Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får være bitch mot butch da vettu:)

Joda, blir nok til at jeg må vindusshoppe litt. Men er moro det også:)

Får gå å gjøre klart barn og finne frem pølser jeg. Greit å ta noe lettvint før vi drar. Mr T er alltid døsulten når han kommer hjem fra jobb.

Snakkes og ikke spise mer kringle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitch mot butch - HAHAHA! Ny betydning på BB ;)

Kjøpe vinduer er suverent. Jeg har mange vinduer nå....

Pølse er godt og lett:) Vi har spist mange pølser....

Og for sent!! Skrive det før da vett! Var jo litt kvalm også var det igjen et stykke og det var veeeldig godt på vei ned men er redd alle stykkene snart er på vei opp igjen.

Prekas a søta;)

Skrevet

Ble litt shopping da, men holdt meg under hundrelappen så det burde være greit:)

Ja pølser har vi spist mye av også. Er jo så lettvint, blir lite oppvask også er det egentlig ganske godt også:) Har man litt diverse tilbehør til så blir det jo rene herregårdsmåltidet!

Pakket ned noen esker til i kveld vi. Nå kan man faktisk se at det har minket på boden. Kjører første flyttelasset til pappa i helgen. Greit å kunne sette litti kjelleren der også hente litt og litt etter som man kommer i orden. Er jo sånne ting man bruker sjelden, så er glad for at vi har lagringsmuligheter så nære den nye leiligheten. Tar jo bare 2 minutter å gå:)

Jobbe i helgen jeg. Jobbe fredag og lørdag, for har byttet torsdag og søndag med en annen nattevakt. Litt digg å ha jobbehelg og bare jobbe 2 dager, halvparten av det man egentlig skulle jobbe. Hehe..akkurat som om jeg sliter meg ut med den hvilende deltidsjobben min;P

Skrevet

Trent. Flink. Dusje. Sove. Planen...får se hur det går:)

Gleder meg til innfløttfest!! Jeg er herved invitert:D

Prekes i morra!

Skrevet

Pft kommer ikke til å få fløtta inn ordentlig før til jul vi :( Blir sikkert aaaaaaldri ferdig og til jul er jeg kanskje på feita igjen. Å iiiiiiiiiiiik, det var rart å tenke på!!!! Kanskje jeg ikke er helt klar for nummer 2 alikevel:S

Ble da litt moro under pakking i kveld også:) Freddan på kjøkkenbordet:D Var digg:)

Jupp skal pusle litt med pakking og rydding før jeg køyer. Litt sånn småplukk.

Snakkes!

Skrevet

Trenger da ikke fløtte inn ordentlig før infløtfest! Det som er litt av greia da. Feste i pappesker:) Nei men ta det i mars en gang. Slutten kanskje. Blir så bra at! Trenger da ikke være alt klart. Og bare å drite i å hente esker hos far det. Fest er satt til 29/3. Fra ca 19 og utover. (jeg har alt tinga på det mye omtalte ekstra soverommet...eller midten..samma for meg)

Om det ikke blir sendt ut inv. til folk så er ikke det så farlig for meg. Ser her nå at jeg er inv. Har jo fått all info og alt:)

Er ikke freddan før i dag! Dusja sammen i går vi. Kos. Men hadde oss ikke. Var så seint og bøttetrøtt. Men koselig å dusje sammen og sovne inntil hverandre uten å ha hatt seg og i grunn.

Skrevet

Hehehehehehe, morsom du Molle:) Jobber ratt den helgen jeg.

Gi ungen litt fmat jeg, og kanskje skifte drittbleia?

Kos og bare kose også:)

Kanksje bajse selv??

Skrevet

Sånn, da var barnet fôret, badet og påkledd. Så da er det tid for tur. Litt kaldere igjen i dag, men er godt å slippe å gå tur i regn for en gangs skyld!!

Mye å gjørra på jobb i dag eller?

Nei, får gå å gjøre meg klar jeg.

Snakkes:)

Skrevet

Tilbake fra tur:) Stille du er i dag da?

Har ikke så mye spennende å melde i grunn, blir vel til at jeg fortsetter på pakkingen også skal jeg på jobb i natt og i morra natt. Synes snart det kvalifiserer til Cat's skravletråd jeg;)

Skrevet

mm vært ganske mas i dag. Og fellesmøte. alltid mer mas da. Ikke en typisk rolig fredag nei.

Jobber? Ja da får du være med til kl 21:30...så skal du ikke se bort ifra at Mr.T og jeg sitter å kverulerer over noe teit når du kommer hjem;) (meg da sikkert uten mye hår igjen på hodet)

Jeg er evt villig (ja for forskjell på å være billig og villig skal jeg si deg!!) til å flytte festen en helg frem i tid. Send søknad!

Skrevet

Straks hjem nå. Hatt masse vondt i hue i dag. Gleder meg til hjem nå.

Prekes!

Skrevet

Hehehehehehehehehe, rar du:)

Spist taco med torilla til middag vi da:)

Linea har tatt kvelden allerede hun da. Akkurat sovnet. Litt tidlig, men hun har sovet dårlig i natt og på dagen i dag så var jo så sliten og trøtt stakar. Blir nok tidlig morran i morgen da ja!

Skrevet

Er det jeg er rar med nå da?? Synes jeg er helt vanlig jeg...

Spiste jegergryte vi.

E sov til nesten 15 han! rundt 3 timer! blir nok ikke tidlig kveld her, men da kanskje heller ikke tidlig morgen;) Håper virkelig for har våknet 6 hele uka:( Greit når vi skal opp da men...

Skal jeg i kveld da?

Skrevet

Ta deg en dram! hehe, nei vet ikke hva du skal ta deg til jeg. Her burde det egentlig pakkes mer, men trukke jeg gidder..

Kanskje spise godis i stedet jeg som vil slanke meg:P

Skrevet

Hatt vondt i hue siden kl 11:( Driitlei altså. Ødelegge helgekveld slik:( Ellers i uka kunne jeg jo bare lagt meg men vil ikke det på fredag da. Knaska haug piller, men slipper ikke taket.

Køser seg med en kb nu.

Pakk 1 eske til i kveld. Du vil være glad for det i morgen. 2 uker går fort og 1 eske tar ikke såå lang tid. Sitt i sofa og pakk ned. Be T hente ting til deg;)

Et godis du:) Er jo helg da! Bare dropp sjokkisen og pottisen i uka.

Skrevet

Ble ikke til at jeg pakket en eske til, men fikk satt en bunke med "viktige" papirer inn i permer da, så litt fikk jeg jo gjordt. Blir litt mer pakking i kveld, for i morgen skal Mr T og bodern kjøre et ganske stort flyttelass til pappa, så er alt jeg får pakket ned av litt mindre viktige ting sender jeg opp dit. Og hadde vært deilig å få unna mest mulig av esker og rot, for da er det litt lettere å pakke ned resten også.

Ble hodet noe bedre i går?

Linea spiste en brødskiver uten skorper til frokost i dag:) Hun var ikke overbegistret da, men den gikk nå ned til slutt. Så fikk hun en danonino etterpå og det var stas som vanlig:) Og nå har hun bajset igjen også, så får gå å skifte drittbleie snart jeg da. Hehe.. hun har vært en slikkelig bæsjer siden hun ble født:)

Ble forresten ikke noe godis på meg i går. Var flink!! (les: hadde ikke noe godis i hus alikevel)

Hadde suveren natt på jobben også. Når klokken var 22.40 var alle sammen lagt og i seng:) Det er sjelden på en fredag, men deilig var det nå uansett da!

Skrevet

Nei egentlig ikke. Og våknet med au i dag. DET er pyton det. Nåe man står opp og forstatt har vondt. Tatt par piller så litt bedre nå.

Jada du var flink. For du kunne jo faktisk dratt å kjøpt deg godis men gjorde det ikke (les: for du er for lat)

Så digg jobbnatt da. Har man jo igjen litt av kvelden før man selv legger seg.

Var noe jeg tenkte på men det husker jeg ikke lenger.

Skrevet

Husker ikke du, så vet ikke jeg:)

Joda, jeg kunne reist å kjøpt godis, er faktisk ikke lat når det gjelder å dra på butikken å kjøpe snop:)

Fikk 6 timer på øyet på jobben i natt, det synes jeg er bra!!

Dumt med den hodepinen da, men godt den er bedre. Hvordan piller spiser du? Du har sikkert prøvd det før, men hvis du spiser paracet, ibux ol og du ikke synes de har den effekten de burde, så ta en av hver. Er ofte mye mer virkningsfullt. De inneholder jo litt forskjellige virkestoffer og sammen er de dynamitt:) Lærte på medisinkurs da vøtt:) Visste det egenltig fra før da, men var jo greit å få bekreftet fra en pille-ekspert om at det er en "grei" kombinasjon.

Skrevet

mm tok en av hver ja:)

Jeg var ikke full i natt da..naaaaidaaaa! hihi

Ellers er vi litt busted, så enten later vi som ingenting eller så flytter vi:) Ikke lenge til fler buster nå vil jeg tro. Og vi er visst ikke de eneste som har snakket om dette gitt. Mulig tråden har blitt til mange små trådbiter gitt. jaja samma..du och jag cat...du och jag.

Kom oss jo aldri ut i går da. Jeg som var SÅ gira på ut og. Pleier jo trives best hjemme jeg, men nå ville jeg virkelig ut. Men det var jo aldri noen som dro! Kosleige nok folk det...men tok meg i å savne damene mine da. Tenk jeg har 5 damer jeg:D eh..vel..ja.

Rydde litt mer jeg da. Mulig 3xT spiser middag her. Ja det kom jeg på nå. Når dere bor på klyftan så synes jeg dere kan inv. oss 3 på middag:D Vi er jo ikke langt unna noen av oss i 16-tiden. Ja spørs jo hvor jeg jobber da men..E er nå uansett i bhg på LB.

Jobber T noe sent til uka eller? For kunne jo tatt en middagsdate vi og de to små en dag evt. Pølser har jeg hørt er raskt og enkelt;) Nei men kunne jo avansert til spagetti eller noe sånt:)

Gårsdagens konusm: 1KB, 9 øl, 1strawberry daquari (?) Ble litt det ja;)

Skrevet

nei men nei men...endte jo opp med langt på tråden og. Hvor er du??? :))

Fortell om helgen da:)

Heste-M har bursdag til søndag. Regner med det blir noe sprell der i helgen. Hva gi da tro...som ikke koster helst noen ting:) Tenkte hu skulle få den ene apo-pakka vaffal.

Skrevet

Pappan min er på sykehus han...er visst ganske ille. Hjertet. Blæ.

Skrevet

Så du ikke hadde nett... du får lese ang far på tråd...

Skrevet

Nå har jeg nett, var noe ledning-krøll hos naboen han ikke hadde klart å fikse, men jeg fikset jeg vettu!

Næmmen, hva med pappen din da??? Løpe inn på tråden å lese jeg!!!

Skrevet

Huff da, går det virkelig bare en vei? Dette var trist, du hadde vel nok å tenke på om ikke dette skulle komme også. Drar du nedover da eller?

Vet liksom ikke helt hva jeg skal si jeg.. Har vært mye på tråden nå, synes jeg.

Men hva hadde skjedd med pappaen din? Du sa han hadde snakket med M i går, hadde han vært dårlig da eller? Eller skjedde det bare plutselig i dag?

Ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke orket å prate med han i går når han ringte, ikke legg den byrden på skuldrene dine!

Klemmer fra meg!

Skrevet

Hei snella! Hvordan har du det i dag da?

Jeg er logget på gmail, men skal skifte en bb også skal lille trollungen bade. Men er tilbake igjen etterpå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...