Gå til innhold

GRESSENKENE god jul&godt nytt år!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Ja gleder meg selv på dine vegne;o)

Hva tror du selv det blir da?

 

Åi så moro at han kjente spark da. Så du kjenner masse selv om dagen? Det har du ikke skrevet!!! Åssen kjennes det? ;-)

Tenk, nå er du der!! Nå kjenner du det du lenge har savnet å kjenne;-)

 

LYKKE TIL!!!!

Send meg melding med en gang a!!!

 

:-*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultralyd ja!! Så spennende! Oppdater oss så snart som mulig da:) Og så morsomt at samboeren din kjente spark da Trulte!!!

 

Jeg har hatt litt nettproblemer her de siste par dagene....har fungert helt fint på formiddagen og en stund utover ettermiddagen, og så blir nettet borte:( Så i går da jeg hadde skrevet et langt innlegg kom det bare opp "siden kan ikke vises" da jeg skulle lagre....argh!!!

 

Men nå er jeg tilbake og skal gi dere en oppdatering! Det med el-testene ble ikke noen særlig suksess....testet inntil dagen før sambo var her siste gangen, med negativt resultat alle tre gangene, og var egentlig ment å teste den dagen han var her også, men det ble glemt! Videre testet jeg ikke, for det ville vært så kjedelig og jeg ville tenkt så mye på det dersom den hadde blitt positiv når jeg ikke kunne møtt sambo.... Jeg vil heller leve i håpet om at den hadde vært eller var den siste dagen jeg møtte han, og at det sitter en liten spire i magen min! :) Ellers har jeg IKM fram mot neste helg, men den kan jo variere med en uke ettersom mensen har gjort det de siste gangene.....

 

Nå skal jeg på trening (har faktisk fått rompa opp av sofaen og på trening mandag, onsdag og fredag de siste ukene, og håper å klare å fortsette med det!!), og så skal jeg på kveldsmat hos en venninne og hennes 3 mnd gamle datter:) Skal suge til meg litt babystøv fra de kanter i alle fall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å da håper jeg det sitter en spire hos deg denne måneden Titter!!

Krysser alt for deg nå.

 

Var på Ul i dag. Fikk se min 4 cm lange babis, hehe;-)

Hjerte slo og jeg fikk høre det også. Var moro. Var gjort på 3 min. Fikk med et bilde der jeg så vidt ser et hode og to armer. Heldigvis var det bare en og ikke to. Hadde jo vært koselig med to, men ikke helt hva jeg hadde sett for meg;-)

 

Trulte kommer med nyheten i kveld. Hun er på jobb nå:-D

 

Ingen som har noen formening om hva hun venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morelli: Så kjekt at du ver på UL i dag da, det må være en veldig fin opplevelse! :)

 

Trulte: Jeg tror at du får ei jente! :) Skal bli spennede å høre fra deg når hun har vært på UL, ja! :) Jeg er på dag 9 i dag, så ikke så lenge til EL nå.. :)

 

Titter: Ja, helt sant det der med EL-testene.. Jeg føler heller ikke noe særlig behov for å teste, men har så mange liggende, så da bare gjør jeg det. Men jeg stoler ikke på dem, og har kun fått pås EL-test en gang i historien til tross for at jeg har hatt EL hver syklus. Jeg har også vært flink å trene! :) Så har jeg begynt på Bailine og spiser sunt, så her går kiloene fort av! :) Men jeg veier meg ikke da. Jeg har ikke behov for det, og dess uten kan kiloene variere mye fra dag til dag, og time til time, og ved hormonforandringer osv.. Så det har jeg slutta med! :) Jeg lever en livsstil hvor jeg ikke kan fortsette å være overvektig, jeg trenger ikke en vekt for bekrefte det.

Har du lest "The Secret" nå? :) Svigerinna mi har lest den, så nå er vi "gla'-kristne" begge to! :) He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Måtte hjemmom og spise mat før jobb.

Inne i magen var ei lita, perfekt og aktiv jente! :)

Termin satt til 29 juni:)

Fikk med masse bilder! Godt å vite at alt var normalt i allefal. Ingen leppe-gane spalte, ingen ryggmarksbrokk. Hjertet virka som det skal og hjernen var fin! Fikk god oppfølging av jordmor og hun var bombesikker på at det var jente. Om ikke var det noe veldig veldig galt!

Men må forte meg på jobb jeg! Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått ul til begge to. Koselig med en liten jente i magen, du har termin litt over en mnd etter meg.

 

Har vært på veninnebesøk i hele dag nesten, truffet 3 nye mennesker også. Fikk lov til å holde en liten baby på 19 dager, var ikke store greine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Dere,

 

Grattis Trulte med jente i magen! Du er ca 2 uker etter meg du, jeg har termin midt i juni. Vi har bestemt oss for å ikke vite kjønn, men det er rart å ha vært på UL og gått glipp av den muligheten til å vite det! Er så utrolig nysgjerrig! Så du selv at det var ei jente? Hva så dere det på? At hun manglet tut eller at dere så livmor o.l? Jeg tittet veldig etter alt mulig, men tror ikke jeg så hverken det ene eller det andre!

 

Selv spreller det hele tiden her. Orndentlige dunk, og det er utrolig koselig. Kjæresten min har kjent det like lenge som meg. Jeg gleder meg virkelig til babyen kommer, og er straks halvveis i svangerskapet!

 

Har du hatt typiske jentesymptomer? Jeg aner ikke hva jeg har imagen, men vært dårlig fra uke 5- 15, ikke lagt på meg noe enda, men har fått mage og digre pupper. Håpet vokser ikke fortere på leggene tror jeg, og huden er vel som det pleier. Har ikke noen spesielle lyster, men nå begynner jeg å få litt mer godterisug.. Hva med deg? Nå må jeg jo prøve å sammenlikne litt!

 

Maya, hva venter du? Og hva er dine "kjønns"symptomer?

 

Morelli, du er kanskje kommet for kort til at vi kan sammenlikne, men skriv dine også. Har du følelse for kjønn og skal dere vite det på UL?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer med lillepia i magen Trulte!!! :) Jeg trodde egentlig at du skulle få gutt jeg....hadde liksom sett det for meg av en eller annen grunn! Merkelig hvordan en danner seg bilder av ting....

 

Og Morelli: Så bra at alt så bra ut inni magen din og at du fikk god oppfølging av jordmor:) Jeg håper også på det beste nå, og takker for kryssede fingre og babystøv!

 

Elisabeth: Jeg er helt enig med de el-testene....blir fort litt stress av dem! Så nå får vi bare vente et par uker og så se:) Jeg slapper i alle fall mye mer av nå enn tidligere....tar det litt mer som det kommer selv om jeg skulle ønske at jeg satt her med kulemage akkurat nå! Så vi får håpe på det beste:) Jeg har kommet halvveis i The Secret nå, og det er en interessant tankegang de presenterer. Kjenner at jeg blit litt påvirka, og det er ikke på en negativ måte! Tenker mer positive tanker og prøver å fokusere på dem, selv om jeg kanskje ikke er like "nyfrelst" som dere er (enda)....hehe!! Når det gjelder trening føler jeg at jeg får mer energi og håpet mitt er at jeg om en stund kan gå å kjøpe en bukse på vero moda eller h&m uten store problemer! Jeg vil ikke kalle meg selv overvektig, men har nok litt ekstra på sidene, og det er frustrerende når en skal prøve å kjøpe klær med det motebildet som er i dag... Men vekta den la jeg bort for mange år siden. Har veldig tung beinbygning, så har alltid veid mer enn mine venninner selv om vi har hatt samme målene opp gjennom tiden, og da er det ikke motiverende å følge med på vekta i alle fall! Men jeg ser lysere på ting også når det gjelder trening og jeg liker det:)

 

Men nå er det virkelig natt for min del! Har hatt en super kveld med venninner, spist mye god mat, snakket og ledd! Fantastisk med slike kvelder altså:) Og lillepia til venninna mi var blitt stor siden sist altså. Nå smilte hun som en sol når man snakket til henne og hun var bare skjønn altså!!! Sukk....kjenner det rykker litt ekstra i baby-nerven etter slike kvelder.....

 

Go' natt og sov godt alle flotte jenter her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun forstørret området mellom bena, og sa at her er det jo ingenting, og så forstørret hun enda mere og viste oss antydninger til kjønnslepper. Så hun var 100% sikker, og nei, jeg hadde ikke sett det selv.. :)

Jeg hadde ikke klart å vente på å vite kjønn, når man føder er det jo så mye annet nytt og stort som skjer, så for meg føltes det riktig å få en stor nyhet som hvilket kjønn det er nå!:) Angrer ikke, i mårra skal jeg ut og kjøpe en søt kjole eller noe annet søtt tenker jeg:)

 

Spreller gjør det titt og ofte her og, helt rart men herligt! Gled dere alle til dere kjenner det! Det er helt unikt, vekker mange følelser... Rart!!

 

Symptomer og kjønn har jeg ikke tro på at har noe med hverandre å gjøre jeg, jeg er jo verdens største realist... :)

Håret på leggene er nok det samme, hehe, men har ikke tenkt noe over det akkurat... Vært veldig kvalm da, fra uke 6 til uke 14 tror jeg. Brekker meg enda, men er ikke kvalm. Puppene har vokst en cup og magen er ikke så veldig stor, men har ikke lagt på meg noe nesten.

Hatt kikk på sushi, og nå har matlysten økt veldig, så regner med vekta kommer på nå og!

Plges med hodepine nesten hver dag, men ikke sterk pine.

 

Men der sambo jobba før fikk alle gutta jenter, de tror det er pga kjemikaliene de ble utsatt for. Så sambo var jo sikker på det ble jente fra før av, som også mamma, tante og endel andre også var skråsikre på! hehe... Morelli fikk rett du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jente symptomene er, mere kvalm har jeg vært. Har giga pupper denne gangen, dem var ikke akuratt små fra før. Håra på beina har jeg ikke mått barbere på over 2 mnd er bare så vitt det har vokst. Men når jeg ventet elste jenta så var jeg ekstremt dårlig, beholdt ikke noen ting å måtte inn på sykehuset for å få næring. Ellers med gutten knapt kvalm, håra vokste fort etc.

Jeg blir veldig fin i huden tydligvis av jentene, gutten så jeg ikke ut. Sliter litt med kviser men nå har ikke antydning engang. Mere halsbrann å.

Dette ble langt gitt.

 

Men akuratt det med jenter å menn som jobber på plattform, båt. Det har jeg lest att størst andel av jenter, ganske stor forksjell også. Bare se på båten til sambo, babyboom som bare det å kun jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde koselig med veninnekveld, har hengt sammens med veninner i dag jeg å veldig kos.

 

Jeg venter jente forresten glemte å skrive det.

 

Har snakket med sambo på msn er så koselig, savner han så fælt nå, heldigvis kommer han neste uke. Må ned å ordne på skattekortet igjen, er det mulig å rote noe så forferdelig da. Ut fra det jeg leser skal jeg knapt trekkes for skatt men har fått den høye skatten for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg lurer på korleis ditte er eg.. vi har snakket om barn og han er so flink og snill med barn, han har i grunn lyst på, men vil helst når eg er feridg med skule(har ca 1 år igjen..) men han er jo bare heime 2 veker pr mnd..sukk, har so lyst på en liten del av han eg kan kose meg med heime.. er det egoistisk av meg? er ganske ny på denne tråden, men føler meg soooo klar selvom eg bare er 24 år gammel..

 

håper på et svar, har tenkt på dette lenge.

klem til alle dokke med- gressenkene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Jonika.

Selv om du BARE er 24, så kan jeg trøste deg med at jeg nå er på vei (10+5) med nr 2;-) Og jeg er 25.

De andre jentene må nok svare mer på det med mann mye borte, for sambo er bare borte i sesongen mai-okt.

 

Stjerneklar: Var det du som spurte om symptomer?

Jeg hadde INGEN symptomer med gutten min. Hadde et så og si smertefritt svangerskap. Da prøvde jeg å legge merke til håra på bena bl.a (ikke at jeg tror så veldig på det, bare for moro) og da var det ingen forandring.

Denne gangen føler jeg det vokser MYE fortere. Men kan jo være at jeg ikke orker å barbere meg like ofte da, hehe..

Også har jeg vært uggen, kvalm til tider og kjempe liten energi fra uke 5,6 ca..

Men jeg tror det gutt i magen nå forde. Grunnen til det er at vi hadde sex kvelden før og på morgen før EL.

Det sies jo at gutta svømmer fortere, hehe...bare derfor jeg tror det;-)

 

Elisabeth og Titter: 208 er deres år. jeg bare vet det!!!!!

Nå står jeg på venteliste på biblioteket. Så snart er jeg leser av The Secret også:-)

 

Maya: Surrer de sååå fært?! De er så surrer asså!!! Begynner å bli godt kjent med dem nå selv.

 

Trulte/ørneredet: Nyt sparkene, nå er det deilig ift de siste månedene. Da ligger den jo rolig, men kan virkelig kicke da ja!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar: vi skal forresten vite skjønn.

Forrige gang ville jeg la det gå sin natulige gang. Det ble hva det ble uansett, så syntes ikke vi trengte å vite det med førstemann.

Spiller ingen rolle. Det er en del av spenningen med å føde syntes jeg. At man ikke vet. Naturens gang rett og slett.

MEN sambo vil gjerne vite denne gangen, og det kan jo være praktisk med klær o.l, så for meg er det helt greit å vite nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morelli, Så godt at du er kommet så langt! Morsomt. Dumt du er sliten og kvalm, men det blir bedre etterhvert. Morsomt at du og skal vite kjønn! Ja, hadde det bare vært opp til meg hadde jeg visst det jeg og. Men sambo vil bevare hemligheten. Det er jo også litt morsomt det også,- å plage seg selv med å ikke vite!? Hehe. Jaja. Men dere er velkomne til å tippe.

 

Trulte, jeg hadde en følelse at du skulle ha jente jeg, så min magefølelse for deg stemmer! Har du også litt hjertebank innimellom? Jeg har også halsbrann.. Kjedelige greier.

 

Titter, Veldig godt at du slapper mer av med el testing osv. En dag ER du gravid, så det er egentlig bare å slappe av og kose seg med kjæresten din når dere har lyst. Ikke la deg stesse av at det har tatt litt tid, odsene blir jo større jo lenger tiden går. For en dag lykkes dere! Tror det er ganske snart, jeg.

 

Elisabeht, har du fått kjæresten din til å sjekke guttene sine? Det er mange som blir gravide hvis de klarer å gå ned litt i vekt. Uansett vil du med sunn mat og mer mosjon bli mye gladere, og når man har det bra kan jo alt skje...!

 

Kjæresten min drar ut igjen i helgen. Blir borte 2- 3 uker "bare". Blir kjedelig uten han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joika, selv var jeg bare 19 når jeg ble mamma for første gang. Om dere har lyst så der jeg ikke noee iveien for det, jeg fikk jo nr 2 når jeg var 25.

 

Ellers har det vært en hektisk dag, men koselig også da. Vært på div kontorer etc pluss vært i byen å hengt sammens med venninna mi og der traff vi 2 andre. Ang skatten så blir jeg snart forbanna. viser seg att jeg ska nesten lik null eller ingen skatt å dem klarer å få det opp i 25 prosent. Får vel ringe rett inn til selve dem som driver med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åi åi åi jenter. Nå fant jeg tråden heeelt nederst på side 2..hmm...

Jaja...har man ikke noe noe å skrive så har man det vel ikke;-)

 

Formen er desverre den samme som før, men i dag har jeg faktisk vært å sett på en revyforestilling. Må jo catche opp noen ideer jeg selv kan buke, hehe..

 

Og forresten Elisabeth: Blodprosenten min var 12,9, så det var jo bra da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig bra, Morelli.. :) Var legen fornøyd med det?

 

Jeg lurer på en ting jeg nå. Dere vet at jeg hadde en syklus på 20 dager sist. Jeg tror jeg hadde EL før jeg begynte å tempe jeg.. Altså på dag 8... Da hadde jeg en lutealfase på 13 dager. Det høres mer sannsynlig ut! Så jeg la inn el på dag 8 jeg, jeg gikk jo på pergo også. Jeg trodde at helst ville forskyve EL, men har funnet ut at alt mulig kan skje på pergo.. Jeg fikk også EL slim like før dag 8.. Høres det ikke mer sannsynelig ut da? Hva tror dere?

 

Se på charten da... www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter!

 

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en strålende kveld med telemarkskjøring i bakken:) Det var aldeles strålende!!

 

Men jeg har en sak som legger en demper på humøret mitt, og som jeg nå trenger en utblåsning på til noen jeg ikke omgås til vanlig....og da blir dere min klagemur enten dere liker det eller ikke....;) Jeg har tidligere fortalt om hun venninnen min som ble gravid på første forsøk med sin nye kjæreste, og som ikke helt tar hensyn til mine følelser....nå har det bare nådd et punkt hvor jeg ikke lengre vet hva jeg skal gjøre! Hver gang hun ringer eller skriver melding til meg, er det fordi hun trenger hjelp til noe, hvis vi skal treffes er det nesten alltid jeg som må komme på besøk til henne, og det eneste jeg får høre ang graviditeten er hvor slitsomt det er, hvor vondt det er når han sparker henne i ribbena, hvor mye hun gleder seg til å bli tynn igjen (!) osv. Jeg er i skikkelig dårlig humør og helt på gråten hver gang jeg har truffet henne, og er så innmari lei av å være den som gir og gir og gir uten å få noe tilbake.... Hun er en av de få som vet at vi har prøvd så lenge som vi har, og derfor er det ekstra sårende at hun oppfører seg som hun gjør. Nå er det bare en måned til hun har termin, og jeg vet ikke hvordan det da skal gå. Forrige gang jeg var sammen med henne prøvde jeg å ta opp litt av dette med henne, men da ble hun bare sur. Det er en forferdelig vanskelig situasjon, for hun er den eneste barndomsvenninna jeg har (kommer fra en liten plass), og jeg vil jo egentlig ikke miste henne! Samtidig har jeg ikke bruk for slike venner når jeg har andre som bryr seg mer om meg.... Huff, det er ikke enkelt, men den eneste utveien jeg ser nå er å snakke med henne, si alt som det er og så blir det opp til henne om hun vil fortsette vennskapet vårt! For slik som det er nå orker ikke jeg mer i alle fall.

 

Det var kveldens utblåsning! Takk for at jeg fikk ta den her:) Nå skal jeg gå over til å tenke positive tanker og drikke appelsinbrus! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare kutte henne ut sånn for det meste da? Jeg har også ei venninne som jeg ikke kan omgås nå pga at hun maser. Jeg tror at når du blir gravid, så endrer dette seg litt. Så hva med å finne noen andre å holde seg sammen med. Hvis du bare gir og hun bare tar, så er det ikke et sunt vennskap uansett. Kanskje hun på en måte forventer at alle skal gjør alt mulig for henne fordi hun er gravid? Hun burde jo ikke slippe unna med det heller da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter: uff da, sånt er slitsomt. Hun burde jo skjønne det om hun hvet situasjon din, da er det jo egentlig ikke bare ubetenksomhet heller som enkelte kan få seg til å si.

Jeg ville vel heller trekt meg unna, venner som bare går den ene veien suger ut all kraft av en. jeg hadde en sånn veninne i høst, å mye hvet jeg handlet på sjalusi rett å slett.

Men jeg vill råde deg til ihvertfall unngå henne helt, eller ha ett minumum av kontakt. Venner som bare tenker på seg å sitt, å du alltid må ta inntiativet er venner man klarer seg godt uten for en stund eller resten også.

 

Ellers har jeg hatt en kveld å natt med omgangsyke, er heldigvis i orden igjen nå fått i meg drikke og masse salt kjeks å merker både magen å formen er nesten tilbake til normalt.

Snakket med sambo på mobilen i går, å måtte bare slenge fra meg mobilen for å springe å kaste opp hehe

Han kommer hjem på tirsdag Jippi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar jenter, både Elisabeth, Maya og Trulte på msn:) Jeg har over en ganske lang periode nå forsøkt å holde meg litt mer unna henne og bevisst ikke strekt meg så forferdelig langt for henne, og det fungerer til en viss grad. Likevel føler jeg et behov for å snakke ut med henne om det, enten ansikt til ansikt eller ved å skrive et brev hvor jeg forklarer henne hvordan jeg føler det. Det er liksom ikke så lett å bare kutte henne ut heller, for vi har tross alt kjent hverandre så lenge jeg kan huske... Men nei, for øyeblikket er det ikke et sunt vennskap.

 

Maya: Kjedelig med omgangssyken da! Men bra det gikk over såpass raskt:) Jeg våknet i dag med vondt i hodet, og det er ikke en helt bra følelse det heller....ødelegger liksom litt for resten av dagen! Men det er litt bedre nå, så jeg håper å komme meg bort på besøk til en venninne i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Titter. Kjempedillemma du har der.

Ærlighet varer nok lengst, så jeg ville gjort som du sa å bare fått ut alt og heller se om ting bedrer seg.

Da har i hvertfall du gjort ditt for det vennskapet. Man er sårbar i gravid tilstand, så gå varsomt fram, hehe..

Hun er nok en av de jeg katogoriserer som egoistisk. Jeg var selv litt egoistisk under sv.skapet sist tror jeg. Jeg mistet så mange venner jeg trodde var gode venner. De brydde seg ikke overhode...og i ettertid tenker jeg at jeg på en måte kan skjønne dem, for de interesserer seg ikke over sånt, selv om jeg ALLTID interesserer meg for hva som skjer med vennene mine(!)

Hun ene har ikke den dag i dag sendt meg en text en gang som sier gratulerer med sønnen e.l., SKUFF!!!

Men det er over nå. I gravid tilstand og etterpå dreier alt seg om deg og barnet (for noen) og det gjorde det for meg. Jeg glemte selv å ta vare på mine venner oppi dette, noe jeg ikke så da. Så man blir fort egoistisk i en slik situasjon. Ikke fått noe klager på det, men føler det selv nå i ettertid at var sånn.

 

Ehh..sporet kanskje litt av her nå, men poenget mitt er at du hvertfall burde gi henne 1 sjangse til med å fortelle/skrive brev om dine følelser. For du ønsker jo selvfølgelig å høre om hennes graviditet, men ikke HELE tiden!!!

Du burde gjøre det før hun føder hvertfall.

Kan bare ønske deg lykke til Titter.

 

Elisabeth: Legen var strålende fornøyd. Skjønte ikke hvorfor jeg absolutt ville ha ul, men det kan du bare drite i hadde jeg lyst å si, for jeg skal ha det UANSETT!!! ;-)...og det fikk jeg!!! ;o)

 

Maya: Omgangsyke er jo det værste. Blææh:-/

Sist fred hadde jo sønnen det, men ingen har blitt smittet. merkelig...men bra:-) God bedring.

 

Ellers har jeg vært på middag hos ei venninne i dag. Hennes venninner har jeg aldri truffet før og det eneste de snakket om var baby baby baby...så kan skjønne de som ikke har barn som var der kanskje fikk litt nok, hehe...Fødselshistorier og diverse..morsomt syntes jeg da, men prøver å ta litt hensyn. Kan faktisk bli litt mye for noen.

Var ei som ikke orket å komme, for hun visste hvordan det ville bli. Hun har kun 20% sjangse til å bli gravid stakars..Syntes de burde respektere henne da, men tydeligvis ikke siden hun ikke orket å komme. Dårlig!

Jeg merket de småmobbet hun ene der hver gang hun gikk fra bordet. (hun er litt hypokonder sa dem)

Så jeg måtte jo bare skyte inn en komentar da. Sånt er det værste jeg vet. -Hvorfor komenterer dere kun når hun ikke er til stede sa jeg..er ikke det litt feigt?

Uff...typisk meg å bare blenge ut sånt!! Så mulig jeg får noen komentarer bak ryggen selv, men det kunne ikke brydd meg mindre med de. Nei sånne jenter liker jeg ikke så godt gitt...Jeg kom over den slags for leeenge siden. Det tyder på dårlig selvsikkerthet eller noe å oppføre seg så barnslig..Lo av henne hver gang hun hostet eller nevnte noe om formen. Jeg hørte jo hun var dritforskjøla!!!

 

Jeje..Sambo har ommøbelert soverommet i dag da:-D (mens jeg bare har ligget på sofaen..ugg!!) Så nå gleder jeg meg til å sove på/i (?) vårt nye soverom, hihi..

Sov godt drømmedamer;-)

(sorry langt innlegg...igjen..)

 

;o) Zzzzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Morelli:) Det er bare koselig med lange innlegg! Jeg har en tendens til å skrive så lange innlegg selv også.... Bra at du fikk ul hos den nye legen da! :) De venninnene hørtes en smule ensporet ut...har noen slike jeg også (bl.a. hun jeg har skrevet om her), og det er slitsomt! Og jeg synes det er så bra at du sa ifra om hva du syntes om baksnakkinga! Det viser bare at du er litt mer ekte og ærlig enn dem:) Håper du fikk sove i det "nye" soverommet da!

 

Når det gjelder venninna mi, så har jeg nå fått snakket litt med henne (dessverre bare på telefon). Hun vet i alle fall hvordan jeg føler det, men det ikke om hun forstod det helt. Hun gikk i forsvarsposisjon med en gang, enda jeg forsøkte å legge det fram så forsiktig som mulig og ikke anklage henne! På den måten hun framstilte det var det min feil som ikke ville være sammen med henne (hun mente at jeg ikke ville det i alle fall...), men jeg trakk fram en del eksempler der jeg tror hun innså at hun kanskje hadde vært litt egoistisk...håper det i alle fall! I tillegg hadde hun fått det for seg at jeg ikke ville høre noe om graviditeten hennes på grunn av at vi sliter med å bli gravid, men det er jo overhodet ikke sant!! Vi hadde en samtale om akkurat det før jul, og da sa jeg at det jeg aller helst vil er at hun skal behandle meg helt som vanlig og la meg ta del i dette, så får jeg heller si fra dersom det er en dag jeg ikke helt klarer å tenke på det eller glede meg over det. Og det fungerte så kjempebra før jul, men nå i januar har jeg bare fått tatt del i det negative og fått hørt hvor tungt og vondt det er... Og jeg vil jo gjerne ta del i graviditeten, for vi har kjent hverandre fra vi var 2 år gamle og det er det største som så langt har skjedd i livet! Har litt mer troa på at dette skal gå bedre etter hvert, og vi skal møtes en dag for å snakke ut om det!

 

Og til slutt....jeg hadde pittelitt lysebrunt slim/utflod på papiret da jeg var på do i morrest, men ikke noe mer utover dagen! Merkelig...er jo tydeligvis ikke mensen som er på vei! Blir spennende å teste på fredag kjenner jeg... var ombord hos sambo i dag også, og det var koselig:) Han kommer hjem på fredag, og jeg gleder meg så enormt!! Blir tidenes beste dag dersom jeg får positiv test da også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...