Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

 

Åh nei, så domt!!! Det var trist. Farsken å, men du har vel ikke ikm før i morgen??? Kan jo enda være håp:)

Men er du ikke gravid så kommer det jo en ny pp:)

Så snilt av mannen din da å ta alt du befaler:P

 

Scoobydo, jeg har ikke prøvd den enda men ettersom jeg leser i bruksanvisning så skal det brukes spytt....

 

Nå får jeg besøk, snakkes senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei....

 

treng vel ikkje å opp håpet heilt enda Sanna?! Som Arytai seie så har du jo ikkje IKM før i morga?! Håpa håpa håpa fortsatt!!!.... Noken av oss måååå vel få det til snart... :)

 

Mente eg leste en plass her inne at den kunne fange om andre fruktbare daga og!??? e det muuulig?!

 

Kjekt med en mann som engasjera seg i babymakinga :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff- synd at den skulle være negativ. Men, jeg tror fremdeles at du er gravid. Klarer du å vente to dager nå da, eller blir det testings i morgen allerede?:)

 

Godt at mannen er med på det meste. Sambo tar også sink.:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo, i kveld blir det bim og slapping av.

Så da forlange action her..:-)

He he...neida.....må nesten lese litt ka dokker har skrevet i går..:-)

En dag borte e jo heilt førferdelig...:-)

Eg synes det e greit å bære ha slått meg tel ro om at det ikkje blir nåkka baby denna måneden heller, har jo ikkje prøvd så lenge så eg klare vel en eller to måna tel....men farsken ikkje meir enn det..:-)

Tenkte eg og skulle prøve å trimme litt no framover..har vært lite av det den siste tia.

Ja gubben e hærlig...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja littt trim skada ikkje! Har store plana om det her og :)

 

Forlanga litt action her i kveld eg og :) e heime aleine i to veke såå kveldane e litt kjedelige...

 

Eg e litt redd for at min tolmodighet e slutt etter neste mnd hehe ... viiiil ha mars baby!... men ville jo ha januar og februar baby og så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Sanna da- du er jeg første til å sette folk på plass om de er negative etter å ha testet før IKM. :) Syns å ha lest noen innlegg der du er nokså bestemt...:)

 

Joda- vi må få litt action her inne i kveld. Jeg kommer til å jobbe hjemmefra etterhvert, men kommer ikke til å jobbe mye i dag. Kjenner at jeg må slappe av. Kjente meg faktisk syk når jeg var på jobb i dag. Kollegaen min sa at jeg var varm i pannen. Får virkelig ikke håpe at jeg blir syk.

 

Trim er en fin ting. Jeg blir og for dårlig med det. Gikk 2 timers tur på søndag og det var deilig. Får få til noe i helgen tenker jeg. Hva trener dere når dere trener?

 

I dag blødde jeg pokker meg fra tannkjøttet- kan ikke bare den forbaska mensen kommer!!!! Jeg orker ikke mer symptomer når det ikke er noe inni der.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:)

 

Jeg tror også det kan være håp for sanna:)

 

Ja mener den fertilitetsmonitoren fanger opp andre fruktbare dager. Må bare lære meg å bruke den. Alt står jo på engelsk å ikke alt av fagspråk jeg klarer å ta med en gang når det ikke er på norsk...Kan være litt treg sånn sett:P

 

Men vet dere hva jenter, vi har jo ikke fortalt hverandre hvordan vi ser ut. Høy, lav, mørk eller lys:)

 

Jeg er en mørkhåra 78 modell som er 1.67 høy.

 

Enn dere da? Hvis dere vil fortelle altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jogger og trener styrke. Bruker av og til en sånn dansematte...

I fjor ble jeg så hypp på carmen elektra sine treningsvideoer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja sanna e ganske så optimistisk når det gjeldt oss andre :)

 

eg trena på sats.. har pilatesvideo, treningsstrikk og trakke maskin her heime og men dn står godt plassert under senga :) Prøve å være litt meir bevisst på maten og kaaanskje... e skikkelig sjokoladegris....

 

har kort hår (heilt kort)... blond.. 172 ca... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he he...Orkidé...he he....trur du ikkje eg har førrbanna meg sjøl....tenk å være så fjåttåt....Lot meg overtale på det viset...:-S

Skal ikkje skje igjen....eg love....eg e kort, brei, skrukkete, passelig korthåret og farget mørk....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... så det e du :) skrukkete faktisk!...

 

greit du e 32 altsååå men skruuukkete trukje eg noko på :) Eg e fresten 24... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme scoobydo:D

Tror sanna har kjøpt speilet sitt på tivoli, dere vet et sånt rom fullt av speil der man får forvrengte speilbilder av seg selv. Skrukkete du liksom høh, jeg er jo nesten like gammel/ung som deg, var nesten så jeg tok meg nær av det;P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg kunne jo ha vært skrukkete av all detta regnet førr tia...eller bada førr lenge..:-)

Neivel da så e eg ikkje så skrukkete da, bare litt sånn ved øyan..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna det masse på oppsal eller?! :D

 

du jobba i sporveiane eller!?... må berre sjekke om eg huska riktig :) HUska orkide jobba innen HR... :) Arytai i den berømte helsesektoren... hjelpepleiar!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

riktig...:-)

De sei førresten at det blir regn i morra...:-)

mmm......eg va førresten på sex in the city filmen i går....ååååå den va braaaa!!!!

En ordentlig kinofilm....folk klappa etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som hjelpepleier på UNN, er nesten ferdig førskolelærer. I tillegg har jeg søkt sykepleien fra høsten av...Gjenstår å se om jeg kommer meg inn...Tror jeg tar meg vann over hodet hehe...

Du da scoobydo? Jeg husker ikke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe- så det er sånn dere ser ut. Skrukkete Sanna- HIHI- tror eg ikkje noge på.

 

Jeg er 1,76, har mørkt langt hår og blå øyne.:) Litt skrukkete i pannen, men ellers holder jeg meg godt.;)

 

Så Scooby er ungsauen blant oss... Tror ikke jeg har fått med meg at du er så ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei klappa når vi var der og... akkurat som å være på chartertur :)

 

filmen var siiinnsjuk bra :) kosa meg masse og kunne gjerne ha sett den igjen :) det var latter og tårer :)

 

ja høyrde dei sa det sku regne i morga... eg som har fri og alt!... Provo!.. I kveld tenkte eg sku prøve å rydde ut av boden vår, rive ei hylle der nede sann at eg kanskje får plass te en sjenk...mn kjenne det e litt pes!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja noen må jo være det, ungsauen altså;P

 

Glemte å si, jeg har også mørkt langt hår (men har lyst å klippe det til skuldrene, sånn sommerfrisyre:)) og blåe øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja e vel det hehe... har vel holdt det for meg sjølv :)

 

Ung og erfaren hehe :)

 

Har en 3 åring ledelsesutdanning fra universitetet, og e utdanna barnevernspedagog i tillegg... men jobba som miljøterapeut i en avlastningsbolig for funksjonshemma! :)

 

Har jobba i bolig dei siste fem åra syns det e morro, men var litt annerledes å jobbe i avlastning så e egentlig på utkikk etter noko anna! men så venta eg egentlig litt på at eg skal bli gravid, og då har eg ikkje lyst på noko ny jobb!...

 

Eg blir fresten 25 i år...:)

 

Las nettopp et innlegg på anonymsia om å kalle ungane sine for prins og prinsesse... ka dokke syns?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for min del skal foreldrene bare kalle barna sine for akkurat det de vil. Jeg har andre og langt mer viktigere ting å henge nesa mi på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...