo fort komme på slutten av 2009 likevel!

 

Håpa berre vi får en 2009 baby! :)

 

Men no e det seinvakt !

 

Ha en finfin dag så snakkast vi seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant oss midt på 2 side. Fy skamme seg.:)

 

Jeg har skumlest innleggene deres. Har du testet igjen Scooby? Forsto at du så en skyggestrek på den ene testen? Forrige lørdag tok jeg en billigstav og den var ikke så veldig sterk den streken der... Dagen etter tok jeg en vanlig CB og den var veldg blå og klar. Kan jo være noe med test typen ja....

 

Arytai- vi kjørte Lofast så vi kjørte ikke via Vesterålen. Får se hjemplassen din en anna gang.:) Sambo har en del familie i Vesterålen ser du. Kjekt at du og din sambo har hatt en prat om tingenes tilstand. Du får holde oss oppdaterte.:)

 

Sanna- du har vel mamsen på besøk for tiden og koser deg med det. Håper at dere får bedre vær etterhvert.

 

Jeg har det ellers bra. Fantastisk trøtt for tiden, men det hører vel med. Har nettopp tatt meg en hvil. Teller dager uten blod.... Kan bli slitsomt i lengden.:) Var kjekt i Lofoten, men det var litt slitsomt også. Vi var så innmari sosiale at det slet litt på meg. Ikke helt i toppform for tiden nei. Det fineste med årets tur må være Unstad. Ellers så liker vi oss godt i Svolvær.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei... testa igjen i dag ettermiddag... med CB digital... negativ.! Ingen TR fortsatt!... Men er kje meir enn 2 daga over IKM enda.. så får vente og sjå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Koselig at dokke har hatt en fin tur da og braaa at det kje blør meir :) Travelt å sjekke etter det heile tia ja.. sjekka eg og no.. .hehe men eg ser etter TR og det er litt annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ikkje blør meir orkidé...:-)

Må nesten krampslappeav....finne nåkka som gjør at man slipp de tankan og bekymringen.

Ja scooby eg har hørt om de som ikkje har fått positiv test før 7-8 daga etter el.

Såg en liten søt film om befruktning, der de sa at det kunne ta 6 dager før egget ble befruktet og enda lengre før det festa seg....Du testa ikkje el denna måneden gjorde du vel?

Så det e enda håp...:-)

Ho mamma e hos broren min enda, men eg har tantedyret mitt på 14 år på besøk og vi var å såg "mamma mia" det va en fantastisk hærlig film...:-)

Anbefales på det sterkeste!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... gjorde ikkje det! hadde el slim på dag 13-15, så har eg fått pos el test noken daga seinare som oftest... så sikkert kje før dag 17-18 kanskje... Prøve å teste igjen i morga eller torsdag med morgenurin!...gjorde ikkje det i dag...!

 

fekk et lass med billigtesta i dag... :)

 

så filmen var bra!? har lyst å sjå den eg og... :) Har vært ivrig kinovanker i det siste... :)

 

Mange tantedyr du har?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- du har mange tantedyr Sanna.:) Herlig kosenavn da....:)

 

Synd med den testinga Scooby. Men, du har ikke fått TR enda så det er fremdeles håp. Hvordan kjennes kroppen ut? Kanskje jeg hadde turd å bevege me over på 1 tri dersom noen av dere hadde kunnet holde meg i hånda?! Blir nå værende kun på denne tråden jeg. Leser litt, men skriver ingenting for tiden.

 

Så er det mye kinogåing på dere for tiden. Har litt lyst til å se både Kung Fu Panda og Mamma Mia selv... Får se om det blir flere regnværskvelder.:)

 

Ha en flott kveld da! Jeg legger meg sikkert snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøva å la være å kjenne etter hehe, men er ikkje så enkelt :)

 

Har fryyyktelig vonde brystvorter... fekk det for et par daga sida.. kvalm/uggen på kveldstid.. kasta opp på laurdags natta... (når eg henta sambo på byn.. pinlig hehe)... Har vondt i ryggen og bekkenet.. og stikkinga i magen innimellom og mensmurringa som kjem og går... + at det føles som tanta er komt HEILE tida... ( neida har ikkje kjent etter i det heile)... :)

 

Kong Fu Panda er absolutt å anbefale... så utrulig morsom :)

 

Skal holde deg i handa eg Orkide:) Denna gangen skal det gå strååålande:)

 

Har du noko aning kor langt du kan være eller?! kortid du testa neg før du tok blodprøve hos legen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...