Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lang lav vovv sniffer meg på leggen.

 

(kiler!)

 

Liker å bli overrasket jeg. At noen husker noe. Bitt seg merke i noe. Bitt..hehe ja altså. Rart uttrykk da. Om du husker noe så har du satt bitemerkene dine i det?!

 

Liker som sagt ikke nøtter, tåler ei heller ikke. Ikke superfan av nonstop. Spiser i grunn ikke så overvettes mye digg jeg da. Ikke fan av gammeldamedigg heller. Bridgeblanding og sånn. Sånn PT digg vet dere:P Nei jeg må nesten se de andre sine lister før jeg kan utdype. Husker ikke alt jeg liker og ikke liker jeg. Gleder meg nesten mer til hint enn til digg jeg da. Gøy å se hur folk tenker, hva man husker og tror den andre husker om en selv. Håper på sofistikerte hint-haha.

 

31..13..måtte komme fra deg;) Søtt!

 

Skukke du skrive tråd a Mtg?

 

Slemme jenter jah...hmmm..tok en test på FB og jeg er visstnok very naughty girl. Svaret var:

 

I'm a bad, bad girl!

You're a bad girl alright. No matter who you are around, you make their senses tingle. You have the ability to make any do whatever you want.

 

Artig...hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig det meste av snop og sjokolade. Er noen få ting jeg ikke liker, ellers er jeg ganske altspisende. Liker alt av sånn vanlig sjokolade man kjøper fra nidar og freia:)

 

Liker ikke :

Sjokolade med alkohol

Appelsinsjokolade

Alt som inneholde daim/krokan

Marsipan uten sjokolade

 

 

Tror jeg har tatt en lignende test en gang molle og om meg sto det bare at jeg var en ANGEL og rett og slett snill som et lam!!!! *pusserglorienfebrilsk*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfan...veit du hvor barnslig det er å juge på en sånn test cat??

 

Nei men skal ta den på deg over chat en kveld jeg-hehe. Tror ikke det er samme test serru. Du har jo ikke fb, men kan da bare si spm og få svar. Tror du blir ganske bad selv...kanskje...i svarte er det som blinker sånn a? blir blenda her jo!

 

Alkosjokkis er blæ. Ren alko derimot er jam;) Appelsinsjokkis er gammeldamegodis i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt samme mailadresse, cat. Fikk en fin en av deg gørtidlig i dag :-) Men blir ikke helt det samme som å ha en julevenn....

 

Alkosjokolade, helnøtt, cuba og nougat styrer jeg unna, men jeg har tidligere påberopt meg å være den minst godis-kresne på tråden, så det blir vanskelig for dere å bomme.

I rehab-rapporten sto det "noe overvektig", wonder why...? ;-)

 

Hvordan går det, MtG? *tenker på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha sto det det?? Men du er nå det peneste hengebuksvinet som noensinne har levd. Det mener jeg tråden kom frem til;)

 

Jm mi sa jo ja til meg...da jeg sa "så du mener han er stutttjukk som sin mor?" hoho som jeg flira og så flau hu ble;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde fått på meg rene klær med en sutrete, nei-hylende unge som bakgrunns musikk-jeg hadde fått på meg sminke og ordna håret. Jeg skulle bare skifte bleie på den høylydte ungen som visstnok skal være dattra mi (tror det er feil-tror denne her er kjøpt på nille eller noe sånt-den funker ikke). Kunne ikke en eller anna fortalt meg at mengden diaré i bleia var stor-STOOOOOOR.

 

Badet er full av dritt,jeg er full av dritt-stellebordet er ikke gult lenger-det er orange brunt-sminke? nope-den fauk av da jeg måtte inn i dusjen med min vrælende nilleunge. Skure ned vegger,vask,klær,stellebord....

 

Jaujau- dritt dag!

 

men no sover ho-veldig søt igjen da-ikke nilleunge no.Hysj-den som våger vekke ungen no får seg en på tygga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehe ama:)))

 

Kan vel hende jeg har tatt den fb-testen vel, mol!! Kjenner da andre som er på fb og som kan ha tatt den på meg!! Jeg er en engel hører du, en engel!!!!!!! ;)

 

Men har da ikke sendt deg noen mail gørtidlig i dag jeg, simba... Sendet en for noen dager siden da... Kanskje mailen mine rett og slett har hengt seg opp hos deg?? Hmmm... men nå kommer snart Mr T hjem fra jobb, så da kan jeg be han sende den på nytt. Glemte å spørre om han faktisk noterte ned hvem som har hvem så julevenn da, slik at han vet hvilken adresse han skal sende til deg. Ba han gjøre det da..

 

Jeg har også fått julevenn!! Hihihi, så nå er det bare å passe seg :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei alle sammen

lenge siden sist, grunnen er at jeg ikke får låne pc for da blir han rasende, skal ikke drive med den nei. leke med han

 

har nå gått tur i ove timen og han sover ikke, han får ta det igjen senere. er bare blid og leker med seg selv da så ingen som klager

 

første dagen i barnehage og det var toppers. skal bli digg både for han og meg. da kan jeg begynne å jobbe igjen. føler meg mye bedre i armen og fikk et ganske godt jobbtilbud i går så kan bli gøy.

 

og molle vaskehjelp er digg.

 

herk hvis du leser så har vi bv fra lørdag til søndag må finne på noe. kose oss sove lenge???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUFF! Klemmemassepåama! ..jeg mener ..huff... Ikke vekke nillebabyn;) Sminka deg? Jobbe i kveld? Skal høre om E husker hva han skulle si. Mulig han plinger på deg senere...

 

Jeje du er engel...og jeg er en høy kjempe.

 

Kanskje greit om alle bekrefter på tråden da (el sms evt) tilfelle flere har hengt seg opp.

 

Kult å få jv fra egen mail da-hihi. Mr.T husker sikkert han vett.

 

Jo men jeg mener jeg husker den testen serru cat! Om det er lenge siden..for mener vi tok samme testen en gang... Men uanskvett så vil jeg vite hur du kommer ut på denne her, om ikke annet så får du bevist at den gullringen din egentlig er en brunring-hoha! (såh) Men finnes sikkert sortkledde engler og...og det er du;) Du vet Luzifer er egentlig en engel han og...

 

Sitte til 16 i dag jeg. Hun andre skulle avspassere. Så da er det sentr. ut dagen. Mer stille på ettermiddagen, så da er det bare å preke skit på tråd og gmail:) Er lite pisspreik på gmail for tiden. Kjeeeedelig:(((my

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOHO det er fest på lørran dere:))))))))

 

Ja hvordan var det i bhg da?? Fortelle litt mer da!! Og du MrHerk? Trodde du var sykemeldt fra en jobb jeg. Er du på utkikk etter ny? Nå vet ikke jeg hva som er med armen din da, men passe på så du ikke belaster, så du ender opp på samme sted. Altså med au.

 

Du må sitte ved spisebordet, så han ikke så lett ser pc;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det hjelper ikke da skal han bare på fanget eller så står han å hyler. det samme gjelder stolen i stua, bare jeg setter meg så kommer han og gir seg ikke før jeg reiser meg igjen.

 

og fikk et tilbud innenfor samme yrke med bedre lønn og betingelser da kan man jo vurdere det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

djiises..25 tlf inn på 30 min. I tillegg var alle opptatt og alle ville vente og da kommer de tilbake hit etter kort tid og det piper og uler. Smårar i hodet. Jeg som var fin form og:( Nå duker det i skallen igjen. Blæ. Skal bli godt å få henta E og ha 25 min med grin i bil.

 

Er det veeeldig harry å kjøre bil med hørselsvern på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var helt grei barnehage tror jeg 9 barn inklusiv o i avdelingen. to utenlanske. var tre voksne to jenter og en gutt. fikk ikke gjort så mye var der bare en time. men han glemte oss etter to min da.

 

blir spennende i morgen da han skal være litt alene. må kjøpe tøffler eller innesko og finne frem en haug med klær. blir litt andeledes. han er blitt stor gutt liksom. har ukeplan og greier må ha matpakke med og. det er litt spes. ja

 

blir nok bra

 

må dra nå må hente fruen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det Mr.H. Er helt annet liv ja. Gjøre i stand på klveld så det blir minst mulig stress om morran og huske på ørten ting! Bare vent til du har to, gjerne en i skolealder og en i bhg. Man kanjo bli gal av mindre. Iaf om begge jobber fullt.

 

Høres bra ut med jobb. Lykke til! Eller..du har jo fått tilbud...hehe..Gratulerer!! :))

 

Snusk ja..hadde jo en sånn artig knullhistorie på lager jeg. Ta den i morra om man kjeder seg. Var jo snakk om mer sexpreik på tråden..hehe. Har tatt seg opp litt da;) Var nå ikke så spennende, var enkli mest til Sessa ffaktisk. Man kan ha historier uten at det er noe sært..hehe

 

Jepp avslutte her jeg da. Ses etterpå søtami:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg kulle si:

mr Herk er sykemeldt fra jobb pga arm, men nå har fysio sagt at det ser bedre ut o ghan er sendt til MR for å se resultatet. Etter MR er det lettere å si hva han kan og ikke kan.

En annen ting er at Jobbtilbudet er en jobb med litt annen jobbing og derfor mer attraktivt og særlig med en svak skulder.

Det er selvfølgelig vitig at han er forsiktig , men det er ikke gøy å gå hjemme SM heller.

 

 

Før Mr herk er i jobb så syns jeg de skal kose seg på morgene Det blir tidsnok stress ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har unge med 39 i feber, dentinox på tenna og kun en time sov! Tannbasj har vi også. Stinker helt sykt! Ish! Men hun har vært veldig grei, da. Har ligget på sofaen sammen og sett på bonus dvd'n til pirates 3. Jeg elsker sånn bakgrunnsgreier!

 

Mol, som man spør får man svar. Hadde oss i gangen på søndag. Måtte feire at den var ferdig! Endte opp i senga og hadde hylekor begge to en time eller no etter at vi startet. Funka fint det! Ellers så måtte vi jo avslutte forholdet med den gamle leiligheten før vi solgte den. Ble en runde på dass, type cowboy. Når det er sagt så er det vel noe i det de sier om at sjefen på jobb, gjerne er underdanig i senga. Sånn da var det sagt. Detail Smetail! Mer får du ikke, masa! ;)

 

Jeg er tydeligvis sær på godis for jeg liker både apelsinsjokkis, sjokkis med alkohol (bedre enn alkohol for seg selv) og en del av bridge blandningen! Ikke så glad i nøtter, men om den sjokkisen med hvite prikker er mandelstang, så liker jeg den, bare jeg tar bort mandelen først. Det hvite inni er DIGG!!!!

 

Gå og spise middag jeg da. Mann er borte. Tredje kveld denne uka han jobber over. Skal man da tro mann er utro?? ;P Nope, tjene penger så kona kan gå hjemme han! Flinke mannen!

 

OOooo... Ama. Udigg basj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliiiiten.......

 

Jeg har en unge som ikke synes pappaen er noe særlig stas og om jeg så mye osm nærmer meg han er hun der og prøver å dytte han vekk.. Litt sjalu kanskje?

Også skriker hun så voldsomt når hun ikke får viljen sin... Slitsomt!

 

Idag fikk jeg en banan i øyet (stilken altså)... Udigg..

 

Tannbajs er ikke noe å spøke med...

 

Jeg liker sånne med prikker (sjokolade)... hehe. Liker ikke karamell sjokolader, alkosjokolader, nøttesjokolader, appelsinsjokolade... Jeje, suprise me :) Det jeg ikke liker spiser nok gubben likevel...

 

Kommer mer og mer detaljer her nå ja :) hehe..

 

Hvordan går det med deg mtg? Tenker masse på deg, og hadde nesten lyst til å spørre ptg i barnehagen, men fant ut at det ikke var så lurt :) hehe..

 

Skulle man funnet på noe denne helgen da? Dagtid? Kveldstid?

 

Jeg har tenkt til å prøve meg på å scrappe kort i år, ihvertfall noen. Også bestille noen sånn at det ikke blir så himla dyrt..

 

Julegrøt hos meg søndag 9 desember. Passer det?

 

Hvor skal vi ha bakedag da? og når?

 

Jeg har fått julevenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois alle sammen.

 

Leser tråd jeg, men er skikkelig dårlig på å skrive.

 

Vil bare si at det går VELDIG fint med meg:) Tok blodprøve i går og skulle ringe om en uke og høre hva den viste. Hvordan kan de finne ut noe med bare én prøve? Da vet de jo ikke om det stiger eller synker. Testen var jo positiv, så jeg går da ut ifra at blodprøven også vil være positiv? Skjønner ikke dette jeg... Vi får se hva som skjer. Uansett hva resultatet blir så er det helt greit:)

 

Molle. Vidar sa ja:)

 

Skal legge meg jeg. Pule litt også tror jeg. Blør ikke mer nå.

 

Natta alle fine folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...