Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Straks lunch.

Vet ikke stort mer før i ettermiddag.

Går greit nok. Fått mer på avstand. Jeg er kanskje rar, men distanserer meg fra slikt. Så er pyton til åp begynne med, men så har det liksom ikke skjedd. Forsvarsmekanisme? Bare stengt hele driten ute jeg.

Trene i dag *såflinkatte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er flink til å trene:) Har det gitt noen resultater da?

Er greit å stenge dritten ute for en stund, men man må la dritten få slippe til en gang i blant også.

Har jeg nevnt at det er no' dritt med pakking og flytting?? Det ser helt jævlig ut her med pappeskeresker, søplesekker og rot overalt!!

Skrevet

Hei Tiny ;-)

Skrevet

I'm like here....

oooooo got nothing to say?!

Forsov meg i dag..digg! Og E trengte å få sove han og.

hu andre som røyker snappe til hu førkja (bare litt) og det klarte hu å snu over på meg. Djises altså. Bare overså det jeg. Gidder ikke styre med a.

TT skal sende cv++ ned til en annen jobb da. På grorud. Fast etterhvert. Hadde vært noe. Ressurskonsulent faktsik! Man må klare å si ifra og bosse folk litt rundt...skulle tro jeg klarte det..eneste prob. er jo at alle hater meg vel til slutt da men:)

Også søkte jeg på to jobber i går. En så du og den andre er noe lignende på st.berg bo og beh. senter. I strømmen da, det er jo kjekt. Også har vi drømmedrittjobben da... Søker etter folk til R. bhg. Den ligger jo 5 min å gå bak meg!! Sparer jo iaf 2000,- i mnd på reise og om man da får inn E, så slipper man masse stress og mas og får sett ungen mer og hadde vært drøm det. Betaler jo litt mindre men som sagt sparer på reise. Prob er at jeg ikke vil jobbe i bhg da...

meeeen man kan jo og se for seg 9mnd der, så tildlig sykemeldt med svangerskapsplager, så perm og penger!, så kanskje lettere å få bhgplass til sistemann:) Og SÅ ny jobb..hehe. Nei uff vet ikke jeg altså...

(fant visst noe å si likevel..)

Heihei Tiny.

Skrevet

Også fikk jeg koselig mail fra M på morran i dag. Svarte på den og fikk oppfølgingmail. Ganske så detaljert..jaja da vet jeg hva han skal gjøre i kveld;)

Skrevet

Ja nå vet du jo hva jeg har bedrevet tiden med på morran i dag da!!

Hehe, koselig mail med oppfølging er bra:) Hehe, griseparet:))

Synes egentlig den ideen om barnehage var ganske bra jeg!! Kort vei, spare masse penger og får sikkert barnehageplass til neste også:) Blir jo på tjukka i løpet av året også får du nok en heftig kranglete bekkenløsning!!

Her har ingen sladret Tiny, bare jeg som er synsk:)

Skrevet

Foretrekker anonyme gjesteinnlegg...... At du svarer nå bare svslører deg selv tenk....

Hei svanine:)

Skrevet

jejejejejeje søker vel. Men dumt å takke nei til bedre lønn og fast jobb om jeg får det tilbudet først da.

Skrevet

Flere sniklesere:)

Hehe, kan jo bare søke da, og får du det tilbudet først så trenger du ikke si ja heller, hvis du føler at du kanskje får napp et annet sted.

Skrevet

å shit.... Jeg glemte jo anonymknappen ja...

Haha, nå har jeg et anonymt innlegg også :)

Skrevet

mm, søker og får se, men får nok ganske raskt svar fra TT ang den på Grorud. Og frist på bhg er ikke før 26/1.

Vet ikke jeg cat, men før eller senere så svarer vel folk hei.

Begynner å bli mye gjesteinnlegg her nå altså;)

Hei Ama!

Skrevet

Kan vi ikke bare si hei alle sammen? :)

Hvilken av jobbene har du aller mest lyst på da? Hvis du fikk velge?

Ja, er det fler som er hypp på søsken snart altså:P

Skrevet

Ser så ut. Nei for avventer jo å kanskje få se HVEM som svarer hei da vett:) Og kanskje ikke alle men heier på? (hoho)

Skrevet

DKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDKDK

Syng litt Jan Teigen a....

Skrevet

Kom på det her...blir sikkert noen sure og "så teit" "ekskluderende" "barnslig" jalljall etterhvert som brått mange blir klare for søsken.

Men er da ikke sånn at du og jeg ikke kan skravles utenfor tråden vel? Og ja faktisk på dib! og ikke mail. Da blir det jo som alle teite ano da..som klager på at man ikke kan ta det på mail el msn...hehe men vi GJØR jo det...også;)

Nei men skravletråden er jo skravletråden god dammit!

Skrevet

Ja goddammit!!! Tok den med dk, tok den før jeg leste her også:))

Ooooooooooooptimist jeg vet det går braaaaa til sist så lenge jeg lever her, er jeg eeeen ooooooooptimiiiiiiiiist!!!

Ja kom igjen nå!! Mil etter mil etter miiiiiiiiiiiiiiiil, det er laaaaaaangt å gå............ lala lala lalalala jalla:)

Ja men herre, må jo skjønne det at vi må snakke sammen på 2 mailer om nødvendig, 2 tråder, traaden, sms, msn og live tryne til tryne eller på tlf'en. Sånn er det bare! Hmmm kanskje vi må finne enda et kommunikasjonsmiddel for å være sikker på at vi har dekket alt?? Høre hvordan det nye sameiet vårt forholder seg til brevduer jeg...

Skrevet

haha leste jo seff samleie jeg da;)

Godt med Teigen igjen. Nesten rent rørt. Du sang jo alltid passende JT for meg før (hoho forkortelser tar aaaaldri slutt)

jepp sendt deg mailsvar på chatdu sendte etter jeg var logget av og jeg informerer deg om det på dib. Kanskje jeg skulle ringe deg å fortelle at jeg har skrevet til deg på dib om at jeg har... hiiiii

Straks UB. kult.

SLITEN! Men godsliten. Eller litt blæsliten. Var hjemme 19:30. Var innom ama etter svøm. Byttelåna sko for Leo er hakket større enn E og jeg hadde 22 og hun hadde 21 :) Gidder ikke kjøpe nye vintersko nå ass. Bra ordning:)

Hvordan går det med spydriten din? E hadde ganske illestink flytende i stad...håper ikke han blir syk.

Skrevet

Kanskje man må spørre sameiet og samleie også??

JT er bra:)

Og jeg har svart deg på chatten ja, burde jeg sende en sms og gi beskjed??

Jeg er frisk igjen tror jeg. Litt sliten og mye gas men eller bra. Skal på jobb i natt, så håper alt er i orden nå.

Bytting av sko er en bra ordning. Men lærte når jeg gikk barne-og ungdomsarbeider at man helst ikke skulle bytte sko/bruke brukte sko på små barn. Men går sikkert bra:) Er så mye annet gæli man gjør lell:)

Her går det i håndball i kveld, bryr meg egentlig ikke jeg da. Sitter på nettet i stedet:)

Får håpe ikke E får spydritt da, er ikke noe moro og er nok enda verre for de små som ikke skjønner hvorfor de er dårlige:(

Skrevet

nei vet jo det da..men disse små har jo nesten ikke hatt skoa på fotesene. Er ikke merker etter fot i det hele tatt. E er liksom ute kanskje borit en time og ikke hver dag en gang (med sko på iaf) og hender jo det er cherrox/støvel vær. Gidder ikke bruke massemasse peng for det lille som er igjen av vinter. Hadde det vært september nå så:)

Så ikke håndball jeg heller.

E sovna på under 1 min:)) Stakkarn var SÅ sliten da!

DOT (hehe den kan du tenke litt på den;)

Skrevet

Ja for tenking er jeg god på så tidlig om morran;) La meg gjette, har flere alternativer: Deilig og trøtt? Du og tigern? Dum og treig?? Tippet jeg rett eller;)

Hadde bra natt på jobb og pga flytting så har jeg nå fri i 2 uker:) Har jo jobbet en del ekstra i desember og januar, så byttet det mot de dagene jeg skulle ha jobbet fremover + at jeg har tatt en flyttedag. Så nå kan jeg bare konse om pakking, utflytting og innflytting:))

Jeg er blakk!!!

Må prompe...

Skrevet

Ikke rett enda gitt:) Er du bedre til å tenke andre tider??? Har jeg ikke hørt noe om....

Bra med natt. Bra med fri. Dritt med blakk. føler jeg alltid er blakk jeg:( Henger så etter med regninger at jeg vet ikke helt hur få til. Burde fiksa en slump peng og betalt bort og heller betalt på den slumpen.

Må ikke prompe...

Laget tråd jeg da...greit vi ser seriøse ut-hahahaha

Skrevet

Står det for dritt og tiss? dreit og teip (rimet i hvertfall) do og tapet? damer og tull? DedeiligedamenemOlaitogcaT?? Synes jeg har kommet med maaaange bra forslag nå altså!!! :))

Hihi, molle er seriøs!!

Jeg venter på julekort, Tiny:P

Blakk er dritt, synes jeg har vært mye blakk i det siste jeg også, men kanskje ikke så rart når man har redusert stillingen sin og tjener litt mindre? Men vi slipper stort sett og skyve regninger foran oss, og det er jeg glad for. For _det_ er kjipt!! Når regningsbunken er dobbel så stor som lønna:(

Nei, så lenge jeg får betalt alle regningene våre hver måned og får mat på bordet så klager jeg ikke. Er verdt det, for å få være hjemme med tulla litt lenger:))

Skal ut å gå tur i sola vi nå, er jo så fint vær ute:))

Skrevet

Sooooool ute soooool inne, sooool i hjertet, soooooool i sinnet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...