Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag klokken 16 er jeg ikke her mer:) Da vasker mutter og svigermutter ned leiligheten mens jeg styrer på Kløfta:)

Spise enda en sjokkis jeg! Begynner seriøst å bli feit, må slanke meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant et skolebrød mamme hadde lagt igjen også ;D

Skrevet

Feita!! Nei...FETA! ;)

Ram på diggspisinga jeg og:( men trener iaf da:) Så litt flink er jeg.

Skrevet

Begynner ta litt tid å lagre her... kanskje heller gjøre det slik at du starter neste tråd (2..partall...fint tall) (eller?) da du får nett i nytt hus. Alt blir nytt:) Åh...glad vi satte igang tfs assa:)

Blir vel lite nå før det likevel. Hva var dato for nett igjen sa du?

Skrevet

Glisa da jeg så meling på vei inn:)

Bare klipper og limer litt fra samtale med svanine på gmail jeg. Åffer finne opp kruttet på nytt lizm;)

er ørten ting som må koordineres og så blir alt målt i hue og ræva og man går ikke hjem før man er ferdig (som er greit nok det, men hørtes ut som normen var overtid)

og masse små detaljer og ringe via sånn og sånn for blir målt så om man har ruingt utenom så tells det ikke og så og så lang svartid og det da til flere og så skal man finne ruter og sende ut montører (innstallasjoner og feil) og så kommer det en feilmelding som man må skvise inn og få motør til å legge innimellom i hans skjema..noe han egentlig ikke

har tid til men så må man da få han til å droppe annet (som han ikke veil) også er det mye sure kunder på tlf

greit man griner første uka i ny jobb...men om man griner etter 3 uker og...noe jeg tror jeg vil gjøre

jeg takler jobb og press og en del stress...men fikk en sånn ekkel feeling bare...

OG!!! Virka som det ikke ble fast før i september og ikke sikkert da heller...gidder ikke 7 mnd som kanskje ikke blir fast

har nå noen andre søknader inne...får se

gidder ikke å ikke se E hele uka nå som han er liten

Skrevet

For en teit jobb!!! Takk nei og be de kjøsse seg et sted sola aldri skinner!! Btw, skulle du bli synlig gravid innen den tid så kommer du ikke til å få fast hvis det ikke er før i september. Nei, driiiit i drittjobben du!! Da hadde jeg heller gått for barnehagen, selv om den er dårligere betalt, så har den mange andre fordeler.

Skrevet

Hehe, lagringen tar tid ja. Vi får bare skrive så langt vi rekker også starter jeg ny tråd i ny leilighet:) I følge telenor så skal vi ha nett mandag 4. Venter bare på å få utstyret i posten og montøren var klar på mandag så da burde det jo gå i boks:)

Skrevet

Har tømt alle skapene på badet også nå, bortsett fra de som hånklærne ligger i, så blir vasking der i dag. Også skal jeg demontere sengen etterpå for den skal kjøres til pappa. Var jo H sin seng så datteren Ca skal få den:) Hun har jo ikke plass til den nå da, men moren hennes sa de kunne oppbevare den på loftet til den dagen Ca flytter for seg selv. Er jo ikke så mye hun har etter faren sin.

Men det blir en helvetes jobb og skru fra hverandre den senga inne på det knøtte soverommet med sengen til Linea og 2 klessakp.... Madrassene legger vi på gulvet i natt også skal de på dynga i morra!

Kjenner jeg begynner å bli litt sånn stressnervøs og har sommerfugler i magen.. hehe:)

Skrevet

Og i går var jeg på wah-wah på triaden og fikk vokset øyebrynene. Bruker å gjøre det en gang i blant. Nå var det lenge siden, så hadde blitt helt bush og vokst litt ujevnt, men nå er de pene igjen:))

Synes det er myyyye bedre å vokse, er i grunn vondere men er fortere ferdig. Den der småluggingen når man napper er jo til å bli gal av!!!

Skrevet

Nå var jeg ganske sikker på at det hadde kommet inn svar her, men neeeeeida, det hadde det ikke!!

Skrevet

Hallo på do i nittensyttito!!

Skrevet

hahaha bare lest første du skrev foreløpig.

Med min pervo hjerne så ble dette morsom:

Utstyret kommer i posten....

Med montør!!!

hahahahahahah

jada..lese resten nå jeg.

Skrevet

Jabbedidabb jabbjabb

jabb

jaaaaaaaaaaaabb!!!

Skrevet

Du er sånn flink og sier enten komigjen eller gi fan. Slipper den der "jajo det må jo bli opp til deg" Vetavel at det er opp til meg!! Spurte om DIN mening jeg. Kanskje jeg ikke hører på den, men da har jeg den og tar den i betraktning.

Skrevet

jaaadaaaaa ligger fra meg mellom jabbesynginga di!!

Vært en del p åjobb i dag, og des svarte jeg deg liksom litt på den tiden da, for jeg ringte deg jo tenk. Tenk på første skravletråd nr 1...da hadde vi nok ikke ringt hverandre;)

Den arvesenga er den du pælma ut vinduet fordi tutta satt utenfor døra?

Også møøøøkk...trodde jeg huska alt til nå.

hmm vakke det men klart man har sommersrtessfugler:) Blirt spennende daaaaa. Synd jeg ikke får kommet innom før du flytter:( Sigge om en time vi skulle ha gjort.

argh..får gå ut og inn igjeeeen da.

Skrevet

aaaaaaaaaaaaaaaaaa vokse var det jo!!!

Ja burde vel ha gjort det ja. Og jeg vil nok heller vokse...kjapt-au-ferdig!

Sånn da var jeg ferdig og:)

snart ferdig på jobb au.

Sliten i dag assa.

Jo kan si litt til. Hadde nesten ikke tr igjen i dag tidlig og utover hele morran. Og så kl 11 kom flodbølgen fra helvete. Måtte mare sette opptatt og løpe på do. Der var jo seff førkja da!! Men sa etterpå at jeg fikk mensen og bare måtte løpe..hun sa ikke noe på det. Men jeg skal jo på svøm med E.... Vi får sjå.

Spennende, snart bor du ikke der lenger:) Eh...jeg har btw sendt post til ML veien i dag jeg da....

Skrevet

Hu dama her er jo ikke rektig...

Nå er a pottesur for et eller annet. Sa ikke hei i dag tidlig engang. Og ser ikke på meg og snakker ikke til meg og er bare sur. Men er visst sur på alt og alle. Jævla svettebefengte kuse!!

ååå hater det støgge trynet!!

I DAG FLYTTER DU!!!!!

Syyyykt! Du skal jo liksom bo der jo:( Spennende da! Når får man titte da? Snakker ikke om infløtfæst men bare jeg som titter og sigger med fruen.

Skrevet

Har du flyttet nå tro? Bor du ikke hjemme lenger? Tenk at borte er hjemme:)

Litt leit det ikke kom et siste innlegg fra hjemme da:( Tenk så mange innlegg du har hatt fra hjemme!! Der alt startet...der du satt på chat med Molæææ og påfull:)

Nostalgisk. Vemodig.

Grattis med ny kåk:D og velkommen "hjem" hehehe

Snart av her jeg. Fikk høre nå at jeg kan jobbe en uke til. Greit nok det:)

Fikk beskjed i dag at jge ikke får chatte og inn på en del "blinke" sider..som piczo og sånn. skal ikke drive med private ting. Ok det assa, men når det er NULL å gjøre her??!! VG og sånn er greit da...rare folk. Var litt og pga virus og sånn...men hallo daaaaa

Jepp prekes!

Skrevet

Nei nu!! Fiks deg nett!

Jobber på M ut uka.

Fått ny jobb:D På *** vett. Der det var snakk om. Samme stilling som den andre der. Bare svangerskapsperm først men de skal ansette. Starter på mandag:) Kunne jo gjort seg med en dag el to fri imellom jobba da! meeen dyre fridager og.

Skrevet

Bror på sykehus igjen. Blæ altså. Vet ikke helt hva eller hvor ille enda. Nå er jeg lei! Vet alle de og andre har det værre enn meg, men nå er jeg sliten i hodet!

Er så mye hele tiden nå. Klar for å legges inn snart trur eg. Argh hvorfor har du ikke nett når man trenger JT eller slikt?!

Skrevet

Ikke stille på ettermiddagen:(

Hade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...