Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. januar 2008 #201 Skrevet 27. januar 2008 Tenker det var gave og interiørmessa, dere skulle på jeg. Ja er digg å krangle litt med ano en gang i blant også Siste helgen her er ikke trist da, bare litt vemodig. Men er mest happy for at neste helg er vi i ny leilighet:D Blir nok mye jobb og slit de neste ukene, men er jo moro også da når det er utpakking og møblering av ny leilighet!! Jeg blir jo uten nett fra vi flytter torsdag og til mandagen etter, så blir jo ikke mange dagene da. Var redd det fort kunne blitt flere uker jeg! Har hatt sove lenge dag i dag jeg, så når jeg sto opp klokken 12 så hadde T hatt 3 bajsebleier allerede:) Lite ikke glad jeg slapp da!! Hehe..
Molait Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #202 Skrevet 27. januar 2008 TRor du har tatt kvote med bajs for et par tre unger fremover altså. Ja vemodig da. Jeg er alltid sånn jeg. Jo er digg med nytt og når man først har flyttet er det greit, men si hade til gamlestedet er vemodig og nesten snufs. Vet ikke om jeg jobber helt til 16 alle dagene denne uka. Se om jeg får stikki innom på en sigg før henting av E. Siden jeg kjører forbi og. Må jo si hade til leiligheta jeg og;) Skrevet en del om far og bror på tråden, du kan jo lese der, så slipper jeg skrive alt på nytt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. januar 2008 #203 Skrevet 27. januar 2008 Har svart deg på tråden:) Men synes bryllup i spania til sommeren var en god idè jeg altså, kommer vi;) Ja, burde vært fritatt for drittbleier med alle de kommende barna våre vi!! Skjønner ikke det er mulig å drite så mye som hun gjør og det er jo hver dag hele tiden!! Bæsja masse fra dag en i grunn den ungen der!! Husker de sa på barsel at man ikke måtte bli bekymret om det gikk en uke mellom drittbleiene, men vi hadde vel heller en ukes drittbleier på en dag! Vi får snakkes om den siggen da. I morgen er jo muttern her og da blir det jo ikke noe sigg for min del:) Vet ikke hvor lenge hun blir da. Mulig hun kommer resten av uken også, får se hvor langt vi kommer i morgen. Dama er et arbeidsjern uten like og er meget effektiv på rydding og vasking, så det blir digg å få hjelp av mamma. Slipper billig unna jeg da:) Dessuten blør jeg som en stukken gris!! Erre mulig? Men har vært sånn de siste månedene, helt ekstreme blodmengder jo!! Nei, nå skal jeg straks finne køya:) Vet ikke hvor mye dib det blir på meg i morgen, men skal i hvetfall prøve å komme med et innlegg eller to:) Nattaklemzzzz!!!
Molait Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #204 Skrevet 28. januar 2008 Gjeeeeeeeesp!! Ble sent i går og forsov meg i dag og stress og gjesper hele!! tiden. Trenger en tur ut kjenner jeg. Irriterende at det ikke er sånn at trenger man lufte seg eller tisse eller noe så kan man gjøre det uten no mer føss. Lite røyking på deg fremover nå da;) Gris har vi vært siste tiden begge to. Trodde jeg så spor av nåkommertr i går kveld, men i dag var der intet. Skal vel egentlig ha i dag. Og til avsnitt nr.1....tviler ikke
Molait Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #205 Skrevet 28. januar 2008 Utrolig hva 5 min med panna i benken gjør altså
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. januar 2008 #206 Skrevet 28. januar 2008 Hehe, nei du tviler vel ikke;) Ja, blir lite sigging, sånn blir det når man har så streng mor;) Nei, men orker ikke avisutklipp om hvor farlig det , gjemt stikkende ut fra hodeputa mi og evig preken om hvor dritt det lukter osv... Er mye bedre når man kan ta seg 5 minutter på arbeidsplassen når man har lyst, blir liksom så tungvint når man må organisere i et kvarter for å få seg 5 minutt! Dessuten så er det det med at man da må opplyse om alt mann skal. Nei, da er det bedre å bare kunne gå å gjøre det. Husker når jeg jobbet på F, og måtte gi beskjed når jeg skulle på do. Var aldri noe stress, men følte litt på at folk kikket på klokken og var man borte i mer enn 3 minutter så følte jeg at alle tenke, jasså har C vært og driti nå da!! Hehehe, hva man tenker på noen ganger:) Like mye gris i dag, rart man har mer blod igjen! Haha trodde jeg hadde jernmangel jeg, men er sikkert rett og slett blodmangel!!! Mutter er her nå, skal straks begynne og jeg er kjempetrøtt!! Satte mor til å fôre ungen først da, slik at jeg kunne sette meg her og skrive i noen minutter:) Sleip vøtt! Bajsebleien i morges slapp jeg unna også!! Utvikler seg til å bli riktig en bra dag dette;) Titter sikkert innom en tur etterpå også Snakkes!!
Molait Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #207 Skrevet 28. januar 2008 Lunch straks og rekke faktura først. Har jo sånn pad på Måtte bare skrive par linjer tilfelle du var innom imens..må jo stå NOE der..for da kanskje du føler du måå skrive litt;) og da har jeg noe å lese-haha:) Klart man tenker det. Må jeg drite så driter jeg jo dritkjapt! (hehe) Tar løpefart og hopper ned på do for å la tyngdekraften hjelpe til. Gjør jo ikke noe om de vet jeg bajser, men hallo liksom... forte meg jeg da.
Molait Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #208 Skrevet 28. januar 2008 Jobbintervju i morgen jeg:) En av de på grorud. Er vikariat først da, men meningen er fast. De kjører vikar i prøvetid. Spent på lønn jeg. Og tror det er litt tøff jobb. Tåle en del krassheter og kjøre på sine egne saker. JEg kan nok virke tøff i trynet men kan godt finne på å stå å tute bak en dør fordi noen så stygt på meg..hehe. Meeen vi får nå se. Et prob da...hu tt-dama sa at jabjab og at det var mye opplæring...interessert i en som skulle være der en stund....for å ikke lære opp en ny igjen... Hun sa nok dette for å si at det mest sans blir fast for er mye jobb å lære opp ny, men om jeg skal jobbe der i et år bare....jeg jobber jo gravid m.m. bekkenet kolapser og jeg spyr ned hele plassen....blir jo faktisk over et år da.Kanskje 1år og 4 mnd. meeeen om det er prøvetid/vikar på 6 mnd...ja da erdet under et år. Og blir jo ikke 14 mnd håper jeg da. Om maibarn-junibarn så går jeg jo ut i perm i april-mai...jo blir 14 det-lol. Tenkte året hadde 10 mnd jeg nå vett. Assa slette? Ikke bare skrive om hvor dum man er og fortsette med det. Neeei da ikke boll. Sliten? Vaska rydda mye? Tror kanskje jeg må ringe deg for støtte og peptalk i kveld:) Jeg fikk TR i dag da!! Og jeg som visste at det egentlig skulle komme i dag (aldri vært så regelmessig før jeg..) Tenkte jeg skulle ta med stæsj men glemte jo det da!! Fant en kemboob (kem-boob?) i et skap her. Har jo jaggu blødd ut den og kjenner (!) jeg. Ikke snakk om å begynne foriktig nei. Pleide jo det før. Bygde seg opp og dag 2 og 3 var mye. Nå er det jo foss fra første sekund. Som å dkru på en spring jo! Var nå lur nok til å ta på et innlegg i dag tidlig tilfelle man kjente det kom og ikke fikk gått på dass med det første. Joda..kunne nok vris opp (prøvde ikke da) Jammi ditejls. så da var nok du 2 dager for tidlig ja. Synd du skulle ødelegge det fine (haha) vi hadde sammen;) Komme deg på trækk neste mnd da. Skal vel ha 25 el 26 neste mnd. Greit å slippe blodfløsj på dibbord da. Og får jo alltid syke mensenmagen par dager til dagen før. Seriøst gravid i 5te mnd. Bare spør folk, den er ekstrem!! Fikk ikke det denne gangen faktisk...ikke sånn ballong. laaaaangt fra molle:) Du? Fylle opp til 300 på første tråden vel? Klarer det i januar vel? jaaadaaaa droppe sånne lange som dette og skrive kort og ofte blir det bra:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. januar 2008 #209 Skrevet 28. januar 2008 Grattis med jobbintervju da:) Må du tute på jobben så får du bare ringe så skal du få en peptalk:) Ble jo ikke så mye pakking og vasking i dag da, mest på mamma.. hehe:) Men hun bankdamen ringte og hadde jo vært noe feil med det nye lånet da (!!!!) så duret ned der i full fart for å sigenere de nye papirene, så måtte jeg kjøre opp på jobben til T for at han skulle få signert dem, også ned igjen til ls også hjem. Tok meg drøye 2 timer.... Men mamma fikk tatt unna masse, og noe fikk vi gjordt før jeg dro, så tror jammen vi er i rute. Fortsetter i morra. Ja er min tr som er føkka, den kom 2 dager for tidlig. Har skrevet i filo'n at den skulle komme i dag. Teite tantehelvete som måtte tjuvstarte, det kler oss ikke å værra usynk! Fylle opp med 300 ja, er kult det:)
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #210 Skrevet 29. januar 2008 Har ikke tuta på jobb enda da.. og peptalk var ment ift til go-go på intervju:) Må nesten stoppe innom i morgen jeg da. Om torsdag er flyttedag. Hussa ta bilder da? Har vel mange bilder...men her bodde du først i livet ditt Linea bilder. Må ha det:) Masete dag. For det første forsov jeg meg. Enda jeg var våken da jeg skulle opp. Skulle liksom bare strekke meg... bråvåkna 06:35. Og dro fra barnehagen 07:45. DET er bra det. For må smøre matpakker og kle på meg (og måtte sminke litt og stelle for intervju vett) og kle på barn som jeg måtte vekke (som var tissa ut så måtte vaske) (som lå helt under dyna og var gjennomblaut! skjedd noen ganger i det siste..liker det ikke) og vekke William og kjøre til bhg som tar 25min stoppe innom bensern og kjøpe sigg. Ta ut barnesete for MtG skal ta ham med hjem for meg og levere inne med finne matboks, sette på tøfler og dille litt. Kjøre ned på jobb, nirøyke på vei inn. Djiiises og alt det gjør jeg før kl 8 hver morgen. Kom 2 min over bare...bra til å forsove seg med en halvtime det:) Og litt masete på jobb og. Hu andre har kommet hjem fra ferie. Herregud så mye mer positiv hu er ift hu hurpa. Merker skuldra mine senka seg så fort hu var her. Skal gå 15:30 i dag da. Kjøre inn til Grorud..håpe det er parkering der. Usj nå begynner jeg grue meg litt. Men bare litt da. Er liksom for sliten til å grue meg også Blæ drar inn og skravler litt, blir sikkert bra. Håper bare jeg slipper unna de klassiske spm på intervju. "hva gjør du dersom..." "sterke og svake sider" "jabbjabb"
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #211 Skrevet 29. januar 2008 Også har jeg den pad'n på fingern..ferdig med plukklistene, men fakturane har ikke kommet enda...blææææ jeg blir hudløs!
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #212 Skrevet 29. januar 2008 Åffer skriver du tråd og ikke tfs a?? Løp jo rett inn hit jeg:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #213 Skrevet 29. januar 2008 Joda, er her nå Skrev på tråd først, men så ville jo denne ungen ha mat!! Tenke seg til:) Hun har faktisk spist en hel brødskive med leverpostei til frokost!!! Ja minus skorper da, men det er johoooo alikevel. Men må mate henne hver eneste bit, ellers skjønner hun ikke hvor maten skal:) Men hun skjønner hvor lua skal være da. Go figure! Slapp unna bb1 i dag tidlig også) Blir rent bortskjemt jeg nå
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #214 Skrevet 29. januar 2008 blæææ lunch..rekke post...ringwer som et helvete her!! Har vent på alle omtrent og de kommer jo tilbake hit hvert min så sitter bare å trykker og det uler og haaat!!! tfs først...jeg satt å venta jo:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #215 Skrevet 29. januar 2008 Unnskyld:( Men leser alltid på tråd først sånn i tilfelle det er noe der som jeg må kommentere her;) Har du tid så kjekk ut innlegget mitt på skravle om dysleksi. Sjefen til Li er bare kjempedust!! Masete tlf'er er haaaaat det!!!
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #216 Skrevet 29. januar 2008 jo du er inne på noe der:) Skulle til å skrive jabbejabb men ombestemte meg. Blir jo litt voldsomt da vett. Svare svanine på gmail jeg:) Og herk og om hun logger seg på. Så da. Deg har jeg her og resten er jo fraværende. Ja ikke sessa da..hehe. Kommer dibborinv. snaaart. Krangla sykt med printeren så M måtte ta det på jobben. Har egentlig vært klart i par uker. dumt hvis det fører til at noen ikke får kommet da..hehe. Ja du vet jo når det er du. J&H er bare ikke J&H uten deg..i mitt liv..der altså..for meg..djiises slutt nå Moll! Greit nok med tlf om man har et sted å sette dem! Og folk ikke insisterer på å stå på vent i 30 min! Uler jo her i et sett da! Og er sånn syk ringelyd. skal demonstrere for deg en dag;) ååå sliten allerede jeg! Drit. Også skal jeg på intervju og sitte i kø og kaste i meg mat og nattakose barn og så trene og så skal jeg dø.
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #217 Skrevet 29. januar 2008 Da er alt så rent og røddig her at:) Trives med at ting er ryddig. Man kan legge papirer rett oppå hverandre og teip kan sto vinkelrett med postitholderen. (hvilke viktige ting i mitt liv for tiden..) Meeen da er det bare tlf igjen. Så da blir det ikke så mye mas. Seriøst nå teiper jeg snart over den høytaleren her!!! Også så veldig mensen daaaa. ob som man kjenner er på vei ut etter en time..girumæa?! Og føler seg jo ikke så fresh da. På intv. og greier. Urk. Heldigvis ikke oppet ut en haug kviser. Fått ordna masse i heimen da? Og er dere i huset rundt 16riden i morgen? Kaan jo si hei i 2 min og se hur det er der uten å sigge og. Ellers kan du følge meg ut i bilen og bomme et trekk el to. (og er det ikke tlf inn så ringer dem jaggu internt!)
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #218 Skrevet 29. januar 2008 jabbetijabb. Må dra mange korte nå og vi skal nå 300 innen januar går ut. Og du er uten nett en stund og. Synes man bør starte ny fresh i ny fresh leilighet:) haha ja nå blirre vaffal ikke disk på hvem starta sist og sånn:) Litt kult å ta tilbake hele orginalnavnet på tråden og;) You're up next baby! (måtte dele opp innlegget så det ble fler vett) Også ser du maaange innlegg også blir du sååå glad:) Hva var hendelsesforløpet til at sjefen sa det til Li da?
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #219 Skrevet 29. januar 2008 oh...litt stressa i hodet nå gitt!! Dra om ca 30 min. Uff og æsj. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hjelp? *kvalm* allalalalallaalla en finger i nesa en i øret og jodle oh iiiiiik puuusteeeee snakkes:) ja og pep-sms mottas med takk! Helst før 16 da..etterpå kan det jo være samma f..hehe
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #220 Skrevet 29. januar 2008 ooo bare 218..219 nå. Hvordan skal vi rekke dette?! Skriiiiv!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #221 Skrevet 29. januar 2008 Nå er alle kjøkkenskap og skuffer tømt og skrubbet rene og alle vinduer er blankpusset på innsiden og utsiden:) Begynner å ta seg til her nå, ser man bortifra alle pappeskene som står OVERALT!! 300 innlegg før januar skal vel kanskje godt gjøres.. i og med at jeg blir mye busy på dagene og kveldene fremover. Men kan da gi det et ihuga forsøk:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #222 Skrevet 29. januar 2008 Lykke til på intervju da
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #223 Skrevet 29. januar 2008 Snart ferdig med tr jeg, men så tjuvstartet jeg et par dager før også da:) Hendelsesforløpet til Li er jeg ikke sikker på, men det er ikke første gang han sjefen har liret av seg noe dritt. Hun har ikke gjordt noe "feil" på jobben på grunn av dysleksien, så skjønner ikke helt hvor han kommer fra. Men han lirer visst av seg dritt til de fleste, så er vel bare fyren som rett og slett er et rasshøl!! Vi drar klokken 4 i morgen, for da skal vi hente varebilen vi har leid til flyttingen, så da spørs det vel om det blir tid til noe besøk...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. januar 2008 #224 Skrevet 29. januar 2008 Da har jeg jammen meg bidratt litt på bli-ferdig-med-tråd-nummer-en-før-januar jeg også Sjokolade er godt
Molait Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #225 Skrevet 29. januar 2008 jaaaa..spist en om dagen siste dagene jeg. Og men at jeg ville jo innom daaa...i morgen er forresten kanskje litt stress ja iom babysvøm. Hvordan ser torsdagen ut rundt 16 da? Pakke meg sammen her jeg da. poff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå