Gå til innhold

GRESSENKENE god jul&godt nytt år!


Morelli *fødte 06.08.08*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, var vel da han legen meinte eg ikke hadde. Mangel på EL, eller veldig sjelden EL. Hadde jo innvendig UL, der han bare såg folikkler der minst en av folikkelposene skulle vært på vei til en EL.. Men akk nei..:|

 

Pergospire here I come ja;) Hehe..:)

 

Sunnmøre ja, hørre til Stord eg, om det seier deg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomst Trulte:) Åå, gravid ja, heldige du!!:)

Prøvde dere lenge før det ble klaff?

 

Blir kjekt å bli bedre kjent:) Å så håper eg at eg snart kommer etter med en voksene mage;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Morelli:)

Da håper eg på dine vegner at spiren holder seg på plass.. Må være den verste følelsen ever å miste;((

 

Skal prøve å være så aktiv som mulig, hihi:) Og om eg lurer på noe så skriver eg her, eller sender en PM vettu:)

 

Spennende at du har fått jobb i barnehage då, kjekt det:) Eg er intressert i å jobbe i 1.klasse når eg er ferdig med førskulelærerutdanningen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå har bihulesymptomene slått til for fullt.. Blir litt sytete i dag og ja :) Savner å kunne bruke Otrivin...

 

Jeg slutta på pilla i April Jubii, men det klaffa ikke før i oktober. Men vi sier til oss selv at den satt på første forsøk da.. FOr det var første gangen vi fikk mulighet til å ha sex før EL. Han klarte alltid å komme hjem på eller rett etterpå.

 

Morelli, hvordan gikk det på jobb i dag?? Er veldig spent på å høre nå!?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, oppdateringer fra denne fronten.

 

Skulle bare jobbe fra 10-14, som en "bli-kjent-opservasjons" dag, men det første jeg ble spurt om da jeg møtte opp, var om jeg kunne jobbe til 15:30, så det sa jeg jo seff ja til;-)

 

Fult kjør, og bare kaos!! Fikk en hektisk start. Tårene begynte nesten å trille, for jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Barna bare løp hver sin vei og jeg stod alene med 12 barn, mens hun andre la noen barn..puhh...underbemannet DeLux!!!

MYE der jeg ikke setter pris på. Som håndhygiene. De vasket ikke hendene før de spiste. Ikke rart barna blir syke da!!! Jeg spurte, og de sa vi skulle være flinke på det, men i dag var det så hektisk. OG HVA SÅ???!!!..hmm...not good..men men..alle bhg´er er forskjellig så..:-/

 

MEN, etter lunsj gikk vi ut å lekte og gjorde oss klare til Lucia-tog. Foreldre++++ møtte opp på slutten av dagen å så på oss.

Halv to merket jeg at jeg var litt tørst. Herregud!!!!!!!, jeg som er avhengig av vann hadde ikke hatt tid til å drikke..jaggu hadde jeg ikke spist heller, så jeg måtte spørre om pause, og selvfølgelig hadde vi pause. De hadde bare "glemt" å si det, haha!!! Hektisk som dere skjønner.

Men alt i alt var det en strålende (men kald..brrr) dag.

Gleder meg til å komme tilbake i morgen.

Skal nok jobbe mest på gruppa med kun 5 åringer, så det kunne i grunn ikke passet bedre;-D

 

åj, det ble et langt innlegg..kanskje ikke så interessant, hehe..

 

Ha en fin kveld snupper...og spirer:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du trives på jobben da Morelli!! :) Får håpe du får mer etter hvert da!

 

Jeg kom bare plutselig på at jeg ikke har skrevet noe her i dag.....ikke det at jeg har så mye fornuftig å si, men kan gi livstegn fra meg likevel:) Har siste dag av mensen i dag, så det passer bra med tanke på at jeg skal treffe sambo i morgen! ;) Da går turen til Bergen med hurtigruta og så er jeg tilbake her mandags morgen! Skal bli godt med et miljøskifte kjenner jeg.... Men det er ikke sikkert at jeg blir så stabil på nettet da, så dersom jeg ikke kommer meg inn vil jeg ønske alle dere en finfin helg og håper dere ikke stresser for mye med juleforberedelsene (jeg er ferdig - jippi!!!). Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på tur Titter! Det har du fortjent! Og det trenger du når du igjen skal inn på biblioteket og lese videre neste uke!

 

Godt at du trives Morelli! Renger med du takler femåringen (aaatsjohoo) fint jeg:) Så får du passe på og tenke på den lille inni deg og!

 

Elisabeth! Har du begynnt å pakke? Du drar jo snart du nå... litt missunnelig ja!

 

Klar! Går det bedre med deg og fomen din er på plass? Du var kvitt kvalmen nå ja? Jeg har hatt seks dager uten kvalme nå, så antar den ikke kommer tilbake! Har blitt forkjøla i stede da, så ikke fått begynnt på jobb enda...

 

J.... æh, hukser ikka hva du het i farta... jubii? var det det? hehe... Lurte bare på hvor lang tid du har igjen av studiet ditt?

Første klasse virker som et koselig kull å ha. Tenk de forventningene de har!! Husker jeg hadde høye i allefall!! Må være kjekt å vite at man slev former og påvirker barns første møte og inntrykk av skolen:)

 

Maya!! Er du innom av og til? Hva er det du fyller dagen med når du er sykemeldt?? Jeg kjeder meg sånn jeg... Og er redd for at legen ikke vil friskmelde meg på mandag... Men skal gjøre mittt beste for å bli frisk!!

 

Også er det nå bare ei uke til Sambo kommer hjem og, så da kan jeg jo begynne å telle ned!!

 

I morgen er det fredag! Helg for noen og god TV underholdning for sofasliterne!! Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jubii, så koselig å få selskap av deg! Velkommen. Jeg bor i oslo og er snart 14 fullgåtte uker. Min kjære har vært mye ute på sjøen, men vi håper han kan roe seilinga noe nå som vi venter barn.

 

Så gøy du har komt deg i jobb, Morelli. Huff. Hørtes slitsomt ut, men var sikkert veldig morro. Du får mer oversikt etterhvert!

 

Trulte, 6 dager uten kvalme er kjempebra! Jeg har egentlig også hatt det sånn, men så kom kvalmen igjen og jeg spøy i går. Idag er jeg fin. Så det er nok sånn det er at det kommer å går. Har du fått tegn til mage? Min står mer ut enn vanlig, men vet ikke hvorfor.. Litt usikker på hva jeg bør gå med av klær nå, for jeg vil ikke se "feit" ut (Er slank), og det er kanskje litt tidlig å "skylde" på graviditeten?

 

Titter, så koslig med tur og møte med sambo. Heldigvis har jeg min hjemme nå! Skal binde han fast så han ikke reiser avsted med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag på jobb da.

Har ikke jobbet fra 8-16 siden før gutten min ble født, hehe..bortskjemt ja:-) Men er lange dager for de små stakars:-(

 

I dag var jeg i småavdelingen (5 åringene er ikke før på nyåret) med øyekatarr, snørr og bæsj til den stoooore gullmedaljen. Blææ:-/

..og en del løft. Så jeg fikk et par stikk neders på venstre side i magen et par ganger i løpet av dagen. Men hva skal jeg gjøre da?

Kan jo ikke si noe til dem. Da får jeg sikkert ikke vikariat videre.

Så sånn sett er det dumt å jobbe der, men må man så må man.

Sambo er det ikke noe trøst å få. Han: Litt løft her å der tar ingen skade vel. Det tåler du!!

Skulle dratt til han asså!!! Hva vet vel han? Jeg blir jo bare bekymra :-(

 

Eller så er det jo kjempetrivelig å jobbe der da:-)

Vi er bortskjmte med kulda her i sør, og i dag var det ca minus 4 gr, hehe...og alle frøys og ville inn, haha...

 

God tur til Titter og ikke minst deg Elisabeth. Misunnelig nå ja:-(

Men dere fortjener å komme dere bort litt.

 

Vi får holde koken på siden her i helga vi adre da:-)

 

I kveld er det bare god mat og masse kjærstekos, før han drar til Oslo i morgen å vakter skipet;-)..da blir han borte heeeeelt til mand ettermiddag, hehe..

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei dere! :)

 

m0im0i her, har skifta nick. Har vært lite aktiv her en stund, har prøvd å ta d litt med ro i d siste :) Selv om jeg har kikket litt inn imellom :)

 

Ser at her har skjedd mye nytt! Gratulerer til både Morelli og Tauza! :) Er jo blitt endel gravide her siden sist ja. Er bare meg, Elisabeth, Titter og jubii (velkommen :)) som ikke er gravide her inne nå?

 

Jeg har gått inn i min 4. pp, og fortsatt ingen graviditet.. Så nå tenkte jeg å begynne med el-tester, for å kanskje få litt fortgang på sakene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! :)

 

Måtte bare stikke hodet innom....klarer ikke å holde meg borte! Hehe....avhengig? Jeg?

 

Det er helt utrolig treigt nett her, så får se om det går å laste opp et nytt inlegg....i alle fall har jeg det helt supert ombord her!! Har sittet på broa sammen med sambo nesten hele tiden og sett på nyyyydelig solnedgang, stjerneskudd og måneskinn! Det er jammen meg en fin jobb de har egentlig (i alle fall når været er bra...)! Men det var da litt bølger over Statt i natt, og det var litt uvant at senga ikke sto i ro når jeg skulle sove.....men det var ikke så ille og sambo satt ved spakene i "skipets hjerne" (hans versjon av styrhuset/broa), så jeg følte meg 100% trygg:) Nå skal han sove fram til kl ett, så jeg skal se om jeg får gjort litt skolearbeid...ikke lett når det er så mye fint å se på utenfor vinduene!

 

Ha en flott helg da jenter!! Jeg skal på litt shopping og treffe venner i Bergen i ettermiddag, så det blir bra! :)

 

God tur Elisabeth dersom jeg ikke rekker innom her igjen før du drar!

 

Du må bare ta det litt med ro Morelli....litt løfting skal jo ikke skade så tidlig dersom alt er i orden, men kjenn på signalene kroppen din gir deg i alle fall!

 

Trulte: Snart en uke uten kvalme, det er ikke verst!! Får håpe du blir friskmeldt på mandag da:)

 

LilleLykkeliten: Hyggelig at du også stikker innom:) Ja, det er bare jeg, Elisabeth og jubii som ikke er gravide.... Jeg tenkte også å begynne med el-tester denne måneden, for nå begynner jeg å bli lei!

 

Sterneklar: Snart 14 uker ja.....tiden går fort altså!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillelykkeliten. Likte dette nicket bedre;-)

Og takk:-D

Jeg er i dag hele 5 uker på vei, hehe..og ingen negative symptomer (enda). "Bank i bordet".

Åssen går det med deg da?

Når blir neste Ikm?

Spennende tider for deg framover da. Krysser ALT for at det sitter på neste:-)

 

I dag er det egentlig julebord med (gamle)jobben, men jeg takket pent nei. I stede får jeg besøk av mamma, hehe..

Også skal jeg bake pepperkake med minsten i dag. Det blir koselig:-)

 

Trulte: Åssen er formen i dag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen blir ikke bedre. Så jeg er overbevist om at antibiotikaen ikke er riktig, men snakka med legen i går, han ville jeg skulle øke dosen, iom at jeg hadde fått det i bihulene..

Men julebordet kan jeg se langt etter i dag, det er bare å glemme!

I går kvled låg jeg her på sofaen i visste ikke hva jeg skulle gjøre for å få bort smertene... arg.... nå er jeg lei!!!

Skal jo til lege igjen på mandag, men det er så lenge til!!

Snufs, hjemme alene uten amma og sambo og ingen til å synes synd i meg:( Jaggu bra jeg har dere!!

 

God tur Elisabeth!! Så "sees" vi om ei uke!! Fly forsiktig!!

Godt å høre hvor kjekt du har det Titter! Drit i skolebøkene! Du har godt av et par lesefrie dager!!

Kjekt å høre fra deg og Lykkeliten, nå er jeg elendig på "navn" så håper det ble riktig:)

Morelli! Jeg synes du ksla fortelle at du er gravid jeg, du har skrevet kontrakt, og de kan ikke diskriminere deg av den grunn. Faktsik så tørr de det enda mindre om du forteller det tror jeg:)

 

Også har jeg skiftet nick ja, ble så mange som het ett eller annet med Trulte, så jeg skiftet til det vi kaller nurket inni magen jeg:)

Det hørest kanskje rart ut, men vi er vant til det nå, hehe...

Så stor klem fra tidligere Trulte!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ørneredet:-)

Haha, det var inget dårlig nick du valgte der;-)

Dere er søte du og sambo:-) Ørneredet:-D Bare vent til det sparker. Da blir det mere liv i redet;-)

 

AU!! Nå har puppa "hovnet" opp igjen. Skikkelig ømme!!

5 uker i dag!!!

Om én uke "skjer det"..sånn som sist. Mener ikke at det skjer denne gangen, men sist var jeg 6 uker da jeg mistet. Uff..prøver å ikke tenke på det, men det dukker opp innimellom. Jeg er jo ikke kvalm eller noe heller. Bra det, men da hadde jeg følt at alt var bra med babis hvis du skjønner..Skal det skje, håper jeg det skjer snart, og ikke i uke 12 eller noe. buhu...*grøss*

Ja ja..det går som det går. Får ikke gjort så veldig mye med det. Har trappet ned kaffedrikken da. Drikker koffeinfri kaffe nå;-)

Også sluttet jeg å røyke før sv.skapet sist, og angrer ikke på det:-)

Har ikke tatt ett eneste trekk siden 28 aug-2004. Slutta i fylla t.o.m, haha;-)

Så selvdisiplinen min er hvertfall i orden;-)

 

Åssen er det med deg om dagen da Jubii? nei, hva het du igjen? Uff...slår meg ned med Ørneredet når det gjelder å glemme navn asså.

 

Og Lillelykkeliten?? Ka jeg kalle deg Lykkeliten?;-)

 

Kanskje jeg også skal bytte nick!! Aner ikke hvor jeg fikk mitt stygge nick fra, haha!!!

 

Ha en fin lørdag jenter:-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter: Oi, er du på tur? :-) Stadten er ikke særlig grei alltid han, jeg kommer faktisk fra de traktene. Men du må ha en fin tur iallefall :-) Så god helg til deg også!

 

El-testingen skal utsettes litt da.. Syklus har levd sitt eget liv de siste mnd. nå, så jeg skal se om d retter på seg, ellers kommer vi til å prøve el-tester :-) Er jo vel egentlig ikke noe å stusse i..

 

Morelli: Ja jeg likte vel bedre dette nicket jeg også. Gikk en stund før jeg faktisk forstod hvordan man skiftet nick.. Hehe :-)

Åå, så heldig du er! Får håpe du slipper alle de negative symptomene også da :-) Jeg misunner deg veeldig, men håper at jeg ikke kommer så lenge etter! ;-) Mine tider fremover er vel så som så. Sambo er borte både ved neste el og i jula, så d blir ikke noe særlig før etter nyttår iallefall! Ikm er 30. des. om den går etter planen :-) Så takk takk!

 

Hvordan går d med deg og den lille i magen din da? Begynne å kjenne på morsinstinktet allerede? :-)

 

Ørneredet: Hehe, Lykkeliten er bra :-) Uff.. Du må ha god bedring da, får heller bruke helga på å slappe av.. Er ikke verst å få noen som synes synd i deg når du er syk nei ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten:

Morsinstinkt kan jeg se langt etter enda tror jeg. Ikke gått opp for meg i det hele tatt. Bekymringen for å miste dreper litt av gleden. Sambo er værst. Han bekymrer seg enda mer, og snakker nesten ikke om det. Det er trist syntes jeg.

Vi er jo så heldig å ha en liten sneip på 2 år. Da jeg gikk gravid med han kjøpte vi nesten ikke noe før i 7,8 måned. Det er jo tragisk!!

Som jeg prøver å si til meg selv og andre her inne. Bare nyt livet i magen og ikke tenk på det vonde.

Men nå som jeg er her selv er ikke det lett.

Men joda, nyter jo litt at jeg er gravid da. Merker at jeg slapper mere av nå som jeg virkelig er gravid. Tiden før var så ufattelig spennende. Deilig å ha det positive resultatet i boks :-D

 

Håper du kommer etter snart jeg også. Hadde vært moro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, han er vel litt redd for å bli skuffa han da.. Skjønner jo egentlig godt d, så mange skremmehistorier som finst.. Men d er jo uansett viktig å tenke positivt, d går jo svært ofte bra :-) Er vel litt tidlig å kjenne morsinstinkt enda kanskje :-) Ooi, ble ikke d voldsomt stress i siste liten da? Jeg er jo en sånn planlegger jeg, så når jeg forhåpentligvis en gang blir gravid, så er vel alt planlagt innen 1. trimester er over.. Heh :-)

 

Men hvor lenge prøvde du før den lille spiren satt da? Var ikke du en av de som ikke hadde prøvd så lenge du (eller kanskje jeg husker feil..)? Er ikke så lett å holde styr på alle sammen, nå jeg ikke har vært her så mye :-) Hadde du noe problem i d forrige svangerskapet ditt da?

 

Ja, spennende er jo den forsåvidt, men er jo begynt å bli lei allerede jeg.. 4 mnd. er jo ingenting egentlig, så lurer på hvordan psyken er om jeg må prøve i over et år.. Men ikke ta sorgene på forskudd må nesten ha blitt mitt nye motto for tiden! :-) Forhåpentligvis kommer jeg slentrende over på 1. tri. over nyttår jeg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lykkeliten:-)

Neida, det ble 2 pp´er, så jeg er en av de heldige. Forrige sv.skap satt den på 1. forsøk. Og jeg gikk hele graviditeten uten å være kvalm. Fikk bittelitt bekkenløsning, men ikke noe som forhindret meg i hverdagen. Så jeg håper på et like fint sv.skap nå.

 

Kan ikke si jeg gleder meg til selve fødselen. Fødselen sist varte i 15 timer, men en fin fødsel alikevel da. Forskjellen er at jeg nå vet hva jeg skal igjennom, hehe...

Dagen etter sa jeg jo at jeg gledelig skulle gjort det igjen. Er sååååå verdt det!!! Skjønner meg ikke på de som frivelig ønsker ks. Har vel høy smerteterskel jeg da..

Jeg var positiv hele tiden, og det tror jeg hjalp meg masse, så jeg skal selvfølgelig gå for den innstillingen nå også. Jobber man i mot smertene tror jeg man kan lage litt trøbbel for seg selv.

Men herregud, kanskje ikke så lurt å snakke om det til dere som ikke har vært igjennom før, hehe ;-)

 

Og du da Ørneredet? Fikk du sove til slutt i natt? Ble ikke en ny tur til legevakten?

Uff, hadde skikkelig vondt av deg asså!!! :-(

 

Også Elisabeth da! Som ligger under palmene å drikker parasolldrinker. ÆSJ!!!....noen som har det!!

 

Kanskje vi skal arrangere en sydentur for oss Gressenkene. Det kunne jo blitt artig, hihi;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morelli: Får håpe du får et like fint svangerskap da, d ser jo ut til at du egentlig er litt heldig :-)

 

Uff.. Nei, fødselen den gruer jeg meg til allerede, og jeg er ikke gravid en gang! Selv om alle forteller meg at d ikke er smertene de husker best :-) Søsteren min hadde en veldig vanskelig fødsel, og d er jo den jeg har fått høre mest om.. (pressrier i 5 timer og litt div..) Og jeg tror egentlig ikke jeg har noen høy smerteterskel.. Men dette er uansett aalt for tidlig å fokusere på for min del! :-)

 

Uff, idag er jeg blitt syk! Smittet av pas. på omsorgssenteret.. Og må på jobb, så jeg gleder meg ikke særlig til resten av dagen. Så Sydentur hadde virkelig gjort seg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ska sei... Dere er virkelig aktive jenter! Bra!!

 

Jada Morelli, jeg overlevde natta.. Men vet ikke helt hvordan dette ska gå om det blir sånn i to uker fremover:(

For de som ikke er informert, så tok jeg turen til legevakta i går, smertene ble helt uutholdelige..

På vei til legevakta satt jeg faktisk i bilen og grein fordi jeg var så utslitt av smertene... Ulikt meg, må være hormonene:)

Uansett så kom legen frem til at antibiotikaen jeg hadde fått virker ikke, og så var det kun EN jeg kunne ta, og den tåler jeg selvfølgelig ikke. Så han sa bare at jeg kunne belage meg på to uker med bihulebetennelse!! Da visste jeg ikke hva jeg skulle si og begynnte nesten å gråte igjen.. hehe, småflaut! Jeg er ikke en sånn person til vanlig!

Så såg jeg sikkert helt desperat ut og spurte om det vikrelig ikke fanntest noe?? Mot smertene, ett eller annet!??

Og da fikk jeg resept på enm antibiotika bestående av tre tabletter bare...

Turen bar på vaktapoteket, og der fant apotekdama ut at jeg ikke kunne ta denne om jeg var gravid, så hun ringte opp til legen og hørte. Kom tilbake og sa at legen mente jeg kunne ta det likevel, så lurte jeg på hvorfor det står at man ikke kan ta det. Og det hadde blitt påvist missdannelser hos dyreforster. Så jeg og hun ble enige om at jeg ikke burde ta det, selv om sjansen var så liten...

 

Så da sitter jeg her, men dundrende smerter 24/7.... Ørneredet bør være fornøyd inni her nå! Et sånnt hensyn har jeg aldri tatt til noen før! Så helt klart at ett eller annet har skjedd med meg. Jeg er nok i ferd med å blir en mor.

 

Uff, det var langt og sytete fra meg i dag.. Som vanlig i det siste.. Dere får bære over med meg, håper det går snart over! Og at dere ikke sparker meg ut.. Men har bare sanbo og dere nå, familien vet jo ingenting, så dere får bar godta det!:)

 

Ellers renger jeg med Elisabeth har det toppers på tur, at Titter er helt in Love på The Love Boat! At Morelli snart er ferdig i dusjen og at Lykketrollet (hehe) er kommet for å bli! Kejmpekoselig!

Tuza, du stakk vel til bebyverden for godt?

Så håper jeg Klar og Maya stikker oftere innom og! Dere er jo på mitt lag, om noen få uker nå så vil vi vel kjenne liv i magen og slike ting! Det blir kjekt!! Eller har dere allerede kjent det? Dere er jo litt forran meg!

Har jeg glemt noen nå? Jooo, Jubii!! Håper du også blir her fremover! Folk som kommer innom har det med å stikke av etter litt, ikke bra... Men hold ut med oss, så lærer du oss og kjenne og vi deg!

Jeg lover deg, uten gressenkene, hadde jeg ikke taklert hverdagen min så bra i det siste! Alle er med på å gjøre denne tråden til verdens beste terapi når vi har det tøfft! Og verdens beste gjeng å dele gleder med!

(Jeg sier det bare, det er hormonene) hehe..

 

Nå slutter jeg her før det blir for langt! og før jeg blir enda mere sentimental!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare søt da, Trulte...ehh...mener Ørneredet;-)...eller Trulte MED Ørneredet, hihi..;-)

Joda, nå har kommet meg ut av dusjen, hehe...tok sin tid;-)

Vi har bakt pepperkaker i dag også vi. Mommo ville også være med. Også har vi vært en tur i byen å spist joghurt-is og drukket juice:-)

Noe må man jo finne på til stadighet når man har aktive barn.

 

Puhh...så nå er sneipen i seng og jeg tenkte å ligge på sofaen resten av kvelden. Hadde tenkt å gjøre ferdig skrytealbum til mamma fra gullet, men gidder ikke nå. Trøtt som en dupp. rart med det gitt.

 

Neida Ør, bare syyyt i vei. Vi andre har også dager vi syter. Derfor vi har hverandre ikke sant?!! Kan snakke om hva som helst.

Kan si meg enig i at det er helt utrolig hvor spleiset vi har blitt i løpet av denne tiden. Takket være Elisabeth at jeg er her. Hun bare "fanget" meg opp på en eller annen tråd:-)

Bra jobba Elisabeth!!!! :-)

 

FUCK!!! Norge tapte jo!!!!!!!!!!! *arg* :-@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Na har jeg vert aa badet i sjoen og i morgen blir det badeland!! :)) Soskenbarnet mitt og sonnen hans er her ogsa, veldig bra, for da har jeg en aa leke meg med!! :) Har ikke blitt solbrent enna, jobber med saken! :)

 

Saa haper jeg at jeg ikke er gravid, men det er jo veldig liten sjans for det. Fordi jeg fikk noen tabletter med legen min, hentet tablettene, og tok en hver dag i seks dager, som det stod pa pakken. Senere sjekket jeg resepten, og der sto det en tablett en gang i uken!! Sa jeg fikk meg en aldri sa liten overdose, ble masse styr den dagen jeg skulle dra og greier, men na gar det bra, fatt igjen pusten og greier! :)

 

Na lever jeg livets glade dager, men kan ikke drikke meg full pga overdosen, men det er ikke sa stort savn heller, jeg vil bare vere i solen og bade og shoppe!! :)

 

Kos dere i gamlelandet! :)

 

PS: Jeg leste ogsa Allen Carrs "Endelig glad i aa fly!" sa na eier jeg ikke en eneste liten bekymring for aa fly, tvert imot sa gleder jeg meg! :) Sist jeg flydde fikk jeg panikkanfall og matte dopes ned, sa den boken MA dere lese om dere foler noe slags ubehag ved aa fly! :)

 

Adios! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Nå er jeg helt uuuute. Nye medlemmer. Ørenredet hvem er du? Er du en gammelkjenning som har skiftet nick eller hva?

 

Jeg har hatt den store fortelle til familien helga. Moro! De ble glade alle sammen. mest av alt søstern min som har barn fra før.

 

Off. Elisabeth jeg er missunnelig på sydenvarme. Vi hadde oss en tur til Mexico i fjor i Mars/april. Deilig! Ikke akkurat aktuellt nå.

 

I dag er jeg 6 + 2 og oppblåst. Gled dere over julekakene dere som kan. Jeg orker ikke å tenke på de en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...