Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Ja eg va på jobb i går og, har 3 daga på rad med seinvakt...synes det e fine vakte...ser masse rart da ja...:-)

Eg fikk telefon fra ho mamma i går ho kjæm i moora.....jaaaaaaaaaaa!!!!

Så no har eg rydda gjesterommet og vaska litt klea...skal vaske litt i morra før ho kjæm(har fri i morra) gleeeede meg såååå:-)

Sia vi skal være heime i sommar har vi fått endel å gjøre...skal passe blomster´n i et hus, ei katt i et anna og en hund i det tredje...trur hunden bli en del hos oss da...kan ikke ligge aleina da...:-) pluss at det blir en del kjørin til og henting på flyplassen..:-) Så blir det også kanskje en liten tur heim likevel...har ei søster som blir 40, men ho skulle ikkje feire....men vi har tenkt å overraske go...:-) Må jo heim da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja spesielt no på sommaren når det er så mykje folk ute :) Men siste tbanen/buss går litt for tidlig for meg.... siste var 00.40...!

 

Hmm... mykje foreldre besøk då :)

 

heime meina du her i oslo eller?! Heim må man ja :) det e jo obligatorisk i løp av sommaren.... skal heimatt i august... gleda meg veldig.. men e fortsatt 5 veker til enda!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Vi har vært en tur på landstedet til sambo. Kjørte rett forbi hjemplassen din på vei hjem i dag Sanna. Så koselig ut der.

 

Ellers så går det ikke så bra med meg. Våknet i morges av en ekkel følelse. Hadde den der ekle følelsen når jeg gikk på do i morges- at det gjør vondt å presse ut urinen. Har jo hatt det før og da gikk det ikke bra. Noen timer etterpå var det en liten blodflekk i trusa. Tror det var blod... var litt sånn brun / gult / rosa. Har ikke skjedd noe siden det, bortsett fra at jeg alltid må så voldsomt på do og fryser så vanvittig. Har ikke magesmerter, men det har strukket å stått på i lysken i dag. Går nok ikke bra denne gangen heller, men jeg har sørget ferdig. Gråt mye i morges, men har det ok nå. Var jo ikke forventet og jeg var jo forberedt på å vente på mens til etter sommeren. Gyn skal ringe i dag, så jeg får klage litt til henne.:)

 

Kjekt at du fikk den en tur ut Scooby! Man kan ikke sette livet på vent heller. Godt at du koste deg med litt alkohol.:) Det er jo sommer!!!

 

Arytai- trist at sambo har dratt fra deg. Men, ikke lenge til ferie for deg heller nå. Var det nå på torsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei... så trist Orkidè!

 

Men det treng jo ikkje å bety at det har gått gale da?! Om der ikkje har komt noko meir?! Men kanskje greit å være innstilt på det værste også heller bli positivt overraska om det går greit!

 

Fekk du resept med gyn eller!?

 

Sjølv om man er forbredt på å vente til etter sommer med å få mens og det ikkje var forventa så er det fortsatt innmari trist om det ikkje går...

 

ca 5 uker i dag eller!?

 

Oppdater oss når du har snakka med gyn da! lenge du skal være i nord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkar dåkker da orkide!

Håpa så inderli at du ikkje bli å blø meir og at spira sett!!! Æ kjenn liksom følelsen du har/hadd i morges og æ føl me dæ! Syns d e skikkelig trasi, bli trist på dåkkers vegne, d e heilt sekkert d:(

 

Tar ferie torsdag 17 juli. 16 juli kjæm bror og dama oppover på besøk t oss, gleda mæ masse:)

 

Sanna, hørtes koselig ut. Mammaen din på besøk i helga:D

Jah, d må dåkker. Søster di bli nok overraska og veldi gla!

 

Scoobydo, når tar du ferie? Om du har sagt d før så beklaga æ at æ ikkje huska...:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikkje ha ferie før 18 august! :( Lenge til.. men går nok fort.... skal berre heim te mamma og pappa da... så blir det sydentur med heile familien i september.. gleda meg veldig til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli fint d:)

Bestandi godt å kom heim t mamma og pappa. Mn kjenn at jo eldre æ bli jo meir bekymra bli æ for hælsa deres! I sær pappa si. Han blei hjerteoperert da han va 20 år og har ondt enda! Tar blodprøve kvær 3 uke før å mål INR. Han e jo bære 53 og mamma 50 så de e ung mn æ vil jo behold de lengelengelenge!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man vil jo helst ha dei her lengelengelengelengelenge! Vi mista onkel da eg var 17 og det e virkelig ikkje noko man ønske å oppleve igjen nei! han var berre 52 år...

 

Mamma er 53 og pappa e 51... så dei blir eldre dei og! mamma vil gjerne ha fleire barnebarn før ho blir for gammal te å følge dei opp :) ho har hatt tantungen min veldig mykje sia han var 2-3 veker gammal! så mange som meina det blir travelt for ho om ho skal følge opp alle barnebarna sine like godt :) ho har sett han kvar mnd minst sia han var pitteliten og no e han snart 4 år... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D som e så godt me å vær besteføreldra e vl at de kan lever de i fra sæ;P

Så trur nok føreldran vårres kan klar mange barnebarn i mangemange år:D

Håpa i allefall d:)

 

Følg du me på One Tree Hill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dei har en fordel der :) Er godt med engasjerte besteforeldre og... :)

 

Nope... har ikkje gjort det... ser på det når eg kjem over de... men følge ikkje med med nei :)

 

No skal eg snart på nattevakt!....

 

Dokke får ha en fin kveld jenter :) snakkast tomorrow :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det fryyyktelig stille!....

 

Har akkurat våkna etter nattevakt! Skikkelig pottetett av forkjølelse :( Typisk no når eg har fri helg!

 

Var det koselig med foreldrebesøk i går Arytai?!

 

Kose deg med mamma'en din i dag Sanna :)

 

Vi skal på barnefilm med nevøen te sambo i dag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va vældi koseli me føreldrebesøk i går:):)

 

Nu ska æ på aftenvakt snart...7 vakte ijæn t ferien:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føle med deg Orkidé...

Hælsike og altså...at man ikkje skulle kunne ha et lite svangerskap uten blød og bekymringe....(sagt mæ vældi sint stæmme)

Men frysing e jo et symptom, kroppstemperaturen stig jo ved graviditet og da frys man, så det treng ikkje være negativt. mange blør jo og gjønnom heile 9 måna...

Alle dissan ordan har du hørt før så det e ingenting som e nytt førr deg, men eg vil no ikkje gi opp håpet førr deg...:-)

Ho mamma kjæm ikkje før i kveld og vi har vært på gardemoen med svigers og sendt de avgårde tel tyrkia...:-)

No skal eg tørke litt støv og skifte på senga sånn at alt e tipp topp tel mamma kjæm..:-)

Kos dokker alle sammen...

førresten Orkidé, va dokker heilt nede med havet? det e der eg e ifra.:-) Va dokker innom Sparbutikken der kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Ikke noe mer blod. Har hentet Crinone på apoteket så vi får se om det kan gjøre utslaget denne gang. Så inni hampen dyrt! 560 for 15 dager! Men, nå gidder vi ikke å snakke mer om min graviditet- jeg gir dere beskjed når jeg har vært på ul eller om det går galt.:) Kjenner at jeg tar totalt avstand fra hele greia.

 

Men uansett- takk for støtten!

 

Vi var helt nede med havet ja (tror jeg). Kom fra Lavangen (tror jeg)... Vi kjørte nå på den hovedveien. Beklager at jeg ikke er flink med detaljer.:) Jeg så etter en butikk for jeg husket at du skrev noe om åpningen av denne, men kunne ikke se noe. Sambo sa at han så en som så ganske ny ut.

 

Ser at de fleste av dere har, skal ha eller har hatt familiebesøk. Alltid koselig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det e bra...! :) Håpa det gjer susen! :) Skjønna godt du vil distansere deg fra det...

 

No skal eg sjå KOng Fu PAnda :)

 

Berre 4 daga te IKM no! E litt spent sjølv om eg e soo sikker på at eg ikkje e gravid! Har hatt en del mensmurringa og mykje utflod fram te i dag... men ellers har eg ingen ømme puppa eller vondt bekken som eg hadde forrige PP!... Tid du skal teste Arytai?! Syns eg las noko om testing over her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...e der eg e ifra...Lavangen..:-) Eg e en Tennevollramp..:-)

Kanskje han såg spar butikken, dokker skulle bære stokke innom og snakka med pappa, mamma, onkel, svigerbror, søster eller niese(tantedyret)...så har dokker sikkert fått et winerbrød og en brus...:-)

De jobbe på butikken alle sammen meir eller mindre..:-) No fikk eg heimlængsel...:-) men ho mamma kjæm no så da går det nok bra..

Eg va på førpremiere på Kung fu panda...hææærlig film, skal dokker se den på engelsk? vi såg den på norsk...litt nedtur det da...men men..:-) eg skal ha den på dvd...

Eg e og sikker på at det blir iallefall en pp til og eg har hatt symptoma sia sist pp..ja ja...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har hatt symptoma sia sist PP faktisk?! Merkelig det der altså! :) Kjem nok te å ta en test på lørdags morning ... plana om ut på kvelden så litt greit å vite...! :)

 

Kong Fu Panda var veldig artig ja :) var engelsk tale på den vi såg da.. sjølv om sambo va sikker på det sku være norsk... hadde med oss onkel ungen hans.. så for hans del hadde det nok vært lettare med norsk tale!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med test på lørdag Scooby. :) Krysser fingrene for deg.

 

Vi skal nok kjøre gjennom hjemplassen din flere ganger ila sommeren Sanna. Skal stikke innom Spar neste gang. Kjekt å se hvordan ditt liv og dine folk er....:)

 

Sanna- ble ikke du spådd gravid i juli av flere? Syns å huske noe sånt.

 

Hvordan har du det Arytai? Ikke så flott vær her nord for oss. Har bare vært 12 grader i dag. Var en tur i Abisko i dag og der var det 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Akkurat kåmmet fra jobb.

Kjedeli å kåm heim t tomt hus:( Kjenn æ savna han allerede!!

Næi vere e IKKJE t å skryt av mn æ syns æ læst i nordlys i dag at sommarn sku kom fom mandag. Så håpa d stæm og at vi får en knall start på sommarn næste uke.

 

Så Kung Fu Panda va bra? :) Har løst æ å sjå dn æ å!

Ska du tæst lørdag ja scoobydo? Æ bli jo å tæst æ å når æ venta mens mn d e bære fordi vi har hatt ubeskytta sex etter at vi bestæmt at vi sku vente me babylaging. Også fordi æ våkna dn mårran me kvalme og mått spy...og ondt i brøstan de siste to uken...

 

Sanna, selv om mine føreldra va her i går så misunn æ dæ at mammaen din kjæm å bli heile hælga! D e jo så koseli!

 

Joda, har d bra mn d e så mykje stress før tia. Kjenn æ har behov før ferie nu.

Selv om æ ikkje nævn d orkide, så håpa æ du veit at æ kryssa fingra og tær før at d går bra me spira dåkkers:):D

 

Føræstn, korsn e d i Abisko nu? Længe sia æ har vorr dær. E d nåkka å skryt av?:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei...

 

Ja e fryktelig når sambo er bortreist! syns som regel det e godt å være aleine noken tima så savna eg han! Står på VG i dag og at dei i nord får det finaste veiret i helga... lucky uuu! :)

 

Skal du teste lørdag du og eller?! har egentlig lyst å utsette det for å sjå om TR kjem søndag... men om det e snakk om fylla i morga kan det være greit å teste! Men trulig blir det veldig edrulig helg... har fått bihulebetennelse trur eg så formen e skikkelig laber :(

 

Bør absolutt sjå Kong Fu Panda ja... den må nok kjøpast og når det kjem på dvd :)

 

Dokke skal te med i helga då?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e spådd 4 ganga telsammen no, det va ei som sa juni 2 som sa juli og no etter vi missa el sa ei september/oktober og alle sa jenta.

Ho mamma skal faktisk være her i 2 uke ho..så eg e bortskjemt,men eg har en bror i kongsberg som eg må dele meg og da...:-)

Vi har no vært og vasa nede i byen idag og ikkje handla nåkka...bare gått og sett...har god tid tel å handle sa vi heile tia og kom tomhendt heim...

Bæst å teste i morra ja..:-) Så går du ikkje glipp av eventuell fæst + at du slipper dårlig samvittighet i tilfelle råttefella...

Skal få sjekka tråden med en gang eg kjæm heim fra jobb i morra...:-)

Dokker kan no teste begge to synes no eg...:-P

Eg skal ta ho mamma med på "mamma mia" filmen tenkte eg ..:-)

Koselig å gå på kino, no e det no så bra ver at vi ikkje treng å sitte inne da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass med spåinga ja...:)

 

Så kos å ha mammen på besøk i hele 2 uker Sanna! Deling kan sikkert bare være sunt.:) Stakkars Arytai som savner sambo, Kommer til å savne min og for han skal være her nord i 1 uke mer enn meg.

 

Skal få sett denne filmen dere snakker om, men det blir ikke i helga. Vi drar til Lofoten i morgen. Gleder meg en hel haug!!!:) Elsker den plassen der.

 

Prøv å teste før 10 i morgen Scooby. Da kan det hende at jeg får det med meg før jeg drar. Ellers må jeg vente helt til mandag.:( Neida- ikke stress du. Lykke til uansett! Skal tenke på deg. Håper at Arytai hiver seg med på testinga.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :) føle presset no :) den e nok negativ altså! har ingen tru på at det klaffa denna mnd heller ... :(

 

Innmari vanskelig å lage baby altså! Litt nedtur når det skjedde på 1 uhell forrige gang! men får vel berre smøre seg med tolmodighet!

 

 

Aldri vært i lofoten før... har berre vært i tromsø og hammerfest! Men har høyrt at det e veldig fint der!

 

Vi skal på harrytur i morga på dagen... :) Shoppe litt alkohol, mat og stash :) Formen e heldigvis litt bedre så har litt energi te å nyte frihelga sammen med sambo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Akkurat kåmmet fra jobb. Å d ska æ bedriv hælga mi me:)

 

Joda, tænkt å sku tæst på mandag. Mn uansett så bli d ei edrueli hælg før min del.

Lofoten? Ja ikkje så langt unna min heimplass då orkide:) æ e fra vesterålen.

 

Ska prøv å få i mæ litt mat nu å så ska æ sjå en film på canal+first:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...