Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Hei hei:)

 

Ferdig med tr på tirsdag jeg, to dager med blødninger... Skjønner ingenting jeg...Hadde flere dager med blødninger før SA.

Oki, så du har fått tr du og sanna, da er det nedtelling til el:)

 

Scoobydo og jeg ligger ganske likt i løypa ja, arti å følge noen:)

 

Men jeg skjønner ikke noe av din syklus orkide, du MÅ komme deg til legen å teste, eller begynne med akupunktur som sanna sa...:o

Men du kan jo fortsatt være gravid!!

 

Men vet dere hva, jeg har faktisk tenkt tanken at den dagen vi alle har samme syklus, DA blir vi gravide og kan følge hverandre inn på 1 trimester:) Hadde vært koselig. Å siden vi alle har en tilknytning til nord-norge så skulle vi jo ha tatt oss et treff her en gang i framtida....?

 

Jeg har tatt i bruk fertilitetsmonitor jeg. Ingen el foreløpig men regner med i neste uke så er det nært:)

 

Vi skal til Målselv i helga, er snart på tur å kjøre nå:) pizza og litt vin i kveld regner jeg med. Jeg skal ta sjansen på å drikke litt siden tr nettopp har vært og el ikke kommet.

 

Dere får kose dere i helga så skal jeg prøve å komme meg på bim en tur å prate med dere:)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha ha....kanskje du har nåkka i det Arytai...:-)

Men da må den blomster´n teste positivt eller få mensen i ei faderlig fart..:-D

Eg har no "meldt meg på" ikm uke 29 tråden...:-)

E du og der Arytai? eg såg Scoobydo der.....

Eg vil og tel målselv.....eller 50min kjøring lengre sør da....:-)

Eg har vaska huset,klea, rydda i dvdan, sortert i kleskapet, kasta masse tull fra boden og alt dettan som overraskelse tal gubben.....sålenge han ikkje e såpass på en snurr i kveld når han kjæm heim at han ikkje oppdage det...:-)

Tyrkia spiller kamp ikveld og han e sammen med guttan og skal se den..

Så i kveld blir det jentefilm og snop....og kanskje litt alkohol:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

typen din var utenlandsk eller Sanna?! veit ikkje kor eg har det i fra om det ikkje e riktig :)

 

Da har eg mala veggen bak kjøkkenet :) Mala den brun her i vinter... fordi eg hadde plana om å skifte te brunbenkplate, og brune mosaikkfliser bak... MEN det skjer jo ikkje no når den skal selgast... og sia benkplata og flisene bak no e grå/svarte så såg det berre teit ut... så då fekk den samme farge som resten av kjøkkenet...

 

skal på storo å shoppe litt no :) morro med feriepenga hehe :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, veit ikkje ka eg skal sei...han e født og oppvokst i norge mens føreldran e fra tyrkia...:-)

Han snakke tyrkisk så det e en fordel når vi e på ferie der...:-)

Ende vel opp der når vi skal på ferie tel høsten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor dokke pleie å reise til då?! er dit vi og skal i høst :) Ser at det e en fordel ja! eg og ei venninne hadde store plana om at vi sku lære oss det men det har aldri blitt!... Har vært i tyrkia ni ganga :) Absolutt favoritt ferieplass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo ikke hatt ustabile sykluser før!!!!:) Sist var jeg jo gravid og før det har jeg hatt fine sykluser på 32 dager.

 

Har tenkt på akupunktur ja. Men vil først ringe til gyn på mandag og spør om hun kan ta en kikk på meg før ferien. Legen kan ikke gjøre så mye tror jeg.

 

Flink du er da Sanna- litt av en ryddejobb! Er det ikke herlig med ren leilighet?:) Jeg har nettopp skifta på senga så nå gleder jeg meg til å legge meg. Skulle tro at jeg aldri gjorde det slik som jeg snakker.:) Men det er skikkelig deilig da!

 

Arytai- kanskje du har rett angående oss og graviditeter, og ja- kanskje vi skulle truffes i nord en gang.

 

Scooby- du får nyte fridagen før jobbehelga setter inn. Dere inspirerer meg til å vaske og rydde- men jeg tror jeg venter til i morgen med å bli inspirert når jeg tenker meg om...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... :) har ikkje komt så langt som te ryddinga eg heller :) men skal reise på søndag etter jobb... og har seinvakt i morga så må nok berre! :/

 

Var på shopping, men det var skikkeilg bomtur! fant verken bursdagsgave te sambo eller te mamma!...

 

Treff i nord hadde vært veldig hyggelig :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har ikm uke 28, altså søndag uke 28...

Men den blir vel forsinket den og, så får vel ikke tr før uke 29.

 

Dere står i med rydding og maling sanna og scoobydo! Flinke pliktoppfyllende jenter:)

 

Flott orkide at du skal sjekke det ut. Lurer jo fælt vi og vet du:)

 

Vi er nå kommet frem til Målselv for noen timer siden. Har laget pizza og skal spise nå. Foreldrene til sambo er på personalfest i kveld og broren har vorspiel i kjellerstua så det er litt av et liv for oss to og hunden som sitter her oppe å hører. Underholdning. Hehe, gutta boys på rundt 20 år! :D

Søsteren på 13 har forøvrig rømt huset for natta. Skjønner henne godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel egentlig det eg og... om eg har 28 daga... hadde 27 daga denne syklusen... trur nok uansett ikkje at tanta kjem før i veke 29 :)

 

har kapitulert på sofaen no! sliten... snart klar for senga... :) sann e det når man har arbeidshelg! ta meg med en dvd og sjå på kanskje :)

 

hehe... morro med vors då :)

 

Men vi skal jo IKKJE ha TR neste PP!... såg at det var mange som var blitt gravide på 3 PP dei som hadde IKM uke 25, dvs mange og mange... der var jo nesten ingen som var blitt gravid... Men kanskej det e håp for oss no då... går jo inn i 3 PP no :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag så nå trenger jeg et råd....

 

Jeg skal jo i 30 års dag i dag- kan jeg drikke eller bør jeg la være? Det er jo 99% sikkert at jeg ikke er gravid (selv om jeg nok prod sent HCG ref sist gang). Var så klar på dette i går, at om testen var negativ skulle jeg drikke... Ble så usikker nå. Hadde vært mye bedre om den h.... TR kom.:)

 

En ting er ihvertfall klart- jeg ringer til lege eller gyn på mandag!!!

 

Ha en flott dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg forstår at du e usekker, men du må kjenne selv på kroppen.

Det tar jo litt tid førr at embrioet dele blodet isåtilfelle....nei du må nesten finne ut av det selv....eg va ikkje mye tel hjelp idag...:-)

Trur eg ville latt vær å drikke da....det e jo 1% sjanse...:-)

uansett...akupunktur hjelpe ikkje bare de som har uregelmessig syklus...men hvis din mens har hegt seg opp kan aku hjelpe til å få den igang....du har jo hatt 2 sa på kun kort tid da....ikkje rart om kroppen blir litt sliten og ikkje får til alt på egenhånd...:-)

Eg skal selv i 30årsdag den 5 juli og da har eg nettopp hatt el og e isamme dilemma.....skal/skal ikke...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... eg hadde nok stolt på testen! Men det spørs jo korleis du føle det på kroppen...om du trur det e noko på gang eller ikkje?!

 

Skal på kontrifestival IKM helga og.. så eg må nok teste litt tidlig... men blir vel til at eg heldt meg unna alkohol!... Må vel fake en urinveisinfeksjon eller noko :)

 

har handla bursdagsgave te mamma i dag... I dag fant eg hehe :) så då har man fått brukt litt peng likevel! :)

 

Dokke skal i dag då ? Er snart tid for seinvakt for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gubben ligg fyllesyk på sofan og synes synd på seg selv og eg sett og nyt et ryddig og rent hus...:-D

Skal bare kose oss med film(som ikkje blei sett igår) og ro og fred...skal ta meg et par glass vin og trur eg..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.... :) staaaaaakar :P

 

digg å slappe av... og nyyyte litt alkohol :) Eg har arbeidshelg denna helga og neste helg e det jo EL tid... så spørs om det blir noko alkoholdrikking denna gangen!....

 

Var liksom på kjøpesenter for at eg sku kjøpe nye El testa men det glømte eg.... så då må eg vel kjøpe dei i all offentligheten heime:S har apoteket ved sia av en kafe og matbutikk og der heng fryktelig masse folk uttafor... men men....ikkje så mange som kjenne meg lenger :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fridd til meg!!!! Jeg er i ekstase.:) Vi hadde bare et øyeblikk her hjemme, og plutselig bare datt det ut av han. Nå skal vi ut for å se på ringer.:) Det var det mest romantiske jeg kan tenke meg- står her i hverdagskær og bare deler et sånn fantastisk øyeblikk der du føler at du kan se inn i sjela til den andre. Jeg vet- høres klisje aktig ut ja.:)

 

Det blir et par - fire glass vin på meg i dag ja. Kan jo være at det setter mens i gang. Jeg orker ikke sette livet på vent fordi om jeg er prøver. Stoler på testen, men tar det forholdsvis med ro....

 

Sanna får kose seg med film og fyllesjuk samboer og Scooby får ha en fin jobbe kveld. Lykke til med test kjøpinga.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, gratulere så mye:):):)

 

Utrolig romantisk! Nyt din kjære og vin i kveld med god samvittighet:D

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATYLERER! :) SÅ artig og ikkje minst veldig romantisk ja :) :)

 

Må være heilt fantastisk å bli fridd til :)

 

Håper du har hatt en fin kveld og nøte dine glass med vin med god samvittighet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente...:-)

Gratulere Orkidé...:-)

Fikk telefon no i natt om at bæsteæninna mi skal ha baby, og ho har vært så redd førr å sagt det tel meg pga at vi møsta, ho e no så søt..:-D

Men vi e no bære gla vi...:-)

Skal snakke meir mæ ho i morra...lure på kor langt ho e kommen og greier...:-D

Ho har alltid hatt sånn merkelig syklus..Så det e sekkert et slingringsmonn på den terminen..:-)

Eg klare ikkje stoppe å glise.....

Nei no må eg vel komme meg iseng, natta tel dokker alle...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! Det er spesielt å taste med ring på fingeren. :) Sambo kjøpte en ring til meg som jeg kan ha til vi får forlovelsesringene. Vi valgte ut de nydeligste ringene dere kan tenke dere. Får håpe at dere får se dem en gang.:)

 

Sliter litt med dårlig samvittighet i dag for jeg drakk nok mer enn jeg burde i går. Var så høy på livet at jeg ikke klarte å stoppe. Fremdeles ingen TR, men håper virkelig at hu dukker opp snart!!!

 

Så koselig med venninna di Sanna. Godt at du klarer å glede deg på hennes vegne. Det er dessverre ikke alle som kan det har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan eg faktisk ikkje forstå, sjalusi hjelper ingen. Og eg elske de begge så dette er VELDIG ønsket også fra min side...:-)

Trur uansett at eg ville vært gla kem det no skulle være som skulle vært gravide..:-)

Kan nok kjenne lengsel i magen hvis eg høre eller ser noen som e gravide, men det ville vært smålig å ikkje kunne glede seg over dæmmes lykke....ka veit eg om kor lenge de har prøvd eller kor høgt de ønske seg baby...

Har ikkje tenkt så masse på det tidligar....ka dokker meine? E det ont og sårt at andre e gravide når vi ikkje e det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd en gang at det ikke var helt lett å forholde seg til ei venninne (ikke nær) som var gravid. Grunnen var at jeg akkurat hadde hatt min andre SA og hun var bare noen uker lengre på vei enn meg. Var jo selvfølgelig glad på deres vegne, men det var litt sårt.

 

Jeg har opplevd et familiemedl som la seg ned å begynte å grine når vi fortalte at vi var gravide. Ville ha selv. Kunne fortalt mye om dette, men tør ikke da jeg tror hun lusker inne på BIM hun også.:) Kjente at jeg ble litt bitter et øyeblikk når det gikk galt.

 

Nå har jeg ingen følelse av at noe er vondt og sårt. Jeg gleder meg på andre sine vegne og gleder meg til det er vår tur. Litt lei meg innimellom (ikke kjekt med diagnosen habituell abort) men ikke fordi andre er gravide. Men- vi er bare mennesker. Følelser har vi absolutt ikke kontroll over så vi må akseptere at folk føler selv om de ikke alltid føler det vi mener de burde føle.... Tog du an?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg gleda meg seff på andres vegne når dei skal ha barn... :) Men må sei at det variera litt hehe :) var ei på jobb som kunngjorde at ho var gravid ei veke etter eg mista... syns det va litt kjipt... men har ei anna venninne som fekk positiv test 2 veke etter eg mista og eg syns det va berre morro :) Ingen sjalusi følelse eller noko som helst... unna dei virkelig det...

 

Men håpa seff at min mage veks snart og!

 

Håpa vi får sjå ringen din ja Orkide... eg har fresten ringfobi... taklakje å ha dei i nærheten av henda en gang..

 

Ikkje bekymr deg over alkoholinntaket... det skada ikkje uansett så tidlig... og det va ei fyllekule!!... Eg hadde mange før eg fekk pos test og legen var veldig beroligande og sa at det har faktisk dei fleste...

 

har akkuart komt heim te ho mor... etter 8 tima i bil :) digg å komme heim å sleppe å køyre meir!....

 

Fresten... har dokke hatt "el smerter" utenom El etter dokke mista? Syns det det te stadighet murra og stikk nedider...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vælkommen heim...:-)

Ja alle våre mager skal vokse og gro...:-)

Kor godt at du spør...:-) Eg kjenne det eg og, e nettopp ferdig med mensen så det kan ikkje være el og eg har harr murringer siden sist el som var for snart 3 uke sia. Eg va så sikker på at eg va gravid med neseblod og blødning 5 daga før mens, men nei det va eg ikkje. Eg kan ikkje lengre stole på denna kroppen når den vise signala i hytt og gevær... Og alt detta e kommen etter eg mista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...