Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 26. november 2007 #226 Skrevet 26. november 2007 De kuleste julebordene jeg har vært på har vært når det ikke var så mange:)) Men når man kun er 10 stk og firmaet betaler som om man var 100 stk så må det jo bli bra ) Trøtt jeg, selv om jeg ikke har noen god grunn til å være det... ZZzzzzz Lurer på om vi skal kle på å gå tur jeg, våkner nok litt av den stive lufta ute tenker jeg!!
Herkules Skrevet 26. november 2007 #227 Skrevet 26. november 2007 Enig Cat VI har hatt mange julebord med bare kontoret ol og da er det jo fri drikke og ofte svært god mat. Meg jobben min skal iv ut på restaurant og når det ble så fuktig på en onsdagspils så regenr jeg med at det kan bli litt på julebrdet ogs¨å
Molait Skrevet 26. november 2007 #228 Skrevet 26. november 2007 Joda, har hatt trivelige "smålag" og jeg. (btw om man er 1000 så betales det som om 10.000 så det blir det samme..hehe) Var nå iaf den storfesten det tok av mest på. Vi var vel ikke 1000 der, eller jeg vet ikke jeg. Med alle levrandører og div. så var det en del ja. Men så store lokaler at merket ikke så mye ti ldet. Husker jeg var på jb med Rimi, den gang jeg jobbet der. Syyykt mange mennesker. Det var ikke like morosamt. Bra show og sånn da, (ikke dansband-tok heeelt av) men for mange man ikke kjente. Men det der jeg jobba sist så kjente jeg flesteparten. Djiii..hehe..Mo og jeg satt nede på kontoret mitt, bølleringte venner mens vi sang "alla fugler" i kano, med lungene fulle av helium:))) jaja nok om mine jb, før man sier ting man sikkert ikke burde;) Fuktig og jb hører sammen:D Skal egentlig sitte alene her til 16 i morgen (ja ikke hele dagen da, men slutten) men E skal ha vaksine kl 12. (irriterende det er så sent! Man leverer vel ikke barn i bhg etter vaksine? Des. må han jo legge seg helst før vi drar til hs.... huummmmmm.
Sessa ruger igjen... Skrevet 26. november 2007 #229 Skrevet 26. november 2007 Da sover frøkna, litt for sent, men men. Jeg skal spise lunsj, brød med tunfisk rørt sammen med rømme OG majones!!! Mmmm... sunt og god. Drikker cola til også! Fikk så dritlyst på tunfisk da jeg så catwoman i går. (Du har sånn drakt som henne, Cat? Og pisk?) Linea er blitt forkjøla, type, host og snørr og hveser når hun peser. Skal til legen 13:30, så jeg håper hun våkner i god tid før det. Hun sover stort sett bare en time på dagen for tiden, hvilket resulterer i en time (i hvertfall) etter sovings hvor hun bare skal kose og sitte fang. Koselig det altså, men litt pes når man har ting å gjøre! Liker ikke julebord så godt, jeg. Kan jo ha noe med at jeg drikker lite og andre drikker mye og plutselig er de heeeeelt anderledes enn det jeg er vant med og da blir jeg så usikker. Tror kanskje jeg hadde følt meg bedre hvis jeg var på julebord hvor man fikk ha med partneren. Kunne liksom støttet meg litt på han, da. Noen som vet hvor man får kjøpt sånn lang hettejakke?? Har så mange lange topper så jeg skulle gjerne hatt en sånn utenpå.
Herkules Skrevet 26. november 2007 #230 Skrevet 26. november 2007 Mer julebord o l Vi var på 5 års jubileum til storseneret, det var nok den beste festen jeg har vært på der var vi 500 stk. I den gamle jobben så hadde vi 1 stort julebord ca 400-500 deltakere. Itilegg hadde vi kontorfest. det var alltid hyggeligst.
Herkules Skrevet 26. november 2007 #232 Skrevet 26. november 2007 jeg drømte om sessa natt til i går jeg:)
Herkules Skrevet 26. november 2007 #234 Skrevet 26. november 2007 Hvilken mail skal jeg sende kalender på? molle?
Molait Skrevet 26. november 2007 #235 Skrevet 26. november 2007 Ta den på gmail du:) Ok da jeg må jo bare spørre...hva drømte du a??? eller vil vi ikke vite?
Mr. Herk Skrevet 26. november 2007 #236 Skrevet 26. november 2007 i dag var det en blid gutt som blev avlevert i barnehagen. jeg fikk gå uten grin, det er vel bare en dag det håpe håpe det blåser hunder og katter her i dag, forferdelig å jobbe ute. brrrr brrr foresten molle har m fått fiksa stolen
Molait Skrevet 26. november 2007 #237 Skrevet 26. november 2007 den i stua? stemmer det, skjedde noe der igjen kanskje ja. Brukte jo først flere mnd på å fikse den. Argh altså..hehe. Ikke sikker jeg. Jeg sitter nå der av og til..han har ikke sagt noe. Stjeler digg av hu som er i syden jeg. Namsnams:D Bare et par av en stor bolle da, regner med det går greit. Hvilken dato skal påskevenn sendes ut?
Herkules Skrevet 26. november 2007 #238 Skrevet 26. november 2007 Han mente triptrappen skal vi sende ut påskevenn allerede??? om vi blir enige om julevennutsendelse først så blir det ikke rot. Spis opp du hun koser seg jo i syden, Her er det en 4 mndr gammel kar i dag ganske blid og veldig lett! O var mammadalt i dag så det var godt han var så blid i bhg.
Mr. Herk Skrevet 26. november 2007 #239 Skrevet 26. november 2007 Han er nå hentet. hadde visssst vært like blid i hele dag. ja det var tripp trappen jeg tenkte på
Herkules Skrevet 26. november 2007 #240 Skrevet 26. november 2007 Så godt å høre gleder meg sånn til å se han at jeg mest har lyst å komme rett hjem!
Mr. Herk Skrevet 26. november 2007 #241 Skrevet 26. november 2007 kom hjem du kjære, her er du hjertelig velkommen
_svana_ Skrevet 26. november 2007 #242 Skrevet 26. november 2007 Joda, jeg leser litt nå og da. Var i Gøteborg og fikk handla masse gaver. Det er bra. Handla ny bursdagsgave til Lille L for jeg tror den jeg hadde kjøpt er for knapp i str. Så får gi den til en annen liten jente. Sende den nye gaven da kanskje? Edvin er på snørra. Ja, det var fine par uker uten snørr. Var på synskontroll med han i dag, kom ikke ut av heisen med vogna. Er det mulig. De sjarmerte hele venterommet da. CE er ikke mindre enn alle. Jeg vet om et par gutter som er mindre. De hadde på bodys i str 90 og det ble søte kjoler. La nettopp bort noen bukser i str 68 som passet A fram til nå. Var det julegrøt den andre helga i desember forresten? Da kan ikke vi..
Petronella♡mor til to Skrevet 26. november 2007 #243 Skrevet 26. november 2007 Heisannsveisann ;O) Æ leve, sant asså... Så hyggelig at du kom innom i dag Molle - superdupert altså. Følger oppfordringen din og sier at alt er bra med oss. Var på luxus weekend i Gøteborg forrige helg, har møkkadritt¤)(!¤(%¤!=)¤%(&"=(%=!(T(Å*%(&=!(%=!I vannlekasje på badet etter at disse dølle snekkerne dro ut vinduet i fjor høst - ARG... Ellers er alt bra, fortsatt hektisk på jobb men ikke sååå ille som for noen uker siden. Molle - jeg jobber forresten som avdelingsleder (siden du lurte og ikke fikk et ordentlig svar - jeg kan vel ikke skylde på ammetåka lenger nå, 12 måneder etter, hihi) A fyker rundt med to sånne små røde horn på hodet. Alt skal kastes rundt og det blinker djevelsk moro i øynene hans. Han er også helt UTROLIG mammadalt - djiiizes, henger i leggen min som en klegg stort sett hele ettermiddagen. Håper alt er bra med dere alle (har ikke hatt mulighet til å oppdatere meg, det ble ALT for mye å lese) og vi kan komme på julegrøt (så vidt jeg vet) ) Men har fått med meg vedr mtg, sender en ekstra stor klem til deg ) Men JV, når sendes og hvor mye skal vi legge i det sånn ca?? Vi hørs!
Molait Skrevet 26. november 2007 #244 Skrevet 26. november 2007 Nå skulle jo jeg inn å oppdatere pt:)) Jeg har vært hos gamla jeg:D Det med horn og storglisnårnoensiernei stemmer veldig bra på A. Så søt atte-hihi Ble litt kort besøk da. Var bare innom på vei il senga. Så W spille kamp i hallen ved pt. (vant 11-3) Ute av hus fra syv-syv kjenner man. Spes. når man har barn før og etter og kjøring og henting og mating i bil og surre seg bort på brånåsen og-blææææ. (henta noe greier der) Nei stolen er ikke fikset, trodde du noe annet? Fikk nå og høre at jeg stilte alfor mye krav og urimlige krav. SPurte om han satt ferdig inn i oppvaskmaskina mens jeg hang opp klær. Jepp, jeg er den store urimligheten. menmen Er driiitlei av å fryse!! E skal ha vaksine i morra:(
Molait Skrevet 26. november 2007 #245 Skrevet 26. november 2007 GRATULERER MED DAGEN LT!!!!!!!!!!!! Du skapte litt _vel_ mye spenning i fjor lillegutt!! Siste trådbaby'n er ikke baby lenger og nå har vi bare trådbarn:) Velkommen over i 1års-klubben LT. Ble feiret på søndag hørte jeg. Må gjøres litt ekstra stas på deg i dag og da:) Fått masse fint? Masse klemmeognusse på fra Molle.
Molait Skrevet 26. november 2007 #246 Skrevet 26. november 2007 mm, men for at kl var slagen på pc'n så det tenk, men grattis NÅ da, for NÅ er vel kl over 24..hehe
Molait Skrevet 27. november 2007 #247 Skrevet 27. november 2007 Noe trøtt. En hel del. *gjeeeesp* Dæggærn så vanskelig det var å sovne i går. Småfrossen under dyna og *bling* I dag skal E ha vaksine:( blæ med stikke au. Går fort over da, men håper veeeldig vi ikke får noen reaksjon på vaksina. Og synes helt klart vi burde sette dato for påskevenn nå!! (jajajajaja mente jo jv da;) ) Hadde fin morra. Var så godt å starte dagen uten småkrangling og stress. Møtte igjen PtG i bhg:)) Cat: Kanke du legge ut med store bokstaver når jv skal sendes og hvor mye vi ble enige om, og all den infon? Da er det lett å scrolle opp og finne igjen. Om du husker alt da, husker ikke helt jeg.
Molait Skrevet 27. november 2007 #248 Skrevet 27. november 2007 Jo også Herk..lurte på par småting ang kalendern jeg. Hur du løste det med bilde og sette sammen og sånn. Hadde du bare bilde bak datoene el hadde du helsidebilde over?
Herkules Skrevet 27. november 2007 #249 Skrevet 27. november 2007 Jeg trykket bilder på baksiden av kalendersiden , oppned slik at når man bretter opp januar så ser man bilde+ februar. trykket på A4 ark . Så lager man en forside og på baksiden av den trykker jeg bilde så man har bilde også når man ser på januar. om man ikke får trykket tosidig kan man lime sammen to ark. Alternativt kan man skrive ut bilde og kalender på tynne ark og lime på hver side av tykt ark så det hele blir ganske så stivt. På gamle jobben så hadde vi bra fargemaskin også brukte jeg 200g ark så da ble det bra. I tillegg så hadde jeg maskin til å lage spiralhefte, men det kan løses med 4 hullemaskinhull og ringer eller hyssing
Molait Skrevet 27. november 2007 #250 Skrevet 27. november 2007 mmm, er ikke så lokalkjent på jobben her enda. Ift printere og sånn. Printe ut hjemme koster ratt mer enn å ta det på en fotobutikk. Hmm og da blir det ratt billigere å bestille hele kalenderen da. Skal titte litt rundt her;) Lime sammen tror jeg ikke blir så bra? Men er da bare å snu arket det da, om man ikke kan printe tosidig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå