Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Værste navnet!?! av vanlige navn eller av kallenavn? :)

 

Dei må gjerne kalle dei kass navn dei vil... men prinsesse og prins!?... neeei... hehe har aldri tenkt på det før no heller... ahr ei venninne som kalla gutten sin prinsen heile tia og han e virkelig skjønn men ingen prins :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ka mæ Sverre......?...eg trur egentlig det e eg som hadde litt problema med et par som heite det og da e navnet blitt skadelidende...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... utrulig ko noken kan ødelegge et navn! Har alltid likt Anders... men ikkje no lenger nei..!

 

Pappa hadde et forslag om at vi sku heite Dolly Johaane ... trur kanskje det må være det værste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry sanna, så ikke spørsmålet ditt før nå...:(

Jeg vet ikke helt om jeg tør svare på hvordan avdeling jeg jobber på siden det er så mange tullinger inne på bim. Mest på kranglesiden og sånn men likevel.

Jeg jobber med slagpasienter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steingrim!

 

Nå quiler jeg meg litt. Sambo er komt hjem fra utlendighet, så skal bli godt å ligge litt i armen hans.:)

 

Sjabbes senere.

 

Prins og prinsesse er ikke bra spør du meg. Hvilket selvbilde kommer de barna til å vokse opp med? Neida- jeg vet ikke hvor alvorlig det er, men det høres ihvertfall litt teit ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aah... heldig du som får sambo heim!... min har vøre vekke sia mandag og eg savna han allereie :S

 

kjem ikkje igjen før 29 juni...lenge til!

 

men steingrim ka navn e det?! hehe...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr bare en svigerbror som jobbet som anbulansesjåfør og var mye på unn...:-) Han jobbet ute i distriktet da ikke i tromsø. han har tatt ut permisjon nå da. Han jobber enda som sensor for nye anbulanse personell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jeg ser ikke så mye til de som jobber på ambulansene bortsett fra når vi følger ned de pasientene som skal reise med ambulanse:)

Hvor var det du bodde igjen sanna? Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerbroren min har i flere år jobbet i Oslo sporveier som mekaniker. Han er nettopp sluttet og fått seg jobb nærmere hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er de det om de kommer fra Målselv? Trodde det bare var de som var fra Bardu... Men jeg er ikke så inne på det. Før jeg traff samboeren min trodde jeg bardu og bardufoss var det samme...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nettopp fertilitetsmonitoren. Haha, må absolutt være noe av det mest morsomme jeg har testet med:D

 

Det rare er at den viser at el ikke er så langt unna...Eller, den viser jo flere fruktbare dager enn en vanlig eltest jør. Tror jammen meg vi må ta sengevalsen i kveld...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he...koselig..:-)

Eg har hørt at den monitoren har funka førr mange..:-)

Finn du el med cb vanlige el testa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninna av meg fant ikkje el med vanlige tester og traff blink på første måneden med monitor....ho hadde el på et heilt anna tidspunkt enn ka ho trudde...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der...Får håpe det klaffer for meg med denne da. Men min kostet jo "bare" 299; så håper bare den er til å stole på...Har hørt om de som koster rundt 1500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ho hadde cb sin....koster vel 1100,- 1200,- Ho har allerede lånt den bort tel ei som og vil ha baby..:-)

Får håpe din funker like bra..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart det der...Skulle tro man fant el hvis man begynte å teste like etter tr...Kan vel være mer vanskelig enn man tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...