Gå til innhold

Ny tråd: Arytai, Orkide, Sanna og Scoobydo (+andre som venter på TR etter SA)


scoobydo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kanskje eg skal vente te mandag og teste ilag med deg arytai om kje TR er komt! har så liiite lyst te å ta en test...! får heller bare holde meg unna alkohol! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan tæst ilag på mandag, vest du klar å hold dæ t då;P

 

Ska t Nes når søster og familien har funn hus:) De e på visninge før tia. Har nættopp solgt leiligheta og bor hos svigerføreldran nu en kort periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel klare det! Har så utruuulig lite lyst te å sjå på den negative testen en gang til nemlgi... men kan jo hende TR kejm før den tid... har vel egentlig IKM søndag om eg har 28 dagers syklus!.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke slekt, men venner i Lofoten. I Kabelvåg og Svolvær... Da skal jeg se nøye når vi kjører i Vesterålen Arytai. Jeg får se mange hjemplasser ila ferien.:) Når skal dere se min?:)

 

Skjønner godt hva du mener angående testing Scooby. Ikke kjekt å få negativ. Det lureste er sikkert å vente så lenge man klarer.

 

Hvor lenge prøvde dere før spiren satt sist gang? Vi var i første skikkelige pp. Hadde hatt ubeskytta sex noen mnd før det, men hadde ingen kontroll på syklus og el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ingen plana om å få barn vi... men i januar i fjor blei eg dårlig etter å ha hatt to hjernerystelsa siste året og gikk tom for p-piller... sambo var utenlands og eg orkte ikkje å reise på apoteket... så derfor blei det et opphold i p pille bruken... fekk mens 9 februar... og 2 veker etterpå glømte vi heile p pille sluttet.. dvs han glømte hehe :) Tenkte kje så mykje over det i fh til at eg kunne bli gravid... har så mange venna som slit med å bli gravide så vi fann ut at sjansen var jo minimaaal så tok ingen angrepille! Men det blei full klaff :)

 

Eg tenkte ikkje over at eg trulig hadde EL den helja... var på dag 15 i syklusen nemlig.. men men... blei en nyhet som blei veeeldig godt mottatt :) Sambo var innmari stolt då han var med på ultralyd og fekk sjå hjerte slå :)

 

Men NO er det då selvfølgelig ikkje så enkelt!

 

Ja du får med deg heimplassen te både Sanna og Arytai du då :) Ikkje verst... morro at alle har tilknytning nordpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du må sjå dæ ækstra godt rundt når dåkker passèr Vesterålen. E i fra en av de 5 kommunan så du ser ikkje akkurat kommun æ e oppvokst i mn likevel:):)

 

Vi har vl aldri brukt prevensjon vi sia vi bynt ilag så d e egentli utruli at vi ikkje har blitt gravid for lenge sia haha...

 

har du testa i dag scoobydo?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... sneik meg te en billigtest i dag tidlig! Noken som har tatt dei før?! Tingen e at eg ser teststreken der... men mulig det berre e en skyggestrek? den e liksom kje klar rosa farge på.. Tok en forrige pp og men meina å huske at da var testen blenda kvit...men føle TR er på vei... har en del mensmurringa... men om den kje er komt te i morga får eg teste med en CB då...

 

Kjedelig da Arytai! Heng meg nok på det i løp av kvelden/morga dagen... den teite tanta kjem nok!

 

Har vært på harrytur i dag.. handla masse alkohol, røyk og mat... :) Også har eg akkurat bestilt Iron Maiden billetta te min kjære i bursdagsgave.. konsert i oslo 24 juli... eg likakje sann musikk men om han ikkje finn noken andre han kan ta med seg får eg vel stille opp :) blir sikkert morro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes morsomt ut:) du burde far på konserten, d bli nok utruli me liv!

 

Æ har tæsta me billige testa, strips. Æ har sett skyggestrek på to av de mn ikkje vorr gravid så æ veit ikkje om d bære e sånn på nån av de... mn du kan jo vær gravid. Sekkert bæst å tæst me en du kjenn bedre enn billigtæstan:) bli spennanes å sjå om du e gravid:)

 

Æ har ikkje kommet skikkeli i gang me tr. Blødd litt i sta mn har ikkje fått ondt enda så d va nok sekkert bære me d foreløpi...

 

Æ har bestilt pizza t kl syv å så har æ handla øl og cider så d ska æ kos mæ me i kveld:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er det eg har høyrt at der e av og til skyggestrek uten at folk har vært gravide... får sjå med Cb i morga... trur som sagt ikkje at eg e gravid så har tenkte i dag tidlig at billigtesten var negativ!

 

Du har kje blødd meir heller?! .. Er jjo noken som spotta før den kjem skikkelig i gang?!

 

Ah.. høyrdes digg ut.. vi har akkurat grilla :) har 12 cider ståande i kjøleskapet men dei får vel stå te neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadd å løst å grill mn litt kjedeli aleina;P

 

Nei har ikkje blødd meir. Va ikkje spotting va skikkeli rødt blod...har aldri spotta før tr mn etter æ hadd sa så har æ spotta en gang. Får bære vent å sjå, dn kjæm nok sekkert i mårra...

 

Ska du tæst i mårra ijæn?

 

Sanna e vl ikkje nåkka på bim nu når mammaen e på besøk og orkide e vl i lofoten nu:)

 

æ har ei vænninna i kabelvåg (lofoten) så kanskje orkide og æ har felles bekjente:)

 

man har jo mange gang erfart at verden e litn...:D

 

Så du bli ikkje å fæst i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai...det kan ikkje være festeblødning da? sia du aldri har spotta før....

Eg tok ho mamma med tel svinesund og strømstad, ja eg meine man må vise all kulturelle severdighetene man har her i sør...og då kjæm vel harrytur ganske høyt oppe på lista...:-)

Då har vi kanskje kjørt forbi herandre på veien..:-) vi va ikkje framme i sverige før i tre tia.

eg e så sekker på at det ikkje e nåkka på gang at eg og mamma tok oss øl på en fortaus kafé, mens gubben måtte drikke brus...he he....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var i strømstad ca 2.. var berre innom polet også køyrde vi på nordbysenteret og shoppa resten :) var siiiinnsjukt masse folk der i dag...

 

hehe mamma og pappa sett og stor pris på harrytur når dei er her nede... :)

 

eg e ganske så sikker på at det kje e noko på gang eg og... forbrede meg på at det blir noken mnd til med prøving .... men ja kjem nok te å teste igjen i morga om TR ikkje er komt....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e blitt så gnien på de testan at eg kjæm kun å teste om mensen ikkje kjæm på torsdag.

Førr syklusen min går som ei klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lucky u!... syklusen min e dessverre ingen klokke... 1 gang etter ma var den 33 daga, forrige mnd var den 27... og den har egentlig variert med noken daga alltid når eg kje har gått på p pille... så litt vanskelig å vite når den kjem!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, e d ikkje litt seint t å kunn vær festeblødning??:o

Mn æ har jo læst at nån kan få ei lita blødning rundt tr når man e gravid. Ikkje før at æ trur æ e d altså...:)

 

Hehe, gnien på tæstan sei du...æ har brukt opp alle mine nu. Har en clearblue vanlig og en clearblue digital. Vest ikkje tr e kåmmet t mandag så ska æ bruk de.

 

Har dåkker tatt kveld?

 

Æ har vaska leiligheta nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei har kje tatt kvelden enda :)

 

Sitt å ser på gilmore girls episoda på nettet... jepp lite å gjere på hehe :)

 

Flink du e som vaska hus seint på en laurdagskveld då :)

 

kan få festeblødning 5-10 daga etter el trur eg...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har ikkje hatt nåkka ainna å jort...:(

gleda mæ t han kjæm heim i mårra:):)

 

E du på dn surfthechannel sia?

 

Jo man kan vel d mn d e litt meir enn 5-10 daga sia el...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja... noken av episodane var teksta på kinesisk... men fant en del på engelsk og :) har faktisk ikkje sett dei to siste episodane så det var litt morro :) Prøva å holde meg våken sann at eg kan hente gubben på byn når det stenge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den va negativ... så no e det berre å vente på tanta! føles fortsatt som ho kjem kvart øyeblikk!...

 

kasta opp i natt da eg sku hente sambo på byn... :/ var så sinnsjukt kvalm... så han og lurte på om eg hadde testa.. han syns det va på tide det sjedde noko no etter såå mange mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj kor domt da...:(

Mn ingenting e vl endeli før tr kjæm:)

 

Off, æ ska på jobb i dag. 4 vakte ijæn, så tar æ ferie:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,.. men rekna med den kjem no sia den va negativ!

 

Har fri i dag... men har fortsatt 5 arbeidsveker til ferie :(

 

Lenge du har ferie da!? skal dokke noko spesielt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...