Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Ja gjett om det begynner å rykke i testefingeren sanna! Jeg er ganske nysgjerrig nå selv om håpet ikke er så høyt. Jeg tror ikke jeg er gravid...men får se:)

 

Jeg kjenner etter alt av tegn og noen er der mens andre uteblir. Har mensmurringer som deg orkide men de kommer og går.

 

Fikk du hoppet til sengs scoobydo?;P Håper det!

Grattis med solgt leilighet, og til en pris langt over taksten er jo ikke å forakte:):)

 

Heldige orkide som fikk med seg hele dobbeltepisoden av fruer. Jeg fikk sett siste halvdel av andre episode...

Får ikke sett reprise på lørdag heller da vi skal til den velkjente telegrafbukta å grille med jobben...:/ blir vel koselig:) men så er det store spørsmålet, kan jeg drikke??? hehe...

 

Jeg må forresten si at du er en ræser med tango-dansinga:) Høres skikkelig gøy ut!

 

Har seinvakt i dag og i morgen også men så er det helg for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen...

Eg må komme inn og se med gjevne mellomrom om du har testa mens eg e heime...:)

I dag va det positiv el test...:-)

Så da e det bare å legge inn aksja før vi fer tel nord...Har ikkje håp å få tel nåkka der oppe...:-)

E jo folk overalt...he he...

Trur ikkje eg gidd å kaste bort testa med å teste fleire daga, eller ka dokker sei jente?

Har litt meir trua no sia vi fikk positiv test før vi dro nordover..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med salg av leilighet Scoobydo! Det var vel ikke verst i dagens marked?! Og så gikk det så fort.... Vi fikk solgt sambo sin rett før ferien i fjor. Det er som Sanna sier- godt å slippe å tenke på det i sommerferien...

 

Når skal du hjem Sanna? Du må titte innom ja. Spent på hvordan det går med Arytai ja.:) Lykke til med prøvinga Sanna. Stå på!:)

 

Fikk du sambo med på sengevalsen Scoobydo? Håper det...

 

Arytai- synd med fruene. Jeg syns at det var 2 kjekke episoder i går. Det er fast underholdning om tirsdagene. Nå kommer vel Grey`s anatomy tilbake? Kjekt det og... ellers- mensmurringer bruker jo å være et sikkert tegn da (spes når du vet når el har vært). Bruker du å kjenne at TR er på vei? Jeg har aldri kjent noe, og jeg har kjent veldig tidlig at jeg har vært gravid. Er det nå og...;) Kan jo ta feil for det kan jo være el symptomer jeg har, eller at jeg reagerer på Wild Yam. Dessuten er det ingen glede forbundet med det nå. Litt trist egentlig. Kan jo fort bli kjemisk også. Oisann- nå var jeg visst negativ. Beklager.:)

 

Nå skal vi på dugnad- Jippi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehm... er det nå og Orkide!? Som i at du veit at du er gravid!?

 

Åja... fekk med sambo på plikt sex hehe...for første gang... ! håpa virkelig man slepp det framover.. .slitsomt...

 

eg tok en test i dag berre for å sjekke.... og i dag er El testen negativ.. hadde innmari menssmerter i går og vondt på høgre sida... i dag kjenne eg ingenting... så orkakje meir plikt sex då... :)

 

satse på at det var nok innsats... skulle vel være nok av muligheta....

 

Så bra at testen din blei positiv Sanna... då får dokke legge inn aksja ja før dokke reise så slepp man å stresse med det der oppe!:.. :)

 

Har vært på stranda i dag etter jobb... er såå varmt her :) 18 grader i vatnet og visst nok så godt å bade...

 

 

Du får gi en lyd når du har testa Aritay :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig spent selv på hvordan det går og hva resultatet blir!:)

 

Sanna, håper du hoppa i halmen og utnytta positiv el! :D

Du reiser nordover snart?

 

Ja jeg regner med at det er Greys som begynner nå nå Fruer har sesongslutt!

Jeg har iallefall inntil sa hatt smerter en uke før mens. Spesielt smerter rundt mage, bekken og i brystene.

 

Hehe, pliktsex er ikke akkurat så romantisk...Men nå når el er over kan dere jo nyte når dere vil:)

 

Siste vakt denne uka og det skal bli godt!

Snakkes senere jenter:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter...:-)

No e vi snart på tur tel gardemoen.

Dokker må ha ei trivelig helg, så skal eg se om eg kjem innom og ser tel dokker i løpet av helga..:-)

Vi har jo ei spennanes tid no her inne på tråden ..:-)

Aksja e lagt inn så det e ikkje krise hvis man ikkje får litt privatliv i nord..

Eg har et tantadyr på 2år som e heilt opphengt i trampolina....det e vel ikkje nåkka farlig å fare å sprette på den førr oss prøvera?

Tenkte på gravitasjon..:-S...herre førr noen rare tanka man har....

Har førresten bestemt meg førr å slutte med pepsi max....Hørte fra ei her inne at det var nye studier som viste økt fare for SA hvis man drikker kofein....Skal ikkje mye til førr å skremme meg kjenne eg...

Anyway.......ha ei førrtræffelig hælg jente..:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drar bort i helgen... Hører fra meg på søndag tenker jeg.

 

Tenker mye på deg Arytai- krysser fingre!:)

 

Ha en flott helg jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk orkide, jeg gir lyd fra meg uansett utfallet av testen:)

 

 

Sanna og orkide som er borte i helga, kos dere mye:):)

Jeg skal være hjemme i helga, er nydelig vær her:)

 

Er du her du da scoobydo??

 

klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser ut til at det er bare jeg som sitter å glor på skjermen haha...

Kos dere i helga:)

 

Håper vi sees på søndag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

eg er her vettu :) Har berre hatt dobbelvakt i dag så kom akkurat heim :)

 

Tid du skal teste!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:)

 

Åh, dobbeltvakt er tungt, især om man skal på tidlig dagen etter...:/

 

Jeg har bestemt mandag men hadde lyst egentlig, å vente til en uke etter ikm. Det var da det ble positiv test sist jeg var gravid...

 

Hva gjør du da, jobber du i helga eller? Du har ikm neste uke?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei... tok berre ei ekstra vakt i går kveld på den gamle jobben min :) Trives så godt der så prøva å stikke innom av og til:) og syns det e like greit å ta doble vakter da enn å ødelegge fridagane min :) Så no har eg fri.. digg :) VI må jo snart begynne å rydde ut av leiligheten og flytte og...

 

Spara jo litt testing md å vente ja.. har vel egentlig IKM mandag 16 juni om eg har 28 dagers syklus.. men forrige mnd hadde eg 33 daga.. men då kom og EL først på dag 19 trur eg.. denna gangn fekk eg pos el test på dag 15... Sambo har bursdag den 16... så hadde vært litt morro å fått positiv test då... så reise han nordover den dagen og skal være vekke i 14 daga... så eg kan nesten ikkje vente med å teste... for då må eg vente lenge med å fortelle det te han... har kje så lyst å sei det over tlf!...

 

Har prøvd å tenkt ut om eg merka noko sympt forrige gang eg var gravid og har komt fram te at eg ikkje gjorde det før noken daga før IKM... så orkakje å kjenne etter denne gangen hehe... merka du noko el?

 

Skal til med i helga du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når man trivdes er det koslig å ta en og annen vakt:)

Hvor skal dere flytte, funnet ny leilighet? Hadde ikke du en leilighet du å?:o

 

Ja er skuffende å få negativ, blir jo nesten slik at man ikke tørr teste igjen...Men jeg har 2 billigtester liggende pluss digital cb. Ska ta billigtester først. Har hørt at cb ikke er så sensitiv? Kanskje jeg skulle ahtt vanlig cb. Nei hør, nå begynner jeg å få panikk...haha...

Litt irriterende å ha uregelmessig syklus. Jeg hadde det en stund for et par år siden. Kunne gå 36 dager. Da hadde jeg null peiling på når el kom...

Åh ja, hadde sikkert vært koselig å hatt en positiv test til han på bursdagen:) Det hadde han nok syntes om!!:)

 

Jeg gjorde det samme som deg, kjenner kanskje igjen litt symptomer men det er så få symptomer jeg har så jeg orker ikke tenke så på det. Å ingen svangerskap er jo lik så det er jo ikke sikkert jeg ville ha fått de samme symptomene som sist uansett:)

 

Vi skal å grille med jobben på ei strand. Vi jobber på samme avdeling jeg og sambo. Det var der vi møttes:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koselig det høyrdes ut da :) Vi og møttes faktisk gjennom jobb.... min søster og mannen henna møttes på akkurat samme jobben og hehe :) Eg og min søster jobba på samme butikk i oslo ett år :)

 

Har en leilighet eg og ja.. så vi skal flytte opp dit el han flytta opp dit no! Også begynne vi å leite etter ny.. så selge vi min etter vi har kjøpt en ny så er masse styr... :)

 

Ja han hadde nok blitt glad da... eg har liksom tenkt at når eg blir gravid no så skal eg prøve å fortelle han det på en litt ok måte hehe:) Forrige gang striiigrein eg og han trudde noko var seriøst gale hehe... og når eg først klarte å stotre av meg at han sku bli pappa så satt han å måpte mens eg grein like herlig :) Var kje planlagt og vi hadde berre såvidt snakka om det å få unge, og at det ikkje skulle skje no, men kanskje en gang om et par år... Han var tom litt usikker på om han ville ha barn... Men han endra fort den tanken :)

 

ta billigtestane du... høyrt at dei skal være so sensitive.... syns det va skikkelig nedtur med cb digital.. e jo enda meir kjipt når det står klart og tydelig IKKE GRAVID hehe.. ingen strek man kan leite etter eller tolke! SÅ eg må nok finne vanlig CB te eg skl teste ...:) Men forrige gang eg sku teste da eg gikk over på grunn av lang syklus så var det ingen normale cb og finne på dei apoteka eg var inne på ...

 

Lenge dokke har prøvd å få barn?!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja mange par som møtes gjennom jobb. Synes det er artig. Å det var jo så spennende i begynnelsen når vi skulle skjule det for ledelsen og de kollegene våre;P

 

Hvis man først får positiv test på en vanlig test så er det jo gøy å ta en digital en bare for å se at der står gravid på den:) hehe

 

Vi har prøvd rundt to år...Ikke sånn skikkelig prøving men sånn bare tar det som det kommer prøving:) Jeg testet sjelden el og temp og alt det der.

Enn dere?

 

Nei nå skal vi ut å handle litt:)

 

Kos deg med fritt, snakkes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har berre prøvd sia eg mista... sia vi ikkje prøvde før det :)

 

Ja etter man får pos test er nok den digitale litt meir morsom! Har vært å trent og handla no så no e det ut i sola :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sa jo i forrige innlegg at dere ikke hadde prøvd, bare jeg som hadde glemt hehe

 

Nå har vi vært på grilling, koselig og masse fregner fått...

Nå er det tv og litt godtekos i sofaen resten av kvelden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ut en tur no :) BLir uten alkoholisering for meg.. men artig å være med likevel!... Tørr ikkje å drikke mellom EL og IKM! ...

 

Er musikkens dag i oslo i dag så då e der mykje folk ute :) Her er fortsatt 28 grader og sol... nesten litt for varmt...

 

Kose dokke med sofaen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Jenter:)

 

Ja da var det søndag og siste dag med fritt.

Orkide, hatt det fint borte?

Sanna, du er vel forsatt her nord. Åh, jeg er så nysgjerrig på hvor i nord du er fra. Jeg tror jeg tok deg litt på dialekta di her i et innlegg:P meen skal ikke spekulere så mye på det:)

 

Gøy ute i går scoobydo?

Vi hadde et lite sekund lyst å gå ut vi og men fant heller frem Scrabble:)

 

Vannvittig fint med sol, ja tenk, den skinner fortsatt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde det koselig ja :) var berre eg og sambo som var i byen... satt på hardrock ei stund også var vi på og høyrde på konserta på rådhusplassen! eg reiste heim og han reiste på en anna fest! Var veldig fristande å drikke, men klarte å la være :) dei har så innmari gode drinka på hard rock :)

 

Morro med brettspel :)

 

No e det snart stranda på oss... akkurat klart å fått sambo opp hehe :)

 

Korleis har helgefararane hatt det!? Var det koselig i komf?!

 

Her er meldt dårligare veir te veka :(

 

Kanskje det blir sex og singelliv filmen i kveld... :) noken som har sett den?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo- da var jeg tilbake.:)

 

Har hatt ei flott helg på Sørlandet og har fått litt farge. Yuhu! Høres ut som dere har hatt det koselig også. Kjekt å lese at dere traff mennene deres på jobb- jeg fant min og der...:)

 

Jeg leste nedover i tråden og håpte at du skulle ha falt for fristelsen og testa tidligere Arytai...:) Så spent på utfallet.

 

Jeg testa på lørdag for jeg ville ta meg et glass vin om den var negativ. Det var den jo selvsagt, så jeg tok ETT glass vin. Har ikke samvittighet til mer for føler på meg at det er noe på gang i denne gamle kroppen.:)

 

Har visst meldt dårligere vær i Stavanger og til uka. Nå drypper det faktisk litt.

 

Ha en fin kveld enten det blir sløvings eller Sex in the city...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Kan dere si meg når dere testet pos på el etter sa? Jeg hadde sa 25 mai, blødde en uke og har teste siden mandag 2 juni, men alle er negative...Takknemmelig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nurket

 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, men his du ser lenger opp i tråden tror jeg at du finner svar. Jeg tror at noen av de andre jentene har hatt kontroll.

 

Jeg fikk bare kluss med testene så jeg sluttet å teste meg. Positive og negative om hverandre. Nå venter jeg egentlig på mens eller en positiv grav test! :) 34 dager etter Sa i dag for min del. Men, de sier jo at man skal ta utg pkt i første blødn dag som førsdag dag i syklus. Det er jo ikke så lenge siden din SA så bare fortsett å teste du.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...