Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Nes kommune.

På landet, er så fint der. Vi vurderte å flytte dit vi også men har vel slått det litt fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjå dær ja, bokmåln slo inn når æ nu hadd bestæmt mæ før å skriv på dialekt... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E d mæ du spør?

 

Han e fra Troms og æ e fra Nordland men vi møttes i Tromsø på jobben.

Blei jo heilt bergtatt då han bynt. Kjekk ung sykepleier hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja det e ikkje lætt.....:-)

Kan vi ikkje bære alle fløtte tel oppsal? he he...

Ja hvis du kjæm nedover så må vi ha treff, hadde vært koselig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... ja var deg eg spurte.. var berre at eg glømte å poste innlegget mitt :)

 

eg og sambo møttest også på jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det hadde jo vært veldig koselig :)

 

Har ei venninne som kjem nordfra som bur der og.. ho skal ha baby i januar...

 

Snakka akkurat med sambo i tlf... gleda meg sann te han kjem heimatt i morga :)

Er ikkje så langt te nes ... :) så burde jo absolutt få te et treff !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag fekk eg El slim.. på dag 14!!... kan stemme bra i fh til at eg har hatt pos el test på dag 15.. merka det faktisk på bekkenet mitt og... har vondt når eg stod opp idag.. klara berre så vidt å snu meg rundt i senga...

 

Gikk med el testinga di sanna!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg el-slim over en uke før el?? Jeg forstår ingenting lenger av mine sykluser.

 

Ja, vi skulle absolutt fått til et treff:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...så det e fleire...eg fikk i går og har enda, men el testen va negativ...eg skal ikkje ha el før tiliast torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk og det dei andre syklusane... el slim lenge før El... (iallefall pos el test).. Merkelig.. står jo på pernille.info at el kjem siste dag med el slim eller dagen etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm...kan ikkje huske kordan det har vært tidligar..:-S

Det e ganske greit ver her i oslobyen så vi skal gå ned tel svigers og ta de med på opera taket....blir koselig trur eg..:-D

Ka dokker andre skal bruke dagen tel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, plantasjen e jo åpen! Å æ som drakk øl t middagen! Æ vest d va nåkka æ sku jør i dag! Farsken!!!

Kan jo sjekk el da i d minste, treng ikkje kjør bil før å jør d! :P

 

Ellers så ska vi bære sett ute på værandaen. Nydeli ver i dag her i Tromsø! Solskinn, blå himmel og varmt:)

 

E d nån som har fått me sæ om orkide sku bort i helga? Ho har jo ikkje vorr her inne di siste dagan...:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei tenkte faktisk på det eg og Arytai... at ho kje hadde vøre her inne på noken daga... hmm.. huska faktisk kje heilt!... men e vel berre å lese innlegga fra før helja så får man et svar :)

 

Hehe... surra så masse her heime at eg rakk ikkje plantasjen.. men eg fekk trimma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har læst mn finn ingen innlegg dær d står om at ho ska reis bort. Kanskje ho bære har sæ en litn pause fra BIM:)

 

Sporty du e da:) Tænkt æ sku jogg mn vest ikkje om d heller bære bli en gåtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja... var så sporty når eg va heime så må prøve å opprettholde det hehe :) hadde vært veldig greit å fått vekk noken kg... dei har sneke seg på siste halvåret.... buksene mine krympa i klesskapet... og det e så kjedelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har åsså nån klia som har krømpa...skjønna ikkje d dær. Trur nån må vis mæ korsn man vaska klian...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku ønsk d va d som va probleme men d e d ikkje. Får heller skyld på kjæresten min....:P

 

Neida, e vl nån kilo som har snekk sæ på i d siste. Mn mn, æ har d nu godt å lev rimelig sunt så d får bære vær me d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja la og faktisk på meg når eg og sambo blei i lag igjen.... men men dei må no vekk igjen på et vis...

 

korleis føles det å skulle utsette det å få barn no når du har hatt ei stund å kjent på det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ syns d e heilt greit mn ikkje nåkka meir:) har jo fortsatt nån år igjæn så d e jo ingen fare mn æ e ikkje overlykkelig før d...

 

Vi får ta d som d kommer. E jo ikkje sekkert æ træng å vente så længe som æ innbill mæ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du begynne på prevansjon igjen eller!? satse på sikre perioda?!

 

Joda... dokke har jo fortsatt noken år igjen for å få barn... men e noko med det nå rman allerede har vært gravid så e man litt innstilt på det....

 

Noken av dokke som har menssmerter under el eller?! har voondt i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...