Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder ikke skjea selv, den klaskes bare i bordet eller kastes på gulvet..

Skriver litt nå da før jeg går, så har du underholdning litt til;)

Padteip er bra, kan sikkert brukes til mer også, må bare tenke litt på andre muligheter.. hehe:)

Hva skal vi gjørra med bitcha på jobben da???

Snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu er ganske gammal...kan legge såpe øverst i trappa...

Nei men er nå bare denne og neste uke. Og hu kan være koselig og assa. Men er generelt negativ til alt og alle. Alt er sukk og uff og okk. Er fan meg sånn negativ aura rundt når å går! Og bare klager og stakkars hu og alt er så ille...

Men skal jo i første omgang bare jobbe her ut januar da. så er vel bare et par dager etter hu andre kommer hjem igjen.

Blæ..må søke meg jobber jeg ass....

Nei men hadde vært enklere med en haug tlf om folk var på plass! Når halvparten er utmeldt..møkkogdrit.

Men etterhvert så putter hun skjea i maten og vel. La å sitte og ordne en stund. så spiser hun kanskje litt med henda og:) E er virkelig fin når han blir drit lei av av det tar så lang tid å bruke skje...og derfor spiser youghurt og potetmos med henda..haha for et syn!

Gleder meg til å høre flere bruksområder;) Hårfjerning? Bikinilinjen? Nesten ikke smertefri! Ja godt salgsarrgument det.

Jepp snakkes.

Skrevet

Ja hårfjerning og bikinilinjen var en goood ide!! Dette går den riktige veien:))

Fikk snuppa til å spise en halv skive av sabeltannbrød med leverpostei i sta:D

Hun var veeeldig i tvil, men fikk nå lurt i henne halve skiva i små biter. Tok bort skorpa da, må tross alt ikke gå for fort frem her:)

Pilates ja, break a leg:)

Tok en doggy i sofaen sånn plutselig vi. Skulle se film, men så ble det dog, unge mødre og csi miami i stedet:)

Skrevet

Tatt meg fotbad jeg:) Deilig!! Glovarmt vann og grønnsåpe også smøre med en nydelig victoria secret lotion etterpå. Burde egentlig gå å legge meg, men sovnet en dupp på gulvet i sta og da er jeg jo selvfølgelig ikke trøtt nå!

Skrevet

Å nei! Er en trøttdag! Sånn slite med å ikke sovne dag. Er greit å være trøtt, men ikke sånn. Sånn at hodet er bommull og man glipper med øyna og seriøst sliter. Kvalm og vil bare sove nå! Gjesper meg igjennom hver eneste tlf. (har vært få av dem til nå)

urkurk

doggy ja...lenge siden sist det her.

brakk ingen ben. Faktisk ganske ok å trene det. Er ikke så slitsomt, men samtidig forbrennar man visstnok mest på pilates. Mer enn høypuls og dissa tinga. Og orker ikke den blodsmaken i kjeften jeg. Og begynner å bli mye mer tøyelig. Myk vett. Så snart klar for nye eksprimenter i sexlivet;)

Trenger seriøst fotstell- Finger og negl stell og. Hadde i grunn vært digg om noen gjorde det for meg..men har litt noia av å putte tæra mine oppi nesa på noen andre. Fingra og egentlig. (lol!! putte fingra opp i nesa på andre..joda det har jeg ikke prob med..)

Skrevet

Næmmen er du så trøtt igjen da? Skjønner ikke hvordan du klarer å være så trøtt uten rett og slett å dø jeg! Også er det jo så forferdelig ubehagelig å være så trøtt!! Man føler seg jo rett og slett syk!

Gå å skifte bb1 jeg... brb..

Var digg med fotbad, fikk ikke lakket tå negler da. Skal gjøre det i dag. Har på neglelakk fra i sommer og mangler neglelakkfjerner, så fikk ikke tatt på ny. Men skal ut å gå tur etterpå, så da stikker jeg innom og kjøper remover slik at jeg kan få sexy tær:)

Hehe, setter pris på om du ikke stikker fingra dine i nesa mi;)

Skrevet

Jupp, ut å gå tur i regnværet vi:) Bare å kle på seg regndressen ja:)

Har du vært noe mer inne og tittet på c-au-l da??

Snakkes:)

Skrevet

caul faktsik..haha kult navn det da!

Peller busene dine anytime jeg honning;)

Drittvær!! Kos dere;)

fra i sommer faktisk! Men den tålakken sitter assa!!

Må ta en kveld jeg og.

Skrevet

joooo nei forresten noe annet først..hehe.. jeg er ikke trøtt lenger nå da:) nei men blir lite søvn for tiden. Kl går så fort på kvelden! Også masse som skal gjøres klart og vaske og holde unna og blabla. Sovner ikke så lett heller for tiden. Blir liggende å titte. Så sover vel fra ca. 1-6. Er bare skarve 5 timer det. I lengden blir man trøtt da:) Og henger nok i den helvetesnatta her og.

nå og joooooo...blitt bedt på karnevel jeg da:) Voksenkarneval. Har vel kanskje sagt det på noe tråd, usikker. (haha dette er jo en av noe tråd. Tenkte jeg skrev mail jeg nå) (vi holder vaffal kontakten!! lol) Meeen iaf da...er 29/2. 320,- og med mat og drink. På Stovner. Tror det kan bli skoj. Er sånn venners venner greie. Ikke heeelt min favoritt med karnevel, men pøtt. Tenkte jeg skulle kle meg ut som sexy&deilig...hva tror du?

Skal dra med hu bitchen du veit...hehe fra lang tid tilbake. Snakka med deg om hu. Vel vi er nå gode venner nå. Begge var nok litt stygge men snakket sammen og unnskyld og lagt bak seg. Digg med folk som faktisk mener sorry og legger det bak og starter på nytt og enkelt og greit;)

ooo masse å lese..hehe

Hu dustedama her kom tilbake fra lege og jeg tasta somgfal og hu så på meg med sånn lurt smil..litt sånn overbærende du er liten jeg er stor (ja hu er litt feit) vet nok hva du gjør smil. Dusta!

Skrevet

Vi venter på dustedama med balltre og finlandshette en dag vi!! Dusteførkje!!

Karneval kan sikkert bli kult det da:) Kjøpt deg svarte nettingstrømper, en sort kjole, svarte negler og en heksehatt og vips, du er en heks:)

Ja husker du fortalte om hu bitcha ja, er faktisk noen som klarer å forandre seg og legge ting bak seg. Om man ikke akkurat blir bestiser, så kan man alikevel vært gode venner og ha det moro sammen:)

Ja den nailpolishen er bra den, sitter godt. Det er maybelline forever strong ultra lasting, så må si den lever opp til navnet sitt. Den blir jo litt sånn flisete i kanta etterhvert, men den var egentlig pen ganske lenge. Nå har den jo vokst va halve neglen så er ikke direkte vakker nå mer.. hehe:) Men husket remover, så nå blir det sexy lakkerte negler i løpet av kvelden!

Pleier å være ganske flink å ha velpleide føtter. Synes det er stygt med sånne harde, sprukne hæler med hvite kanter og lange gule negler.. Særlig i samdaler om sommeren. Så derfor er jeg flink:) Var enda flinkere før. Rart det derr hvordan alt omtrent er mel tiltak etter at man fikk småbarn i hus.. ;)

Var innom kid på senteret i sta og fikk noen store pappesker til pakkingen også. kjekt til litt store lette ting. tenkte pakke ned, puter, duker,gardiner og litt sånt som ikke veier noe, men som det kan bli litt volum på.

Også var jeg innom prinsesser og pirater og kikket på vårens nyheter:D Möe fint ja!! Måtte shøpe litt på 60% salg også da, selv om man nesten er blakk igjen:)

Skrevet

Noe til 60% som jeg vil ha eller?

Også jeg var flink..men tenk at jeg har hatt barn i maaange år da. Man blir ikke mye flinkere selv om de blir litt større. Ja nå er han jo veldig stor da, men har jo hatt E en stund og vært gravid og sånn og da.

skal bli flink nååååå!!! Du hjelpe meg. Ja ikke å stelle da, men minne på:) Og hvilke produkter jeg bør bruke;)

Straks pause. Gå ned med post og sigge samtidig...

Skrevet

Hehe, så du får pause altså? Dragen henger ikke over deg??

Jeg har sånn fotbadsak jeg da, men hvis du ikke har det så holder det med en bøtte eller balje (hoho du kan jo bruke tummytubben:P)

Må ha veldig varmt vann, nesten sånn at du må hæle litt før du orker stikke bena nedi også litt grønnsåpe, det gjør underverker for slitne føtter også myker det opp veldig. Burde sitte med bena i vann i minimun 20 minutter, gjerne en halvtimes tid. Etterfyll gjerne med varmtvann. Også må du ha sånn gnukkestein, kommer jo ikke på hva det heter i farten....har det på tunga. Også må du ha en god, gjerne litt fet krem å smøre på føttene etterpå.

Må finne litt mat til sutreputra her jeg:)

Skrevet

Leste sutreputa og syntes det var morsomt:)

Husker du vi runda vår første 100? Og at de heiet oss frem? Og vi ble den mest poppis tråden på bim? Å FAN! mange går jo den veien! Spes via mobil. For da er det så mye å bla så man går på poppis tråder og inn på tråden derfra. Tror vår snart ligger på den lista altså;) We're busted!!

KOM IGJEN!! Bare si hei!! Vet dere leser!!!

Pimpstein.

Men den kan være ganske hard mot huden. Ikke bedre å bruke sånn fil a?

Straks hjem el på svøm nå. M poker i kveld.

Får pause fordi hun ikke orker å gå ned med posten;)

Skrevet

Sutreputra var bra:) Men passet så bra når hun satt og sutret mens det putret i bleia.. hehe!!

Har tenkt tanke ja, er man litt oppegående så finner man oss fort ja:) For vi er wanted dead or alive!! Hoho!!

Pimstein var det ja.. pimp, burde huska den;)

Neida, den er ikke for hard mot hælhuden, får aldri mye hæler om du skal bruke sånn puslefil:) Kan bruke fil på resten av foten evt, men på hælen må du nesten bruke en sånn pimp:)

Hehe, posten er slitsomt å gå ned med, det er helt klart:)

Skrevet

Vet ikke hvor jeg har lagt pimp'n min jeg...shøpe ny. (herre j3eg kan aldri stelle foteser igjen uten å tenke pimp)

Ok skal stelle pent med dem...snart..hehe

WANT MO (HOHO)

Skrevet

Hehe..

Ryddet bod i kveld jeg og det er et styr!! Hva erre med all denna dritten a???? Hvorfor har man det??

Blir heeeeelt matt!! Synes jeg hadde holdt på en evighet og kastet 2 søplesekker og når jeg kom inn igjen etter en liten pause så så man fankern ikke forskjell... Skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!! Så nå sitter jeg og furter med vassent pottis som har stått på bordet siden i går og tam solo.

Har ikke rukket å få ferdig tottelottene heller, får ta remover før jeg legger meg, det skal jeg nok rekke:)) Så kan jeg polishe meg fin i morgen :D

Jammen har ikke lilleL løst sugerørgåten:)) hehe, ga henne bare mac'ern milkshaken min jeg og jaggu sugde hun ikke til og var såååå fornøyd med innholdet!! Ble illsint når jeg tok den fra henne igjen. Hehehehe, hadde aldri trodd hun skulle skjønne greia jeg, men der tok jeg feil gitt:)) Så nå er det sugerør og brødskivespising på 2 dager, hvor skal dette ende??? (hihi)

Neei, ska man begynne å tenke køye da? Må jo alltids pusle med no' får man får rotet seg i seng. Rart det der altså, kan liksom ikke bare si: Nei nå går jeg og legger meg og tusle rett i seng, er alltids noe man skal ordene eller gjøre først!

Skrevet

NOE? Er en hel haug synes jeg!

Nei hu får roe seg nå synes jeg. Ikke ta helt av heller! Regner med hu ble sur ja;)

Køye snart. Betale en regning også skal jeg gjøre klart til i morgen.

Skrevet

What? Ingen innlegg fra jobben enda??

Her sto vi ikke opp før klokken 10 i dag:) Våknet åtte da, men har ligget og dratt oss i senga med flaska et par timer. Deilig:)

I dag er det 2 uker til vi flytter :S Hjeeeeeeeeeeeeeeelp!! Hehe..

Stille på tråden også jo.

Nå er det ikke mye snø igjen! Synes det er bra jeg da, gjør alt så mye lettere når vi skal kjøre et lass med flyttesaker til helgen. Får bare håpe det holder seg. Er meldt litt snø, var det i morgen tro? Jaja får håpe den ikke legger seg da. Men i februar kan det godt komme litt snø. Nok til at man kan ake og litt sånt:)

Skrevet

Ja ellers rekker det jo å smelte igjen tenker jeg:)

Nei...jeg hadde jo siste innlegg...venta på deg da vett.

Ja skulle kommentere tråd jegog nå..hehe. Sjekka der først (visste jo det lå noe her (regne med) og kunne være jeg skulle si noe om noe jall fra tråden-hihi)

Litt sånn...alle boikotter? Eller ingen vet helt hva? Også snakker liksom ingen, ikke osm på tråd før iaf...også skravler vi oss svette her. Driiitkult!!! hoho (jeje)

Er nå uansett mer avslappa her..

Skrevet

Hehe, du er så ondskapsfull noen ganger Molle :))

Nå har jeg akkurat lakket første lag på de smekre føttene mine!! Blitt så fine altså:))) Skal ta et lag til da. Fargen heter golden brown, men er vel egentlig litt mer shiny hudfarge. Kjempefin:) Ser veldig naturlig og delikat ut, selv om man ser godt at man har på neglelakk.

Akkurat lagt barn, lurer på hvor lang tid det tar før hun sovner. Tenkte å ta en kjapp dusj mens hun drømmer om valper og sommerfugler.

Går det virkelig an å ta på neglelakk på lilletåa uten å få litt utenfor??? Det klarer i hvertfall ikke jeg. Ser ut som jeg har lakkert hele tuppen på lilletottisen:))

Skrevet

Jaja nå er det bare Cat sin skravletråd:)) Men kan skravle litt med meg selv også jeg.

Tatt noen tlf'er i forbindelse med flyttinga da. Fikk jo den høyt etterlengtede tv-lisensen i posten her om dagen. Det tror jeg er den sureste regningen jeg betaler!!!!! 2400,- i året for å se på rævva nrk??? Burde vært valgfritt spørru meg!! Men måtte nå ringe å få flyttet den til kløfta, gidder da ikke betale både her og der. Også fikk jeg ringt og ordnet med billånet og gitt beskjed der. Skal bli deilig å få betalt ned hele det lånet neste måned altså!!

Ungen er jo helt bajas!!!! Hehehe:) Så søt atte:)

Skrevet

2 skarve innlegg og så er det cat-tråd..nei den holder ikke altså.

Ondskapsfull? Næ..var bare en observasjon jeg beskrev for deg.

;)

Søtt. Drittlisens. Sommerhvalp. (drømmer hun om pappan sin og sommerfugler??) Kake her. Avslutning. japp. jall.

Ska på byn på lørran:D Ei som melda og ville finne på noe. Ei "utenforstående". Tror det blir ok. Også kjenner hun ingen sneller eller vet noe rot, så ja. Lurte på å prøve oss på Oslo. Ikke vært der på 2 år tror jeg. På byn altså. Litt lei LS i grunn. Og J&H er jo ikkenoe uten deg...

Blitt bedt med på Elsker av ei og. Hehe aldri vært der jeg, så kan jo ikke uttale meg da..hadde jo vært litt gøy å se om jeg hadde draget på damene da;)

Skrevet

Vi vet vel at du har draget:) Ikke noe å lure på det:)

Valpen kommer snart hjem fra jobb, så drar vi hele alle 3 en tur på triaden. Mr T skal klippe seg, så jeg og lilleL shopper litt i stedet. Har ikke så mye å shoppe for lenger, men skal da se om vi ikke finner noe å bruke de siste kronene på:)

Skrevet

Ja ellers er det jo lov å se uten å handle og:)

Jasså..så jge har draget... likeru meg ell?? :P

Men sånn draget på ekte lesber da (ikke fake-haha) Men hva gjøre liksom. Uh..når man da havner klemt mellom to butch'r...hmm

Kose dere på senter. Handle og hjem jeg. Trene etterpå tenker jeg. Trenger det etter all denne kringla ass. Kvalm! Var jo så godt mens det stod på...er ikke det nå lenger:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...