Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk snakka med pappa i dag. Rart men samtidig så naturlig..eller vanlig...glemte liksom litt at han lå der han lå. Mistet en del gnist da. Har ikke så bra troa og håp.

Skal opr. på mandag. Ikke hjertet, det tas senere. de fant ut at en blodåre til hjernen er tett så hjernen har fått og får for lite oksygen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært å trent flyt&pilates!

Cat: Å så flink! Stolt av deg!

Jo takk skal du ha:)

Skrevet

Blæ, jeg er kaut. Lite å få gjort med det her nå. Eller?

Skrevet

DK!

Ikke noe veldig spes...bare DK! Jo også mer DK..hehe men det skjønner du selv;)

Skrevet

Jøss, vi lå ikke øverst.

Fordel her, er alltid øverste tråd, slipper å lete;)

Skal liksom ikke chatte eller drive med private saker. Polesi meg i ræva! Hva gjøre når det er intet å gjøre da?! Irriterende. Jeg smugchatter litt da. Kanskje greit du ikke har hatt nett for da hadde det vel blitt mer chat;)

Begynt å komme i orden eller? føles det som hjemme? Hvordan var første natten? Huset innviet? (ja sikkert det nå da)

Jeg vil titte snart:) Komme på pølsemiddag E og jeg en dag? Jaaaaa:D Da kommer jeg en tur, ikke nå men uka etter. Takk for inv.

;)

Snart ferdig for i dag.

Prekes. (Ja sikkert med meg selv før med deg)

Skrevet

Drar ratt tråden opp i 300 selv vett, innen du får ut fingern! (eller telenor da..)

Skrevet

Sliiiiiiiiiiiten!! Skrive mer i morgen jeg også kommentere litt og fortelle litt:)

Har skrevet på tråden, les der. Har ikke fått nett før nå. Har lest meg opp her da, men husker ikke engang hva jeg leste for 1 minutt siden.

Har jo flyttet inn og er stort sett fornøyd med leiligheten, men er et par teite ting da, men sånn er det vel alltid. Har kommet nogenlunde i orden i stua og kjøkkenet, men har maaaaaaasse igjen og pakke ut ellers. Begge er helt skutt etter maratonflytting og tommy har jo bodd på jobben denne uken, så har liksom ikke fått kjøpt inn masse stæsj vi trenger da. Ikke har vi skap noen steder heller (har jo på kjøkkenet da) så er liksom ikke så lett å få pakket ut. Men har lempet all dritten inn på gjesterommet slik at det er levbart i resten av leiligheten.

Ut å sigge jeg og hvile sofaen. Formen er ikke helt knall heller.

Skal prøve å komme sterkere tilbake i morgen og gleder meg til å høre mer om den nye jobben:)

Også må jeg jo bare si at det var kjempeleit å høre om broren din:( Hvordan er ståa med far??

Snakkes!!

Skrevet

Nesten så jeg sipper vett....

*SMAKS*

Skrevet

Smaks right back at ya baby:)

Skrevet

Har du noe ordentlig råååsa body og strømpebukse?

E og G skal være rååååsa pantern på karnevel;)

Natta:)

Skrevet

Hmmm må sjekke først. Har mye sånn lyserosa og rosa med mønster og sånn, men du tenker vel på skikkelig ensfarga råååsa du vel:)

Skrevet

Ellers så har jeg en blå kaftan fra marokko, så hvis du henger no' juggel rundt halsen hans og en stripe skokrem i håret så kan han jo gå som araber!

Hihihi:)

Ellers hadde de mange fine kostymer på nille til en rimelig penge, men mulig det var en del større størrelser.

Skrevet

Har bare styret med denne drittkatta og sofaen. Tror du ikke pelsdyret spøy ned den nye sofaen i sta da?? Har skrubbet og styret og holdt på for å få den ren igjen. Måtte til slutt ringe mutter som kom med noen vidundergreier hu hadde i skapet. Så da er det bare å vente til sofaen tørker igjen, så får vi se hvordan det har gått med den.

Også har jeg vært flink og stryki de nye garidnene til rommet til linea og vasket og lagt på matchende sengesett. Må kommer oss en tur på ikea en dag også og få kjøpt klesskap og en del annet til rommet hennes. Men er ikke så lett når gubben aaaaldri er hjemme!! Vært masse sykdom på jobben hans, så han har jo måttet jobbe fra åpning til stengetid hele uken og det passer litt dårlig når man helst skulle vært litt hjemme på ettermiddagen for å få ordent i den nye leilgheten.

Jobbe i natt jeg.

Skrevet

så bra typisk vettu. Svart deg på g jeg. Også at de ikke kan spy tørr guffe på sofa?! Nei takke meg til den skinnsofaen med to katter og liten unge (og to store). Ser hvor møkkete den blir, noe som ikke synes på stoff. Kjøpe ny sofa når minsten er større.

Litt kos å holde på med rom er det ikke? Noe sier meg at tendensen er råååååsa;)

Vondt i hodet jeg:( Og ingen piller...

Skrevet

Pakke meg sammen jeg da.

Prekas!

Skrevet

Synes ikke det er så veldig kos foreløpig i grunn, men blir nok bedre når jeg får inn møbler og litt sånn. Har jo bare sengen hennes der og gardiner, så er ikke så innmari fancy enda. Men bare jeg får skap og kommode og litt sånn på plass så blir det bra. Og litt bilder og sånn, er jo helt ekko der inne:)

Synes skinnsofa er enda verre med katter, for de 2 skinnsofaene jeg har hatt de siste 2 årene har blitt så ripete og stygge og rett og slett helt forferdelig!! Og er første gang en av de har spydd i sofaen, det er vanligvis forbeholdt gulvteppet, og gjerne når det er helt nyvasket/renset. Denne stoffsofaen her tåler det, for det er sånn hardbrukssofa, tar bare litt tid å gnikke den ren når man ikke har noe ordentlig midler. Bare den får tørket nå så blir den like bra igjen:)

Skrevet

Og der pakket du sammen ja:)

Prekas, god bedring med hodet!!

Skrevet

Gød mørning!!

Vært på nattevakt jeg og er supertrøtt enda jeg sov fra 23.50 til 06.25. Hehe, kul jobb eller?? Men våkner nok til litt etterhvert!

Gjett hvem som reiste seg i går :D I hvertfall sånn halvveis. Rettet ikke ryggen helt opp, men satt på knærne og lente seg mot saccosekken og plutselig satte hun begge bena under seg og reiste seg opp:) Så selv om hun halvveis lente seg mot saccoen med overkroppen så skal hun få godkjent for den, for hun sto nå på føttene sine. Var rett før leggetid i går, så blir spennende å se om hun fortsetter trenden i dag:)

Nå sitter hun og ser på highscool musical, det er visst veldig spennende det:)

Skrevet

Og btw så spises det brødskive med leverpostei eller prim på høykant om morran her nå:) Godt å få i henne noe annet enn bare denne grøten:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...