Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Orkidé....Det va ei her inne som hadde fått nåkka som heite provera for å sette igang mensen etter MA, ville bare si det hvis det drøyer mye lengre uten positiv test da...:-D

Nå skal eg legge meg...supertidligvakt i morra...:-D NAtta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du det greit Arytai? Du skriver veldig reflektert og modent om det dere har besluttet dere for, men du må jo være et hav av følelser. Dere har jo prøvd en stund nå, og jeg forstår at du fortsatt ønsker å prøve mens han vil vente? Kan jo være at han kommer på andre tanker om kort tid. Det har vel kanskje vært intenst hos dere en tid nå? Etter SA og når du trodde du var gravid igjen? Kjenner at det kan bli intenst for oss også. Håper ihvertfall ikke at du melder deg ut av tråden vår. Det skjer vel andre ting i livet ditt som er kjekt for oss å vite om.:)

 

Takk for tipset Sanna- skal ringe legen i morgen. Begynner å nærme seg 8 uker nå. Si meg- er det andre årsaker enn graviditet som får puppene til å vokse og være ømme? De forandrer seg stadig, og jeg og sambo er veldig fascinert.:) Gjør meg ikke noe, for jeg hadde ikke veldig store fra før.

 

Scooby- får håpe at egget ikke slipper før din kjære kommer hjem. :)

 

Nå skal jeg jobbe 1 time før jeg legger meg. Jobb, jobb og atter jobb. GLEDER MEG TIL FERIE!

 

Natta jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... nja eggløysning kan vel gjere at dei forandra seg?! Men det står jo klart å tydelig under graviditetssymptomer og at puppane blir annerledes... Men mine voks, og var veldig ømme da eg var gravid :) Så står det jo et eller anna om at det mørke område som blir større, rundt brystvorta eller noko?!?! :) Ring legen du... :) Greit å å få fart i sakene igjen...

 

E greit å kunne snakke om litt andre ting enn EL, TR og pos og negative testa ja... Så Arytai skal nok få mykje å bidra med :)

 

Vi skal jo ha treff i nord så kan ikkje svikte oss no :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må smile, dere er så gode jenter!:D

 

Jeg har det greit:) men tenker en del og følelsene slår kollbøtte inni kroppen min. Håper akkurat det går over etter hvert.

 

Samboeren min sa at alt ble så virkelig når vi ble gravide. Så når vi mistet tror jeg han fikk en del å tenke på men ikke helt klart å sette ord på før nå. Jeg ble skufffet og såret da han sa det men nå tenker jeg litt klarere og kanskje litt mer som han. Var greit å få vite hvordan han hadde hatt det etter sa. Omsider:)

Men som han også sa, det kan jo hende det kommer en snikende trang til å få baby fortere enn svint så jeg skal være tålmodig og respektere hans ønske. Han vil jo bare ha sjansen til å være kjæresten min en stund til:P

 

Han er sykepleier og skal begynne på videreutdanning innen eldreomsorg nå til høsten. Jeg har søkt sykepleien og har kanskje tenkt å begynne nå i høst eller til neste år slik at jeg kan først ta siste praksis og ped-eksamen fra førskolen. Vi har med tiden, om noen år tenkt å flytte nær hannes hjemplass og da vil jeg ikke jobbe på sykehjem så jeg vil heller ha alternativet å kunne jobbe på barneskole eller barnehage og da kan det være greit å være ferdig med førskolen. Jeg har jo så lite igjen.

 

Jeg kommer ikke, les IKKE! til å forlate dere. Jeg er jo like avhengig som dere av dette forumet:D

 

Men dere skal se at det er nå jeg blir gravid, nettopp fordi vi har bestemt oss for å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønna at det e mange følelsa som strømma på då ja! Men som du seie: skal sjå du blir gravid no når dokke har bestemt dokke for å vente :)

 

Man har jo allerede følt på kroppen korleis det e å være gravid... og behovet mitt for å bli det igjen er større no enn før!... Men det e viktig at begge e klare for det og ønska det! Og det kan snu fort ja :) Lest om fleire her som har bestemt seg for å vente etter dei mista den første, også plutselig e dei tebake som prøvera likevel!...

 

Men å bli ferdig med utdannelsen e jo absolutt en fordel, man skal jo både ha økonomi og overskudd te å ta seg av den babyen som kjem.. og om man då jobba og studera samtidig så e jo det ganske så travelt i seg sjølv!

 

Er iallefall viktig å ikkje pushe dei... og respektere deira ønske ja! :)

 

Veldig glad for at du ikkje forlata oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre:)

 

Jeg er på jobb nå så skriver senere. Måtte bare dytte litt i tråden vår:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja såg den var komt laaangt ned på sida!

 

Har vært på fjelltur i dag... digg :) Hadde noken tima med veldig fint veir, og dei blei godt utnytta!

 

Har og bestemt meg for å droppe El testinga denna mnd... prøve å slappe litt meir av.. stresse ned... måle ferdig leiligheten og ta det som det kjem! (foreløbig :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Ja- vi er sløve i dag. Jeg har lest mye på BIM i kveld og tom latt meg provosere. Noen som sitter på sin høye hest og klager på at folk bekymrer seg når de er gravide- selv om de har mistet. Jaja- det var dagens.:)

 

Jeg er på dag 52 og still no TR. Var sikker på at hu sko komme i dag for jeg hadde skikkelig press og murringer i ettermiddag. Men nei da- deprimerende. I morgen skal jeg ta en test igjen. Sløsing- ja jeg vet, men jeg skal i 30 års dag om kvelden og vil ikke angre på at jeg ikke fikk bekreftet neg på test.

 

Høres fornuftig ut å droppe el test. Det blir bare stress og spes når testene er så ustabile.

 

Fjelltur hørtes herlig ut! Gleder meg til vi skal nordover for da blir det masse fjellgåing. Håpe at været blir ok.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har lest samme innlegget Orkidè og eg lot meg provosere eg og... spes over det at man kan klare å bekymre seg til at man mista... HALLO?! Kass legebok fekk ho det fra?!....

 

E nok lurt å ta en test ja!... Greit å få det bekrefta, enten neg eller pos :)

 

El testane slo ut greit på meg, brukte Cb dig, men blei no ikkje gravid! og blei enda meir stressa når det nærma seg IKM! Så denna gangen blir det uten... og uten pliktsex :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har lest samme innlegget trur eg..inne på 1.tri?

eg bære sei det...Eg kjæm ikkje tel å gå inn der hvis eg blir gravid!!!!

Djises kor masse tåpelige folk det e der inne, ikkje nåkka god stemning....sånn som her...:-)

No e eg ferdig på jobb førr idag, vi skal tel asker og bade idag. Det blir deilig, må bare fjærne urskogen på leggan først..:-S

Det tordna nåkka så voldsomt i går kveld...heilt førferdelig bradulja...huff og huff...Fikk ikkje sove før lenge etterpå, venta bære på neste smell.....

Ja orkidé har vært uheldig, med en XU mellom 2 SA. Du måtte vel fjerne en eggleder da Orkidé?

Men no e vi alle ferdig med å miste, no skal vi gjøre nåkka nytt....beholde...:-)

Eg trur eg må teste el, har testan ligganes og no veit eg at eg ikkje kan stole på kroppen så når eg førtell meg selv det(dokker e hjertelig velkommen tel å førtelle meg det hvis eg tar av igen)...så trur eg denna pp blir mye roligar enn forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter,

 

Håper dere har det bra!?

Jeg bare lurer på en ting: (Beklager ekle detaljer): Jeg har fått tr for fullt nå, men har koagulerte klumper og slim som når jeg hadde sa? Er det vanlig med første tr etter sa? Kan det være rester som ikke har kommet ut? Jeg tviler sterkt på at dette er en ny sa ettersom vi da kun fikk kost en gang etter at det hadde gått 48 timer (etter pos el test).

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg iallefall har det supert...:-)

Ekle detaljer må vi takle i denne "bransjen".....:-)

Jeg hadde veldig kraftig/mye rart iallefall de 2 neste mens etter SA. Så det tror jeg er veldig vanlig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei

 

ja det hadde eg og! den første TR var innmari heavy, blødde mykje og hadde veldig vondt dei første dagane! Kom og mykje koagulert blod! gjorde det også no når eg fekk mens for 2 gang, men ikkje så ille som 1. så det e nok vanlig ja!

 

Hadde Xu før du mista no da ORkide!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du fresten fått utslag på EL Arytai?!.. (om du fortsatt testa)... Har ikkje sett noko te El slim enda.. så då blir det vel ikkje EL før sambo kje heim... Jippi :D

 

Noken so skal noko morro i helja då?! Eg skal køyre ned igjen te oslo i morga.. slutt på ferien for denna gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen positiv el test enda her heller acoobydo, regner med den kommer neste uke da...:)har nå alvorlig med el-slim da...

 

I helga skal vi drikke vin av nye vinglass:)

 

Hm, du har en fantastisk lang syklus nå etter sa orkide...??! Fortsatt negative tester? Hvor i nord skal dere?

 

Sanna, du tester negativt du og på el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente...Ei inne på "vi over 30" tråden har fått påvist åpning av livmorhalsen i uke 17 og skal operere i morra....50% sjanse for babyen...huff det e så nervepirrende...:-S Håpe det går bra.

Eg har drukket ei øl idag...blei surrot med en gang..:-)

Eg teste ikkje el før dag 12 sånn ca...og det har eg vel på tirsdag.

Blir så dyrt å teste hele syklusen og eg har veldig regelmessig syklus så da ser eg ikkje vitsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj... ka dei gjere då?!

 

Nei, dyrt å teste heile syklusen med vanlige el testa... e vel på dag 12 i dag... håpe håpe at den sitt denna pp'en!... Men har ikkje trua på det akkurat.. Skal du ut i oslo i dag eller Sanna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal operere nå i dag...

Vi var bare ute og spiste middag og da tok jeg meg en øl sånn helt ut av det blå..:-)

Må øve meg litt tel neste helg..:-) Ho skal ha jentefæst heime så det blir ikkje så mange, men trur det blir koselig..:-)

Sorry førr at eg ikkje svarte igår, men vi såg "Alvin og gjengen" eg og nevøen..:-)

Artig film...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sant det, kan bli dyrt om man skal drive å teste når man vet at syklus er regelmessig:)

 

Åh, det må jeg lese, hørtes helt forferdelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo....

Da har eg vært på kino med svigerfamilien, koselig...:-)

Vi va innom grønnland og handla masse deilig grønnsaker og så då trur eg at det blir gryterett med salat i morra tel middag...

Glømte å kjøpe brød så da sette eg en brøddeig sånn på lørdagskvelden...meeeeget spennende liv her i gården..:-)

Gubben e på utdrikkningslag i dag så da blir det film og eggedosis(i mangel på godis i heimen) på meg...og kanskje ei brødskiva med kvitost når brødet e ferdig....

Kordan e det i (prøve)verden dokkers førr tia? Ekkel info følger...Eg trur no eg fant el slim idag...velger å overse det da det e 5 daga tel eg skal ha el...og eg orke ikkje detta tullet tel denna kroppen min..:-)

Ja du såg det med snorkefrøken Arytai?

Huff eg håpe no det gikk bra....de skulle visst sette inn et band eller noe over livmorshalsen slik at fostervannet holdt seg på plass....

Godt va det jo at ho hadde tatt kroppen sine signala på alvor og gått til legen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig du har hatt det i dag da:)

Godt med heimbakt brød!

 

Ja jeg leste det, stakkar jente da! Jeg håper det går bra med henne.

Har ikke vært å sjekket på en stund nå, har hun skrevet noe i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det hadde hun ikke.

Off, krysser fingrene for henne.

 

Ellers da jenter?

Noen tr eller el ute å går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu...eg va og blei spådd på spå/horeskop og eg synes sånn e artig og ikkje særlig seriøst....har blitt spådd 3 ganga før der inne og da sa ei graviditet i juni og 2 graviditet i juli....no når eg va der inne så ho ingenting...nada....silts....øøøø....det va en smekk over øyan...tar som sagt ikkje sånt seriøst,men det va litt grusomt å få den slengt i fjeset.

det e ingen der inne som har spådd meg 2 ganga, hvis de ikkje operere med fleire navn da.

Ja ja...sånn går det no...:-)

Ellers så ser eg på favoritt programmet mett....AFV americas funniest homevidioes...konge...:-)

Har en syk glede av at folk slår seg...hø hø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, et kraftig slag i trynet vil jeg tro:/

Men hvor seriøst skal man egentlig ta det?

Hehe, jeg elsker det programmet jeg og:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...