Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Sessa, you' ve got mail!!

 

I dag skulle plutselig lilleL sove til 9.30 da!! Rare ungen, så nå er vi helt ute av rutinene. La henne for første luren klokken 13.30. Blir spennende å se hvor lenge hun sover og hvordan det blir i natt og i moren tidlig. Hadde vært digg med en unge som sov til over kl. 9 hver morgen altså!!

 

Eller har jeg ikke så mye spennende å melde. Er bedre nå, så håper uvi'en har dratt sin vei for denne gang.

 

Er ganske lytt her når du hører naboen over i 2. etg spyr!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jasså? Noen som er gravide? ;)

 

Bra "au" har dratt sin vei.

 

Melding til alle: Cat er psyko, slett henne fra alle deres lister, eller vær ekstreeemt snill og god med/mot henne!!! (hmmm) Altså jeg var såvidt innom, men ikke helt. Altså svarene mine var "stygge" men ikke korrekte;) (snakker om test jeg tror dere alle fikk. send meg gjerne svar på hur det gikk. Greit å vite hvem man skal passe seg for...hehe

 

Da er det snart helg. I kveld skal vi være hjemme!!! Åh det skal bli godt. Eller skal vi det? Ikke noe jeg har glemt eller? M må muligens jobbe fra 17-19. (får betalt for 4 timer da) Alternativet er å stenge shappa... Men 19 er ikke så sent:) Hva skal vi spise i kveld??? Hmmm. Woho det er FREDDAN!! Gleder meg som en liten unge!! Prøvd å få meg noe i flere dager jo:(( Alltid har det vært noe. Svigers på besøk, henting og levering av bil, unge som spyr... I NEED SOME!!!

 

Ja i natt var det så kaldt!! Fikk ikke sove jeg. Pleier jo bli varmt under dyna etterhvert da. Klokka ble iaf 01:30. Da blir man litt desp etter å sove. m var hos en kamerat. Lå å skalv jo. Var så jeg nesten ba hvemsomhelst komme å varme meg!! haha..fin tlf å få på natten "Hei, kunne du krabbet inn under dyna mi?"

 

I morgen er det 30årslag i Oslo. 5etg ned og opp for en sigg, så en gyllen mulighet til å slutte sto det på inv. Eeeeller...mye gratis trim;) Vet ikke helt hvor kul den festen blir. Mye gøy folk, men har ikke sett dem på lenge. Også Oslo da. Urk. Langt og pes. Des blir jeg alltid dårlig av lang biltur hjem i fylla:( Rart dt der, er helt fin når jeg setter meg i bilen. Trenger ikke ha drekki mye engang.

 

Søndag husser jeg itte. Skulle jeg noe på søndag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok...ble litt feil å skrive gleder seg som en liten unge...men dere skjønner hva jeg mener..hehe

 

Vi skal forresten spise innbakt scampi (NAM) og ris og woka grønnsaker og sursøt. Å det skal bli så godt. Gøttere enn prim!!

 

Hmm, hur er det med dere Simba? (hvorfor kom jeg på deg nå?-hoho)

 

HERK!! Du?? :)))) Den mailen vi snakket om...kanke jeg få sånn aaaa? Pliiis? Den kalendergreia. Også tenkte jeg å høre med deg om noe jobbrelaterte greier, men det kan vi ta over fon. Plinge på deg i kveld en gang? Når passer det for slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har farfaren min blitt en engel. Gikk veldig fort dette, så jeg forstår det liksom ikke helt. Har sittet alene hele kvelden og begynner å bli tom for gråt, men mann kommer hjem straks så da får jeg vel grått fra meg litt mer. Fantastiske mannen er borte! Han og farmor har vært gift i 65 år!!!!! Farmor var der hele tiden og det er i grunnen godt å vite. Huff, gruer meg til å se henne i begravelsen. Hun er jo så forelsket i farfar og de har alltid leid på hverandre o.l. Nå er hun liksom alene! Skal bli godt å bli klemt på og gråte på mannen nå, kjenner jeg! Han er vel her om en drøy halvtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så trist da!!! Det var veldig leit å høre, sessa :(

Sender deg en lang, varm og god klem. Men var veldig søtt det du skrev om farmoren og farfaren din. Er ikke alle forunt å være forelsket etter 65 års ekteskap. Også skjønner jeg godt at du lengter etter å få mannen din hjem, få en skulder å gråte på.

Tenker på deg jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker!

 

Ble jommen en del gråting når mannen kom hjem også. Har helt hovne øyne i dag og er helt sår i øynene og ansiktet.

 

Regner meg ikke som kristen, men jeg har en tro på at når man dør blir man en engel som passer på de som er igjen på jorden. Når jeg sto opp i dag var soloppgangen finere enn noensinne og jeg tror det er fordi farfar var med på å lage den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God "morgen" alle sammen!

 

Her har det gått i ett hele uka og nå er det endelig helg og man kan roe litt ned :)

Mannen jobber hele helgen og derfor er jeg litt alenemor igjen.. (han jobber 12 timers dagvakter)

 

Nå har jeg tent i peisen, laget meg en kopp med te og koser meg alene mens Tiril sover litt for tidlig, men sånn er det å være hjemme og det ikke skjer stort... Jaja, må kanskje ha en lur til om denne ikke blir laaang..

 

Deler ut klemmer til alle som trenger det!!! *kleeeeeem*

Uffa til uvi'n til Cat! Det er ikke godt...

Klemmer til Sessa som har mistet en kjær familiemedlem.. Det er alltid vondt.

Jeg har også tro på at min oldemor passer på oss. Hun har alltid tenkt mer på oss andre enn seg selv. Lurer på hvor hun er jeg..

 

Idag tenkte jeg at jeg skulle shoppe :) Har fått lønn og må finne en juledrakt til julebilde og en julekjole kanskje? Også tenkte jeg at jeg skulle handle mat og kortsaker. Her blir det hjemmelaga kort i år *stolt*

Om noen vil sitte sammen med meg og lage kort neste uke så er det bare å plinge på :)

 

Nei, får kanskje gjøre noe fornuftig når jeg først har barn som sover litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja du fikk gjort mye el Tiny?;)

 

Ses snart da. MtG og TIny. E sover enda. Drar så fort jan våkner. Jeg må på polet før 15 vaffal.

 

Er så digg når man har barnevakt hvor man ikke behøver å tenke! Gi beskjed om alt som skal gjøres eller hvis om atte dersom atte det ene og det andre. Veit at bv i kveld fikser noe. Trenger liksom ikke gi instrukser:) Og pakke til alt hvisomdersom for hu har alt. Trenger enkli bare ta med ungen...Ikke minst den slappeav! Og skulle ungen finne på å grine...ja så pøtt, hu fikser det og:)

Duuuuuske Gakk A+A!! (mest Ama da..hehe)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Fikk tlf fra svanine. Merkelig, dog givende. Startet så pent med å spørre om alt var bra. Fikk så høre at kaka til Tiny var bedre enn min. Hun ville egentlig ikke noe. Måtte på do og kjedet seg.

 

Koselig å høre fra deg søta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en kopp te og fyring i peisen, Tiny :))

 

Jeg har blitt krølle!

 

Hvorfor skal alle sees etterpå da? Vet A skal passe E da, det har jeg fått med meg.

 

Møtte forresten pt med mann og barn på senteret i sta. Enda godt han har folkeskikk og kjenner igjen folk han har sett før ;))

 

Her er det premier leauge i kveld, og gubben har allerede funnet frem pelsen.. pilsen mener jeg jo ;)

 

Hva slags stæsj har du kjøpt til julekort da, Tiny??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm-er ikke du på fest og har det rasende festlig da Molle?

 

Er rart å gå inn på Leo sitt rom, titte nedi Leo si seng og så er det ikke Leo oppi der:) Men en gutt med likedan pysj som er like drømmende og nydelig:)

 

De sovna begge sånn rett før ni. Hadde ligget på hvert sitt rom og prata om hverandre.

 

Tenkte å gå på hjem og interiørmessa i morgen. Noen andre som skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rasende festlig.....

 

åååå du sa jo ikke noe om det i dag da. Glemte det til i dag! Nå sover jo E da, og sover nok i 2-3 timer. bør stå i ro. Triller jeg ham der inne så våkner han fort. Men om A skulle vært hjemme så...

Du skulle sagt det på nytt da vi tok en sigg, sa jo jeg kunne bli igjen og at E skulle sove. Glemte hele greia jeg vett. Skulle jo se på sån pysj og. Skal du dit eller? Jeg får ikke dratt nå. E sover og M er borte hos bror sin. Om du skal dit Ama..kanke du se etter sånn pysj a? El annet ulltøy?

 

hihi cat. Kan plinge på deg senn jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har hatt en fin lørdag :)

 

Igår var jeg først ute å shoppet alene mens Tiril var hos svigers. Kjedelig med barn i matbutikk. Så møtte jeg Molle og Mtg på ls city og så etter nissekjole og julekjole. Jeg fant begge deler, men ikke prøvd det enda..

På kvelden så vi film (ocean 13). Helt grei, men jeg synes den var litt kjedelig..

 

Jeg fikk ikke gjort så mye igår nei.. Tiril fant ut at hun ikke ville sove mer enn 45 minutter og var strålende blid.. Fikk nå tatt unna litt på kjøkkenet da ihvertfall..

 

Jeg har handlet inn til julekort (for de som var nysgjerrige): kort, stempler, farger, pønt og lånt et alfabet av en kollega (til å kutte i pappen med). Så nå kan dere vente i spenning på hjemmelaga kort :) hehe..

 

Blir nok ingen messetur på meg heller.. Tiril sov faktisk til 9 idag og første luren den er nå..Har sovet 10 minutter nå og håper på ihvertfall en time sånn at jeg kan nyte den koppen med te jeg har laget og kanskje gjort mer med julekortene mine..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble ike ferdig på torsdag? Eller..er ikke torsdag som kommer nå?? Og jeg vil gjerne lage jeg, men hadde vært kjekt å brukt og betalt av hu andre;)

 

Har selv noen sånne mønstersakser, alfabetstempel (ganske små) og en del andre stempler, men passer ikke til jul de da. Har og noe papp, men igjen ikke så julete. Vil lage fine kort jeg og!! Kanskje jeg skulle ta det neste år... Skal ta bilde av gutta sammen 9/12. Blir kanskje litt rart som julekort, men pøtt-gøy med anderledes et år:) hmmmmmmmm.

 

Tuuusen takk for pass og sov og frokost og alt a+a. De var bare sååå søte der de tassa rundt i like pysjer:))

 

Kaldt her....

 

Og blir forresten ikke storfest til lørdagen for de som ikke har fått med seg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke fått med meg, men ser ikke ut til at vi har barnevakt heller, så wth.

 

Jeg har sendt inn julebildet til fremkalling, så håper å få et x antall bilder i posten til uka, slik at jeg kan begynne på julekortene jeg også. Mamma kjøpte sånne hva heter det, rammekort (?), ja hvertfall sånne til å putte bildet inni (slik at bildet blir forsiden) når hun var i statene i høst. Kjempefine hvite, med snøkrystaller i sølv :)) Har papp i sølv også som jeg skal skrive på lime inni.

Så mye mer enn det har jeg ikke tenkt meg til. Men vet ikke helt når jeg skal få tid denne uka, for Mr T jobber sent og jeg skal på nattevakt man-ons.

 

Nå er jeg spent molle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære Sessa det var fryktelig trist å høre! Vi tenker på deg både jeg og Mr Herk. Det er godt du har mange fine minner.. Ta vare på deg selv...

 

Ja da var julebordet over. Vi hadde det fint og deilig å sove, men ikke så gode senger syns jeg. Fikk tante besøk også så jeg ble litt sur.

 

O har slitt ut mormor og morfar. he he Jeg tror han er rimelig aktiv og gira sammen dem. Hadde vært super god og bli da:)

 

Vi har kost oss sånn i kveld. O har flira og ordna i hele ettermiddag og sovna til pupp i kveld.

 

Gud for spreng jeg hadde Henta O kl 15 og tok han med i senga for å få tømt puppene samtidig som vi koste oss litt(les mor fikk slappet av litt)

 

skal se om jeg får sendt deg kalender jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha så du leser altså svanine..du gidder bare ikke skrive? Nei vel så var jeg ikke med på do da. Lett å forstå deg vetjæ! ;)

 

Jeg er fortsatt snurt over messa...

 

godt når pass går bra herk:) hehe forskjellen på før og etter barn: julebordet var konge og hæla i taket vs. det var godt å sove. ;)

 

SULTEN! (og jeg spiste jo skive til frokost og)

 

E er sååå sulten om morran. Sutrer og kaster seg over maten. Spiste 2 skiver i dag og var sur da jeg løftet ham opp. Ville vel ha mer men måtte dra. Våkna 5:15 i dag da:( Tror vi fikk han til å slumre litt til og fra til 6:30.

Sovnet i bilen!!!! Rett etter L-fallet så da er vi jo nesten fremme. Lot han få 5min til i bilen før vi gikk inn. Tror 10-15 min var godt for han. Var litt søtt da. Kom inn o gkledde av og sånn. Var veldig klengete. Så kommer avd.ledern og tar han i hånda også trasker han inn sammen med henne og mor er helt glemt. Ble helt gal da han så matboksen sin. I alle dager er han SÅ sulten for a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he et poeng der molle, men jeg satt i går og skulle skrive referat fra julebordet og siden det ikke var så fantastisk hæla i taket så ble det bare til at jeg ref. det som var positivt.

Nei vi hadde det hyggelig, men vi har ikke så mye kontakt med disse menneskene og da blir det litt sånn passe. Jeg prata en del med en gravid jente prata sikkert bare baby, men det virket som det var greit for henne.

Prata også med dama til en annen en del også.

 

Det viste seg at de fleste som Mr herk trives med har sagt opp da

 

Egentlig kan sånne tradisjonelle julebord bli ganske kjedelige, etter mat så er man stucked med det transeband fra østeuropa resten av kvelden.

 

Lille E er så sulten han da he he O har fått sikkelig matlyst han også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ikke jeg..han er jo pytteliten jo. Eller er ikke sååå liten da, bare at alle andre er større enn han;)

 

JB kan være heilt topp og nedtur. Spørs helt på firma og opplegget. Og str!! Er det 10manns firma så blir det som regel ikke så "fest" som ved 1000++. Der jeg jobba sist tok det bare helt sykt av. Var sommerfest riktignok, men store forskjellen er det i grunn ikke.

 

Hadde ne sånn en selv på lørdag. Greit nok og koselig jajoda, men ikke en typisk høydare:)

 

Nuh-FOR!! Dæven å sulten jeg er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...