Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Hei igjen

 

Guri så dere jabber!:) Jeg leste gjennom litt nå og litt på jobb, men kan ikke si at jeg har fått med meg alt nei.:) Litt om el og grav testing og prevensjonkjøping mm. :) Helt enig Arytai- få gubben til å kjøpe!:)

 

Som sagt så er der lite nytt fra min kant. Skal til legen 09.50 i morgen. Får håpe at hun kan hjelpe meg. Skikkelig slitsomt å gå sånn uten å få gang på syklus.

 

Så- tilgi meg om jeg ikke er like aktiv på BIM. Tenker på dere fordet!:) Kommer sterkere tilbake når det skjer noe her i gården.

 

Skriver sikkert mer senere i kveld. Skal prøve å få lest gjennom innleggene deres skikkelig også.

 

Nå skal vi snart på visning. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sei jo og at kvalme e et godt tegn...sånn i forhold til SA/MA....

Ellers så går det bedre med snorkefrøken, ho e på sykehuset enda og venter på at riene skal stoppe helt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja æ håpa æ bli skikkeli kvalm når æ bli gravid:)

 

Håpa d orkide og håpa du får ordn på syklusn din:)

Mn ikkje stress me å vær så mykje her inne om du ikkje føl før d og har d travelt. Vi tænk på dæ før d, du e ikkje glømt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med omgangssyka Arytai? Føler du deg ellers gravid? Du kan jo være av de som tester veeeeldig sent positivt.:) Men, jeg leste isted at om man tester sent positivt så er det mye større sjanse for at det går galt. Så jeg har helt gitt opp håpet kan dere si!:)

 

Nå legger jeg meg snart. Mye mulig at det blir budrunde på oss i morgen. :) Se her (det øverste) : http://www.eiendomsmegler1.no/em1/handlers/em1/estatesearch.aspx?PageID=5019&sft=sunde

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott et hus! :D

Lykke t på budrunde!

 

Nja, e ikkje så vældi kvalm længer, bære litt uggen. Derimot har æ ømme puppa og øm nederst i magen. Trur jo sjøl at d e pga el.

Kor læst du at d e større sjanse før at d går galt vess man tæsta sein positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dæsken førr et hus!!!!!!

Kanskje eg sku overtale gubben tel å fløtte tel sunde...:-)

Eg har og lest det der med sein testing...va det på pernille.info tru?

Sto, hvis eg ikkje huske heilt feil, at når man tester seint så fester egget seg seint slik at livmoren har begyntå forberede seg på renselse(mensen) og da er ikkje miljøet i livmoren så godt som det burde...var flere grunner, men jeg husker ikkje heilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på den andre sia e det jo ikkje rart om du ikkje e kvalm lengre...det heite vel morgenkvalme av en grunn...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skal ikkje meir heim i sommar.

Eg har no førresten vært og "sagt mitt" på 1.tri..... Blei litt heit i toppen av enda et "huff det er så mange som mister tråd".....:-S

Så no blir eg vel hunsa......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steik for et hus orkide... :) Very Niiice :)

 

Morro med budrunde... lykke til :)

 

las og det på pernille.info at om man testa seint så e det større mulighet for å miste... derfor eg blei frista te å begynne testinga før IKM :)

 

Har akkurat komt heim fra jobb no... snart nattatid... :) Skriv meir i morga!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

E æ aleina her i dag?

I dag har kjærestn min lova å kjøp prevensjon. Han sku egentli jør d i går mn han syns d va litt flaut å gå inn å kjøp bære d så vi tar d i dag ilage middagshandlinga:P hørtes mykje bedre ut d ja:)

 

3 uke igjæn t ferie, gleda mæ vilt å uhæmma. Torsdag når vi går på ferie bynn buktafestivalen og vara 3 daga, har jo sælfølgeli pass t alle dagan:) så kommer bror å dama kanskje oppover å fer ilage oss. D bli kos!

 

Så fikk vi ny tuner i går, dn dærre HDMI saken.

Vi trudd jo d va bærre å koble i på rætte plassan så sku kanalan kom inn. Som alt ainna me oss så jor di jo IKKJE d. D burde vi jo ha forutsett og rengt hjelp allerede FØR vi bynt å koble. Bli gal. Å æ som bestandi har sett på mæ sjøl som vældi praktisk og teknisk anlagt. Jaja, d blei kanskje litt før høkt nivå før mæ.

Mn vi væll å sei at d e di canaldigital folkan som driv å oppdater kanalan før oss sia vi har kjøpt ny. Bli aldri å innrøm at d e kunnskapan våres d går på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki, d va vest oss og kunnskapan vårres d jikk på...korte va satt feil vei i tunarn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha...morsomt...:-)

Eg e ikkje teknisk annlagt i det heile tatt så eg skal no ikkje flire så veldig..:-)

Har vært på jobb idag og måtte rydde litt her heime...svinesti delux....

Det har vært fint ver her i dag og hvis det blir like bra eller bedre imorra så skal vi fare å bade....sikkert kjæmpekaldt...:-S

Ellers så e det lite å rapportere....:-)

Ka dokker skal gjøre en tirsdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja foreløpi så ser d ut t at d e bære du å æ her sanna.

Æ har akkurat vorr å jogga, trena litt vekte nu. Må jo bli frøken strøken t sydenferien;P

 

Ætterpå ska vi lei film å kanskje få me oss nåkka på tvn:)

enn du?

 

Her har d førræstn bære vorr overskya mn ganske fin temp idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førr noen år sia hadde eg det steike artig med å følle mæ på den første amerikanske "paradis hotel"...no har tv3 starta med en dansk sesong...de danskan e like bra tel intriga som amerikaneran.....men det starte jo kl 22.30 på kvelden....og eg som har så mange 04.21 vakte...ikkje bare bare da...:-( skikkelig dårlig sommarunderholdning.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e såååå enig..:-)

Nei no må eg vel legge meg og....huff....føle at eg går glipp av så masse når eg må legge meg så tidlig....surk og surk....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess da va eg ferdig på jobb, har spist middag og skal snart legge meg...må sove litt sia det blir så tidlige vakte...skal bare pakke badesakene...vi skal en tur i hvermansbukta når gubben kjæm heim fra jobb.....trur ikkje det e varmt nok i vannet tel å bade da, men blir koselig på stranda...:-D

Enda ikkje positiv el test...trur eg skal gå telbake tel å teste om morran....slo iallefall ut da...:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slutta jo på jobb i fin ti så du får me dæ masse av dagen i alle fall:) selv om d e kjipt å bynn så tili som du jør...

 

Nu har æ støvsuga litt. Har mæst løst å pælm støvsugarn t h! Dn e så ødelagt. Eine hjule og hode dætt av. Bli så irritert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tæst på dn ti av døgne du veit du har sjanse t å få utslag:)

 

i dag e topp 20 u byen, trudd æ sku prøv å få me mæ d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skravler:)

 

Bading hørtes deilig ut Sanna- eller ihvertfall strandliv... Vi holder på å steike vekk. Har vært på besøk hos besteforeldrene mine og hadde ikke helt kledd oss for sommer.

 

Hvordan går det med deg da Arytai? Trening hørtes fornuftig ut. Jeg trener også masse for tiden, men føler ikke at det hjelper. Fikk en litt lei kommentar her om dagen (da vi var og så på hus) og det var noe a la "ja ser at dere har god grunn til å være på husjakt" og så så han ned på magen min. Men neida, ingenting inni der. Han ble så flau. Det var en kollega av sambo.:) Har dere gått opp noe etter SA? Det har jeg. Var så tynn og fin før det og nå er kroppen helt forandret.

 

Jeg hadde også kun pos el tester om morgenen. Ganske ofte om morgenen faktisk, så jeg må ha hatt mange el denne perioden.:)

 

Var hos legen i går og hun vil vente med hormoner til etter ferien. Man blir visst kvalm og rar og får masse vann i kroppen. Har ikke lyst til å være slik i ferien. Fremdeles ingen TR som dere sikkert skjønner. Hun mener at el har vært / kommer mye senere enn jeg hadde trodd og at kroppen har "prøvd" å slippe egget og at det er derfor jeg har kjent så mye. Tok en del blodprøver så får se hva de viser.

 

Nå skal jeg ut å klippe gress. Får nesten aldri tid til å være på BIM lengre. Håper at dere har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, like arti kvær gång mainn får hør sånne kommentara...Mn takk og låv før at d ikkje e ondt meint fra deres side:)

Fikk dåkker lagt inn bud??

 

Egentli så e d jo kanskje ikkje så rart at du slit me syklusen. Du har jo møsta 2 gang tett oppå kværandre. Tar vl si ti før alt e tbake t d normale. Mn æ kryssa fengra før at d ordna sæ:)

 

JA!!! Fra før æ oppdaga æ va gravid bynt æ å lægg på mæ. Ei vænninna a mæ sa at samboern hænnes hadd sport ho om æ va sekker på at æ ikkje va gravid. Mått nu flir litt då æ oppdaga at æ faktisk va d!;P

Mn æ har jo bære lagt meir på mæ ætte æ møsta åsså! Så her e d bære å stå på me træning:)

 

E jo litt førbaska at æ ikkje passa aille klian mine før tia...Sku ønsk æ va gravid så æ slapp tænk på at æ må gå ned i vekt.

 

Vi va å så på Topp20. Va en arti men kald fornøyelse. D bæste var Erik og Kriss:)

 

Bære sei ifra om d e vanskeli å læs dialækta mi så ska æ skriv bokmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...