Gå til innhold

Arytai, Sanna32, Scoobydo og Orkidè31 (+ evt andre som venter på mens etter SA)


gima

Anbefalte innlegg

Hei Nurket!

 

Spørs vel litt hvor langt du var på vei når du mistet og når kroppen kommer i gjenge igjen! Men er jo vanlig at det går 14 dager mellom 1 blødningsdag til EL kommer i en vanlig syklus... spørs litt hvordan syklus man har riktg nok!... Jeg hadde sen El etter jeg mistet... det var MA! fikk ingen positive el tester fra dag 12-17 og reiste bort så testet ikke etter det... Denne gange her fikk jeg positiv el test på dag 15... Men som Orkide sier, det er ikke så lenge siden du mistet så jeg ville bare fortsatt å teste.. Er også noen som ikke får utslag på EL tester, alt etter hva slags tester man bruker!

 

 

Orkide :) Hyggelig å høre at dere har hatt en fin tur ... :) Digg med sol å få farge... Håper du får pos test snart eller at TR kommer... kjedelig å gå å vente... Blir testing på meg i løp av neste helg... typen reiser mandag 16 til Hammerfest, så hdde vært greit å vite det før han reiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter:)

 

Så du er blitt brun orkide:) man føler seg jo litt mere fresh med litt brunfarge på kroppen:)

 

Jeg testet dessverre ikke i dag som jeg skulle. Jeg trodde jeg hadde flere sånn billig-tester liggende men det hadde jeg altså ikke. Har bestilt på nett i går så regner med jeg har de i morgen.

Ellers så hadde jeg jo ikm i går men den er ikke kommet enda...Enten er jeg gravid eller så er den sen pga forskjøvet el...

Men egentlig så føler jeg på meg at hvis jeg tester nå så er den negativ, derfor har jeg lyst å vente til helga med å teste hvis ikke tr kommer da...:)

Utsetter og utsetter hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste e jo om man klara å utsette :) eg har visst nok mista den evnen hehe... klarte det fint forrige gang eg trudde eg var gravid.. men då ville eg jo helst at TR skulle komme... så drøyde og drøyde i håp om at den kaaanskje kom!...

 

I dag e eg skikkelig koma kåre... såå trøtt :S Våkna liksom aldri på jobb i dag.. !

 

Lenge du hadde pos el testar Arytai?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, koma kåre ja, kan være skikkelig ille det!

 

Jeg hadde positiv eltest i alle de fem dagene jeg testet el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte, takk for svar. Jeg blir så frustrert av disse el testene. Forige gang jeg ble gravid testet jeg negativ hver dag og alikevel ble jeg gravid (sex en gang hele mnd)!! Nå synes jeg billigtestene er uklare og difuse...får dere ordentlig klar strek når den er positiv? Jeg får bare en tydelig strek og en mye svakere og det er vel = negativ?? Nå er jeg på dag 16 og man skulle vel tro at jeg burde ha testet positivt på el innen dette, men det har jeg altså ikke. Prøvd CB eltestene og, men idag fikk jeg error når jeg prøvde - Typisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som utsetter! Det hadde jeg og gjort hadde situasjonen min vært annerledes. Jeg vil finne ut om jeg er gravid slik at jeg kan begynner med babyklister og så vil jeg teste for å vite ca hvor langt på vei jeg er. Jeg får jo ul i uke 7 i tilfellet, så da kan jeg bestille tid ca 3 uker frem i tid når / hvis jeg tester positivt. Jeg har en plan!:)

 

I dag har jeg vært skikkelig rar i magen. Murringer så det holder, så har egentlig trodd at TR kommer. Kan jo være enda da. Og så spiser jeg som en hest! Helt skremt av meg selv. Dette er et nytt symptom i tilfellet- har ikke hatt det slik før... Er på dag 35 etter SA i dag.

 

Nurket- du kan nok bare fortsette med testingen. Jeg har nok ikke hatt el før på dag 25-30 etter mine 2 SA. Har tenkt litt på det etter at du spurte.:) Har normalt sykluser på 32 dager og skal ha el rundt dag 16. Surt å få error ja. Du kan jo prøve igjen i dag, men det blir vel dyrt i lengden?:)

 

Scoobydo- du har vel lagt deg nå du?:) Vet hvordan det er å være trøtt. Jeg sov altfor lenge etter jobb i dag (nesten 2 timer). Nå skal jeg sitte oppe å jobbe en stund. Måtte bare sjekke hvordan det sto til med dere jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått babyklister? Jeg fikk det her om dagen men har ikke hentet det på posten enda...

Er spent på hvordan det funker...Lurt å vite om du er gravid sidene du skal sette i gang med det da:)

 

Blir litt forvirret over syklus etter sa...kan jo hende alt er blitt uregelmessig pga det... Men jeg liker det ikke. Jeg vil ha dtr når jeg vet jeg venter den og ikke når kroppen er klar for at den skal komme;P hehe

 

Liker ikke forandringer på enkelte ting. Er litt satt der ja...:/

 

Nurket - jeg testet og sent på el etter sa så fortsett bare å teste du:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu alle sammen..:-)

No e eg telbake fra sør troms..:-)

Har hatt det kjempefint og det var ikkje få tåra da eg klæmte familien før eg skulle fare...

ja, ja...det skal ikkje være lett.

Har null symptoma, men et eventuellt egg vil vel ikkje være fæsta enda...null aksje innleggelsa i nord...:-(

Kjæmpeskuffa at ikkje arytai har teste...EG HAR TRUUUUUUUUA!!!!!!!

ellers så fikk eg positiv el 17 daga etter sa....va det ikkje det...?

Tester bare med cb...

Ka dokker styre med ellers da jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det der sanna. Trist å forlate familien. Savner skikkelig å reise hjem til mamma og pappa. Skal reise i slutten av juli å bli en uke. Gleder meg:)

 

Hehe, jeg er djevelsk nysgjerrig på hva resultatet blir men jeg har en liten følelse på at det som sagt bare er kluss i syklus etter sa... men vi får se hva som skjer i løpet av uka:)

 

Er det forresten noen som har vært å sett sex og singelliv-filmen? Jentene på jobb som har sett den sier den var skikkelig bra! Har store forhåpninger der ja.

 

Men en ting som jeg lurer på...Vi skal jo reise til Hellas i august. Er det helt trygt for meg å reise hvis det nå skulle vise seg at jeg er gravid? Jeg vet at man skal passe på å spise kjøtt som er helt gjennomstekt og ikke ta på løskatter...er det noen som har hørt eller har erfaring med hvordan det er der med tanke på mat og renslighet?? Har som sagt aldri vært i syden før så jeg vet ikke hva jeg kan forvente...:/

 

Ellers så holder vi på å se en serie som heter the wire...ikke helt min smak men er solidarisk med samboern min så jeg ser sammen med ham...:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei...

 

Har ikkje lagt meg enda... kom akkurat igjen fra kino.. sett sex og singelliv filmen ja :D OG den var drit bra... :) Salen klappa når filmen var ferdig...får heilt lyst te å gifte meg når eg ser sanne filma.. og det ekje bra! hehe...

 

Ja du kan trygt reise te hellas i august sjølv om du er gravid! eg skal te tyrkia i september... og man e jo ikkje så langt på vei så det skakje være noko problem! Må berre passe på ka man et ja :)

 

Men no e det natta her.. dobbel vakt i morga.... :S

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arytai.....har du testa?.....vi skal og tel syden tel høsten...i den høstferien tel skolen trur eg...veit ikkje heilt kor vi skal...blir sekkert tyrkia da mannen min kan språket(foreldran e derfra) og det e litt greit når vi e på ferie....:-)

Vi skal på den sex og singeliv filmen på neste onsdag(hvis eg ikkje e på jobb da) glede meg..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Føler jeg må lene meg på dere litt innimellom...lettere med noen som har hatt sa. Jeg har kun et spørsmål til dere idag hehe : Kommer el slim, før - samtidig - eller etter EL?? Hadde en del en gang idag, men el test neg. Bare lurer på om dette er indikasjon på at el kommer? Beklager mange dumme spørsmål, men dere har kanskje vært der en gang dere og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter:)

 

Nurket - el slim kommer før el:)

 

Nei, jeg har ikke testet, har heller ikke fått tr;P

 

Hva gjør dere da? Har ikke kommet meg inn på siden før nå i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter

 

Nå fikk jeg ihvertfall lyst til å se sex og singelliv! Gleder meg. Kanskje jeg skal ta med sambo slik at han og får lyst til å gifte seg?:)

 

Sanna- kjekt å høre at du har hatt det fint hjemme. Alltid trist å dra tenker jeg. Synes faktisk at det er trist å dra fra nord jeg også (familien til sambo)....:)

 

Så alle skal til syden... Det skal ikke jeg.:( Sambo tåler ikke varmen, og det er hans tur til å velge denne gang. Blir nok New York. Tror ikke det er farlig å reise selv om man er gravid. Må bare passe på hva man spiser ja...

 

Nurket- jeg kan få el slim opp til en uke før selve el. Men, det betyr jo at det nærmer seg for din del ja. :) Skjønner at du er utålmodig.

 

Arytai- jeg har en god følelse jeg! Spennende. Jeg er på dag 36 etter SA i dag- kanskje vi skal ha teste date på fredag om ingen har fått TR? Neida- skal ikke pushe deg. Gjør alt i ditt tempo.

 

Nå skal jeg snart legge meg. Natta jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei....

 

Da var man endelig heime igjen etter aaalt for mange tima på jobb! Heilt utslitt! Men fikk fri i morga... :D Vi var alt for mange på jobb på grunn av unga som ikkje kom inn likevel... digg .. da e det flytting istadenfor!

 

New York ferie haurdes jo veldig bra ut då Orkide! Vi planla her om dagen at vi sku reise dit når sambo blir 30... noko som e over 2 år te hehe... :)

 

Eg har bestemt meg for å utsette testinga... så om TR ikkje kjem i løp av veke 25 så skal eg heller teste da... så slepp eg å bli skuffa om den no sku bli pos og det er kjemisk graviditet... hehe...tenkt masse på det der i dag... bruka alt for mykje energi på det graviditetsopplegget...

 

Nurket: eg fekk og EL slim før pos EL test... 3-4 daga trur eg... så berre fortsett å teste... det nærma seg nok :)

 

Men no e det nattatid her og....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arytai.....youre killing meeeeee!!!!!

Eg har ikkje vært så opptatt av mine egene testinge engang..:-)

Kom heim ifra jobb og måtte sprette innom her førr å se om den tøtta hadde testa..men nei..:-)

Skjønner godt at du vil vente i det lengste...Sånn gjør eg og det....e hardar med negativ test enn at mensen kjæm.....

Men eg e såååååå nysjærri no.....:-)

Har noen symtomer innimellom, men egget e ikkje fæsta seg enda så det e nok ønsketenkning....:-(

No må eg vel finne senga eg og....har fri i morra sia eg skal jobbe i helga så da e eg innom førr å sjekke heile tia Arytai..:-)

 

Kos dokker

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynne du å føle presset eller Arytai?! hehe :)

 

har akkurat klart å kravla meg opp av senga.... utrulig deilig med fridag! :) Må egentig en tur te byn og sjå om eg finn meg sommarkjole... eller en kjole eg kan gå med i besta sin 80 års dag... skal heim te helja :) Laang køyretur berre for ei helg... men godt å komme seg ut av oslobyen litt og heim te mamma og pappa :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom med dagens første sjekk....ja, eg veit eg har sove kjæmpelenge...men det va no deilig..:-)

Scooby....vi va på sandvika storsenter og der va det masse fine kjola iallefall førr de som ikkje e så feit som meg da...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja e akkurat det som e mitt problem og... likakje å gå i kjole hehe.. + at det e masse som ikkje e så fint når man har "noken" kg for mange...

 

men tenkte eg sku reise på ginatricot og sjå... dei har en del fine på nettet iallefall så får man sjå...

 

Sov ti tima i natt eg og... utruulig godt! Har seinvakt i morga og så kan sove lenge då og... ingenting som e bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter,

 

Takk for positiv oppmuntring.

 

Kjenner dere alle hverandre fra før? Kommer dere fra Oslo eller Bærum. jeg kommer fra Bærum, men bor nå i Oslo. Takk for all hjelp og lykke til. Mulig jeg sniker meg innpå med nok et irriterende spørsmål litt senere hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen spørsmål er vel irriterende...:-)

Vi er sånn litt hips om haps her inne, et par som bor i oslo, ei i stavanger og et par nordlendinger..:-)

Dagens store gjøremål er å plage Arytai med teste press....:-)

dagens sniktur nr 2.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei nurket!

 

Ingen her som kjenner hverandre fra før nei... vi hang oss alle på tråden som Orkide startet etter hun mistet i SA... og tilslutt så var det bare vi fire som fortsatt "hang" igjen her inne :)

 

Jeg bor i oslo, har jobbet mange år i bærum, men kommer egentlig fra vestlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og god formiddag

 

Helt sant Nurket- ingen spm er irriterende. Bare join gjengen om du vil. Ingen kjenner hverandre fra før her (ikke som jeg vet ihvertfall), men vi er blitt ganske godt kjent etterhvert. Jeg er "hu fra Stavanger". :)

 

Jammen for et press på stakkars Arytai!:) Jeg er jo skikkelig spent jeg og, men jeg vet hvorfor hun ikke tester. Hun bare VET at hun er gravid og er livredd for å få negativ test. Jeg har og vært sånn.:)

 

Jeg fant en flott sommerkjole på Vivikes faktisk. De har noen fine der. Rart med det- har aldri handla der, men nå har jeg begynt å finne fine ting der. Blitt voksen!:)

 

Jeg jobber hjemmefra i dag så da kan jeg og skrive litt her inne. Utrolig så mye man får gjort når man er hjemme. Ikke ironisk altså.

 

Når kan vi begynne å presse deg Sanna? Når har du IKM? Scoobydo? Jeg tenkte å ta en test i morgen eller fredag hvis det ikke skjer noe. Begynner å dra ut nå. Føler at TR kommer hver dag pga murringer men neida... Sist jeg var gravid hadde jeg murringer fra el nesten. Helt rart. Bekymringsverdig stille i nedre del av magen i dag da. Jaja- vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniktur nr 3......eg har ikm neste torsdag..:-)...så da e det bare å presse...kommer sikkert til å drøye det så lenge eg kan,slik som Arytai...:-) Hvis ikkje den hærsens mensen kommer før eg får testa da..:-) Eg må vel komme meg ned og hente tuppewere tingan mine som e kommen..:-) får aldri for mye plastikk..:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh dere er så heldige som i det hele tatt kan teste,,,,,men det blir vel min tur snart og. Krysser alt jeg har for dere :) Idag har jeg sagt til sambiss at det blir tvangs kos om han liker det eller ikke....kanskje testene rett og slett ikke funker på meg, spesiellt med tanke på at jeg ble gravid sist uten resultat på el test og binge-kos kun en gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...