Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

har ikkje du hatt innvendig UL i forbindelse med at du mista Arytai?! I såfall ville dei jo sett om der var cyste på eggstokkane?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om de kan se det på innvendig ul. Han sa ingenting om det ialle fall. Jeg trodde de måtte ta en sånn kikkhullsoperasjon for å kunne se det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... dei ser det på innvendig UL!

 

EG fekk iallefall beskjed med gyn om at alt såg fint ut og der ikkje var cyste på eggstokkane/eggledarane på min første innvendig UL!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

då e det nok ikkje det nei! :)

 

Men av og til tar det jo bare lang tid.... Er ikkje sikkkert man har Eggløysning kvar mnd heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg tror jeg ordla meg uklart. Han sa ingenting om at han så cyste på eggstokkene mine men jeg spurte heller ikke fordi jeg trodde at han ikke kunne se det på unnvendig ul. Eneste han sa var at alt så fint ut og at livmora gjorde seg klar for ny slimhinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte ka du meinte :) Men han hadde jo sagt det om han fant det?!... Eg var på innvendig UL 14 daga etter eg mista og og alt var fint etter utskrapninga og... så alt skal jo være i skjønnaste orden :)

 

Satse på 3 pp e tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg må vel snart finne senga... kanskje rydde ferdig :)

 

Satse på at TR gir seg snart for oss Arytai så vi kan begynne å leite etter EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere har sjabba!!!!:) Må nesten få msn adressen til hverandre snart.;) Ikke det- jeg er ikke den flinkeste msn brukeren jeg. Nok mye flinkere på BIM ja. :)

 

Nå blir det sengen på meg. Har jobba helt til nå så jeg er stuptrøtt. Harde dager for tiden. Sånn sett håper jeg ikke at jeg er gravid for jeg kan ikke roe ned før til ferien 4 juli....

 

God natt kjekke jenter! Nærmer seg torsdag med stormskritt.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig i den du:) Selv om jeg ikke er verdens ivrigste på msn jeg heller...;P

 

Ikke jobb for hardt da, det er lov å ta en pust i bakken vet du:)

 

Go natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja i dag har vi vært ivrige... :)

 

Er ikke så mye på msn lenger heller egentlig... men den er ofte påkoblet :)

 

Ellers så har man jo facebook om alle sammen er der?! :) '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, negativ test i dag og? Dra til legen du:)

 

Nei faktisk, jeg er ikke på facebook. Jeg har så lett for å bli avhengig...Jeg var på blink en gang i tiden og da satt jeg nesten hver ledige stund på nett...fant ut at det ikke var sunt for meg. Så jeg har bare msn og bim da:)

Men dere kan tro jeg har lyst å melde meg inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst enten eller med oss. I dag har vi vært kjempesløve- fant oss helt nede på 2 side!!!:)

 

Har vært på allsang kveld med bedriftskoret i dag. Så kjekt- har tenkt å begynne igjen til høsten. Men, det krasjer med tango så jeg må få dem til å bytte dag....

 

Nå skal jeg jobbe litt. Har det litt travelt for tiden kan dere si.

 

Jeg er ikke på facebook. Var, men ikke nå lengre. Syns ikke det er noe. Blir jo kontaktet av all slags mennesker.:)

 

2 dager til testing Sanna!!! Nedtelling her i gården.:)

 

Jeg er skikkelig nervøs for at jeg skal gå veldig lenge uten å få mens. Nærmer seg jo 2 mnd nå. Leser jo om skrekkeksempler her inne. Tenkte å ringe legen på fredag å bestille tid før jeg drar på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir også veldig lett hekta... berre sjå ko masse eg e på BIM :)

 

Akkurat komt heim fra dobbelvakt... så første gang på nett i dag :)

 

DU får bestille deg en time ja... kan jo være at du har hatt sein EL og då?! Min kom iallefall seinare etter eg mista....

 

Ikkje lenge igjen te testing no nei Sanna :) Blir spennande :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat 2 uker siden vi hadde sex sist (utenom nå på søndag), så hvis jeg har hatt VELDIG sen el har jeg ikke sjanse. Men, hadde el slim onsdag for 3 uker siden og er nesten 100% sikker på at el kom i løpet av uka etterpå. Men NÅR i uka etterpå vet jeg ikke for jeg sluttet jo å teste for fikk positive el tester i hytt og pine vær.:)

 

Trenger liksom ikke å være gravid, men vil ha syklusen på rett kjøl. Hvis jeg er gravid kommer jeg til å pine meg selv med dårlig samvittighet pga at jeg jobber for mye.... Har ikke sjans til å roe ned før ferien.

 

Dobbelvakt høres slitsomt ut, men jeg har det sikkert jeg og for tiden. Kan heldigvis jobbe hjemmefra da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja en smule slitsomt :) Men bytta jobb når eg e halvveis.. e riktig nok samma type jobb men andre brukera så då går det veldig greit :)

 

Skjønna godt at du ve ha syklusen på rett kjøl igjen..da har man iallefall noko å forholde seg te! Håper legen har noken triks om det skal vise seg at du ikkje e gravid... las om ei her inne ho fekk ikkje hjelp før det hadde gått ett år eller noko?! ....

 

Bør vel roe ned om det blir ny spire ja :) Greit å kunne slappe litt av og ta litt vare på seg sjølv og :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg og hjemme fra jobb. Slitsomt og tungt i dag. Var så mye å gjøre og i tillegg så har jeg en sommervikar på opplæring. Da sier det vel seg selv at ting går tregere...

 

Her har det ikke vært mye trafikk i dag. Nederst på side 2 sier du??? Det skal vi ikke ha noe av!!!:)

 

Ja sanna, 2 dager igjen, teller ned her og hihi...

Bra du skal bestille legetime orkide. Det er vel greit å få vite hva som skjer siden du har det så travelt med jobben for tiden:)

 

Ja scoobydo, da er det el testing på oss om ca to uker da:)

Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... det blir det :) må kjøpe meg nye el testa... må ha dei før eg reise heim så denna gangen får eg kjøpe dei på apoteket! :) Må ha CB :)

 

Er morro med El testing hehe.. grua meg egentlig te der lyse gravid mot meg på en graviditetstest og så går vel greit å vente litt til :)

 

Trives så innmari godt med å jobbe og :) Og det blir nok vanskelig med mitt bekken om eg blir gravid igjen no... kjente tegn te bekkenløysning då eg var 8 veker... og jordmor trua med å sjukmelde meg ut svangerskapet så her e det berre å trimme og komme i form :)

 

Tenkte eg sku benytte dei neste fire vekene te å prøve å kvitte meg med nokon ekstra kg... :) Mamma meinte at det hadde vært en god ide... så får vel høyre på ho for en gang skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det lønner seg å hamstre utstyr:):)

I tillegg til el tester har jeg kjøpt fertilitetsmonitor. Skal prøve meg på den denne perioden:)

 

Uff bekkenløsning. Tror jeg blir plaget med det jeg og. Har allerede smerter der...

 

Nå skal vi se film, surfs up:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korleis funka den då?! (fertilitetsmonitoren)?

 

Har slete med bekkenlåsning sida eg var 15... så det kan visst være en dårlig kombinasjon med graviditet... men men... ingen hindring :)

 

Eg skal finne senga.. tidligvakt i morga og... usssj .. likakje dei noko særlig!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...:-)

Ser dårlig ut førr meg no, lot meg overtales tel testing i morrest og den va super negativ..:-)

Har vært ute i heile dag og det går bra, gubben lovte meg å ta alle tabelettan eg ville neste pp..:-)

Så da blir det innkjøp av sink tel gubben..:-)

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...