Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tar det kjedeligste først.... Jeg fikk to streker ja, men det var et kryss når det skulle vært 2 parallelle. Så sikkert en ugyldig test. Får prøve på ny i morgen. Kjedelig at det skal være sånn.:( Se innlegget mitt for å lese mer.:)

 

Håper at det går bedre med deg Arytai!:) Spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hælsikes dritttest....:-(

åååååå.....frustreanes, eg hadde feil på testen forrige måned, da sto alt og blinka på cb digitalen.....men eg fikk mensen samme dag så da var det samma det..:-D

Arytai...tisse du på pinnen før eg går på jobb?(11)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En singel strek lyste sterkt mot meg, akkurat som om den hånte meg.

Jaja, får prøve igjen over helga hvis mensen ikke kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ka du ska få dåli samvettiheit før??? Sjokolade? Ja takk:):):)

 

Jeg brukte en billigstrimmel. Men jeg husker sist jeg var gravid så testet jeg akkurat en uke over ikm. Da var det så vidt streken var synlig. Testet igjen 3 dager etter og streken var bare litt mer synlig. Denne gang testet jeg bare 5 dager over ikm. Kanskje jeg rett og slett produserer lite hcg i begynnelsen...Ska teste igjen på mandag:)

 

Dette går så bra så. Er jeg ikke gravid så blir jeg gravid en vakker dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff- så synd Arytai. Det er skikkelig slag i trynet. Men, det kan være som du sier at du produserer sent HCG. Alltid håp så lenge mens ikke har kommet. Jeg kjente og litt på dårlig samvittighet. Får ikke håpe at vi har presset deg?!

 

Jeg tar det og med knusende ro. Ikke verdens undergang om man ikke er gravid. Det er sommer og sol og ikke den verste tiden å være ubefruktet.:) Kan kose oss med et glass kald hvit- eller rosè vin i sommervarmen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lei meg og jeg føler meg heller ikke presset så dere SKAL IKKE ha dårlig samvittighet:)

 

Får bare vente å se om tr kommer i helga. Egentlig så håper jeg ikke det da. Jeg har jobb i helga og det er så ekkelt å få den på jobb:(

 

Ja sola skinner og den nyter jeg til fulle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei....

 

Eg var SÅ sikker på at der kom te å stå 2 store JIPPI! Men alt håp e jo ikkje ute enda nei! :) SÅ lenge TR ikkje kjem.. e jo noken som produsera seint HCG ja Arytai!...

 

2 streka orkide men et kryss?! får sjå om eg finn det andre innlegget ditt ....

 

Har sikkert IKM tirsdag kanskje... e iallefall 29 daga sia siste mens da og 2 veke sia EL.. men med litt lengre syklus så blir det vel mellom torsdag og søndag en gang... var å kjøpte vanlig Cb i dag... :)

 

Er akkurat komt heim te vestlandet :) Vært å gratulert jubilanten... utrulig trøtt i dag og..håpa man får kvilt litt ut i helja...alltid godt med litt frisk luft :)

 

Ka dokker skal bedrive helja med då?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg klarer vente så lenge før jeg tester igjen:P

Jeg skal teste mandag først og så kan jeg vente til torsdag. Jeg blir å teste helt til mensen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe man gjer ofte det når man først har begynt å teste... eg har 4 testa liggande... så skal vel få brukt dei opp og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at jeg klarer å vente helt til torsdag i neste uke. Blir nok søndag eller mandag for min del...:)

 

Scoobydo- er du langt fra Stavanger? Kjekt å være hjemme da. Vi har svigers på besøk. Slapper godt av og skal snart gå en tur.

 

Ha en fin kveld jenter. Vi får sitte i hver vår stue og kjenne på symptomer. :) Kjenner en del jeg for tiden, men det kan jo være at kroppen strever etter SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med svigers på besøk, og kos deg med gåtur:)

Gikk det forresten bra i går med luftsmertene??

 

Jeg har søndag i dag. Har hatt fritt i to dager nå;P men glad det bare er fredag! Selv om jeg har jobb i morgen og søndag!

 

Skal dere ha testedate neste uke sanna og scoobydo?? Har dere noen symptomer??

Jeg har stikkinger og boblende følelse i magen, er kvalm, litt ømme bryster, stikkinger i korsrygg, av og til halsbrann , neseblod - men det er en stund siden sist, føler meg litt rar og gjør masse dumme ting som ikke virker overveid i det hele tatt, dessverre klarer jeg ikke skille om det er tr som er på tur eller om jeg er gravid... Og når test er negativ er jeg like langt...hvilke symptomer har du orkide?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er langt fra stavanger... sogn og fjordane...:)

 

Er alltid godt å være heime... :) Kjekt å sjå mamma og pappa igjen.. så slapper vi så godt av her og sambo syns det er avslappende å være her :)

 

Godt å komme til frisk luft, fjord og fjell :)

 

Spørs om jeg greier å vente til torsdag og hehe... kjenner en del her og, men det gjorde eg forrige pp og og då kom jo tanta som bestilt... så kan vel ikkje håpe for masse!

 

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Høres deilig ut i Sogn & Fjordane. Kjekt med familie.:)

 

Jeg har murringer og strekk i lysken. De siste dagene har jeg vært småkvalm i perioder. Går fort over, men det er ganske intenst når det står på. Spesielt om kveldene. Ellers så har jeg en del hjertebank og er sååå sulten. Puppene er blitt mye større (sikkert og pga 2 graviditeter, men de gikk ned etter forrige SA) og de er av og til litt ømme. Ikke sånn at det er veldig plagsomt.

 

Det er min verden. :) Blir spennende å se om TR kommer eller om det er noe annet på gang.

 

Jeg må jo si at det høres mistenkelig ut som om du er gravid Arytai. Jeg har absolutt ikke mista trua. Kan det være at du har tatt feil av el? Kan ikke huske om du fikk pos el test denne pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu jenter...er innom fra jobb...har lunch, men magen klarer ikkje ta imot nåkka no..:-S

Mine symptomer er ikkje som sist eg va gravid denne gangen har eg kvalme,ont i korsryggen og neseblod...sist hadde eg bare ømme puppa og stiklinger i magen....så eg hååååpe..:-)

Eg har enda trua på dokker andre,sei no ifra hvis dokker teste..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj... tok en test i dag tidlig etter mykje fram og tilbake med meg sjølv hehe :) Og der såg man streken som går loddrett på cben før eg tok den i bruk... og etterpå blei den berre prikkete og kontrollstreken blei liskom ikkje skikkelig... men der va ingen tegn te noko vannrett strekk iallefall...så får vel berre vente og sjå om TR kjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo være gravid du og siden du er på overtid. Du testet jo liksom aldri positiv sist gang før du tok test hos legen hvis jeg husker rett?

Jeg tror jo at el kan ha blitt forskjøvet denne perioden. Jeg har ikke fått tr enda men får se om den kommer i morgen. I følge gammel syklus så er jeg 6 dager på overtid nå...

 

Nå er jeg akkurat kommet fra jobb, skal spise grøt men måtte bare innom til dere:):)

 

Klem!

 

Ps: jeg krysser fingrene for oss alle fire:)hadde virkelig vært koselig om vi fulgte hverandre under svangerskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du skjønte at den var til deg orkide, den om at du testet ikke positiv...blablabla.

 

Scoobydo, du har jo noen dager til før du har ikm så neste test kan jo være positiv:)

 

Sanna, høres ut som gravidsymptomer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bursdagen vel overstått... var ei som kom bort og lurte på om eg skulle ha små! Takk for den liksom :) Tydeligvis valgt feil kjole hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hatt bursdag?

 

Ja i dagens mote så kan jo noen klær se ut som at man skal ha smått;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...