Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stille det var her da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært en del å gjøre på jobb i dag....og sittet med regningshelvete. Hadde dne nette sum av 4200 på konto og den nette sum av 18600 i regninger. WOHO!! Herregud assa! Får riktignok noe mer peng før alle frister går ut men er så jævlig skakkkjørt nå! Jula ødela MYE! For siden jegikke hadde jobbet 700 timer sammenhengende i TT så fikk jeg ikke for helligdagene. (hjelper ikke at man er i et oppdrag som varer fra før jula og over jula) Greit med mange fridager, men passet dårlig i år. + at M ble trukket 6000,- mer enn vi beregna.

trenger i grunn rundt 100.000 vi. Betale ned kred. og regninger og all drit. Så praktisk at dette nå er ca det naboen skylder oss. Om du føler behov for å skyte noen snart cat........... men bare skadeskyt. Lite penger å dra ut av død mann. Skyt ballene!!!!!!!!!!!!! Klem dem i døra vaffal.

Humøret er rimelig bedritent nå:(

Skrevet

Usj, den var lei ja!! Hadde jeg vunnet en mill i lotto så skulle jeg betalt regningen dine! Virkelig et regningshelvete ja!!

Men var det riktig at M skulle bli trekt så mye ekstra da? Det var kanskje det strømgreiene det ja.

Men hva skjer med han naboen da? Er det ingen mulighet å få tynet ut litt peng av han?? Hvis han flytter og selger??

Får håpe du får fast jobb snart da, som er godt betalt!!

Skrevet

mm...men er liksom litt begrenset hvor mange mnd man kan få utsatt og:( Haaater når det blir sånn assa:(( Høre litt rundt. Kanskje mor har mulighet til å låne meg litt. Heller betale henne en tusing el to i mnd.

Naboen? Nei vetafan. Når han sier men jeg hakke no penger og jeg vil se alle kvitteringer og jall. Herre assa, det kommer strøm hver mnd og kom avg og lisens og vedlikehold (/og alt arb ute og på hus som KUN vi gjør!!) Skulle krevd å få se hva han har betalt og resten får han bare ta. Har ikke hel og fin oversikt. Delvis sløvhet og delvis fordi det har pågått så lenge og i beg trodde vi ikke vi måtte føre alt mulig i flere år fremover. Men har jo årspremier og sånn så er jo bare å dlel den i %. Men nå er det jo mye mer pga purregebyrer og inkassodrit. Ååååå som jeg hater den jævla nabon!!

også har jeg vært litt kjip-hihi. Nei men så det var såpass mange som manglet to signaturer på pulukklistene så nevnte det for lagersjefen. Og han kom opp og gikk igjen og tok med seg en bunke ned og skulle la ører flagre;)

Skrevet

Jammen var du kjip ja:) Og nei, jeg skukke vært dum:)

Må da kunne gjøre noe med den naboen? Går det ikke an å kontakte kommunen, strømleverandør, lisensavdelingen og be de sende over eksakt beløp på hva dere har betalt inn til dem de siste årene og slå det i bordet? Si til han at "ditt rasshøl, her skal du betale halvparten ellers knerter vi deg!!"

Vet dere har delt opp strømmen nå, hvordan får han betalt den da? Har dere delt opp de kommunale avgiftene også? Og hvor i all verden fant dere denne drittfyren hen?? Han er dum!

Men har dere i det hele tatt vurdert å flytte? Skjønner at det ikke er aktuelt, men har dere hatt det oppe til vurdering? Kanskje man er heldig å få en god pris og man blir kvitt jævelnaboen og kan kanskje få en fresh start?? Vet vel at det ikke er aktuelt, og har full forståelse for at dere ikke vil altså, men bare lurte på om det var vurdert:)

Skrevet

Joda, tanken har jo vært der. Uansett han el andre-vil jo ha enebolig. Går uansett ikke nå somjeg ikke har fast. Og er drittdyrt å kjøpe på nytt. En annen greie er unga, spes. Will. Flytta mye selv og ønsker unga mine skal ha et barndomshjem. Æh..det går seg til.

Har fått tilsent en del ja, men er alle gebyrer og slikt da. Mange år det er snakk om må vite. Hvordan? Nei han finner vel snart ut hvor mye det koster tenker jeg!

hihi se hva jeg fant..

Kvinners tabber i snega. Finner ingen noen av oss passer inn i jeg.. ;)

For å være god i senga må man tørre å gjøre noen tabber. De fleste kvinner kjenner seg vel igjen i noen av disse sengetabbene.

1. Tar ikke på penisen hans

2. Drar i penisen

3. Bryr seg ikke om å kjærtegne kroppen hans

4. Gir ikke komplimenter

5. Regner med at han vet alt

6. Tror at han alene skal gi deg orgasme

7. Gir ingen seksuell respons

8. Gjesper under akten

9. Gir ikke oralsex, selv om hun selv får

10. Ler av størrelsen på penis

11. Vasker seg ikke før oralsex

12. Lar kjønnshåret vokse vilt

13. Klager på at hun er tykk

14. Klager på at brystene ikke er bra nok

SEX FORUM: Er du god i senga?

15. Tør ikke spørre hvordan han vil ha det

16. Slukker lyset før sex

17. Biter i penishodet ved oralsex

18. Klemmer for hardt rundt pungen

19. Tror sex er en idrettskonkurranse

20. Ser mer på puppene sine, enn på partneren

21. Skriker "æsj, så ekkelt" om spermen hans

22. Kysser for brutalt

23. Sammenligner penisen med eks-kjærestens

24. Sammenligner sine orgasmer med de hun fikk av eksen

25. Kjipe undertøysmotiver, som ole-brum truser

26. Ringer venninner to sekunder etter akten, for å snakke om den

27. Prater om oppvask, barn og fotvorter under sex

28. Sovner under akten

Skrevet

Hehehehe, den var kul:D

Skal lage en voodoodukke av jævelnaboen jeg!! Ikke le når du ser han komme ut døra i morra med en gummistøvel stikkende ut av ræva!!!

Skrevet

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

gotta go!

Skrevet

Merkelig!! Var ikke noen sånn "svar på dette innlegget-knapp" på det siste innlegget ditt med hahahahahahahahahahahaha. Så måtte trykke på innlegget mitt over.

Skulle egentlig ikke si så mye da, bare irriterte meg at jeg ikke fikk svart:)

Skrevet

blæ.

Er værre nå. Blødningene i magen har stoppet men det har nå blirr fere utposninger. De tørr ikke åpne ham enda. Og er vel vanskelig å få rydda opp der inne uansett. Legen hadde vel mer eller mindre sagt at dett var dett. "Trøsten" er at om en av dem sprekker så blir det "styrtblødning" innvendig. Dør på få sekunder og har ikke vondt.

Hun hadde vært hos ham i 10 min i dag. Hilst fra meg og da hadde han begynt å gråte. Sa også at han ikke klarte å se meg nå. Ikke sånn. Skjønnern jo litt da, og han skal ha NULL påkjenninger eller stress og blir nok følsesmessig for ham å møte meg sånn ja. Men man er så langt unna...er ganske leit dette her ass:(

Jeg står som eneste pårørende, så selv om hun kan skrive under i mitt navn så må jeg være tilgjengelig...eneste pårørende. Det er ganske trist.

Også er det en del info jeg gjerne skulle hatt som han evt tar med seg i graven. Som om den evt. halvbroren min.

Vet du...er litt sliten jeg.

Skrevet

Huffa, skjønner du er sliten, Vært mye i det siste. Og er jo ekstra trist når det er pappaen din også. Men hun "dama" hans er hun norsk eller? Men altså hvis det er det og han vandrer heden snart uansett, så burde du kanskje dra? Med tanke på at det blir en påkjenning for han å se deg, men skal ha dø alikevel, så kan han jo like gjerne gjøre det mens du er der og dere kanskje får en liten prat?

Men er vel annet som skal ordnes oppi der nede og vel? Har han noen bolig eller andre eiendeler? Er jo ofte en del sånne praktiske ting å tenke på også. Selv om man kanskje ønsker å bare skyve det unna, så er det ting som man før eller senere er nødt til å ta tak i.

Hun vet ikke noe on halvbroren din hun dama da?? Slik at du kan få noe info av henne?

Skrevet

Er norsk. Var stemoren min da jeg var liten. Og nei skal ikke inn der nå. Respekterer han for det. Og man vet jo aldri. Fyren er jo ikke dau enda.

Tenkt på det praktiske. El noe iaf. Han bare leier, men mye å ordne opp likevel. Men dette kan jo ta tid og...avventer litt iaf. Hun ringer meg i morgen.

E er ganske snufsa og tett og puster tungt. Lurer på å holde ham hjemme i morgen. Bruke den dagen hjemme selv og kanskje. Få en langfri....

men får liksom så dårlig samv. når man er vikar....

Skrevet

Nei han er jo ikke dau enda, får håpe han står over! For det er vel en liten sjanse for at det går bra? Eller?

Ja, samvittigheten er ikke grei når man er vikar. Men sliter de fælt om du er hjemme i morgen da? Men er E syk, så er han syk:)

Skal straks finne køya jeg. Prates vel i morgen enten du er på jobb eller hjemme:)

Skrevet

Her var det stille:)

Straks ut å gå en liten tur vi. Solen skiiiiiiiiiinner jo ute :D Deilig!!!!

Ikke tenke deg helt i hjel nå da...

Snakkes

Skrevet

Hjemme ja. MtG og G kom rundt 9. Med ferskt brød og greier:) Legetime til G 12:30 så greit å la unga leke på formiddagen. Var ikke på nett før nå.

Er jo en mulighet men fatter ikke hvordan de skal klare det. Og overlevern dette så levern nok uansett på lånt tid.

Håpe han gjør det så vi får tatt en tur til sommern assa. Får heller låne peng rundt om, for penger kommer og går..men pappa bare går..hehe, nei men du skjønner vel hva jeg mener.

Ble ikke ut på dagen i dag, men tenkte en tur ut etter sov.

Hva skal vi spise i kveld a tro? freddan og greier. Gi E rester og spise noe godt på kvelden kanskje? Ja får det GÅR FAKTISK AN å spise middag sent i helgene ja ellers og. Man MÅ ikke spise 16-17 og heller ta kaffe og kaker etterpå :P

Tenker ikke ihjel meg men plager meg at jeg ikke sankket med han dagen før han ble så dårlig...

rødde litt jeg da.

Skrevet

papircut på neglbåndet!!! Bløøør!!!! Fyff så vondt!!!

måtte bare inn å klage på det.... rydde videre..

også langs neglbåndet daaa......

nevnte jeg blod?

rydde

jeg blør...

Skrevet

Jammen det er det jeg vet, at du plager vettet av deg selv fordi du ikke pratet med han dagen før han ble dårlig! I know you! Men det må du bare la gå. Du vet jeg har noen issues med dårlig samvittighet fra før H døde, men tenker jeg på det blir jeg gaaaaal!! Så pakk det godt inn og gjem det lengst bort i en krok i hodet og tenk aldri på det igjen. Ikke lett, men mitt beste tips:)

Men om han så må leve på lånt tid, så er jo det bedre det da, så kanskje dere rekker ned til sommeren. Drar dere alle 4 da eller? Han har vel ikke sett E, så hadde jo være kos å få noen bilder av de sammen og han så er aldri så syk og pusling. Nei, vi krysser fingrene for det vi!

Ja du nevnte blod tror jeg....

Skrevet

Joooooo

Middag MÅ spises klokken 16 presis!! hehehehehehe:P Her er det mobbing på høyt plan:)

Ikke har jeg fått noe julekort enda heller!!

Hihihihi

Vi skal spise pølser og stappe til middag, også tar vi litt ost og kjeks til kvelds:)

Skrevet

Blir bakt potet her. Med kryddersmør, kjøttdeigblandings, mais, rømme, ost..jamsjams. Til kvelds tar vi dessert. Er jo freddan. (er egentlig ikke så inne i de baner i hodet mitt, men kanskje det hjelper å avspenne litt? Men hmm kanskje jeg føler jeg ikke bør nyte noe når alle andre driver å dør og sånn...)

Drar isåfall alle 4. Ville gjerne hatt et bilde av E og han ja. Snakker om det... fikk tlf i stad. Bror på sykehus. Hjertet. (så ikke pga det andre..men kan jo være relatert da, jeg vet ikke) Mor fikk beskjed mens hun var i begravelsen til kusina til stefaren min. Melder meg inn med Ama nå tror jeg.

Hadde visst vært ganske kjip begravelse. Eller bra da men kan man si det? Stappa kirke!! Var jo bare 38 år. Guttungen sto i bare dressen i blåsten å tittet ned på kista. Presten hadde stelt seg siden av ham og lagt kappa rundt ham. Tror det var ganske bra dose snørr i den begravelsen.

Jo men bror da..han klarer seg jo men vet ikke så mye. Hjertet slår iaf veldig uregelmessig. Hadde besvimt på kjøkkenet og blålys og bæbu på sykehus i dag tidlig.

Er det lov å si at nå er det litt mye?? Nesten ille å si det men begynner få bra galgen humor her nå. Bare som jeg sa til M her..jaja var jo teit å gi far kalender i julegave da..hadde jo holdt med et bilde. Jaaa den var stygg men kommet til stadiet at såklart alt skjer og lite å gjøre med det så hvorfor ikke se humor i det.

Men skal jeg si noe sårt? Jeg ville jo at pappan min skulle føre meg opp kirkegulvet....

Skrevet

Jeg skjønner at det er sårt, men med mindre dere binder knuta ganske raskt, så spørs det vel om pappaen din får gjordt det:( Da må det bli bryllup i spania til sommeren tror jeg.

Også broren din i tillegg da! Blir mye på en gang nå!! Var det ikke 08 vi bestemte skulle bli så bra da? Nei, man får bare krysse fingrene og be til høyere makter å håpe på litt bedre tider. Var mye trist nå synes jeg. Er jo kjipern at alle andre rundt deg har det vondt og at det liksom aldri slutter..

Ikke slutt med den galgenhumoren, den er viktig. Og selv om galgenhumor ofte er litt "stygg" så er det jo alikvel sannheten som kommer frem og det er abre bra. Bra å ha en liten realitycheck oppi alt dette også.

Og tror du skal nyte freddan med god samvittighet jeg hvis du klarer det. Bra med avspenning som du sier. Du kan ikke tenke sånn at du ikke skal kunne nyte noe som helst mens andre lider. Du er jo mamma til 2 så du er nødt til å holde deg så godt som mulig på bena og leve hverdagslivet enten du vil eller ikke, og da er det lov å bruke alle midler for å få dagene til å bli litt bedre. Så det er lov å kose seg litt:))

Stoooooore klemme fra meg:)

Skrevet

Ble lørran under sov i stedenfor;) Litt kult for var bare meg. Eller han fikk jo noe real bj, men var bare jeg som kom. Se hva som skjer i kveld:)

Ikke hørt noe mer fra noen. Går nok "bra" med bror men er begreset hva kroppen hans orker vettu.

Skal være fancy på le kitch i kveld vi. W skulle sove borte. Blasse litt på nett og skal visst ha yoghurtmarinert svinebiff. Trur eg. Er jo ikke så dur kos heller. Gris er billig. Har man ikke råd til lam så får man kjøre gris;)

Kom oss av gårde på morran. Så digg. Dagen blir så mye lenger og føler man fått utretta noe. Kjøpt strympbuks til E og vantevotter og sokker og hansker til W. Ikke så spennende men trengtes sårt. Møtte ama og leo på senteret. Koselig. Unga delte gigaskolebrød og seig tørr vaffel. Den første måtte vi bytte for den var så hard at jeg klarte ikke bøye den engang!! Neste var litt hard i kanten og seig. Kan jo ikke steke opp dagens vafler kl 7 heller!

Skal handle middag til uka når E våkner. (snart) håpe å få gjort det på formiddag, men kos med kafe og greit det skjer noe på ettermiddag og. Bare drar ned i Fetsund.

Tenkte se den jason bourne nr 3 i kveld:D gleder meg.

Flytting i rute? Du får si ifra om noe man kan gjøre..men tutta vil vel ikke være her og der er det ikke plass til at fler enn 2-3 driver med flytting;)

E våken...

Skrevet

Ble lørran her i dag også:) 2 på meg og 1 på T, er sånn det skal værra det:)

Fancy kveld er bra:)

Har vært og spist middag hos søstern til T i dag vi. Måtte jo se den nye leiligheten. Hun har jo fått seg samboer også og det kledde henne veldig godt!

Og jeg fikk overraskende besøk av tr akkurat nå. Trodde i hvertfall ikke den kom før om 2-3 dager jeg da, men jammen ble det ikke i dag i stedet. Men er like greit da, så slipper jeg besøk av helvete under flyttingen.

Tror vi er i rute ja. Både mamma og svigermor har tatt seg fri, så tuttelutta blir vel bortskjemt uten like flyttedagen. Litt vemodig at dette er siste helgen vår her også da, selv om jeg er drittlei leiligheten også. Men har jo hatt det veldig kos her også da:)

Skrevet

men var det ikke 26/1 da? Eller var det 28/1? Meeeen da må jo jeg få nå fort. For har jo fått samme dag siste 4 mnd el no. Men jeg pleier få lørdag kveld jeg da...sånn natten evt søndag morgen.

Ser jason bourne, hadde pause. og måtte bare innom SK (tfs) , føl Dem priviligert;)

Jævla anonyme drittunge på den lista assa....

Skrevet

Vet bare at jeg fikk et par dager før enn forventet jeg, men få ut finger'n du også da!!

Jeg føler meg suuuuuperpriviligert:))

Hehehe, du og ano har jo blitt skikkelig kranglefanter dere:) Kanskje det er noe vi vet hvem er som bare tuller med deg?? Tanken har slått meg skjønner du!

Skrevet

Nei aner ikke lizzom atte vett for at bare hu er såå teit da ass *tvinnerentpekfingerihåret* *tvinnertyggisrundtdenandre*

Litt digg å få ut drit og. Skikkelig kranglesidenstil da:) Æh..hu er med så det er lungt.

Meeeen nu skal jeg ta nattens sigg.

Skal på messe i LS i morgen. Husser itte helt hva den het. Er altmuligrart der. Ama hadde bill.

ja var den nattens ja...

Trist siste helgen-klart det!! Sitter mange minner i de vegga vøtt!

sigg ja!!

Natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...