Molait Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 7. januar 2008 ojoj er visst fler her. haha kanskje det blir som på bligravid..vi skravler og tenker ikke mer over det og så viser det seg at halve bligravid følger med som om den såpa:) hoho postafen-tur. beste av alt, du blir ikke kvalm på nedturen:D (nå var jeg nesten hysterisk festlig her!) Jeg fiksa kaka og lot M ta oppvaska:D Fyff, jeg sku vært dum jeg vøtt;) Ble tidenes styggeste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kake. Pynta sammen med nonstop. haha lol og alt. Skal ta bilde så du får se-hihi. Skal liksom stå navnet der men ble for langt så er skrevet først rett og så skrått nedover..med forskjellige farger. også siden den var så stygg strødde vi litt fruttistrø rundt om. Nu er vel tid for sengen? Æsj kvelda går altfor fort:( Håpe du får sove i natt da! (om ikke annet så for at jeg får selskap i morgen;))) )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #27 Skrevet 8. januar 2008 Hahahahahahaha kvalm på nedturen du Nå lo jeg godt!!! Men, har hatt en strålende natt på jobben da. 5,5 timer med tung og god søvn gjør underverker!! Kaka ble sikkert kjempefin
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. januar 2008 Fått bra med selskap i dag. Bra underholdning. Du er bra kvinnfolk. 5,5 time er suverent. Beste da er om man får et par til med slumresøvn:) Kaka ble stygg! Når skal vi bli fulle sammen da? Og du..nå må vi drekka masse!! Om det er -tid for søsken- får vi ikke fylla på lenge!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #29 Skrevet 8. januar 2008 Haha gleder meg til å se bilder av den stygge kaka ) Blir nok lite drikking før flytting jaffa. Jobber vel omtrent hver helg fram til da, og de helgedagene jeg ikke jobber så er jeg opptatt andre steder. Er ikke vel omtrent ikke ledig før uti mars jeg! Jeg er bra kvinnfolk!! Godt du har fått litt sedskap i dag da!! Hehehehe... kunne jo ikke ta bort den skriveleifen der da:P Nå synes jeg der re nok snø jeg.. kan snø mer når vi har flyttet. Blir et pes å tømme boden ute og verandaen når det er snødd ned Liker snø på fjellet jeg!
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 8. januar 2008 Bra skrivefeil fra bra kvinnfolk. Kan iaf være sånn løs snø! Nå er den tung og våt og blæ. Pft, skadda vel drekka med deg om jeg vil. At du er opptatt skadda vel ikke gå utover meg?! Og du? Kom med noe snusk a;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #31 Skrevet 8. januar 2008 Kan sikkert komme med mye snusk jeg, hadde ikke vært for at jeg skal begynne å leve et nytt å bedre liv Hva slags snusk tenkte du på da?
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 8. januar 2008 Nei det er da samma, snusk er snusk Snusk= drittslenging om noen, sex (i grunn ale som har med sex å gjøre), alle setninger (stort sett) som begynner med "vet du hva eller..." Får du satt de 3 i kombinasjon har du SS også kjent som supersnusk.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #33 Skrevet 8. januar 2008 Næh har ikke så mye snusk å komme med for tiden Men kommer jeg på noe skal du bli den første som får høre det
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #34 Skrevet 8. januar 2008 Tviler ikke-hihi Ellers er det bare å finne på noe dah..se på se&hør-de selger som bare fan...og mye av drittslenging stemmer jo ikke lell;) Bytte plass og logge av igjen jeg..
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #35 Skrevet 8. januar 2008 ææææsj, baconost på headsettet! Skal spise en banan nå...det blir fint tenker jeg. Hamstrer man i snakkepinnen min jeg:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #36 Skrevet 8. januar 2008 Logg deg hvor du vil du:) Blir spennende å se om vi er synk på neste tr også da? Hehe.. nesten litt spooky!! Driter kattene dine ute når de er snø?? Mine gjør ikke det. Da er det klabb og babb i kattesanda i flere måneder og det irriterer vettet av meg. De faktisk ikke ute i det hele tatt!! Ikke frivillig jaffal Hender jo jeg kaster de ut om morran da, men da sitter de pal utenfor døra til jeg slipper de inn igjen -og da er det rett i kattesanda, for klart de må holde seg til de kommer ut!! Og sånn er det selv om jeg har kasta de ut i timesvis!
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #37 Skrevet 8. januar 2008 Lite ute frivillige mine. Iaf storerød. Men når snøen smelter ligger der fullt av klumper i snøen:(( Kanke gå der det ikke er måka vett! Ser helt jævlig ut om våren..skjønt nå har vi jo våren en 4-5 ganger hver vår da. Men mer i kassa om vintern ja. Og Løven sitter stort sett på trappa og venter. Vanskelig å kaste ham ut, blir mer rulle skuffe dytte hale dra. spooookyyy!! Når skal vi ha mensen da? Spørre bodsennep... Da får jeg logge av og pakke sammen for dagen. tjallabajs!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. januar 2008 #38 Skrevet 8. januar 2008 Vi skal ha tr igjen ca den 28. jan. Får vi samme dag igjen så ler jeg høyt!! Hoho!! Kattebæsj er dritt, bedre med cattebajs da ja:) Tjullerull!!
Molait Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #39 Skrevet 8. januar 2008 Den so først får mensen må....æsj kom ikke på noe bra veddemål. Ikke har jeg tenkt å sjekke eller vise om jeg vant heller;) Får jeg valget så tror jeg kanskje jeg hadde skifte på kattebajsen altså..mulig jeg som er sær..hehe. Nei men hadde du liggi der i dritten din hadde jeg vaska deg jeg vøtt cat! DET er venneerklæring det!! Huhei, vennskapet har nå nådd et nytt og høyere plan...eller kanskje sunket et par plan. Trena og vært flink jeg:) *selvskryt* Nu skal der sigges.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. januar 2008 #40 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, du er så snill Molle Og akkurat i det jeg skulle til å skrive litt så våknet barnet:) Gå å ta henne opp jeg:) Får vel logge på gmail etterpå også
Molait Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #41 Skrevet 9. januar 2008 Se her er du logget på gmail og:D Jeg er dritsnill!! Edvard har fått ekstremt egen vilje for tiden. Kjipe er at han hyler om han ikke får den. Og jeg som flink mor lar han gjerne få den for å slippe hyl og grin. Jeje ta de problemene senere...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. januar 2008 #42 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, for det problemet blir sikkert mye enklere med tiden Meeeeeeen, hva gjør man ikke for litt fred og ro!!! Kom oss jo ikke ut ab huset før klokken var nesten to vi da, så har akkurat kommet hjem. Enda en dag nærmere lønning!! Mamma har jo jobbet dobbelt hele november og desember slik at jeg skulle få 5 store til å kjøpe akkurat det jeg ville til rommet til lilleL ) Jeg er jammen meg heldig!! Men blir ikke bare kjøpt råååsa stæsj for pengene altså, det skal kjøpes litt møbler også. Hun har ingen ting unntatt seng, så trenger både klesskap og kommode, lamper og hyller og da går penga fort! I morgen er det 3 uker igjen til flytting :S
Molait Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #43 Skrevet 9. januar 2008 æsj..gikk inn på meg:( Snakket en del med Ama og sett album og bilder og følte nesten jeg kjente dama. Også vet jeg hvordan den sorgen føles og den er ikke god. Uff jeg gruer meg til den dagen jeg mister en nær igjen. Håper det er lenge til, men man vet jo dagen kommer. Prøver å ikke tenke på det og stort sett går jo dagene uten at man tenker på det. Ellers hadde man vel blitt gal. Sånt som dette får jo tankene i gang igjen. Vet ikke om det er bedre å vite eller ei. Jo man får forberedt seg, men som ama sa, man er ikke klar for det likevel. Man kan gjøre mest ut av tiden som er igjen, men samtidig skal man jo prøve leve normalt. PØKK ALTSÅ!!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. januar 2008 #44 Skrevet 9. januar 2008 Tja vet ikke jeg.. Når H døde så skulle jeg så inderlig ønske at jeg hadde hatt sjansen til å ta farvel. Si noen få ord, få lov til å tenke høyt. Er liksom ikke det samme å stå å hviske til en kald og grå gravstein.. Men forberedt blir man nok aldri uansett om man vet eller ikke vet. Så alle jeg er glad i for heller holde seg i live:) Jeg har mistet mange og vært i mange begravelser, men det er når det er unge mennesker som dør at det er absolutt verst -kan ikke sammenlignes en gang! Var kjempetrist når bestemor døde, men hadde heller gått i hundre sånne begravelser enn til H sin begravelse. Unger mennesker skal ikke dø!
Molait Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #45 Skrevet 9. januar 2008 Nei... hatt noen av dem jeg og. Helt jævlig den til venninna mi. Og se gutten hennes på 6 år bære kista, da sleit jeg ass. Melda en kveld med a bare 2 uker før. Nei grøssoggru bare å tenke på. Faktsik vært i en del begravelser når jeg tenker meg om. Flere av dem enn dåp og bryllup tilsammen! Skakke væra sånn når man er snart 30 vøtt! Nei man får være gode mot hverandre mens man har hverandre her. Hvem vet hva morgendagen bringer. Litt sånn ja...uff men altså...for alt i verden skulle jeg ønske du hadde sluppet oppleve det du har, men til tider har jeg klamret meg litt til den der at jeg har deg og du vet..vet alt liksom uten at man trenger si noe. Når det nå da skjer. Vet at det ikke har gått oppover serru. Utad er alt helt greit, men jeg vet at kroppen begynner slite. Vet du...det er ikke så godt å vite på forhånd heller:( Æsj så blæete man ble nå..
Molait Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #46 Skrevet 9. januar 2008 Sakl forresten få sjekket noe match. Tviler sterkt men... om passer så kan man forlenge med en kanskje 10 år. Men har jo barn selv og. Og nei uff assa. Er litt kinkig alt det der. jeje nok snufs.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 #47 Skrevet 10. januar 2008 Det er alltid godt å ha noen man ikke trenger snakke med om bestemte saker, men som alikevel vet og kjenner. Er nok ikke noe bedre å vite heller, er vel fordeler og bakdeler med begge deler vil jeg tro. Jeg hadde vel foretrukket å ikke vite, så lenge jeg hadde rukket å få en siste stund til å si noen få ord. Ja nok snufs, kan ikke bli helt sentimentale her heller:) Hatt en grei natt på jobben. Fikk lagt meg forholdsvis tidlig, men fy som det har blåst! Boligen er skikkelig dårlig bygd, så det uler i hele huset når det blåser og alle dørene står liksom og dunker selv om de er lukket igjen og låst. Så blir jo så mye lyder og støy! Men fikk gode 5 timer på øyet så skal ikke klage. Går greit foreløpig og blir jeg trøtt så legger jeg meg bare litt i 12-tiden når Linea skal sove:) Trollungen sitter forøvrig og trøkker:)
Molait Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #48 Skrevet 10. januar 2008 Nei du sier ikke det;) Regner med du nå er oppe i BB 1 Sovnet sent i går, så ble lite søvn på meg og. E har fått ny hobby...dytte flaskesmokken ned i flaska og helle i seg. Prob. er at han ikke klarer drikke av kopp. Setter ikke i munn, men litt under på haka og da sier det seg jo selv at mesteparten havner på magen. Dette gjorde han og i bilen i dag, så startet levering med å skifte. Irriterende altså!! Og hyler om jeg tar flaska og skal jo klare kjøre bil. I dag så jeg sdet ikke før flaska var tom da... superlim?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. januar 2008 #49 Skrevet 10. januar 2008 Superlim er nok tingen Hva med tutkopp da? Kjøpte en sånn kjempefin på meny her om dagen. Den var litt annerledes enn andre tutkopper jeg har sett. Eneste lilleL har begynt å drikka av utenom flaska. Jada, bb1 er allerede i boks. Var ikke så mye, så regner med at det blir fler i løpet av kort tid;)
Molait Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #50 Skrevet 10. januar 2008 men tutekopp: Han rister ut. Superkult. Liker ikke drikke av. Drikker opp for fort (litt av poenget er at det skal ta tid så han holder kjeft i bilen) Nei men skal prøve med sånn annen tut. Sånn som på magic cup'n lignende. TISSE!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå