Gå til innhold

GRESSENKENE god jul&godt nytt år!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Å, så søtt at han sa det da.. :) Det ordner seg jo alltid på en eller annen måte! :) Om det blir slutt, så går jo livet videre like vel. Det blir nok hardt og trist en periode, men etter det, så vil jo ting skje og livet fortsetter. Men det ordner seg nok nå.

 

Det var jo veldig bra at han turte å fortelle deg at han tvilte på følelsene sine. Det er nok av dem som later som ingen ting, og antar at parteneren er lei og har mistet følelsene, så går de rundt å flørter og er utro og/eller er litt sånn på jakt..

 

Håper bobla di sprekker snart da! :) Den boken er veldig gøy! Så er det enkelte ting en plukker opp, jeg har i hvert fall lært mye av den! :) Hva en skal si til menn, og hva som sårer dem o.l. De er jo noen rare skapninger da! :) Men det er vel kanskje vi også?? ;)

 

Godt nyttår! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og uff Titter! Men jeg (tror jeg) vet hvor sterk du er, så dette takler du!!

Vi og har åtte år bak oss ca. Og det sies jo at man går gjennom kriser etter tre månedr, tre år og så etter mange år, fem til syv... Bare noe svada disse kvinnebaldene skriver om, men det er ikke så dumt kanskje...

Man har det jo bra, og man er vant til å gå i den gamle stien... Også skjer det noe, også tenker man seg om, også blir det til at man tviler litt, og lurer på om dette er alt? Kan dette gjøre meg lykkelig resten av livet?

Vi har vært gjennom dette vi og, og valgte for noen år tilbake å gå frahverandre.

Det eneste vi oppnådde var å finne ut at vi ikke kunne leve uten hverandre... Noen må og bør finne ut dette, mens andre heldigvis klarer å finne ut av slike ting uten å måtte gå fra hverandre...

 

Håper dere slipper å gå gjennom et brudd! Vi har blitt sterkere av den grunn, men det trenger ikke være det riktige for andre!

 

Unasett så kommer det noe godt ut av slike ting. Og man får et spark bak til å stikke fingern i jorda og bli litt oppmerksom på hverandre!

 

Det var min lille tale om saken..... Håper dere får det enda bedre sammen nå Titter !!!

 

 

Nyheten er nå spredd til alle i familien, og den ble vel og godt mottatt!!

Det var gøy!!!!

Enkelte hadde venta det, mens andre ble vedlig tatt på senga!! Og alle ble veldig glade, og litt frustrerte fordi vi bor så alt for langt unna!!

 

Ellers så drar sambo på jobb i mårra, to uker borte. Jeg lager pinnekjøtt i dag, og sliter litt med hodepine.

Kommer noen dårlige dager innimellom... Og da har jeg vondt i hodet og vil helst slappe av. Men håper formen blir helt topp snart, det går jo bare bedre og bedre!:)

 

Håper alle dere andre og har hatt ei fin fin jul og får et godt nytt år!! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR DERE!!!!

Puhh...sliten i dag ja. Skikkelig fyllesyk. Måtte jo bare hive meg på fylla i går. Siden det er så tidlig enda, så går nok det bra.

....................hallo!!! dere trodde ikke på den vel!!!

Hihi...kan heller si det sånn at jeg føler meg fyllesyk. Konstant uggen. Blæækk:-/

Matlysten er i orden heldigvis, så ikke noe å si på det.

Men gleder meg ikke til å stå opp tidlig i morgen å flakse undt i en bhg hele dagen. Puhh...

 

Titter: Ingen god nyhet du hadde der da:-(

Men bra det ordner seg. Vi hadde en ukes opphold vi. Da vi forsøkte på nytt, ble alt helt anderledes. 2 mndr etter ble jeg gravid også. For da ville vi virkelig satse. Så du får bare se positivt på at han kom å fortalte deg det, og var ærlig med deg. Man trenger ofte å lufte ut litt. Så det kommer nok til å gå så bra så.

 

Ellers håper jeg dere alle har hatt en fin jul uten sykdom og elendighet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm.......her var det merkelig stille! Måtte hente tråden opp fra 3.side, og det tror jeg aldri har skjedd før!

 

Nå er juleferien snart over for min del, og jeg gleder meg til å komme hjem til egen leilighet. Bare meg og sambo en liten uke før han reiser igjen....det skal bli godt!! Det er fortsatt rart å tenke på alt som har skjedd, det er liksom så fjernt samtidig som jeg kjenner det på kroppen, men det går bedre!

 

Håper dere alle fortsatt har det bra, og at vi kan opprettholde kontakten her på tråden utover vinteren også:) Ser det er noen av de andre gressenkene som har vært innom herm har laget tråder ellers inne på bli gravid, så vi får prøve å hente dem inn hit igjen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har gjort det altså...? ;P He, he.. :)

 

Du, jeg holder på å lese en bok som heter "The Secret". Den må du lese!! Jeg sier det bare.. :)

 

I dag skal jeg trene pilates! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle sammen!

Huff, så kjipt titter! Jeg ble skikkelig lei meg når jeg leste det, og veldig rørt når jeg leste om kvelden deres etterpå. Skjønner veldig godt at det er tungt innimellom når man har såpass mye tid fra hverandre. 8 år er lenge, og han har kanskje en reaksjon på at nå framover gjelder det "for livet". Et barn vil binde dere sammen alltid, og det er kanskje det lange perspektivet som skremmer han. Det er helt forståelig. Min kjære hadde noe liknende for en gooood stund siden. Jeg nektet å la han gå, sa at vi måtte være sammen i et halvt år til - minst- bare for at han skulle se at det ville gå over og at vi har det utrolig godt sammen. Etter det var jeg veldig opptatt av å vise meg fra min beste side, ikke syte og klage over at han såret meg da han tvilte. Bare smile og gjøre dagene gode for oss, slik at han virkelig så at dette ikke var noe å velge bort. Det funka! Men det var vanskelig, for jeg var litt lei meg. Men jeg hadde ei veldig god venninne som jeg fortalte alt til, og det hjalp å få det ut et sted. Håper det går bra for dere!

 

Tenker du har fått fin farge Elisabeth, må være deilig å få sol på skrotten mitt i mørkeste vintertida!

 

Trulte, har du fått mage? Formen min er også bedre, men som deg har jeg litt hodepine innimellom. Må passe på å få i meg masse mer vann enn jeg ellers drikker.

 

Morelli, håper du den konstante fyllesyka går fort over. Det er slitsomme uker du er i nå. Men gled deg til du er bedre!

 

Tauza, hvor langt er du nå (jeg er litt over 16)? er formen din grei?

 

Lykke til med babylaging dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år til alle.

 

Godt å høre att det endte bedre titter, høres ut som dere har ett gått grunnlag å det er viktig.

 

Ellers her har sambo dratt igjen på sjøen, kommer hjem i slutten av mnd. Magen har sprette ut ennå mere å jeg har lagt på meg iiik, men ikke så ille da.

I morra fyller min lille gutt 2 år :snufs: hvor blir tiden av.

Sambo har snart bursdag å men han er ikke hjemme da så får finne på noe til han kommer hjem.

Ellers er jeg bett i bursdag til min nye svigermor uten sambo for første gang, jeg å mine 2 barn fra tidligere. Synes det er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage er også på vei ut.. Kom ganske så over natta ja...

Kjøpte meg ei gravidbukse i dag.. måtte jo stikke innom mamasita....

1250 for ei dongribukse... uff, får heller prøve å gå andre palsser fremover... Litt i dyreste laget! Men den var veldig fin da:)

Og vannvittig god!!!

 

Er litt lite aktivitet for tida her ja... Selv prøver jeg å ikke være så at for mye på nett... Et aldri så lite nyttårsforset, hehe....

Jaja, en dag over, bare 13 dager igjen hjemme alene.... johoo!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en billig bukse Trulte, hehe...(eh..ørneredet)

Har masse fra forrige sv.skap jeg, så trenger ikke tenke så mye på det. Greit å fornye noe da. Men passer fint at jeg gikk på akkurat samme tid som nå. Bare 4 dager mellom terminene, hehe..

 

Elisabeth: Åssen er det med deg nå da? Blir det pergo nå på nyåret?

Dette året tror jeg blir året for både deg og Titter.

Gleder meg på deres vegne:-)

 

Maya: Hyggelig at du titter innom. Hvor langt på vei?

 

Samme med deg STJERNEKLAR. Også så koselig at du nyter babisen i magen. Når er UL? Kan ikke være lenge til. Blir artig å høre hva skjønnet blir. For du skal vite?

 

Titter: På tide å komme seg hjem nå. God tur:-)

 

Og hun nye...Jubii? Var det nicket? Hvor ble du av?????

rart at alle bare stikker av. Fra oss som er så koselige, hehe..Hmm..jaja..synd for dem;-)

Blir ikke kvitt meg med det første vaffal;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææi! :)

 

Ja, tok siste dobble pergotablett i dag! :) Så er jeg helt sikker på at jeg blir gravid veldig snart! :) Så nå er det ikke noe stress eller "sliter"-stempel lenger! :)

 

Ja, rart at alle de nye fordufter! :) Vi som er så rasende festlige! :)

 

Skal dere gravide vite kjønnet på babyen forresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vite kjønnet:) Skal på UL 23 januar, så nå er det ikke lenge å vente:):)

Var innom jobben i går, hehe, der var det to stykk som hadde veddemål om hvilken kjø15 nn som ligger i maven min!

500 kroner på gutt eller jente.... Hehe, litt vittig!

Var med legen i går forresten, han ville sykemelde meg to uker til, da protesterte jeg villt, hehe.... Nå vil jeg komme meg ut!

Så vi ble enige om en uke 100% hjemme, så 50% etter det! Gleder meg så vannvittig til å begynne på jobb! Savner sånn det sosiale miljøet!

Fyllte ut tilretteleggingsskjema med sjefen, han lurte til og med på om jeg hadde behov for et rom med seng!?? Men da drar jeg heller hjem og sover!

Så nå er verden litt lysere for min del, og jeg kan begynne å glede meg til å fungere litt igjen! Bare ikke kroppen klussser det til nå da....

 

Hvordan er været hos dere andre forresten? Jeg var sikkert på at taket skulle fyke av i natt..... Det båser noe vannvittig her....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig bukse, nei her har jeg kun 2 mammabukser må ut å kjøpe snart. Gikk gravid for 2 år siden å men har liksom tatt av meg nesten 20 kilo siden da.

Morelli er 21 uker på vei, her spurte vi om kjønnet på ordinær å vi venter jente. Det er skikkelig babyboom på båten til sambo å alle venter jente eller fått jente. Leste foressten att det var stor sannsynelighet for jente om mannen jobber i nordsjøen, man kan jo få gutt å men overvekten er jente.

 

Håper pergokur hjelper nå elisabeth, er det sånn att man kan t ennå høyere dose om det trengst? synes jeg bare har hørt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Elisabeth!!! Det var virkelig gode nyheter!!! Så bra du ser lyst på det igjen:-)

Ja jeg vil vite skjønnet. Eller sist ville jeg ikke, så da sa sambo at han ville vite neste gang så sånn får det vel bli ;o)

 

Ja de sier så Maya, at sjømenn får jenter. Selv fikk vi gutt sist, hehe..

Men koselig at dere venter jente. Tror jeg bærer på en liten gutt nå også jeg;-) Praktisk da.

 

Gode nyheter for deg også Ørneredet.

 

Bra start på året jenter :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjempefin start på året, Morelli! :)

 

Jeg og ei venninne har vært å gått tur i kveld! :) Det var jaggu hardt! :) He, he.. Forbrente 818 kalorier da! :) Skal ned 18 kg til september jeg, så nå er det slutt på å bo i sofaen! :)

 

Nå ser jeg på reality-zone. Noen som har den kanalen? Har begynt en ny serie der "Paramedics" -veldig spennende! Og "Medical Detectives"! Masse spennede serier der.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er sikkert ikke så dumt å komme seg litt i form. Men 18 kg da??!! Du er jo ikke akkurat overvektig du vel!

Men er det det som skal til er det jo greit å bare sette i gang ;-p

 

Titter: Spent på deg jeg!! Åssen går det? Kommet deg vel hjem? Er ikke IKM rundt disse dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, joda, jeg veide 88,1 kg jeg nå. Så skal jeg ned til 70, minst! Må bare se hva kroppen legger seg på selv liksom. Så i september er jeg 70 kg, og masse sprekere! :) Eller i grunn så er jeg vel høygravid og fødeklar! :) He, he.. Så da blir slankingen satt litt på pause, men sprekere skal jeg bli! :)

 

Ja, så spennede å høre hvordan det går med Titter! :) Sender deg noen sterke gravid-vibber, nå er ventetiden over for oss begge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet hjem til meg selv igjen og håper på å bli litt mer stabil her inne på tråden igjen:)

 

Først må jeg bare si takk til alle som har kommet med trøstende ord den siste tiden! Det hjelper midt oppi alt. Og det å høre at jeg ikke er den eneste som har vært i en slik situasjon hjelper, spesielt når man får høre at alt har ordnet seg igjen:)

 

Stjerneklar: Jeg har valgt samme "taktikk" som deg! Prøver å vært blid og glad slik at han skal se hva han går glipp av:) Tror det hjelper også, for det ser nå ut som han har tenkt å bli her hos meg....

 

Maya: Ja, vi har et godt grunnlag å bygge forholdet på, så jeg har troa på at dette skal gå bra selv om jeg trodde det motsatte en stund....! Morsomt å høre at du har fått mage:) Tiden går jammen fort....har dere tenkt på navn til jenta?

 

Ørneredet: Hvor langt er du nå? 15 uker? 16? Kommer ut av tellinga jeg... Så morsomt med ultralyd snart!! Det er noe av det jeg gleder meg mest til når jeg en gang blir gravid.... Bra å høre at alt står bra til med deg da, og at du ser lyst på ting:) Den natta taket holdt på å blåse av huset ditt var jeg på hurtigruta på tur hjem.....47 sekundmeter hadde de målt på det sterkeste (og til opplysning er 36 orkan...)!!!! Men det gikk fint:)

 

Morelli: Glad vi ikke blir kvitt deg så fort da! Godt å ha deg her:) Hvorfor tror du at du får en gutt da? Synes det er der litt interessant....at de gravide ofte har en følelse av hvilket kjønn det blir, og det stemmer jo ofte! :)

 

Elisabeth: Det er så fint å ha tilbake det strålende humøret ditt:) Godt å høre at du har troa og at det går bedre!! Jeg skal på bokhandelen å kjøpe "The Secred" i morgen.....alt må prøves:)

 

Ellers så hadde jeg ikm den 5.jan, og mensen kom natt til 4....men det var ikke spennende eller skuff denne måneden uansett, for vi har ikke prøvd. Første måned på prevensjon på et år...merkelig! Kjenner at jeg er litt skuffet, for jeg hadde troa denne måneden, men det viktigste er tross alt at det ordnet seg med sambo! Og var stopp i prøvinga noe som skulle til for det, så er det verdt det:) Men jeg er litt spent på neste pp, for nå etter sa'en har syklusene mine vært slik: 26, 36, 36....lurer på om det kommer til å bli et mønster eller om det er tilfeldig! Det er i alle fall litt frustrerende at syklusene ikke er stabile...

 

Dette ble jammen et langt innlegg, men sånn blir det når man ikke er her inne med jevne mellomrom! Ha en strålende kveld da jenter! Jeg skal straks finne senga, og gleder meg ikke akkurat til vekkerklokka ringer klokka sju i morgen tidlig......

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må lese "The secret", titter! :) Den har i hvert fall endret livet mitt veldig mye! :)

 

Og i dag har jeg veid meg og tatt målene! :)

 

Vekt: -0,8 kg

Midje: -6,1 cm!!!!! :) :)

 

Vet ikke hva dere har av peilign på det med cm, men 6,1 cm inn i livet er veldig bra! :) Jeg er strålende fornøyd! :) Men håper at jeg går ut igjen om noen måneder!! ;) Men ikke på grunn av usunt kosthold og latskap da! :)

 

I morgen kommer samboeren min hjem! :) På min syklusdag 14, så nå skal det hekkes! :) Nå skal det skje, vet dere! :)

 

Jeg har ikke fått ned juletreet ennå jeg! He, he.. Må få gjort det i dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle prøve å være mere aktiv her inne.

 

Ja vi har navnet klart her, hun skal hete Silje Marie etter sambos store ønske. Bruker vel mest silje tenker jeg. Må liksom ha navnet klart før barnet kommer. Har jo 2 barn fra tidligere forhold å begge var ferdig navngitt tidlig.

 

elisabeth. lykke til nå, skal krysse fingrene for deg. Ellers bra med cm i livet har selv holdt på med å gå ned i vekt i fjor. Gikk ned rundt 20 kilo.

Men hvor høy er du?

 

Ellers dere andre hvordan går det?

 

har foressten prøvd meg flere ganger med å komme inn på gruppa på facebook, men jeg finner den ikke. Finner kun en å det kan ikke være dere. Noen som vill hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! :) Det var ikke værst! :) 20 kg er jo kjempemye! :)

 

Silje Marie er et flott navn! :)

 

Jeg er 168 cm.. Skal ned i 70 kg.

 

Send meg en PM med navnet ditt, så kan jeg invitere deg på facebook.. :) Gruppen er hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter: Jeg tror det blir gutt fordi vi hadde sex dagen før og samme dag som El. Gutta svømmer fortere enn jentene, hehe...

 

Maya: Så bra du skal være mere aktiv da. Så sees vi kanskje på Facebook også:-)

 

Elisabeth: Av en eller annen grunn, så jeg for meg at du var nærmere 180 cm ca, hehe...merkelig hvordan bilder man får i hodet.

 

Ørneredet: Åssen går det med deg nå? Fortsatt vondt?

 

Ellers har jeg vært hos legen i dag. Fikk uten tvil sykemelding i 3 uker. Ikke meg i mot med denne formen akkurat. Blææææk :-x

 

Ble litt skuffa i dag også, for sambo og jeg ønsker tidligere UL pga aborten i sommer, men hun syntes ikke det var noen idé, så da må vi gjøre det privat. Så da gjør vi nok det tenker jeg..tror jeg..

 

Også måtte jeg selv ta initiativet til å få ta sånne hCg-prøver (ikke det at jeg skjønner så mye av det), men vet at det er en måte å sjekke at alt er greit på. Så da fikk jeg jo det da. Og det er jo fint..

Ellers har jeg en superfin lege asså;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å stå på krava, Morelli! :) Det er viktig å sette seg inn i sin egen helse-situasjon og ta ansvar. :)

 

Maya: Har lagt deg til på face jeg.. Så inviterer jeg deg inn i gruppen når du godtar.. :)

 

Vet dere forresten at Miss Misantrop er blitt gravid? :)) Jeg ble skikkelig glad! :) Etter to år med venting klaffet det for henne og mannen.. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth: Gratulerer med resultater av aktivitet og sunt kosthold!! Det er jo kjempebra:) Hva er hemmeligheten? Jeg har ganske nøtaktig de samme målene som deg, og har også et ønske om å gå litt ned i vekt.....men det er litt vanskelig å finne motivasjon! Hadde en stor plan om å begynne denne uken med treninga, men så klikket ryggen min i helga:( Så jeg har lagt mer eller mindre rett ut på sofaen, men nå går det heldigvis bedre:) Så får begynne på ny frisk neste uke! Kjenner faktisk en smule av motivasjon også, for det er jo komplett umulig å finne bukser som passer meg!! :( Og jeg er da ikke akkurat overvektig....bare akkurat over den grensa som tydeligvis gjelder i motebildet!

 

Maya: Hadde vært morsomt å sett deg også på facebook! :) Fint navn dere har valgt da!

 

Morelli: Bra at du står på krava! Men kjedelig at du er i dårlig form.....håper det ordner seg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker "The Secret" til det også jeg.. :) Så har jeg gått på grete Roede før, så jeg vet litt om kalorier, så spiser jeg hver tredje time og drikker masse vann! :)

 

Du kan nå bli med på vektklubben? Vi er en gjeng som holder kontakten og motiverer hverandre der.. :)

 

Sender deg linken på en PM jeg, så kan du kikke på den.. :)

 

Morelli: God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morelli: Bare du står på krava ja, og det går nok bra skal du se, kvalmen er et tegn på et sunt svangerskap! Trøst de med det på det verste! Det gjorde jeg i allefall, hjalp pittelitt:)

 

Elisabeth: Gratulere med seks cm. Skal måle jeg og kanskje, så kan vi konkurrere, du og jeg om å gå mest mulig opp for min del, og ned for din del. Hehe! Frem til du blir gravid da seff, som kommer til å skje ganske snart nå! The secret!!

 

Titter: The Secret! Det er det som er motivasjonen du trenger! Genial tankegang og fine teorier! Godt at du er tilbake på nett igjen, har savnet trådene dine:) Har du fått noen eksamensresultater forresten??

 

Maya: Veldig fint navn!! Vi er nesten enige vi og, men skal jo på UL først, så får røpe det etter det! Dvs, om vi har en gut i magen er vi helt blanke... Vi har kun jentenavn klart...

 

Klar: Hvor blir det av deg? Vokser magen din nå? Min vokser for hver dag som går nå... Fra i morgen av så skal jeg følge litt mere med på vekt og måle magen og slikt tror jeg... Kjøpte meg ny BH i dag forresten, hehe, Endelig C-cup!!!!! hihaaa!!

 

 

Ellers så har jeg opplevd litt action i dag faktisk...

Jeg havna faktisk på voldtektsmottaket..... til slutt...

Det starta med at jeg fikk sånn press i brystet og smerter øverst i ryggen... Siden jeg er hjemme alene ringte jeg legevakta for å høre om de visste hva dette var, tenkte jo det var noe gravidgreie.....

Fikk streng beskjed om å komme til dem så fort som mulig, og ikke kjøre selv!! Jøss, jeg tror ikke det er så alvorlig da, sa jeg. Men de sa je måtte komme, slike symptomer spøker man ikke med.. ok ok ok....

Så fikk en kompis til å kjøre meg, på legevakta var det fullt av folk og kaos. Jeg fikk komme inn med en gang og ble sendt rett til et rom der de tok EKG, målte hjerteaktiviteten...

Fikk mange ledninger på meg, nesten som på TV, hehe....

Så satt jeg og venta for å få komme inn til lege!

Kom da inn på et rom innerst inne i gangen og skulle sette meg i den fineste pasientstolen!

Måtte jo kommentere det til legen...

Da svarte han:

"Du må ønske at du aldri aldri kommer i den stolen, og ser du benken der borte? Nå har du kommet til voldtektsmottaket, og jeg er voldtektslegen!"

Men legen var sabla flink han, sjekka meg opp og ned, bak og fram (billedlig talt ja...) Og spurte mange spørsmål og sjekka EKG reultatene.

Alt var i skjønneste orden med hjertet, og han trodde ikke det var en blodpropp på gang!

Han kjente jeg var veldig spent i muskulaturen mellom ribbena melom puppene på en måte... Så smertene trodde han kom av at musklene hadde spent seg. :)

Happy ending! Slapp til og med å betale denne gangen!

 

Så da var det ikke noe farlig, og jeg fikk en interresant kveld med litt action, jaggu på tide!!!

Fikk beskjed om å ta det med ro da.... som om ikke jeg har gjort det før liksom.... blæh!!!

 

Jaja, ellers er alt toppers! Formen ellers er stigende, har bare hatt et par tilfeller av blodtrykksfall, ikke noe farlig, bare litt ekkelt!

Så jeg gleder meg veldig til å begynne på jobb igjen!! Bare seks dager igjen nå!!!! Johooo!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...