Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Nei eg tar det ikkje seriøst...men det va litt uventa å få det svaret...leste lengre ned på siden og hun hadde gitt samme svaret til flere...trur det kan være hennes ferdigheter det e nåkka galt med...:-S

Burde uansett ikkje gi slike svar...kunne rett og slett latt vær å svare...sånn som de fleste andre...djises det e vanskelig å få svar der inne..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei....

 

Da var eg komt tebake te oslo :)

 

Lure på om eg har El rett rundt hjørnet her og... virka nesten sann... ! Eg som ikkje skulle teste denne pp'en.. spørs om eg klara det hehe :)

 

Måtte inn å lese det om snorkfrøken eg og... korleis ho merka det sanna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vælkommen heim...:-)

Kor lenge må eg vente med å tisse førr å teste el? og må eg samtidig la vær å drikke?

Veit ikkje kordan ho merka at nåkka va galt, sto bære at ho va gla førr at ho hørte på kroppen.

Kordan merke du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hatt litt menssmerter i dag.. pluss at eg ofte får en del utflod dagane før el, det begynte onsdag.... litt meir slimaktig i dag... (oh yes.. her gir man detalja hehe)... men ikkje skikkelig el slim... så får vel vente og sjå :)

 

er berre på dag 13 i dag, så e noken daga for tidlig i fh til det som har vært før. Men dei to siste mnd har eg hatt el slim, også får eg først pos el test 2-4 daga etter eg hr hatt det?!....

 

Hmm.. trur eg berre tissa eg hehe... tenkte ikkje over noko om kortid eg hadde drøkke osv osv... men 2 tima kanskje?!... Må teste på ettermiddagen og på samme tidspunkt... DET huska eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kropp e heilt på rusk de siste månan...fikk slim først idag og eg bruke aldri ha utflod foruten el.

Eg e bære på dag 10 idag og eg hadde el på dag 17 før SA. har syklus på 28 daga, det e ikkje forandra.

 

Men da skal eg bære vente tel eg må på do og hoppe idet...

 

Eg har tidligar testa på morran og hatt fint utslag..:-S

Så fikk eg høre at man skulle ta de på ettermiddagen...ups, men sia eg har hatt utslag så trur eg ikkje det gjør nåkka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida.. så lenge man får utslag så gjer det jo ingenting! e visst på grunn av at man produsera meir LH(?) et eller anna på ettermiddagane.. ei venninne av meg testa og på morningen.. ho fekk no pos utslag ho og + at ho blei gravid! ...

 

Så hopp i det du ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig aldri tenkt over at man skal teste på ettermiddagen. Jeg har fått utslag både morgen og ettermiddag.

 

Hva gjør dere på i kveld da? Foruten å sitte på BIM:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite :) Ete litt mat no.. heimelaga bolla m/brunost... mmm :D

 

Så må eg vel rydde litt her... sukk! Har dratt inn mykje rart heimafra... i tillegg te at her va litt kaotisk fra før!

 

Du då?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli vel sånn når man flytter:)

 

Hjembaka boller sier du? Jeg bakte boller i dag jeg, pussig:)

 

Jeg drikker pære cider og ser litt film. Men den var ikke helt etter min smak så jeg havnet her jeg mens sambo ser videre. Planet terror heter den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja heimelaga... mamma som har baka hehe :)

 

ahh.. cider høyrdes digg ut! eg har vært såå sugen på alkohol sia torsdag.. men i oslo e alle eg kjenne vekke på ferie så blei ingen alkoholisering!:.. :/

 

kunne jo kjøpt et par eg og og drøkke heime, men hadde litt dårlig tid på vei ned igjen fordi eg sku rekke Ikea hehe... så da rakk eg ikkje å stoppe noken plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært i finnmark nå nettopp?

Godt å være hjemme hos mor:)

 

Ikea ja. Skulle ønske vi hadde det her! Langt å reise for å handle der og tungt å dra med seg på flyet...

Meen man hvis man er et gjeng så kan man jo bestille å få det kjørt opp hit. Da blir jo ikke frakten så dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har baka brød...kor flink vi e..:-)

HAr no tissa på el testen så¨får vi se ka den sei etterkvært.

Eg ser og film...et ganske så hjernedød greie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.. eg kjemkje fra finnmark.. sambo som gjer det! og han e der no :) eg har vøre heime på vestlandet med mine foreldre, søster og tantunge :)

 

Ja innmari greit med Ikea ...:) Har en 5 min unna ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi er flinke husmødre vi:P

 

Hvilken film ser du?

 

ÅH, jeg har så lyst å skriv på dialekt! Jeg tar meg selv mange ganger i å skrive noen ord på på dialekta mi...haha

 

Men nå når dere vet hvor jeg bor så trenger jeg jo ikke være redd for at dere skal ta meg på dialekta:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det e vel stort sett bære på denna tråden at eg skriv på dialekt, men det e no mæst førr at eg veit dokker førrstår meg..:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige jenter dere da:)

Kanskje dere bor nær hverandre da?

 

Skal en tur til Akershus senere i år. Søster og familien driver å leter etter hus. De har nettopp solgt leiligheten der nede så når de finner hus skal vi reise på innflytterfest:) og kanskje det blir en liten Ikea tur da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor i akershus da?!... Då sku vi jo tatt et bimtreff :)

 

Ja ekje så langt mellom meg og sanna.. blir nok enda nærmare om vi og finn oss leilighet på oppsal te hausten sann som vi har lyst te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja vi har liksom bestemt oss for det :) Der har man liksom alt man treng! :)

 

Men ekje så enkelt å finne en fire roms der oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...