Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mtg du enig i det med en prøve, men å tar de å måler hcg nivået(var det det det het( må jo bli detX3 i den setningen))

 

 

og om det er på grvid nivå kan de ta en til for å se om det stiger. Det er jo ikke så lenge til de ev kan sende deg på ul også!!

 

Håper alle har hatt en fin natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo..men han spurte jo ikke heller når hun hadde siste mens da... for da skulle en tro en kunne regne på hva det burde ligge på? Uansett rart han ikke spurte om det synes jeg. Og var da bare såvidt hun fikk blodprøve! Og han sa jo bare at vi kan vel ta en da, men det er ikke så lett å finne ut av dette. Djiii assa, kjente jeg ble småirritert der.

 

hahahahaha Sessa!!! Mente ikke at du måtte legge ut, jeg skulle fortelle en historie:) Men alltdi skoj med slike hostorier. Keep em comin baby! hoho

 

Kjenner igjen det hylet Tiny! Blir gaaaal! Er nødvendig å skrike sånn for a??!! Ja du har jo sett meg hente ham i bhg noen ganger...Du sover han lite i dag så prøv å legg ham igjen a. Om han ikke sovner så får det så være, men den ene gangen slumret han jo litt da. Og hjelper sikkert med en slappeavivognapause uansett.

 

Herk...alle setninger kan omskrives;)

 

Helgens planer: (ekstremt konkret og planlagt og fiksferdig (iaf fredag) -nyt for lenge til neste gang!)

 

Fredag: PtG kjører MtG og G til meg ca 18? Så drar PtG å trener. Vi legger barn hos meg Og PtG kommer til meg etter trening. Så spiller vi TP og drikker vinølbrusdetvimåtteønske. Døren er ikke lukket, (eller jo det er den for det er jævlig kaldt!, men det er ikke låst;) ) så om noen vil med så gi *lyyyd*

 

Lørdag: TOM! Ja??

 

Tenke seg til vi kom oss av gårde og fikk trent i går. Litt stolt av den assa. Var underdrevet litt vondt jah! Men mye bedre i dag:) Er litt trøtt i dag jeg MtG...

 

Når slenger resten seg på med oss a? Bli med da:)

 

 

Skrevet

Jeg er også trøtt. Fikk ikke lagt meg med en gang når jeg kom hjem. Hadde jo planer;) Gikk veldig fint det. Gikk og kom:D

 

Litt kald på fingern jeg...

 

Ja, hvem vil være med å trene a? Alle må! Hihi. Ihvertfall de som har lyst. Den pilatesen var super. Fortsatt støl jeg. Etter tre dager.

Hørte rykter om at kanskje Tiny ville være med? Og kanskje Ama? Det er fritt for alle. Jo fler jo bedre:D

 

Vi skal spille TP i kveld vi:)

 

Hvordan står det til med alle da? Alle slitne av jobb?

Det gikk fint på intervju for meg...bortsett fra at jeg kom nesten en time for seint... Er det mulig??????? Var sikker på at jeg skulle være der ett jeg, men fant ut når jeg venta på toget at det var tolv. Blææææ.. Jaja, tror det gikk ganske bra..

Skrevet

Og dere.. Jeg og Molle snakka om å lage en sånn hotline. Noen som vil være med på det eller? Tjene litt ekstra penger. Sitte å lire av seg masse perversiteter over telefon og tjene fett, det kunne vi klart.

Eller...kanskje vi kan lage en sånn mail i stedet? Ikke så flaut. Så kan vi kanskje kalle den hotmail?? Det var jo litt lurt. Også kan vi prøve å skaffe kunder over hele verden og bli rike. Da må mailen være internasjonal da. Hva med [email protected]??

Skukke vært dum jeg..

Skrevet

Hvor lenge klarer dere å jogge i strekk?

 

Jeg har dobla tida mi. Fra 3 min til 6 min. Haha. Sprek jeg:D

Skrevet

Fyff..ja du jogger glatt fra meg!

 

Er du kald på bare en finger? jaja skal jeg hjelpe deg varme den?

 

Kjenner litt etter pilatesen enda, men guh så mye bedre. Gruer meg til neste onsdag...vi kan aldri være sammen på onsdager mer MtG! Litt trist det assa. Klare jo ikke le! Smerter! Og klarer ikke la være le sammen meg deg! (hehe nå måtte jeg glise her jeg satt)

 

Man må komme før man går...denne har vi vært igjennom...

 

Vi (m+me) skal knuse andre i TP i kveld vi;)

 

Sliten av jobb. Reine sirkuset her i dag. Godt det er fredag!

 

hehehe, jadu...det jeg mente hvilket bra førsteinntrykk i innlegg lenger oppi her;) Håper de ikke la noe vekt på det da! Du får jobben om den er ment to be:)

 

Fritt for å ha rosa neglisje!!!! Og sprettrompe har jeg jo alt;) Hot-Mail jah...tror du vi kunne fått noe domene på slikt? Ei jeg kjenner drev sånn tlf. Hjemme på noen kvelder. FIkk fan meg inn 300 000 på det!! For å lire av seg piss mens hu satt å strikka og så tv! Da kan man snakke om kjappe mens man strikker dah! I flere betydninger:)

 

Snart lunch! Håper jeg får første lunchen for er suuulten!

 

Funnet planer for helgen Herk?

Skrevet

Duste lege!!!

Ja jeg kan omskrivesetninger, Fikk S i setningsanalyse ol på skolen.

 

Ellers så var det ekstremfeil i setningene over men det får så være.

 

Jeg kan ikke jogge jeg.

 

skal trene bosu eller hva det heter på mandag.

 

jeg er i det heletatt så booket på daghelg og kveld fremover.

 

trene - frisør- jobb- julebord- fredagspils- annenpils- akupunktur-fysio-leger-blæ-ja i det heletatt.

 

Hvordan sover de i barnehagen moll/tinY/mtg?

 

Nå er gullet mitt i bhg.

 

Skrevet

Joda, kom før det hadde gått.

 

Onsdager er noe dritt. Vondt da gitt. Det gir seg nok når vi har vært der et par ganger til.

 

Men det er jo JEG som vil ha sprettrompe... Får prøve å få fikset det etterhvert jeg også da..

 

Og jeg skal vinne i TP. Jeg mot røkla!

 

Jobben er ment to be. Kan noen kicke med litt i rompa så jeg får kommet meg ned i kjelleren og funnet de papiene jeg skal sende??

Jeg er så tafatt som ingen andre...

Skrevet

Moll jeg får ta en prat med Herkemannen om helg etter bhg.

 

Jo mtg det må jo være noe av det smarteste du har kommet på!!! Sett i gang vi skal nok bli rike he he

 

Jeg vant en del konkurranser på pubcrawl i Tyrkia når vi kulle gjøre mest sexy ting med agurk osv(dans MED klær da) flest posisjoner på gitt tid mm Alt med klær vel og merke.

 

 

God lunch til dem som driver med sånt

Skrevet

Hva går bosu ut på? Og hvor trener du? Bosu høres kult ut:D

 

Pils er digg!

 

G sov 3 timer i bhg i går. Har aldri sovet så lenge der før. Pleier å sove rundt en time. Får håpe det blir bedre nå framover.

 

Skal O være lenge i dag eller? Skal han sove der? Og trives han tror du? Er de ansatte søte og snille? Føles det greit å levere han fra seg?

Skrevet

Hoho. Herk med agurken. Ser det for meg:D På neste fest skal jeg ha med agurk og kamera. Så skal du få posere så skal jeg være fotograf:D

Skrevet

Ja, moll, vi får prøve å få det domenet. Det hadde jo vært dritbra.

Skrevet

Har blitt 10 år eldre da så vel vi får se på det:)

 

mtg

sover de i vogn seng inne ute???

 

O trivdes i går, vi kom inn og ble vist omkring. O så et fat med frukt og slo seg litt vrang da han ikke fikk forsyne seg. Så gikk vi inn på kjøkkenet hvor han prøvde alle skap han klarte.

 

De har 3 tripptrappstoler uten bøyle og bhgtanta ble overasket da jeg sa han klatret ut av stoler både med og uten bøyler. Jeg sa at han satt pent, men at man ikke kunne forlate ham der uten tilsyn.

 

O fant en trapp med grind som han prøvde å rive ned før vi fikk geleidet han inn på lekerommene.

Der møtte han 3 barn. den yngste 2 mndr yngre enn O. og to eldre jenter.

 

 

Pingle jenter

 

 

O gikk bare rett bort til lekene og barna og tantene og lekte og koste seg.

Senere kom det inn to eldre gutter Han ene var veldig søt og ropte på O og ville vise ham lekene. Den andre gutten var litt rar, men det er klart at vi var jo fremmede for disse barna.

 

 

Jeg må innrømme at jeg var litt spent på barna, for det er jo ikke "vanlige" barn som får plass i bhg. når de er så små her vi bor. Var litt redd for hva det var med dem.

Jeg ser at et par er utenlandske så det er nok grunnen til at de var der i allefall. Redd for litt "lowclass" barn.......

 

hm

 

Vi avsluttet seansen med å løfte opp O så han slapp en leke i hue på minsten så han vræla ... ja ja

 

 

Skal dere har dem i bhg i jula?

 

Hva gjør folket på nyttårsaften da?

 

Ja så var det den Lunchen da

 

Skrevet

Eller man må gå før man kommer... kommer helt an på hvordan man ser det!!

 

Teit lege da, mtg! Hvor er det dusten holder til? Kan du ikke bare ta en privat ul da? Man ser vel om om det er noe på gang der selv om det er såpass tidlig vel??

 

Molle er en sviiiiiiiiiiker!!

 

Alle fått julevenn unntatt Simba?

 

Hohoho Herk, agurkbilder fra tyrkia skulle jeg gjerne sett :D

 

På grunn av visse omstendigheter så måtte jeg og Mr.T ha oss en del i bilen i begynnelsen av forholdet vårt. Så jeg har hatt sex på parkeringsplassen både på triaden, storsenteret, losby gods, a-hus og ishallen her jeg bor på under ei uke:P

 

Var en tur på triaden i går da (hehehehe...) Og der ble det impuls-klipping!! Stakk bare innom og fikk klippet av meg ørten cm, og det var digg å få av disse ekle fjonene!!

 

Captain Jack Sparrow er sexy altså, sessa :))

 

Mamma har jobbet på sånn hotline hun:)) Er ikke så fryktelig lenge siden heller, ja er noen år altså, men jeg var myndig i hvertfall :)

 

 

Skrevet

Hos oss sover alle barna ute i hver sin vogn. Når det blir for kaldt stabler de alle vognene inn i gangen/garderoben sa dem, lurer på hvordan de skal få plass...

 

Så bra at O trivdes da:D Men du må være innstilt på at det blir litt mer hyling kanskje etter en stund når det ikke er like spennde med masse nytt og han faktisk skjønner at dere forsvinner når dere går ut døra. Det tok G ca. 2 uker før han begynte å skrike når vi gikk:) Går jo fort over da, bare man er ute av synsvidden dems.

 

G skal nok ikke i bhg i jula, men kan ikke være helt sikker. Må egentlig si ifra snart, men jeg vet jo ikke om jeg har noe jobb jeg må jobbe på.. Jaja, får ta det som det kommer:)

 

Det går helt sikkert fint med de andre barna. Det er sikkert mange alenemødre, de får jo barna lett inn i bhg.

Skrevet

Hehehehe "lowclass" barn ;-)) Det er sånn omtrent resten av oss har på tråden det, Herk ;-))

(Men jeg har faktisk blått blod da..)

 

 

 

Skrevet

He eh lowclass blått blod he he

Nei men det er ok at foreldrene /barna er litt oppegående da:)

 

Her skal alle 9 sove på 1 - 2 rom på madrasser og senger. Ha ha de kan jo glede seg!

men med jun 9 barn og O som nest yngst så klarer de vel å trille han litt i vognen om det skulle bli vanskelig.

 

ja jeg regner med mer trøbbel etterhvert jeg da.

 

 

 

Skrevet

Først: Hva galt har jeg gjort NÅ da??? Gjør bare alt galt for tiden jeg:( Veit jo ikke engang hvordan og hvorfor jeg svikter eller er sviiiiker!! Jappjapp, men thats tydeligvis meg. Jeg er en sviker og jeg er stolt av det! Tenk! så blææææææ

 

Mora di er kul cat:D Jeg har bilde til a enda....

 

Det med å komme og gå var oppe i en diskusjon på en fest og MtG kom da med et av sine (mange) gullkorn (fra pikemunn) Ellers kan man hlet klart se det der på mage måter;)

 

ååååå sviker på tp mener du?? TTT. (om jeg i det hele tatt traff da) Jemmen dere kommer jo aldri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har man ikke lam tar man svin..dette vet du. Mat må man ha;)

 

Hadde vært artig med en places jeg har hatt sex;) Orker ikke ta min liste nå..hehe

 

Jepp, JS er råsexy!

 

Ang. JV tror jeg du må melde PT og 1D. Pt er jo bare innom og leser sikkert ikke alt.

 

 

 

MtG:

Du har da så fin rompe at:)

 

Du mot røkla ja..hehe..joda du er jo den skarpeste teskjea i skuffen du så hvorfor ikke;) :P

 

*sparkermtgisprettrompa*

 

Herk:

Klart du fikk S i setningsanalyse *ler*

Lurer og på hva bosu er??

E sover litt til og fra i bhg. Han trenger egentlig 2 lurer men er ikke så lett å få til i bhg. Sover vel ca 2 timer fra 12-14 rundt der.

Første gangen jeg hørte om at de plasseres rundt i gangen. Ja hvordan få plass?? Sover i vogner ja, men er noen som sover inne på madrass og da. (har jobba der jeg shø)

Tok ca 2 uker for E å bli "hyl" og. Hos oss hjelper det å ikke vinke vinuet. Da må han jo si hade 2 ganger! Nå siste 2-3 dagene har det vært ok igjen. Ikke hyl når jeg går. Vært hyl hver dag siden TH-tur. Er super sliten og grinete når jeg henter ham og mer eller mindre survete helt til leggetid...

 

Litt kult Mtg sa det jeg tenkte. Agurk SKAL medbringes neste fest-hoho MtG kan stå for musikken...hun har jo el-fele!

10 år eldre..ja så da har du modnes litt da. Blir så bra at;)

 

"lowclass" barn..hehe bra du ikke la ut den bekymringen "der ute" blitt hakket i fillebiter tenker jeg:) Nei men isåfall så rocker vel O hele avd. da:)))

 

 

Jula: Nei vet ikke jeg. Tror jeg setter ham opp og heller gir beskjed om at ikke likevel. Vet ikke om jeg jobber da eller ikke. M har jo fri, men mulig han skal jobbe en del ekstra.

 

Nyttårsaften? Den er under planlegging, men guh forby at man sier noe her før alt er klart;) Nei da, men er en del usikkerhet rundt der enda. Vi skal iaf være sammen med amafolka. Tror jeg da..hehe (med barn seff)

 

 

DJIIIIISEEESSSS!!!!!!! Ringer HELE tiden jo! Joda skriver innlegg og, men brukt snart 1,5 time på det da... Greit at man skal jobbe på jobben, men får jo ikke gjort noe av det andre jeg skal for reiser jeg meg ringer det!

Skrevet

Ja det ble vel feil det:) komme fra B. og kalle de andre barna lowclass hm ja ja håper dere skjønte meg da.

 

Skrik vil det sikkert bli. Hjemme så vinker han hadet og sier hadet

men gråter når personen går uansett hvem det er

Han gir seg så vi satser på at det er tilfellet i bhg. også

 

Skrevet

joda det går seg til i bhg.

 

Dæven å mange trøndere jeg har snakket med i dag a!! Og dæven så mye alle trønderne skal snakke!! Spør om været og forteller vitser og snakker om helgeplaner og jeg vet ikke hva. Artig nok det assa, men hallo....

 

Sliten i hue nå. Tror ikke jeg rock you i kveld MtG. Mulig jeg sovner på sofa. Men tror ikke det har så mye å si til eller fra for vinnersjansene til M...

 

*trengersårthelgsøvnogfyll*

Skrevet

Hehe, Herk! Ja, kanskje litt feil ordvalg, men jeg skjønner hvor du vil hen. De som blir prioritert er jo først og fremst de som kan fylle kravene for prioritering... I hvertfall virker det sånn. Eneste jeg kjenner som har fått bhg plass er folk som har tatt direkte kontakt med bhg og "mast" seg til plass. Kunne sikkert gjort det vi og, men vil vi?? NOPE!!!!!

 

Bosu? På friskis og svettis, el?? Har trent det før jeg og... hele tre ganger. ;) Lo mer enn jeg trente i hvertfall. Bosu betyr both sides up og er en halv ball på en plastplate som man står oppå. Man står først og fremst på ballen når platen er ned. Gjør masse øvelser og er nødt til å være konsentrert om core musklene og ha balansen i orden.

 

Spennende med barnehagen da, Herk.

Og det der med tripp trapp stoler. Pokker, ass. Linea har begynt å krabbe opp i de. Har kommet seg ut av dem før, men har glemt det nå ser det ut til for hun griner og vil ned når hun først har kommet seg på plass. Løfter henne ned og hun går opp igjen! Skal flytte nederste trinnet senere i dag så hun ikke klarer å klatre opp. sm (smart mor!)

 

Jo, også har vi hatt en omgang på svaberget på hytta. Det var kaldt mot pompen for hadde ikke med noe teppe eller no og selv om det var midt på sommeren, riktignok rundt midnatt, så står sjøen på fra danmark, så det blåser friskt kan man si. Gjorde det igjen året etter, for det måtte vi jo liksom bare. Hadde ikke tatt med oss teppe da heller (lærer ikke av våre feil). Det beste var at andre året så skjønte folket hva vi hadde gjort når vi kom tilbake så det ble vel nærmest applaus da vi kom tilbake (var på tur med venner).

Skrevet

Jo også er Jack Sparrow (og Johnny Depp for den sakens skyld) kjempe sexy!!!! Likte at det plutselig var så mange av han!!!!!!!! Men holder fortsatt en knapp på 1'ern gitt. Oppfølgere blir liksom ikke helt det samme!

Skrevet

Jeg skal ta med "Like par leker best" i kveld. Moro spill!

 

Bra du har fått julevenn simba, var redd jeg ikke skulle få noe godis til jul jeg. Forresten så har jeg ikke lyst på så veeeeldig mye godis.

Vil heller ha en boks med makrell i tomat:) Sunt og godt:)

 

Skrevet

Men sessa da. Det er jo ikke oppfølgere:) Det er jo en triologi, akkurat som ringenes herre. Kan jo ikke si at de to siste er oppfølgere etter eneren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...