Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #276 Skrevet 8. februar 2008 Cat's skravletråd...
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #277 Skrevet 8. februar 2008 ah! Begynt å skrive her flere ganger men så kommer det folk også ble det lunch og blæ. (så da har jeg jo måttet lukke hver gang) Skive er bra. Lettere å spise selv og. Flinke racerspaden:D Også husker jeg ikke mer..haha
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #278 Skrevet 8. februar 2008 Hehe var i grunn ikke så mye mer å huske heller:) Hva er nytt om bror og far? Alt som før? Spy er helt borte fra sofa og den er god som ny!! Stemmer det, den er jo helt ny!!
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #279 Skrevet 8. februar 2008 hopper frem og tilbake og oppdaterer som en jævla playboybunny jo! Ja lurte på å snede gutta som det. I fosa pysj, men bollehale, ører og sort tversover:D Om noen spurte hadde vi svart playboybunny-hihi. Nei men turte ikke pga alle foreldrene..hehe...og blir jo tatt bilder som legges på nett. muttern hadde vel fått slag;)
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #280 Skrevet 8. februar 2008 herre..hahahahhahah personalsjefen føkker innkjøpssjenen!!! De er på tur nå. Disse damene har samlet utskrifter av fraværslogg i mange mnd!!! Og ei har visst gått på dem! ooo nå kom hu dama inn igjen;) Se etter når han kommer da..hoho. NÅ innlemmer de meg! Nå som jeg slutter, blæ på dem-hehe
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #281 Skrevet 8. februar 2008 avslutning for en (+ litt meg) kl 13:30. Går 15 i dag (tok meg den frihet) så er nok ikke så mye mer på i dag. Du får sove godt på jobb;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #282 Skrevet 8. februar 2008 Hehe så pers.sjefen på M føkker innkjøpssjefen og drar på tur sammen og de andre damene på kontoret loggfører reisen deres?? Hehe.. er de single da, eller er de i forhold på hver sin side?? Avslutning blir bra:) Ny jobb på mandag da:)
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #283 Skrevet 8. februar 2008 noe sånt. trur de er gift jeg. Usikker..hehe Trodde en stund hu dama var skeiv faktisk. De sa ingenting om meg!! Greit nok assa, men jeg har sitti her i 4 mnd. og når alle er samlet kaaaan man faktisk si at "jo og R forlater oss i dag. Takk for innsatsen og lykke til i ny jobb" Kanskje en blomst el vin el no. Greit å ikke måtte ut på gulvet og applaus og sånn men halloen! Drittunger! Dette blir nok sitste innlegg fra M dette:) Atter en epoke i livet. Nå begynner vi å ha fulgt hverandre gjennom flere jobber og arb.ledighet og døtte meg du:) Drar vel til Ama i kveld. Mads skal mekke bil i kveld og tror han synes det er digg med litt fri fra unge og kjærring..hehe. (vet det er freddan men han får bare runke litt da!) Du får kose deg på jobb, se om jeg husker å sende en teit sms el to;) Hej då M! Prekes!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #284 Skrevet 8. februar 2008 Ja drittunger!! Man gir mollabolla en blomst når hun slutter!! Ja vi har fulgt hverandre gjennom mange jobber og ledighet, og bare dritten alt sammen:)) Ikke for å være gledesdreper, men den nye jobben din blir sikkert helt ræva den også!! Tror det er vårt lodd i livet, en av oss skal sitte på jobben på dagtid og klage over hvor forferdelig teite folk er og hvor dum jobben er. Sånn er det nok bare:) Jobben min hadde vært dritteit den også om jeg hadde jobbet på dagen, men siden jeg jobber alene på natta når alle andre har gått hjem, så kan jeg styre og ordne som jeg vil!! Ut og se på spisestue etterpå vi og kanskje få kjøpt noen lamper. Skap får vi fikse når T kommer hjem fra england.
Molait Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #285 Skrevet 8. februar 2008 åja han skal dit han ja:) ja og der trøkket jeg svare ja..hehe. *POFF*
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #286 Skrevet 8. februar 2008 Da har vi vært og bestilt oss spisestue. Inntil 6 ukers leveringstid:( Men men, har ikke hatt spisestue på 7 år, så går vel greit å vente en drøy måned skulle man tro;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. februar 2008 #287 Skrevet 9. februar 2008 Da er det plutselig catta sin skravletråd igjen..
Molait Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #288 Skrevet 10. februar 2008 Vært hos Ama fra fredag kl 18 til nå for litt siden:) Var innom tråden, men tenkte jeg ikke skulle dra opp denne der..hehe Des har det vært Molles skravletråd leeenge så tenk det tenk! Digg helg. Er faktisk ganske uthvilt, selv om E var mye våken og tidlig våken (4:30 i går!! og nekte å sovne igjen) Bare pisspreka og ølla og sett jentefilm og spist pizza og vært på shopping på senteret. Ungaq har lekt og hatt selskap i hverandre. Gått tur og. Jaggu en fin helg:) Ama er i grunn veldig søt og god. Ny uke og NY JOBB!! Blandede følelser. Går nok bra, men er jo litt spent da. Nye folk og man føler seg veeeldig som "hu nye" også vil man jo gjerne gi et godt inntrykk og at man tar alt fort og sånn. Hva skal man ha på seg da? Skal på middag til svigers i 15tiden. M har mekka bil i helgen og driver å skrur sammen skiten nå. Spørs litt på den middagen trur eg. Grattis med spisestue:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 #289 Skrevet 10. februar 2008 "Ama er i grunn veldig søt og god." Høres nesten ut som om du er overrasket. Hehe:) Har da aldri vært noen tvil om at hun er det da! Digg med jentekvelder, men jeg er ikke så snill at jeg lar gubben slippe unna ungepass. Chicknights er bedre uten barn og særlig hvis man øller, for disse unga våkner jo så tidlig!! Så da virker vel begge bilene igjen da når M har skrudd bil hele helgen?? Ny jobb i morgen ja. Blir vel litt spennende også!! Får håpe du trives da:)) Ellers sitter jeg klar til å ta i mot litt oppgulp!!
Molait Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #290 Skrevet 10. februar 2008 hehe ja tenkte det selv da jeg leste det, men gadd ikke omskrive. Nei mente mer at ja hun var det også tar man en helg også klarer hun å bli enda mer sånn:) Nå var det jo slik at A var i Trysil og M mekka bil (bare 1..men var stor jobb, skal fortsett på nr 2 utover uka. Vi har jo ikke hatt peng til deler!!) og derfor jeg tok med E og dro. Og når man sitter der så kan vi jo ikke la være å ølle litt selv om unga er der;) Sover litt på skift og slumrer sofa mens unga leker. Jepp ny jobb og har så jævla mye annet å stri med at jeg har liksom ikke rukket å grue meg spes. mye (ikke så ille at det ikke er godt for noe?) Går nok greit, men er jo likevel itt skumt. Oppgulp kommer det nok sikkert..hehe, om ikke annet om noen dager når jeg ser hvor bitchy ei der er og hvor dust han ene er og jabbjabb M har intervju i morgen! Fin jobb og bra betalt. Håpe han får den. Helt inn på Lysaker da men...går da tog. Og er togstasjon ved siden av bhg. så kan faktisk kjøre E og ta toget inn:) Far opr. i morgen:( Snakket med han nå. Er litt blæ humør nå egentlig. Vet jo ikke om man snakker med gubben igjen. Han må ha flere opr. men første er da i morgen. Så får vi sjå. Vet nok ikke noe før i morgen kveld. Så skjer en del i morgen. Molle er sliten i hodet sitt hun.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 #291 Skrevet 11. februar 2008 Var det i dag far skulle opereres? Du får gi beskjed når du hører noe da!! Og lykke til i ny jobb:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 #292 Skrevet 11. februar 2008 Noe nytt om far? Hvordan har det vært på ny jobb da? Får håpe du trives da:) Men er alltid en eller annen biatch som skal gjøre livet surt på jobb for en sart stakkar som deg og meg:) Om halvannen time skal jeg og snutta hente T på flyplassen:D
Molait Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #293 Skrevet 11. februar 2008 Var i dag. Hører nok ikke noe før i kveld. Greit nok på jobb. Snål dame jeg deler kontor med som hele tiden snakker med seg selv. Etter lunch slutta jeg å si hæ hver gang... (sukk!!) Kakesliten (førstedaginyjobb-syndromet)
Molait Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #294 Skrevet 12. februar 2008 Er du da? Innom, men har ikke siden oppe. Greit å se an litt normen her først. Går greit nok detta men ingen nye bestiser her for å si det sånn. Gleder meg til å komme meg hjem. Skal kooose meg i kveld. Rydde litt plukk og kose sofa og glo på tv. Rart, pleier ikke glede meg sånn liksom. Og er jo ikke ille her heller. Gå å finne meg noe frukt jeg. (de har frukt, men ikke kakkaomaskin-skamme seg skulle de!!) Men har vannkoker og mikro og ovn og alt mulig, men gidder jo ikke styre sååå mye da.
Molait Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #296 Skrevet 13. februar 2008 Halloooo? Atter en dag uten cat? Må du komme på snart før jeg fyller opp til 300 og må starte neste selv:) I dag er det 10 dager til William blir 10 år:) Husker selv jeg syntes det var stort. 2 tall. Og det skal man være resten av livet. (de fleste iaf) Lurer på hva gi ham. Og lurer på hvordan feire. Edvard er hjemme i dag. Tror ikke han har feber, men hoster og er skikkelig ute av form. Pusten hans er helt jævlig. Hviner skikkelig på utpust. Se an i morgen og evt. dra til legen. Men da er det 3 ganger med pupsten på under 1 år og da blir det masse undersøkelser ift astma og sånn. Greit å få utredet evt da. Han som var så flink til å tasse rundt med det pusterøret selv har nå slått seg vrang igjen. Hyl og skrik. Og når han gråter tar jo hvert pust 10 sek el no! Skal helst ha en 10 inntrekk...men han griner jo ut så lenge. Greit på jobb i grunn. Er kanskje ikke drømmejobben, men greit nok. Hadde vært fint om den var fast da. Håper de kan svare meg på det over påske assa. Mangler du nett eller bare liker du meg ei? Tenkte ha en sak p ågmail og. Ikke alt man skriver her..hehe..dk
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. februar 2008 #297 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er her:) Skal straks logge på gmail jeg. Har jo ikke vært noen tråddamer på nett hele forbanna helgen jo, så da tok jeg meg like godt en pause noen dager. T kom jo hjem mandagskveld, og da var det godt å sette bort pc'en litt. Og i går var vi i bursdag hele dagen. Dro hjemmefra klokken 10 og tog toget inn til by'n . Så jeg og snutt var skikkelig på tur og det var koselig:)) Hun koset seg verre i bursdag og jeg spiste MYE!! Godt far lever enda da, men ikke hørt noe mer? Jeg har lest inne på tråden, leste der før jeg tittet innom her. Bra jobben er grei da! Og får håpe det blir fast etterhvet. Vet ikke om jeg har krav på betalt mammaperm en gang jeg og da kan jeg jo ikke få fler med det første. For hvis ikke jeg får perm, så får jo ikke T det heller. Man må jo ha jobbet minst 50% fårsto jeg det som. Men jeg jobber jo faktisk 60% da, men siden jeg bare får betalt for 5 timer om natta så heter det seg at stillingen er en 30%. Gå på gmail jeg..
Molait Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #298 Skrevet 13. februar 2008 så teit...men kan ikke gå på noe sånt 6 beste av de 10 siste? Og du kan jo starte jobb igjen ganske fort du da. For er jo på natta. Bare venne av med nattmat eller så får T gi flaske:) Hvem hadde bursdag igjen sa du? Pause ja ok...men mandag og tirsdag var ikke helg! Og snakker dagtid...og da er T på jobb... Men det går bra det!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. februar 2008 #299 Skrevet 13. februar 2008 Var ingen her på dagen på mandag tenk!!! Sønnen til en veldig god ungdomsvenninne av meg fyller ett år i dag:) Det var henne vi var i bryllupet til i september. Hun og søsteren hennes er nesten jevngamle og begge fikk sitt første barn med bare 6 ukers mellomrom. En gutt og ei jente:)) Var så søte disse små sammen da, en liten fetter og en liten kusine:) Også var det to tvillingjenter som fyllte året forrige uke. Kjempespader begge 2, lå bare på magen og åla seg fremover, men sååå blide da:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. februar 2008 #300 Skrevet 13. februar 2008 Nå går det tregt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå