Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

de vanlige testan tel cb klarte ikkje fange opp hennes el i det heile tatt, men den monitoren gjorde det....og den bruker samme tastpinnenne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satse på det :)

 

men hvor mange fruktbare perioder har man då? eller kan ha!? trudde liksom det bare var En el...:)

 

Har akkurat rydda og organisert boda mi no... gud så slitsomt... men klarte å presse inn en sjenk til :) måtte berre brekke ned noko hylle først... alt ordna seg :) prøva å få leiligheten te å sjå normal ut igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere fruktbare dager rundt el. Det står i bruksanvisningen til fertilitetsmonitoren min at det er 6 fruktbare dager på en el periode. Alle er nok ikke like stor sjanse å bli gravid på men monitoren fanger opp alle fruktbare dager. Det er vanskeligere med el tester hvis jeg forstår det rett:)

 

Nå skal jeg jogge meg en tur, så snakkes om litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite liv her inne...

Orkide har sikkert satt seg fast i armkroken til sin kjære og sanna står vel i speilet for å se om hun har blitt mer skrukkete di siste timene:P

Uff neida, jeg baaare tuller!:D

 

Scoobydo, har du fortsatt tr? Jeg blødde i bare to dager slik som sist gang. Jeg lurer fælt på hvorfor??? Før SA hadde jeg blødninger i 4 dager og spottet på dag 5 og 6...Skjønner ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blør fortsatt litt... men veldig lite i dag så den e nok snart over! Forrige mnd blødde eg i bøtter og spann i ei veke... så heldigvis ikkje så heavy denna gangen... og menssmertene har vært meir normale... så kanskje kroppen er i normal gjenge igjen...

 

så rart da..., men kroppen kan vel endre seg etter en SA!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den kan nok sikkert det. Jeg fikk jo el en uke for sent, derfor tanta kom sent denne gangen så ting kan vel endre seg. Bare håper at det ikke blir alt for mye krøll med syklusene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... tid du mista!? trur kanskje dokke mista før meg?! eg mista 15 april og da var jo tråden allereie i gang her :)

 

men trulig så retta jo syklusen seg... min var veldig på bærtur første gang og, md EL på dag 19, så kom den på dag 15, så spennande å sjå neste mnd...

 

e egentlig berre glad eg har fått igjen Tr... ser det e noken som går fleire mnd uten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig med deg. Jeg har også lest om flere som venter månedsvis, misunner ikke de.

 

Jeg begynte å blø 31 mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har IKM likt vi nå då?! Var det mandag du fikk TR!?

 

blir spennende... håper fertilitetsmonitoren hjelper :) DU må oppdatere oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser sånn ut at vi har:)

 

Jeg fikk tr på søndag, sluttet å blø i går...

 

Nå skal jeg hente min kjære på jobb. Jeg har hatt fritt i dag.

 

Snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg trur eg skal rydde ferdig her også finne senga... har fri i morga :)

 

Må søke om politiattest, og male litt i leiligheten vi har solgt... har tatt ned et veggfeste te tv og der vakje malt bak før :) Men så e den heilt klar.. svigermor har vaska den :) Det var digg å sleppe :)

 

Ha en fortsatt finfin kveld jenter....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

Nå skal jeg på jobb snart. Aften i dag og Dag i morgen så er det fritt i 3 dager!!! Skal bli godt. Vi reiser hjem til svigers i helga.

Hva skal dere gjøre i helga da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo jente...:-)

Lite prat igår, eg va på harrytur med noen jenter, kjæmpekoselig..:-D

Idag e eg heime og vaske hus tel helga.

Kordan går det med dokker da?

Noen tr? eller positive testa helst..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

 

Det har vært litt dødt her de siste dagene ja. Nå er det på tide med en oppdatering:

Sanna- testet igjen? Fått TR?

Arytai- ferdig med TR og begynt nedtelling til el?

Scoobydo- samme som Arytai? Dere følger vel hverandre...:)

 

Jeg er på dag 46 etter SA (eller er det 47?). Fremdeles ingen TR, men var sikker på at hu kom i går ettermiddag. Ingen spor. Føler at det renner hele tiden så jeg har sjekket noen ganger kan dere si, men det er bare utflod (sorry for ekle detaljer)....:) Tester i morgen igjen, men forventer negativ test. Skal i 30 års dag og er den negativ skal jeg jammen drikke litt!!!!

 

Planer for helgen? Jeg skal slappe av ikveld, jobbe og handle gave i morgen på dagen og så skal jeg i bursdag om kvelden... Søndag blir vel jobbing igjen. Grrr- jaja bare 2 uker til ferie i Nord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp eg og Arytai ligg vel noken lunde likt i løypa! ferdig med TR, begynne å teste etter El neste laurdag :) satse på at det blir pos el test søndag eller mandag :)

 

Hadde og følelse av at den rann og rann då eg var gravid... blir spennande i morga.. skukje forundre meg om testen bli positiv :) Men om den blir negativ kan du drikke med god samvittighet :)

 

eg skal måle litt no... vaske kle, rydde leiligheten, shoppe bursdagsgave te mamma og te sambo... og slappe av etterpå :) TO vakter til ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ups...trudde eg hadde sagt at eg fikk negativ test...:-S

Mensen kom på klokkeslettet...så da e vi i 3pp etter sa....

Orkidé, har du hatt sånne syklusa før? Hvis ikkje vurdere du akupunktur? De sei det e en fin måte å få igang syklusan igjen.....Men eg håpe no på at du ikkje får deg en fæst eg...he he...trur eg og skal ta meg en øl i helga...eller litt vin...:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker... klarte å slette innlegget mitt :/

 

Er ferdig med Tr her... :) Så ligg vel likt med Arytai :) Blir El testing på lørdag .... satse på at El kjem søndag eller mandag så sambo kommer hjem først :)

 

Har arbeidshelg... to vakter igjen før ferie! i dag skal jeg male, vaske klær, rydde og vaske leiligheten... og shoppe :) Må kjøpe bursdagsgave til mamma og sambo :)

 

Mener å huske at jeg også hadde en følelse av at det rant og rant da jeg var gravid... blir spennende i morgen når du tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...