Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Sniktur nr5.....eg va innom en tur istad, men skreiv ingenting..:-D

Ka dokker sei?

Litt stille idag?...eller e vi egentlig sånn kveldsskrivera?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei masejentene:P

 

Ja sanna, når har du ikm???Hehe, Og du scoobydo, du har ikm denne uka?

Press ja, ikke snakk!!! Neida, bare tuller. Synes det er koslig at dere bryr dere:)

Jeg har ikke testet enda. Men jeg har heller ikke fått mense...har til tider skikkelige murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme men den er foreløpig uteblitt. Tror nok den kommer til helga...

 

Nurket, gøy om du henger deg med:)

Jeg er ho som er fra nord og bor i nord. Alle de andre her inne bare leker nordlendinger. Jeg er ekte. Hahahahaha....

 

Orkide, vi kan godt ha testedate på fredag, blir spennende å se: Du er jo også over tiden så du kan like gjerne være gravid du å:)

 

Hva gjør dere ellers i dag? Jeg har fritt i morgen og fredag. Skal bli godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt kveldsskrivere....:)

 

Alle, utenom Nurket, er etter el. Blir spennende fremover. Syns og at det er koselig at vi bryr oss om hverandre. Vi maser hverandre fremover.

 

Da har vi en date på fredag Arytai. Hadde egentlig tenkt å teste i morgen, men da skal jeg holde meg til fredag.:)

 

Nå skal jeg snart til tannlegen. Skrekk og gru- liker det ikke. Det er nye tider når tannlegen har begynt å ha åpent om kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle sammen fri i dag eller?! :)

 

Var på ginatricot og fant meg kjole faktisk :) veldig fornøgd... Er ikkje berre berre å finne seg kle...!!

 

Har flytta litt i dag vi då... så no er leiligheten min skikkelig overfylt :S Sukk... må prøve å rydde litt meir plass i den boda mi...

 

Hadde el for 8 dager siden.. dvs positiv El test.. men den var berre positiv en dag?! Leser om dei som har positiv el teste flere dager... ka har det å seie?! Kanskje ikkje det var noko egg som slapp!?

 

Så har vel då egentlig IKM tirsdag i veke 25... men har hatt litt lange syklusa før... men muligens eg har hatt seinare EL og... kem veit!

 

Dokke må informere oss på fredag om dokke har testedate :) Eg har og veldig lyst å teste då, men den blir nok garantert neg så sikkert best å vente.. !!

 

Håper de gikk bra med tannlegen i dag da Orkide :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei masejentene:P

 

Ja sanna, når har du ikm???Hehe, Og du scoobydo, du har ikm denne uka?

Press ja, ikke snakk!!! Neida, bare tuller. Synes det er koslig at dere bryr dere:)

Jeg har ikke testet enda. Men jeg har heller ikke fått mense...har til tider skikkelige murringer i magen. Kjennes ut som mensen skal komme men den er foreløpig uteblitt. Tror nok den kommer til helga...

 

Nurket, gøy om du henger deg med:)

Jeg er ho som er fra nord og bor i nord. Alle de andre her inne bare leker nordlendinger. Jeg er ekte. Hahahahaha....

 

Orkide, vi kan godt ha testedate på fredag, blir spennende å se: Du er jo også over tiden så du kan like gjerne være gravid du å:)

 

Hva gjør dere ellers i dag? Jeg har fritt i morgen og fredag. Skal bli godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter orkide sitt 1204 innlegg havna mitt som jeg skrev i ettermiddag. Jeg kopierte det bare og la det nederst...

Så du kan slutt å sniktitte sanna;P hehe...

 

Gikk det bra hos tannlegen orkide???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeh- da blir vi 3 som tester sammen... Spennende. Du er med du Scoobydo?

 

Tannlegen har bedøvet meg. Har fått svigers på besøk og kan ikke snakke.:) Hadde bare mistet en plombe, og tannlegen satt i en ny.

 

Vi har vært skikkelig ivrige på tråden i dag / kveld. Kjekt det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var stor pågang i dag... nærma seg IKM eller testing for alle mann :)

 

Min tråd som eg skreiv før kl tolv i dag havna etter den du arytai skreiv seinare i ettermiddag... merkelige greier!

 

Veit ikkje heilt om eg tørr... føle meg egentlig ikkje gravid, men følte meg egentlig ikkje gravid forrige gang heller :)

 

Er så sikker på at den er negativ... Spørs om eg må vente på Sanna i veke 25 :)

 

Men spent på resultatet dokka... tenk så morro det hadde vært om alle fire kravla inn på 1 trimester i løp av veke 25 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dokker ikkje ta den daten her?

Så kan liksom vi sitte på nabobordet å følge med..:-)

Kor langt over ikm e du/dokker da?

Eg forstår Scopbydo at ho ikkje vil teste nesten ei vekka før ikm...:-S

Skummelt!!!!!!

Dessuten har det vært koselig å ha selskap i neste vekka....:-)

Egomeg!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thanks :) hehe... e 4 daga før IKM... 28 daga sia mens på mandag, og 2 veke sia el på tirsdag! Så må vel rekne ut fra når man har EL kanskje?! e vel det som skapa variasjon i syklusen?!

 

Dokke får oppdatere oss på fredags morning da... før halv sju!? hehe.. Vil så gjerne vite vettu før eg køyre heim :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen på dokker...:-)

En hærlig dag i oslobyen, starte ikkje på jobb før kl 12.13 idag så eg koooose meg heile morran..

Idag e det ei vekka tel ikm for meg og eg mane fram en masse symptoma tel stadigheit, håpe no bære at eg ikkje går i kjellarn hvis mensen kommer.

No skal eg komme meg i dusjen og fikse hår og tryne før eg skal på jobb...:-)

Det har ikkje vært så masse sminking i det siste...prioritere andre ting istede...som soving..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Ja det var stor pågang på tråden i går men det er jo så koselig:)

Blir spennende i morgen med testinga!

 

Nå skal jeg snart til byn med et par venninne på shopping:)

 

Kos dere så snakkes vi senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good morning :)

 

då var det vel på tide å komme seg opp ja :) e seriøst såå trøtt for tia.. i går sovna eg på senga nede i leiligheten te sambo og mens eg venta på at han kom fra jobb :( Har seinvakt i dag.... godt å ha litt tid på formiddagen te å ordne litt her heime... fikk riktig nok ikkje så masse tid som eg hadde tenkt sia eg søv så lenge...

 

blir veldig spennande med testinga dokker i morga... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre hvor lenge siden dere hadde sa?

...fire måneder her, og venter på mensen..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... jeg har ikke hatt sa men MA... fikk igjen mens etter 4,5 uke!...men det varierer jo veldig fra person til person.. har du oppsøkt lege!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg hadde sa i slutten av mars. Har hatt en mens etter det som varte i bare to dager. Jeg hadde ikm nå på søndag som var. Er 4 dager over tiden nå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

 

Jeg er ikke så mye innpå her for tiden pga besøk av svigers.

 

For å svare på spm stilt tidligere i dag- jeg har hatt 2 SA og ikke hatt mens siden januar. Venter på mens nå etter siste SA og det er 38 dager siden nå. Håper at jeg er gravid, men får se...:)

 

Sanna har vel kommet seg på jobb og Arytai har vel vært på shopping. Trøtthet ver jo et symptom Scoobydo, så det skulle ikke forundre meg om spira satt denne pp.:) Jeg skal på XXL med svigers nå. Har forbanna vondt i magen (luftsmerter) så vi får se hvordan dette går.

 

Snakkes senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftsmerter er jo bare så vondt!

Håper du koser deg til tross for smertene!:/ :)

 

Jeg har nettopp vært å hentet babyklisterpakken. Jeg lurer på om jeg skal prøve det hvis det viser seg at jeg er gravid. Jeg har jo mistet "bare" en gang...? Har også bestilt og fått en fertilitetsmonitor...Er spent på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Babyklister Arytai? Jeg har endelig testet positivt for el på cb testen :) Problemet er bare at jeg reiser imorgen og blir borte til lørdag kveld - hvor typisk er det. Vi får krysse fingrene for at en gang er nok hehe...hvis ikke går jeg på med godt mot til neste pp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra! Gikk over etterhvert så nå har jeg fått meg sko...:)

 

Nurket- endelig! Nå får du bare legge inn noen aksjer før i morgen. Det skal holde det. Første gang jeg ble gravid hadde vi kun sex samme dag som jeg fikk positivt på el test. Stå på!:)

 

Arytai- hvilken test skal du bruke i morgen? Jeg tenkte å bruke en billigstav. Vil ikke sløse med CB, og QR tror jeg at jeg tester sent pos med (ref mine andre graviditeter). Jeg begynner også på babyklister om det viser seg at jeg er gravid. Tviler sterkt på positiv test i morgen for det kan være for tidlig...

 

Spennende! Gi beskjed med en gang du har testet!:) Jeg er nesten mer spent på dine vegne enn mine egne...:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere begge to :) Håper dere gjør dere klare for 1 trimester når jeg er tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg glede meg sååååå tel i morra...:-)

Nesten som om eg må bake ei kaka..:-)

Glede,glede,glede meg sååååå....traqlala.....

1 trimester e ei trasig sia synes no eg....så eg håpe no dokker holder dokker her inne i det lengste..:-D

Seriøst ont i hode no....trur eg skal legge meg tidlig.....da kjæm morradagen fortar..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare smile av deg Sanna- du er så artig!:) Du kan ihvertfall engasjere deg på andre sine vegne. Jeg kjenner det jeg og altså... God natt ihvertfall! Jeg sov etter jobb i dag, så jeg er litt mer opplagt nå. Litt dumt at jeg må sove nå når svigers er på besøk, men hvis jeg ikke får søvnen fungerer jeg ikke. Ikke noe kjekt det heller.

 

God tur Nurket! Nå er det snart IKM ventetid på deg og....:)

 

Jeg kommer ikke til å være noe på 1 tri når jeg tester positivt neste gang. Bringer ulykke.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kanskje et poeng :) Mente bare at man var i 1. trimester liksom. Jaja lykke til. Jeg skal prøve å holde meg borte fra denne siden (bli gravid) litt..tenker alt for mye.

 

Takk for hjelp og lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...