Gå til innhold

****TRÅDEN #31****

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahaha fet er jo penere enn feit da;) Og fet liten fleskepølse er så søtt at;) Du er fri til mening, men jeg synes fet er søtt jeg..hehe. Mulig fordi ordet har blitt brukt slik hjemme. Des. bor jeg i Fet-hoho Er overhodet ikke ment nedlatende:)

blååååse :D

Nei ikke skjedd stort her, men jeg kan jo ikke sitte preke med meg selv heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei den der om at det ikke skjedde stort her var ikke ment på deg altså:)

Ja vi har jo våre egne erfaringer med ord og utrykk som gjør at man opffatter ting forskjellig.

Er spent på om O hg i dag jeg.

Kunne tenkt meg å shoppe gaver på nett jeg men hvor skal jeg gå å titte?

Er glad i å handle i butikkene altså bare det at jeg har litt tid innimellom til litt shoppings

Skrevet

Og molle kaster seg over innlegg..hehe. Nei men rart da..art når det er såå stress her skriver alle som gale, men er det rolig er der litet liv.

Spent på om O hvaforno? hg?

Vet ei hvor titte. Ama er en guru der!

Jeg har en date på OC. Gruer meg litt. Må ta det en dag du jobber Ama, så jeg kan få et lite pusterom og muligens litt trøst.

Men hva ser du etter Herk? FOrskjell på gaver til de gamle, voksne og barn.

ååå hun nå hadde sååå søt og god stemme. Rart hvordan man gjør seg inntrykk av folk etter kun litt prat, uten å se dem engang. I går var det en som hørtes sykt helt lik ut som Dagfinn Lyngbø...når han gjør seg til. Jeg begynte flire høyt. Var ikke meningen-latteren bare kom.

ooo skrive juleliste snart nå. Jeg er sånn ass. Alle navn og hva tenkt kjøpe, hvor finne det, ca sum, kryss av når ferdig, skrive sum.

Ta med liste ut og handle slavisk. Mulig jeg er litt mann når detkommer til shopping. Kan godt kose meg på senter jeg. En liten stund. På dagtid. Om det ikke er masse folk. Og helst være kjent. Og helst ikke SS for det er stort og masete. Og helst vite hva jeg skal ha. hmmm. Og skaljeg ha mye eller til meg selv så helst uten barn.

sum er mest for å ha litt oversikt.

åååå også var det julevenn jah..hmmm altså

Skrevet

HM.com og laredoute.com har klær til mann,dame og barn. pakkehuset.no har mye morro-småting til alle muligens. Ikke så veldig mye utvalg, men hvis man ikke har peil på hva man skal gi så kikk der. Gavermedmening.no er jo en genial idé.

Skrevet

og Mol-jobber på OC alle kvelder unntatt tirsdager. Ta det etter 19.00 for da er det roligere:) Så kan du komme til meg og vi ta en røyk ja.

Skrevet

Sover ibhg skulle det stå.

Ja shoppe uansett:) jeg:)

Skriver lister jeg også

Skriver sum også

Er litt opptatt av likt i antall gaver/sum når man feirer sammen

Skrevet

Likt i sum er jeg ikke. For om noe er på salg så vil jo den andre få mye mer. Men sånn ca lik str. på gave er greit. Men kommer litt an på det og. Hva de ønsker seg. Går opp i opp gjennom årenes løp.

Gikk utfra at du og hadde lister og sum og ordenisysakene;)

Amami jo:) Vet ikke når vi drar inn jeg, men regner ikke med vi er ute derfra før 19 nei. Og jeg jobber jo dagtid så. Orker nok ikke helg. Er værre med helg enn kveld der eller? Blir ikke tirsdag el torsdag for da trener jeg. Har ei som har et gavekort der som må brukes i år. Se om jeg får unna en gave eller to selv.

Kjenner jeg blir svett... hva var det hun sa igjen?

"men blir sånn pangjulestemmning og så reiser vi tilbake til til der vi kom fra på landet! =) hehehehe" "le av alle ****** og ****** som henger på hjørnet og driver fanteri--hehe peke å le!!!" "skaff daj et liv a eller så skemmer jeg morradiass!!

å ok!!= ) ja det måtte jeg bare skjønne!"

Så det er det visst jeg skal på OC:) (måtte sensurere litt..hehe, men gikk på ala "svartåpent på Triaden")

Skrevet

????

Vel jeg kjøpte smykker på 70% rabatt i høst så de som får dette får ikke helt like mye som de jeg må kjøpe annet til.

Ulogisk om mottaker får hele gevinsten ved tilbud også! Er ikke slavisk. Liker lister liker å se hva jeg har gjort

Var gøy å trene bosu i går det var ganske grei trening jeg ble anpusten og merket at jeg hadde trent samtidig som det var skånsomt for knær mm. Trente også med apparatene så det ble en bra økt.

I kveld er det tur med vofs og pappa.

Skrevet

Har ikke hatt nett siden fredag ettermiddag jeg :( Også har ikke naboen vært hjemme og er jo han jeg "får" nett av. Har nøkkel inn til han da, slik at jeg kan restarte routeren om det er noe, men denne gangen var det noe kødd fra telenor sin side.

Må lese meg litt opp på tråden jeg..

Skrevet

Hva er det du tester anonym?

Hvor nysgjerrig jeg er:) ?

Hihi, leta opp hvor denne anonym svarte da......

Ha en fortsatt strålende kveld!

Skrevet

Hmm-lurer jeg også på hva den anoyme tester. Har noen alternativer:

1. Den anonyme har alltid drømt å skrive på tråden,men har ikke turt+ at ho/han ikke veit hva som skal skrives. Så hvorfor ikke skrive "test".

2. En eller anna morsom gås som tilhører tråden vil se om vi følger med i alle retninger. Om vi ser hvem som skriver sist og hva de skriver og hvor de skriver.

3. Eller ingen av delene- moderator på siden har bare testa litt rundt om kring:)

Skrevet

Jeg gjør ikke annet enn å lese meg opp på tråden jeg:) Rekker aldri svare på noe som helst. Men har jo sendt en sms eller to med mer enn ei av snellene den siste tia da:) Klem til alle som gidder sende meg smser!

Jeg har hatt kjøla minstemann og nå er hu eldste kjøla......... Pappa er hjemme med syke unger! Men i morra er siste dagen hans også, så håper alle er friske til da. Mamma har ikke sjans for fri før på januar:)

Har nok å henge fingrene i på jobb:) Vi er 2 det meste av dagene fremover! Herlig siden man da får gjort så mye sånt som ikke er enkelt å få gjort når man er alene:) SÅ i dag har jeg vært i den butikken som er minst kvm messig og stått i stige eller ligget på knær hele dagen! Har rydda mye lager og flyttet om på varer for å gjøre bedre plass til alt som skal inne (endel av det er jeg virkelig ikke sikker på hvor skal plasseres altså, er jo sinnsykt lite plass NÅ! Får håpe vi selger unna som noen jævler de neste dagene! ;) MEn jeg trives som plommen i egget bortsett fra en #/%&"&% strekk jeg fikk i dagtidlig, men jeg overlever med paracet og rolige kvelder!

Har fårr Hemmeligjulevenn jeg også:) (lurer fælt på hva og hinte om..... jeg fikk jo ærfare forrige gang at mine hint ikke er gode nok......selv om Tiny tok meg på første tipp, hun bare rota seg bort siden jeg ikke svarte ja med engang:)........jeje, blir sikkert rot denne gangen også!)

Lurer litt på hva jeg skal si om liker og ikke liker: vil ikke ha NØTTER og marsipan er det meninga man skal dekke med sjokolade! Ellers svelger jeg alt.....(haha)...... for det er sånn det fungerer: de bitene man ikke liker så godt går ned uten å tygge noe særlig helt til slutt:)!!!

Så anonym var innom og testet........... ikke sikker på hva det var anonym testet, men spurte jeg da:) Får komme innom og hilse på senere igjen vøtt:)

HVa skal jeg kjøpe til stemor? Vi kjenner hverandre ikke veldig godt og vi bruker ikke mange penger på gave...ca 150,- Hun har vært med pappa i 10 år nå, så hun må få noe lissom;) Også skal det seff være mulig å sende i posten!!!!!!!!

Gratulerer:)

Lese litt fra i dag o gså før jeg skriver litt til:) Må jo få fiksa julekort og kalendere før det har gått for lang tid også!!

HVA skal jeg shoppe i LONDON????????

(tips mottas med takk!!!)

Skrevet

Mo, eller noen av dere som fikk takkekort fra Mo og bolla......

Hvem laget kortene (adressen til siden deres)?????

Trenger den så snart som mulig jeg altså, må komme meg i gang med de jævla julekortene.......... (haha, er til dere blant annet da.....så om vi kunne fikset en sånn der adresseliste som vi kunne sendt rundt til alle oss selv, så enkelte slapp jobbe for dem;) hihi)

Nå får jeg hjem full mann..................natta!

Skrevet

Mulig cat og catman kunne hjulpet med adresseliste siden de allerede har samlen inn?

Nu har jeg hatt møte og nå må jeg ordne med papirer

Skrevet

Er så smart du Herk:)

Her er det mye usikkert. For meg. Er så jævla idiotisk. Det jeg vil jobbe med og vil ha, er det de her trenger og har bedt om, men fullstendig overkjørt av en sjef her. Jalla. Tror jeg søker på 2 stillinger som ligger ute her jeg. Hu ene her sa jeg burde det. Søke på den andre. Mente jeg klarte den helt fint. Men er en del krav der jeg ikke fyller da. Setter meg stort sett raskt og greit inn i nye systemer og sånn, men hun som skal ansette, eller ta inn folk til intervju og sånn ser vel hovedsakelig på cv/søknad.

Skal jobbe litt med jungeltelegrafen. Hehe..er det noe jeg kan så er det nå å snakke;) Ellers har jeg uansett jobb ut januar, men som vikar da.

Takk

Du kyller meg en kald cula MtG!!!!!!!!!!

Godt å se folk ikke tar "lett på tråden". At det er ytre omstendigheter som fører til fravær.

(holdt seriøst på å ringe deg i går cat!! må jo sjekka at alt er vel:) )

Jeg brukte jo ikke den siden da 1D....Og pc i heimen er heeeelt på trynet. Min kjører kun i sikkerhetsmodus nå. Tviler egentlig på at jeg finner frem så gammelt. Men kan du ikke bare bruke en annen side da?? Florerer jo med sånne sider/steder.

1D...hvorfor detter blomstene mine av?? Den store holder seg jo fint... Hva gjør jeg som er så feil:(

Da er det bare PT vi ikke har hørt fra ang julevenn? Eller har du hørt noe cat? (molle er desp. etter å få svar fra alle, tilfelle det er hennes jv..hehe) Ang hint...synes alle blir for lette!! Man skal vel slite litt og? Men samtidig skal det jo være noe som "er" den personen, eller de har "opplevd" sammen? Gøy med masse hint:))) (ah-hinta er jo meste av moroa synes jeg) Håper jeg ikke er smart nå. Sist visste jeg før jeg henta pakka på posten:( Og var ikke bare din skyld det Herk, men hadde en anelse også googla jeg firmaet..hehe. Jaja spenningen lenge leve..skjønt kort ved pv;)

(btw supert egg Herk, masse digg! Flink du!)

Man spiser ikke godterier som ikke er godt!! Poenget med det a? hehe

hahahah bortsett fra meg da!! Støl i låra jeg MtG...

å er du henn i dag a svanine?

Skrevet

Du kyller meg forresten en kald cula til MtG! :)

Lunch...

Skrevet

Sooooooorry ama, det hadde jeg helt glemt!!! Men du kan få låne 3'ern av meg da, som plaster på såret :((

Har tatt oppfprdringen til Herk og sendt ut adresselister til alle på mail. Gi meg beskjed hvis noe er feil da, så sender jeg ut en ny oppdatert liste.

Hehe.. sessa, her holdes lemmet støtt og godt. Men skulle vi sitte på samme lem sa du??? ;-P

Energi hvor er du???????????

Den ene jentepusen min har vondt i benet sitt :(( Så mercedes har haltet rundt på 3 ben i et par dager nå. Men bestisen min dyrepleier så hun var innom her i går og sjekket bena (hun er jo naboen) og sa at ingen ting var brukket eller hovent, så skal se det an litt.

Her har det snødd litt i natt :)) Men bare litt da..

Har ikke hørt noe fra pt jeg heller.

Skrevet

Hei 1D. Lenge siden jeg har sett deg nå. Har T blitt frisk igjen eller?

Mye jobbing for tida? Jobber du der vi besøkte deg eller nede deg vi drakk øl?

Jeg er også støl i låra. Men det hører vel med når man prøver å bli mindre fet...

Jeg sitter på vent på telefonen til legen jeg. Skal "forlange UL". Nå blør jeg igjen. Vil bare få sjekka at det absolutt ikke er noe der. Så kan jeg senke skuldrene og se framover.

Pule??

Også skal han ringe fra den jobben i dag:/ Jaja, har ingen forhåpnnger nå... vi får se.

Reiser snart til ls for å møte to veninner fra ungdomsskolen. Det blir kos:)

SMT!!

Skrevet

hehe se nå er du innlemmet (mer lem) i slike interne forkortelser du og Mr.Herk;)

Låra blir bare værre og værre!!! Kom meg nesten ikke ned trappa etter lunch! Forran på deg og MtG? Var jo syk øvelse leeenge da, trodde jeg skulle segne en stund. Men var veldig stilig da! Stilig å se på. Så ut som en sånn kinafilm. Mye sexy bevegelser i går jah;))

Bra girl! Stå på krava. Må bare si jeg synes den legen virker både rar og noe inkompetent... dji for noen svar han lirer ut av seg. Håper du får time i dag da. (nå vet jeg hun fikk rekv. til UL) Godt når du kan ha med deg noen. Ellers må du bare si ifra. Jobber inn igjen jeg vett, så jeg kan være med deg ned en annen dag om du ønsker det. Kan være godt å ha noen der (om jeg duger til det da) belive me! Uansett hva de finner eller ikke finner.

Jobben vil jeg tro er din. Hvem vil ikke ha deg?? Isåfall er det dems tap, ikke ditt! Da er det noe bedre som venter deg der ute.

Kose deg med disse...urk.."utenforstående"..blæ... (må si jeg ikke tar lett på ditt svik altså!)

Skal høre med sv.mor om hun kan være behjelpelig med bordpynten MtG;)

Puuuule??? Ja seff! Trodde det var oppe og avgjort jeg!!

Løste det lille problemet seg i stad forresten? Får man vite hur du løste det MtG? (hahahahaha)

Stakkars jentepusen da!! Mitt tips: Se etter om det kan være et lite risp eler sår. (som nesten ikke synes) Hadde det på en av våre, det ble superbetent til slutt. Om det sitter noe dritt inni så kan det verke bra selv om det ikke er hovent enda. Sier ikke at L ikke gjorde jobben sin altså, bare at det opplevde vi:) (på pusen..vi opplevde ikke at hu ikke kunne jobben sin...)

Sjekke mail jeg da..men du vet da vel mitt navn og adr. så stemmer vel. Tror jeg kan de fleste i hodet faktsik. Hmm..nei husser itte nr hos pt. Husser heller itte postnr. til Herk:) Eller skal det sitte.

Jeg vet hvor dere alle bor!! Hmm...Er jeg den eneste som har vært hos alle tråddamene??? (eller mrg, du var utenfor hos simba da..hehe) Alle har vaffal vært hos meg:) (inkl. sessa *smil*)

Skrevet

Da har jeg lest meg litt opp på tråden, fy som dere skriver for en stakkars som har vært uten nett i mange dager!!

Tror mtg har verdens teiteste lege! Og sessa blir nok snart mormor hvis kjæresteparet skal fortsette å holde på med disse kjæresteriene i årene fremover.. :))

Og herk, en baby kan vel kalles fet vel? Ser da ikke noe stygt i det. Hva annet kalle en baby med valker? Bolla?? hehehehe..... (noen som tok den)? Feit er vel et mindre pent ord, det er jeg enig i.

Har sms'et med pt og hun er med på julevenn :)) Men ble vi enige om hvor og hvordan vi gjør det? Penger og når sendes og sånt?

Julekort ja... blææææææææ!! Trollungen er lite samarbeidsvillig når det kommer til å ha på seg nisselue!!

Var hos fysio i går igjen da. Lite fremgang på trollet.. hehe. Men nå drikker hun selv av flaska da, ikke verst og får henne til og med til å drikke litt saft (dm), men er nå i hvertfall noe annet enn bare mme!! Blander også mme og kumelk fiftyfifty i flaska og det går ned på høykant, så vi er på vei om ikke noe annet!

Landskamp i dag :)) Får bare håpe vi knuser malta da og at turky taper eller spiller uavgjordt, for da kommer vi til EM!! Woooo!!

Nyttårsaften vet jeg ikke enda, men om jeg ikke skal jobbe ekstra vakt, så blir det nok til at vi blir hjemme. Får ikke lilleL til å sove i noe annet enn senga si...

Ja var det med sår og verk jeg tenkte på også, Mol. Men har klemt og kjent på bakbenet så godt vi kan begge to, og har ikke funnet noe sår eller annet. Men følger godt med om det skal hovne opp eller noe. Li trodde kanskje hun kunne ha forstuet labben sin eller noe. Skal se det an noen dager ellers tar Li henne bare med seg på jobben.

Nå våknet visst noen fra luren sin her hører jeg....

Skrevet

Stakkas pusekatten:( håper det går over og at det ikke sitter noe snusk i poten.

He he det er egentlig ikke at man kaller en baby fet men jegliker ikke ordet jeg liker det dårligere enn feit, Jeg føler at sier man fet mener man det mer enn feit - ja ja som jeg sa man sier jo ting forskjellig osv. Ikke noen stor sak dette

Det finnes andre ord jeg ikke liker også.

Sier fysio noe mer da cat?

Mtg Skyt legen din, jeg vet ikke om det hjelper men når jeg hadde blødninger så sendte legen meg asap til sykehuset med henvisning til UL der var det ikke et alternativ å måtte vente til i morgen. Ellers så har de tatt meg rett inn direkte.

Få kommet deg til UL -Hvor mange uker der det nå 6?

Hyggelgi å se 1d her

hm dfjdsløgkfkffkdsfjdha'fjedo fkdøassjriklk aøgjnnkfdøs:)

Lurer på hvordan O har det.

Skrevet

Jeg liker ikke ord som skrævsylte og rass-slim!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...