Molait Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Halla søta! Tenkte for å slippe så mange innlegg nedover så starter vi en skravletråd. Er noe som har blitt poppis på bim og dib. Lurer på hvem som fant opp det konseptet.. Da er tiden inne for nytt forum. Er det tid for søsken? Siden vi er helt lik på ikm så passer det jo at vi prøver samtidig igjen. Da åpner jeg for for første FP (forberedelsesperiode. Vi er i 1fp Ta en tur på J&H snart!! Love yah! *smaks*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Ja herre, tenk at vi har kommet så langt!! Søsken!! Weeeee!! Vet ikke om jeg tør jeg altså!! Ja får jo ta en skål for den første FP'en ) Trenger faktisk litt tid på å forberede meg til å skulle bli prøver igjen!! Litt morsomt å ha kjent hverandre en stund før første satt også da (ja ikke den aller eldste din da) men skjønner hva jeg mener:) Også har jeg liksom begynt å følge litt med på el og hvis-jeg-mot-formodning-skulle-bli-gravid-nå-hva-blir-da-termindatoen? Hihi.. Lova ya too!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jammen ikke mye liv på denne siden, når man kan finne svar fra juni på side 1. Hehe.. jammen på tide at vi lager litt sprell her da! Spaden setter seg fint opp på knærne nå da, så lett som bare det:) Og står ganske godt når man holder henne i hendene. Men klarer ikke stå alene inntil bordet og sånn helt enda da. Men er så søtt der hun spader seg i vei )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Jo, hun klarer å stå hvis hun har på sko og står mot noe som står veldig støtt. Men står bare i 5 sek forløpig da. Holder jeg henne står hn lenger
Molait Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 hmm ja men det går jo rette veien ihf:) Hva er det egentlig fysio gjør med henne nå? Bøyer og tøyer hun noe eller er det bare øvelser? Dæven jeg var dårlig i går! Fikk krangla til meg 1 linse da. Syke butikken. Skjønner de ikke skal stå ansvarlig for å selge feil og sånn, men hvem faen vil ha feil linser da? driver ikke å puscher linser heller! Og man får jo kjøpt på nett?! De selger ikke linser heller hvis det er mer enn 1 år siden kontroll. Sykt. Og jeg kjøpte der en gang fr, og da var det ikke noe prob. Men hadde en igjen av den andre styrken hjemme så da har jeg linser i 2 uker til, med tyning så har jeg i 4 uker til;) Skal kjøpe over nett. Men tror jeg skal ta en tur på kontroll, mulig jeg rtenger sterkere nå. Må vente til neste lønning, om to uker. Mulig fått jobb da:) Like ved der jeg jobber nå. Ved DHL der. Er vikariat, men med anke om fast. De skal ansette, så med mindre jeg misliker dem el de meg så er det greit:) Lønna ligger på 315 000 og det synes jeg er akseptabelt. Er 8-16 og en dag i uka 12-20 eller noe. Egentlig drit, men trenger fast snart!! Synes i grunn at 8:30-15:30 er en drøm! Slippe så stress om morgnen og rekker handle og fylle og være i bhg til 16. men de penga de penga... Er ganske kjedelig jobb da. Ikke sent.bord (takk og lov) men veldig sånn rutinearbeid. Registrere og noe greier. Ikke fått helt med meg. Men det kan jo være man får noe annet i firmaet etterhvert. Fot innenfor og det der. Må jo ha fast helst og før vi humper på Spurte hvor lenge før fast om det var 3 el 6 mnd. Hun var ikke sikker, for hender de kjøper ut folk før. Hun regnet med en 6-5-4 mnd. Så hvis jeg får fast i mai-juni hadde det vært knall. For om det da blir spire har jeg jobbet 5 mnd før jeg slipper bomba;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, man må jo tenkt litt sleipt Vet ikke helt hvordan vi evt. gjør det. Jeg jobber jo bare deltid, og hadde jo være greit å finne en måte å dra inn mer spenn på slik at man kan gå hjemme i mammaperm og få mer spenn! Jeg beholder jo uansett jobben jeg har nå, for den er jo ganske genial og jeg vil jo være hjemme med barna mine i hvertfall til minsten er 2 år. Må begynne å tenke litt på det der snart. Men orker ikke pønske ut noe lurt før etter at vi har flyttet! Gruer meg mer en nok til det!! Men si jeg og gubben deler permisjonen fiftyfifty, dvs at jeg har perm først og går tilbake til nattevaktjobben min, men er hjemme på dagen og at Mr T tar resten av permen og også er hjemme. Får han sin lønn når han har perm i 4-5 måneder?? Har ikke bestemt oss for noe enda da, men driver og synser litt:) Er det det firma som ligger ved siden av dhl? *** transport?
Molait Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 jepp.hehe *** ja Vi må begynne synse snart ja....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Vært og kjøpt øl jeg, og damen bak disken holdt på å spørre meg om legitimasjon! Hvor kult er ikke det, det må jo bety at jeg kan gå for en 17-åring det;) Nå har denne ungen driti igjen!! Hvor lenge skal de drite 4 ganger om dagen da?
Molait Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 Jøss..jeg hadde ikke tippa en dag under 29 jeg! Det er litt rart hu driter så ofte. Er det full bleie hver gang da? Eller bare en stor delt i fire? Har øl jeg. Og B. Se om jeg orker noe. Frister ikke så veldig mye egentlig. Men kanskje om du og pilser..blir jo noen helvetes artige røyketurer Skal se film nå. Eragorn. Ikke sett den enda vi. Og tsjikkenvings. Så er vel back rundt 22.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Eragorn har vi sett. Jeg synes den var bra, men jeg liker jo sånne filmer da:) Pfft, ser ut som en ungfole jeg tydligvis Blir nok ikke mange ølla på oss, men blir vel et par halvlitere vel. Drikker jeg mer øl blir jeg jo spysjuk i morra:( Nei hu driter jo ikke mengder da, er mer en kjempebajs delt på 4 runder. Men kan hun ikke fordele det på 2 ganger da? Trenger ikke komme alt på en gang for da får man jo sånne leobleier og det er jo skift og dusj hver gang har jeg inntrykk av..hehe:) Men er 4 bleier _hver_ dag! Og før det var det 3. Slipper aldri unna med 1 eller 2. Kan man konkludere med at fordøyelsessystemet er i orden da kanskje?
Molait Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 hahaha. Jo men er det veldig løst? kan jo forsøke gi en del banan og sånn annet som virker litt "fastende" Her er det vel 1-3 om dagen. Stort sett 1. Hender det går en dag uten og. Husker før hadde han 1 i uka og sånn! Hadde liksom 5 bajsbleier på en mnd!! Ble en KB på meg nå, men ikke noe før det. Ble dritvarm av den da. Får se om jeg kanskje tar en øl snart. Greit å ikke køye alt fro sent og. Eragon skrives det jo da men.. jo bra den. Jeg elsker slike filmer. Synes likevel denne ikke var så bra som den kunne vært. Mistet jo helt det samspillet og forholdet med Borm el hva han het. Var liksom Hei-lære 3 ord-dø. De red jo sammen i over 1 år og han lærte han masse og de jaktet på de svartingene ikke omvendt!! Men jajo alt gikk liksom så fort bare. Kunne jo bare vart i litt over to timer så hadde de fått med en halvtime til:) Når kommer fortsettelsen?? Skal du vite gaven din forresten? Den er jo ikke helt håndfast da...men har vært så mye i det siste...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, nå er vi jo faktisk nærmere neste bursdag enn forrige da, så kanskje jeg får vente til neste gang jeg fyller tjue..nei, 17 var det ) Nei hu er ikke løs i magen er sånn vanlig smørkremkonsistens som jeg kaller det. Tror du kresenpetra vil ha banan du da? Pfft, kommer det ikke i barneglass og står nestle på det så er hu ikke mye interessert:) Liker danonino da, ikke verst bare det. Men ungen har enda ikke spist en eneste brødskive den bare spytter hun rett og ut lager fy-så-dritt-den-smakte-grimaser!! Ikke en gang bolle er spennende!! Prøvde å mose potet, medisterkake og saus til henne da og da trodde jeg hun skulle spy! Hehe, lurer på når hun skal oppdage vanlig mat jeg... Kommer det en 2'er altså? Jooo var det ikke snakk om det da?? Husker ikke jeg, er så lenge siden jeg har sett den filmen. Blir nok snart senga her også!
Molait Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2008 neinei få ny en da da:D trukke det var mer enn 14, altså fjortis jeg:P Mos en banan og hell på glass:D nei men har jo sånn fruktbegersak med banan da... Spiser nok ikke glass til konfen tror jeg. Nestle 14år+ hmmm en tanke
Molait Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 6. januar 2008 opp og hopp sunshine! Masse snø! Har dere akebrett til Linea? Har et ekstra dere kan låne om dere vil:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Haha 14år+ hadde vært noe å tipse nestle om ) Nei, vi har ikke kjøpt akebrett enda, bestemte oss for å vente til etter at vi har flyttet sånn for å få mindre å drasse på. Hun har fått akebrett av mormor, hun har bare ikke kjøpt det enda. Også har det jo ikke akkurat vært så mye akebrettvær før nå heller. Skal kjøpe et sånt med isoporsete og litt høy rygg slik at hun sitter litt stødig ) Var koselig i dag da. Er så søte disse småttise der de tusler rundt!
Molait Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2008 mm. Som regel er de mer "selvstendige" da. I dag var de skikkelig kleng. Nei men om du vil ake litt mens det enda er snø, så kan jeg sette av akebrettet hod deg etter jobb en dag. Vi har ratt bare snø i 2 uker. Kan stå ute og jeg plukke opp før dere flytter:) Er sånn med høy rygg, sånn babyakebrett. Tror den "isoporen" er borte men for et par turer gjør jo ikke det noe. Gjør ikke store nytta uansett... Skreive litt tråd kanskje? Så kjemeinnlegget ditt. Ta en vopycat?
Molait Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. januar 2008 Da natter jeg:) Skravles i morgen.
Molait Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. januar 2008 Ja? Skal jeg sitte kjede meg her helt alene??
Molait Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. januar 2008 Nei men jøss, det var folk her! Vi lå ikke øverst..hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Hehe jammen ble vi ditcha til andre plass på trådlista ) Var en crappy natt på jobben (min egen skyld, jeg som var dårlig) så ble liiiiite søvn. Gikk rundt som en zombie her hjemme helt i ørska. Men så kom mamma en tur innom klokken 11 og da sov jeg til klokken var 15:)) Sov vel kanskje sammenlagt en time i natt så var deilig med en god blund ja. Håper jeg får sove greit til kvelden selv om jeg som sent i dag da. Men man blir jo helt i ørska av å sove sånn langt utpå dagen. Jeg er super sosete i hodet og klare liksom ikke helt å henge med på at det er langt utpå dagen allerede Menmen, mandag blir jo hetl borte for meg, men er ikke så farlig. Får sikkert mer glede ut av dagen i morgen, og tirsdag betyr en dag nærmere lønning:)
Molait Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 7. januar 2008 Hver dag er en dag nærmener lønning da du:) M fortalte NÅ at han skal ha med kake på jobb i morgen. NÅ! Dustefjert! Hadde jeg jo handla mens jeg var påååbutikken. Jobber på butikken. El 50 meter unna, så like greit å ta da. Han spurte veeeldig pent da: Atte er det sånn masse styr og pes og sånn at hvis vi (vi?) slenger sammen en sånn langpanne?? Dji. Takke gud for Toro sier jeg bare. Litt pes med glasur da. Eller er jo ikke pes, men kake, kjølened, glasur, pynte,,ja det tar jo sin tid, og hadde andre planer som INGENTING i kveld! Se på ER skal jeg. Ja og litt smårydd. Alltid (!?) litt smårydd. eeeegentlig burde vi her kunne snakke om alt, slik som på gmail, men det kan man jo ikke...sukk..vi er ikke fri på egen og gjemt tråd engang-blæææ!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 Haha, gjemt tråd Ja må jammen meg si at M er en dustefjert da ja!! Men da får du slenge toro posen i fanget hans, sette på ovnen og finne frem langpanne, desilitermålet og si atte ja da, kan DU ta resten ) Han burde (merk burde) klare å lese seg til blandingsforholdene bak på posen. Meeeeeen, det er nok å håpe på for mye vennen Skal se om jeg ikke får logget meg på gmail i morgen så kan vi ta litt oppgulp der:) Har jo sovet bort hele dagen i dag omtrent jeg. Håper på en bedre natt i natt, slik at man er litt mer oppegående i morgen. Stresser litt med at jeg innbiller meg at jeg ikke får sove igjen nå til kvelden, men hiver nedpå to reisesyketabletter når jeg kommer på jobben jeg. Det erjo sånn rød trekant på de, fordi det er sånne som gjør en trøtte:))
Molait Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 7. januar 2008 hoho ja...eller de kan få deg i ..ja..humør;) Handle nuh! Ja mye forlangt, men han hadde nok gjort et forsøk:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 Skal se jeg ringer deg i natt og snøvler usammenhengende etter å ha dopet meg på postafen ) Ja på den annen side så lønner det seg nok for deg å bare fikse den kaka, for mannfolk skjønner heller ikke det at når man har styret og ordnet på kjøkkenet med matlaging eller baking så følger det alltid en runde med opprydning og oppvask
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå