Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

eg blir her ilag med deg eg Arytai :) VI får satse på mars baby :)

 

Alle goe ting e 3 kanskje :)

 

Tenkte eg sku benytte sjansen te å male ferdig... :) Har en del småting eg sku ha beisa og en veranda eg sku ha mala :) Skal heim neste veke og min søster heldt på å busse opp huset te mine besteforeldre så då kan eg bidra litt der og :)

 

Kyssa fingra og tær for dokke, Sanna og Orkide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre:):)

 

Høres ut som at starten på sommeren er full av oppussingsarbeid for din del, høres da koselig ut:) Jeg elsker sånt jeg!

 

Å så håper jeg samboeren din kommer hjem akkurat i tide for el:)

 

Jeg krysser også fingre og tær for dere sanna og orkide:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må benytte sjansen når man kan :)

 

Skal legge denna leiligheten her og ut for salg innen august e planen... om vi finn noken ny :) Så då e det greit med alt som e ferdiggjort.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en god følelse når man får ting unna vei:)

 

Sånn som med meg idag. Endelig fått unnagjort den hælsekes joggeturn! haha:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fer en snartur ut på seriekamp med nevøen og ka skjer? Jo her blir det liv..:-)

Eg har vært på bim nesten hele dagen da eg har hatt fri fra jobb idag. og da har det vært lite action....:-)

Takker førr alle kryssa fingra..:-D

Har enda symptomer...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal teste torsdag? Eller før??:P

 

Liv og røre her i gården ja:) du må jo ikke stikke av vet du!

Jeg trodde jeg og hadde symptomer så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor tanta kom! Blir litt lei meg og oppgitt pga det!! Men det går bra, jeg står han over:)

Jeg synes til og med at jeg har sånne mørke ringer rundt brystvortene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe da har vi andre vøre på jobb vettu :)

 

har komt meg i gang med beisinga eg no :) Morro når ting blir ferdig gjort...så har man en ting mindre å irritere seg over...

 

gleda meg sann te å få opp lister i leiligheten:) Då ser det liksom litt meir ferdig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er forvirrende dette her.....derfor trur eg at eg kjæm tel å tryne i kjellarn om eg får mensen,prøver derfor å ise meg ned og være pessimistisk..:-) Men det e jo ikkje så lett når man vil så gjærne ha en baby...:-)

Ja selvfølgelig står vi han av...vi e da kvinnfolk....men det e ikkje artig mens det står på.

Eg har ikkje forstått det der med mørke ringer rundt brystvortene? E det den som e der fra før eller e det en ny ring som dannes?

Eg har det no ikkje og kan ikkje huske eg hadde det sist heller....:-S Ikkje som eg klare å huske om eg hadde før eller ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi er jo forskjellige så vi får vel forskjellige symptomer. Jeg husker sist jeg var gravid så fikk jeg mørke ringer rundt brystvortene. Men kan jo være et synsbedrag nå haha

Ønsket er jo så sterkt til å få baby:)

Kvinner klarer det meste!

 

Flinke scoobydo som jobber både hjemme og på jobb:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skriv innlegg samtidig her så hadde ikkje fått med meg diskusjonen om symptomer :)

 

Huska ingenting fra forrige gang eg heller... anna enn at eg fekk menssmerter på IKM dagen... + at eg i løp av dei 10 vekene fekk en del større bryst... og fryyyktelig oppblåst mage! ...

 

e egentlig heilt utrulig at man kan blir så verpesjuk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Men kan dere hjelpe meg litt? Jeg beklager ekle detaljer men jeg har mye klumpete mens og noe som ligner blodhinner som kommer ut....

Hvorfor?

Jeg kan ikke huske at jeg pleier å ha det...eller er det bare jeg som ikke husker fra gang til gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei to mens eg har hatt sia ma'en har også vært en del klompete og laaange bloodete slimgreier... (ekkelt ja:) hehe...

 

las en eller anna plass at av og til blødde man koagulert blod fordi kroppen ikkej rakk å omdanne alt te friskt blod?!??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett og studere puppan mine...gubben stakkars som lå og sov på sofaen våkna no og va veldig interessert i ka eg styra med..:-D

hmmm....det e kanskje et felt innerst ved vorten som er mørkere enn resten, men det kan ha vært sånn bestandig....:-)

veldig øm på sidene av brystene....sist gang fant jeg ingen symptomer før jeg testa positivt...var meget overrasket over det..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det e ekkelt...! Men e nok normalt ja :) Har hatt det før eg blei gravid og... når eg ikkje gikk på pille!

 

Hehe... kan tenke meg han blei nysgjerrig då ja :) Lenge du prøvde forrige gang sanna?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffa i 2 pp sist gang....men vi tulla rundt uten prevansjon noen måna før bim for å si det sånn..:-)

Da gikk det et lys opp for meg...og vi starta ordentlig prøving, med el tester og puta under rompa..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, måtte le nå:D

håper han ikke ble sjalu da:P

 

Nei, jeg forstår meg ikke så mye på disse symptomene. Sist jeg var gravid så ble jeg ganske overrasket over positiv test selv om jeg var ganske sikker på at jeg var gravid. Og nå leter jeg etter de samme tegnene som sist men blir nok lurt ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du blir lett gravid da sanna???

Vi hadde ubeskyttet sex i rundt 2 år før det klaffa så jeg har nok ikke lett for det jeg. Samboer har testa sæd og alt er i orden der. Jeg er henvist ivf og venter time i august...

Håper bare jeg ikke har endometriose eller pcos...

Bare det som mangler liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...:) Sjalu faktisk... han kan ta på sine egne bryst :)

 

Skjønnakje korfor dei skal være så puppefiksert.. fekk høyre det fleire ganga da eg var gravid at det ikkje berre var magen som veks :)

 

eg kjente ingenting forrige gang... likevel leita eg og leita etter symptom... neste gang skal eg ikkje kjenne etter hehe !:)

 

Men har litt andre før menssymptom enn ka eg hadde før tydeligvis så e nok dei som lure meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e kanskje når man forventer det minst at man har best sjanse da:-)

Huff, håper ikkje det....men no trur eg at eg må legge meg...e så sinnsykt trøtt og....:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...