Gå til innhold

Cat og Molait sin skravletråd nr.1 :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hallo!!!! hehe

Den tutekoppen jeg kjøpte på meny får han ikke ristet noe ut av. Må suge på tuten for å få noe ut. Det er ikke sånn magic-cup som jeg har sett alle på tråden har, det er en annen type enn det. Selve koppen har samme fasong som et glass og det er ingen håndtak på den. Også skrur man på en sånn tutsak på toppen.

Skrevet

trur jeg har sett sånn på rema...heter den da? står vel på flaska? Men vi lyt sjå. Kanskje det bare er en midlertidig hobby...

Skrevet

Husker ikke hva den het jeg, husker bare jeg kjøpte den på meny. Kan det være av merket MAM tru?

Rar hobby han sønnen din har da? Hehe, allerede nå liker han å tukle med gummien;) Hihihi, sorry klarte ikke å dy meg :)

Er oppe i bb3! Den siste var en bæsjostrofe!!!! Uggbugg, ble nesten litt uvel av den altså!

I morgen er det lønning :D

Skrevet

LOL!! Tenk at jeg ikke tenkte den selv. (mulig jeg ikke tenker slik når det gjelder små barn? ;) )

BB3 alt? ugh!

Ja da skjønner jeg du teller ned:) Er hmmm *teller* 8 dager til min. Og hele går vort til regninger:( 2 dager (sikkert 1) til M får men det er bare fra Ex og ikke så mye.

Skrevet

Klarer den ungen å produserer mer dritt i dag så blir jeg imponert!!!!!

Gleder meg jo til lønn i morgen fordi da får mamma lønn også og jeg får shoppe-til-rommet-til-lilleL-penger. Det meste av lønna mi går vel til regninger og litt greier vi trenger til pakking og flytting. Moh tar med pappesker fra jobben sin, men tenkte å kjøpe sånn pakketapesak med dispenser, en rull med bobleplast til glass og stæsj og noen sånne oppbevaringsbokser i plast. Så penga får nok bein å gå på ja!!

Hvorfor vinner man aldri noen mill i lotto da? Jeg tipper jo til og med i blant!!

Skrevet

Hadde ikke noe å si..skulle bare ligge nytt her neste gang du gikk inn:)

Skrevet

Right back at ya :P

Skrevet

ARGHBLÆSPYTTE!!!!

Må for all del ikke la være å pønte eller si meninga si. Du og jeg lagde en skravletråd..den har blitt redusert til pentjabbeogkommenterebajstennersovvondttråd hvor alle elsker alle og alle redder verden.

Tfs sier jeg bare ass!

Og jo vi hører jo med folk så flest kan komme..men ikke på tråden. Blir så voldsomt og irriterende da vett!!

Nei hjemmest lune (v)rede er visst her gitt;)

Lurer på om cat kommer med et innlegg påtråd i morgen jeg...hehe

Natta!

Skrevet

Hehehehehehe.. oppgulp er bra :)) Har ikke lest på tråden enda, for har vært på farta i hele dag!! Har akkurat kommet inn døra, men skal straks gå igjen. Må hente gubben på jobb. Men får løpe innom tråd og lese først:)

Skrevet

Gulpa nok ganske bra..eh.. men asse dritlei. Her inne er det jo som før. Man gulper det man vil hvordan man vil.

Fikk bare så noia av at så og si alle mente så mye og blabla.

Poenget er jo helt klart å få med flest mulig men altså halloooo. Vel vet nå iaf at 5 er med så dritogdra. Jeppjepp..noe er kanskje ment for gmail og;)

Skal dere i helgen a? Vi skal bare være hjemme i kveld. M måtte jobbe i morgen 10-16. Drit. Skulle jo til Ama og klippe gutta. Mulig vi drar dit etter M er ferdig. Vet vel kanskje hva dere skal..pakke?

Du? vi får ta sånn utenomfest vi da vett. Siden vi har flytt, vilikkesoveborte, plassmangel, mangel på tiltak og giddaløst +++++ Dere pakker og pilser (ja du kan drikke annet så vi slipper elgerop) og vi rydder greier her og pilser også røyker og ringes vi med jevne mellomrom:D

hoho it's a date!

Shoppa i dag eller?? fortellefortelle!!

Skrevet

Den var faktisk ikke mest myntet på deg. Var i grunn ikke ment til noen. Virker bare som alle skulle ditten og datten. Spurte jo deg også utenom og fant ut da at vi like gjerne kunne ta det i mars.

Bare som at folk planlegger om de skal dra på en fest før de er inv...blir litt paff jeg ass. REgner med du skjønner hva jeg mener.

Jeppjepp. Pilse en meg meg over sigg i kveld el? Freddan og greier. Vi har Stratos;) M kjøpte jo med han vett, også stor plate!! Han trur a? LOL og slang det bare tur meg på tlf mens jeg snakka med MtG utenfor bhg og jammen meg kjøpte ikke mannen og.

Blir det bra fredda hos dere da?

Skrevet

Søren og, jeg som trodde det var eksklusivt skrevet bare til meg ;)

Stratos er bra, også en stor en da!! Hihi:) Tror ikke det blir noen freddan her i kveld, men blir nok i morra ja :)

Blir et par pils også, og litt sigging med naboen, så kan sikkert sigge litt med deg også:)

Har ikke begynt å pakke sånn helt riktig enda, men har i hvertfall skaffet noen esker, pakketape og bobleplast og søplesekker. Vet bare ikke hvilken ende jeg skal begynne i...blæææ som jeg gruer meg!!

Ble litt shopping i dag ja, blant annet alt pakke-ned-dritet du ser over her og papptallerkner og plastikkglass til de siste dagene. Også kjøpte jeg meg 2 gensere, en ny mascara, bursdasgave til brodern, 2 topper og en postkasse til nye leiligheten. Jo og 2 sånne oppbevaringsbokser i plast. Tror det var alt :)

Skrevet

hehe da er jeg oppdatert:)

Leger chicken Korma jeg.

Så kjekt å shoppe emr klær å pakke ned da;)

Du får jo eksklusivt her;) Borti en 30 innlegg alt.

Jepp vi sigges vel noe utover. Skal fikse ferdig mat (20 min) spise mat (kanskje se film-vites ei) (20min-1,5 time) Og SÅ skal der bøttes nedpå iaf 2 stk:) Oj...er kl nesten 21 alt?! Nei da blir det ikke film trur eg. Skal jo knulle og...

Skrevet

Glemte å nevne den trådløse musa jeg kjøpte da:)

Mulig vi skal se film her nå, må bare vekke gubben først som ligger på sofaen og sover:)

Ikke kjøpt sååå mye klær da, og har mye som skal kastes i forbindelse med rydding! Gidder ikke dra med meg klær og driit jeg ikke har brukt på laaange tider.

Knulle er bra :)

Skrevet

Mett!!

Må si ifra om det er noe brukanes da. Det som er gammelt og kjedelig for deg kan være nytt og spennende for meg:)

Du får si ifra om det skal røykes etterpå....(argh blir så irritert jeg atta DK)

Skrevet

Venter nå bare på tlf fra deg da, du er treeeeeeg:)

Gleder meg til å bli oppdater på DK;)

Skrevet

Dårlig Kuse?

Stikke å prøve ut stratosen jeg da. Sitter en i sofaen og gleder seg;)

Skrevet

Hihihihihi jeg bare kødda med den stratosen;P Men du får fortelle meg hvordan det var da;)

Skrevet

Hoho!!

Men hva er all denna snøen som kommer nå a? Vil ikke ha denna snøen før etter at vi har flytta jeg!!

Skrevet

Vært ute å leka vi:) E sto i 15 min med en smøball i hånda og bare så seg rundt. Søtt. Ake er storstas! Spes når mor ikke drar akebrett mens han har hodet under snøen..hehe

Blir nok ikke hauger. Des er den ratt borte til du flytter. Bor da i Norge! Stille på tråd i dag. Ingen gratulasjoner engang. Ulikt tråd. Jaja vi har nå gjort vårt iaf.

Skal til Ama etterpå å klippe W. Drar med pizza. Digg å slippe styre med middag. Veldig digg å slippe styre til frisør og best. time man skal rekke også. Skal ta litt på E og tenkte jeg. Lille babyn min!!! Ble "stor" da jeg tok luggen. Men får meg liksom ikke til å ta alle lokkene i nakken..hva synes du? Ja han er gutt og kan ha guttesveis, men erjo liten enda da..og har jo så skjønne krøller...Tenkte ta de lange over øra. Spare på. "første hårlokk"

Skrevet

Aking er gøy:) Og skjønner godt at E synes det er litt mer moro når du ikke prøver å kjøre over hodet hans med akebrett:)

Ja rart at ingen har gratulert! Man gratulerer jo med dagen.

Begynne å samle inn penger vi da:P

Ja du kan ta øra og sånn, men det i nakken synes jeg kan være litt til:) Er ingen hast med å få guttesveisen helt enda, og er jo så søtt med sånne små krøller i nakken:) Lurer på når jeg skal få tatt en første hårlokk jeg.. dagen for komfen?

Skal ut å shoppe litt alle sammen i dag. Treffe Ås skal vi også:) Gutta plalegger villmarkstur til våren så skal ut å se på litt utstyr. Mr T ønsker seg bergans sekk og sovepose:)

Må bajse jeg..

Snakkes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...