Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Trøtt!

 

Siden tuppen og lillemor her enes om alt, så får jeg si meg litt enig med sessa. Greit nok at det var planlagt å lage flere filmer av Pirates filmen, men jeg mener nå et ener'n står for seg selv jeg altså! Ble jo ikke spilt inn for å være en triologi så vidt jeg vet. Men 2'ern og 3'ern ble jo spilt inn som en hel film, bare delt på midten for å lage 2 filmer. Og det merkes for å si det sånn. Kan man ikke kalle filmene for 1'ern og to-ologien da?? Er liksom 1'ern som bærer hele storyen spør du meg!! Og siden jeg og sessa er de eneste her som har sett, så har vi rett!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cat-har du sett 3érn? vi skulle jo ha pirates date. hrmf...

 

Vel-jeg våger meg utpå med følgende: Nyttårsaften (for de som blir forvirra av valgmuligheter-hopp over følgende avsnitt....

 

Vi får låne svigers sitt hus på Kløfta nyttårsaften hvis vi vil(de er i spania). Det er stort og har plass til mange. Tror der er 4 soverom-men mulighet for flere praktiske løsninger som innebærer at folk tar med en madrass-hvis det skulle bli fler enn 4 par med barn. Fole fin uteplass også for litt rakettskøy ( siste året det er lovlig å fyre opp raketter for privatpersoner...) Så da er den luftet-alle sett i gang og tenk. Datoen er i allefall grei-den må jo være den 31.desember;)

 

Ned å se på Idol og spise mosaka.

 

Tjallabais!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cat og jeg kan leke på kjellerlem!!!! (ta det lemmet du har i nærheten, du cat! Regner med at du gjør det uten min oppfordring....)

OG VI HAR RETT ALTSÅ!!!!!!!

 

Bra historie, Mol. Bra jobba!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho. Vi har vært på besøk hos molle og mollemannen vi. G sov der. Dvs. G skriek i en time, sov i en time, skreik i en time, så dro vi hjem. Nå tror jeg han har sovnet her hjemme så kanskje jeg skal ta turen opp igjen. Må se an littegrann....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å svare Tiny jeg-jeg kan komme på julegrøt den 09.des:) Når det gjelder kakebaking så kan vi fint ha det her,men jeg har ikke noe stort kjøkken da-så hvis noen med større kjøkken helst vil ha det så skal jeg trekke min innbydelse:D.

 

Ta en dusj jeg...ta med gubben kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

vi har vært på molle fest, hvis man kan kalle det fest. vi var 6 stk. på det meste. hyggelig at mtg kom tilbake. vi pratet og koste oss og det drøyde som vanlig. fikk en hel halv time søvn i natt. Hadde så vidt lagt øya på hvil så våknet lillemann, klokken var 6. 45 da så ingen katastrofe det. sov hele natten selv om vi var borte han. fikk så pupp av mor og ny bleie så var det min tur til å stå opp. hadde vært oppe i 5 min så hentet vi en solstråle til. jeg E og O koste oss med restepizza til frokost.

 

tusen takk for en hyggelig kveld/ natt alle sammen synd det ikke blev noe spilling. var gøy å spille molle/mtg spill i stede da, de vet å live opp en fest he he

 

håper det går bedre med G

 

Har du fått sovet ut molle

 

og mtg smt går det bra med deg

 

skal levere unge og kose oss i kveld med taco og fotball og så skal vi sove lenge

 

heia norge

 

var det noe mere da husker ikke er sliten stakkars m som er på jobb i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du la inn du ja MtG;) (gidvm)

 

Mange sugende mnd i høst. I går var virkelig høydaren. Da var jeg bare helt utslitt i hodet til slutt. Er grenser for mye et hodet klarer å komme gjennom på 2-3 mnd. Vel. Som sagt så order alt seg for snille piker (og heldigvis oss andre også) Og godt brukt uttrykk av Molle "det går seg til" November ser ut til å kunne bli ok likevel nå:)

 

Fikk ordnet opp i mye i går. Årets tips til alle....snakk sammen!! Ellers tenker man og dveler og legger til for mye eller for lite i ting og mye blæ kunne vært unngått. Klart man trenger ikke være stygg, men åååhhhh...jeg er så der nå at si det man mener og men det man sier og ikke la vær å si ting som trengs å sies. Denne ble kanskje noe kryptisk, men det får så være.

 

I løpet av et halvt døgn har jeg nå fått..hmm..hva kalle det..positiv tilbakemelding? fra to som står meg nær. Det var litt godt.

 

Og ja...hehe.... Aldri så jævlig at det ikke kan bli ganske så bra;)

 

Nå skal vi snart ned til T-ene. Blir koselig. Gleder meg:) E sover enda, men våkner nok snart. Ei skive og så drar vi.

 

I morgen blir en kamerat av meg pappa:) Gøy.

 

Returnerer i morgen med "info" ang helg:)

 

Også skal jeg hilse alle fra 1D. Gutten er visst syk. Har vært på legevakta og greier. Er forkjøla. Vet ikke noe mer. Uff og æsj og forte seg å bli bra igjen og håper ikke det er noe alvorlig. Hehe ja og 1d, lenge siden det har blitt sagt nå... BØFN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for god mat Tiny!!! (sorry for rot) Artig variant med taco og den første var jo virkelig en høydare!

 

Var sikker på at en av dere damene kom til å kommentere noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig besøk :) Rotet ble ryddet på ca 10 minutter (untatt noe på kjøkkenet da, men det er jo mitt rot)

 

Deilig med helg og sove litt lenge. Er helt utslitt etter masse på jobb (mye sykdom), aktiviteter og at Store T skal lese og skrive til eksamen + levere oppgave. Tar på dette her altså!

 

Molle: jeg så, tenkte feil med venstre og glemte tilslutt å spørre... men du pleier da ikke ha det tenkte jeg... hihi...

 

Da sier vi at det er julegrøt her 9 desember! Da blir det etter første sov, ca 14-15.

Ryktes om mannetreff lørdag eller søndag - julepils...

 

November er helt ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer på julegrøt. Tror jeg nå da. Gjør nok det:)

 

Tusen takk for en kjempekoselig helg. Altså fredag. Planen var å slappe av hjemme. Så var planen å ha besøk av MtG og PtG og G og spille TP og ta noen pils. Så var planen å gjøre det samme, men med Herkene også. Så ble brått planen å bare være sammen med Herkene (syntes virkelig synd på deg da MtG...Gutten var jo helt spinnvill jo!! Jeg fikk roa han tilslutt da-*stolt*..ikke at det holdt så lenge da men..hehe)

Så ble planen å ikke spille i det hele tatt og så ble det å gjøre det sammen med MtG og. Alt forandret seg hele tiden, men ble jo kjempekoselig kveld forde:) Også er det kos med folk som sover over. Festen varer jo på en måte til dagen etter. Tro meg jeg kjente at den fortsatt varte da jeg våknet..hehe.

 

Også jeg som "slo" herk i kneet da....sorryyyyyy-viste jo ikke:( Døtte ble det ikke smått karusell på meg utover natten og. Og som vanlig ble det altfor sent. Tiden går fort i godt selskap:) hehehe...Molle&MtG-spillet ja..jooo kan kanskje kalles det. Var jo en litt annen vinkling;) Molle og MtG skaper stort sett en del liv rundt seg de. Blir ikke alltid like godt mottatt men;) (nuvel, skapte særdeles lite liv hos Ama for noen helger siden...)

 

Jo...siden alle ikke har fått det med seg så kanskje fler ikke har fått det med seg...

FEST LØRDAG 1 DESEMBER!!

Hvor og hva er ikke avklart enda, men da vet dere at dere må begynne jobbe med å skaffe bv.

 

Da er helgen straks over og en nye uke står for døren. Greit nok, men ikke heeelt klar for det. Vært en ganske innholdsrik og utslitende helg:) Men gøy at det skjer noe rundt en og, så klager ikke på det assa.

 

Jo og har nytt ukens bilde ute da:)

 

Hva ønsker deres små seg til jul a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffe Molle!!!! Høres ut som du har det litt traurig for tiden, men nå begynner det i hvertfall å gå litt oppover igjen. Jeg er tobarnsmor i dag. Kjæresten til Linnis er her i hele dag. Blir litt spennende med to unger som sover usynk. Har satt vognene på terrassen så en kan være inne og leke mens jeg står der og triller. Kjæresten snakker i ett kjør, søt som han er og jeg er blitt hetende Mai-Mai og han roper på meg stadig vekk og skal vise og forklare og hente meg hit og dra meg dit.

 

Linea er ikke helt i form. Skjønner ikke hva det er men mulig det er den jævla 15 mnd vaksinen. Har sovet inne hos oss i natt hvilket resulterte i minimalt med søvn på meg. Hun skal liksom enten sove helt inntil (helst oppå) meg eller på tverrs i senga så hun sparker den ene og nicker til den andre. Tror jeg kanskje har sovet 3 timer, og ingen av timene er sammen hengende. Crap! Men det går seg til. Heldigvis blir hun litt piggere av å ha besøk, leker i stedet for å sitte fang hele tiden.

 

Skal dra å handle litt uten barn etterpå. Gleder meg som en unge. Skal handle mat til uka og prøve å få unna noen julegaver i tillegg. Det blir digg!! Får ikke sove på ettermiddagen uansett, så da kan jeg like gjerne shoppe litt. Blir vel å dra på senteret og gå meg i bort.

 

Simba! Jeg har glemt å kommentere rapporten din. Tenker at det må være litt godt å få alt på papiret, men hva vet vel jeg. Nå har du jo noe å vise til liksom. Mye lettere å få den hjelpen du skal når du kan oppgi en diagnose. Men vanskelig også å få det svart på hvitt at du er syk? Jeg håper du klarer å se det positive i det i hvertfall. *klem*

 

Herregud, så søte disse ungene er. Er ikke uten grunn vi sier de er kjærester. De går bort til hverandre og klemmer stadig vekk. Theo satt nettopp i lenestolen til Linea, mens hun sto foran og klappet han på håret! Så lente han seg frem også koste de masse!!! SØTT!!!!

 

Nei, nå får jeg kanskje runde av og følge litt med på hva som skjer.

 

*storbamsekostilmol*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) tt

 

Suss og kos er det mye av for tiden. E er veldig til å kysse med åpen munn over nesa han da. Tiril er veeeldig glad i å kysse og å få kyss. Når hun klarer å få det så smiler hun lurt, stort og lenge..hehe.

 

åååå så mandag det er. Trøtt jah.

 

Shoppe..burde ha gjort. Trenger både tid og penger for å få til.

 

Glemte svømming i går da:( Tar igjen noen tapte timer i Oslo. Fikk ikke gått sist og nå glemte jeg. Surt. Gleda meg. Var jo der vi gikk med William i mange år.

 

Etterpå er det hente barn, handle 2 gaver, hjem, kaste i seg middag (som jeg lurer på hur rekke å lage) pynte seg selv litt og barn og ned i bursdag. Begynner 17:30, som er greit nok det, men blir nmye pes for litt over timen synes nå jeg. Vi får jo ikke vært der lenger. Synes folk kunne tatt slikt på søndager el no jeg. Er to nevøer av meg. 3 og 13 år.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig helg molle (og dere andre)!

Det var deilig å sove over Da kan man leke litt lenger og gutta fikk gleden av hverandres selskap på morgenen.

 

Desuten fikk moll og mann sovet litt siden E sto opp sammen med O og mr Herk.

 

Det lønner seg alltid å snakke sammen om det er noe , men man må jo vite at det er noe og ikke minst få personen i tale.

 

Simba: Hva mente var det du var skeptisk til i forhold til tantene i O sin bhg?

 

Jeg står jo for hva jeg har sagt her jeg da ang de andre barna og deres foresatte.

 

Mmmm ellers så savner jeg hunden min for hun har vært på hyttetur i helgen.

 

Vi hadde tenkt å feire nyttårsaften hjemme i år vi , men nå har de jeg pleier å feire sammen med planlagt utenbys og utenlandsfeiringer. og så ser jeg tråden allerede er ferdig planlagt

 

Vi er jo en familie på 4 og ikke så pupulære he he . Nei men vovven må jo feire sammen med oss.

Så da er det vel vanskelig at vi kommer?

 

Sessa kose deg med 2 idag du da

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei søta:)))

 

Jeg skjønner deg på ja du vet og er enig med deg på ja du vet;)

 

Herkemannen var supersøt og tok opp solstråle nr. 2:) Blir mindre pes å sove over. Styr å dra opp barn, mer koselig for de voksne og barna får og litt ut av det. Kvelden er de jo trøtte og sliten og rekker lite før de skal legge seg.

 

O har blitt så stor da! Ikke bare sånn i vekst men han ser jo ut som en gutt jo! (hehe ja ikke jente) Nei men synes han har mistet alt av babypreget jeg nå. Min derimot..hehe synes han har mistet mye jeg..men ser jeg meg rundt så er han litt baby enda ja;)

 

Tråden er ikke allerede ferdig planlagt. Bare halvveis:) Sted og tid er ferdig. Og tror vi gikk for kalkun? synes masse mat er godt jeg altså, var bare et forslag, så bare kom med andre:) Tenkte på det at kan jo fordele litt. Mye som kan lages i forveien. Bør vel ha med en champis og? Jeg er ikke sååå glad i det, men en helflaske på deling? Må si si poff og må vel fukte ganen med noe sprudlende. Har en GIGAflaske med Asti forresten. Den er god:)) Og sier poff;) Det er vel musserende vin og ikke champis, men vet ikke hvor nøye folket er på det? Jeg klarer iaf ikke hele den alene...eller;)

 

Joda herk, du sier noe. Hender seg det er kjekt å snakke med noen og finne ut at det ikke er noe og;) Men jepp, poeng der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au molle Papirkutt er ikke godt

 

He he jeg plukket opp E og så tok jeg med begge ut og så gikk jeg å vekket mistern og ba ham ta over :)

 

ikke mye futt her i dag

 

O ja han er blitt gutt ikke tvil om det Både i kropp og oppførsel. Jeg syns det er så gøy med utviklingen og så stolt av gutten min:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lite liv da.

 

Sitte å scanna masse greier jeg nå. Greit nok, men hu dama har så rotete system at jeg måtte ta en og en og sjekke alt så det ikke ble surr. eller var endel surr da. Godt med litt avveksling, men kje stilling for rygg kjente jeg. Greit å kunne flere ting her da, før man søker jobb:)

 

Gleder meg til hjem nå. Gruer meg til bursdag og stress. Fake en vondt et sted? hmmm. Nei får vel dra.

 

I morgen er det pilates om noen fler vil henge på:) Uff gruer meg til overimorgen jeg.

 

Dagens kake, litt kul synes jeg:)

Happiness = Reality - Expectations.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ruller jeg sammen for i dag.

 

Cat hvor eer duu aa??

 

hehe tt da Herk;)

 

jalljall.

 

Jo Ama...hehe jeg hadde forresten brune øyne i går. Hatt både brune og med glitter i siden før th-tur. Men har kanskje ikke sett hverandre så mye etter det? Var nå ikke det jeg tenkte på, men det kan vi ta unetfor tråd;) Men godt forsøk, det skal du ha...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da veit jeg ikke hva du tenkte på Mol...

 

Her: Dere er hjertelig velkommen 3 av dere, men sambo er fole allergisk mot hund... Dere kan ikke få hundevakt da?

 

Jeg har kjøt julegave til barnet til min hemmelige venn i dag;)

 

Fri i morgen-jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, tenk at Tiny er mer oppmerksom enn deg;)

 

oh..gaver jah. Hadde alle fått julevenn da? Ikke sett på tråd fra pt, 1d og hmm..nei resten har vel svart? Husser itte om mtg har svart, men hun har svart ja til meg. Samme med svanine. Synes hint er vanskeliiiiig!!!!!!!!!! Alt blir for lett i hodet mitt.

 

Kult med fri, ta en tur innom gmail a!

 

Skal få sendt noen bilder 1d. men de kommer litt nå og da. Ligger på pc til M og den er ikke så mye tilgjengelig, og er maaange bilder..hehe

 

Gleder meg til å trene i morgen faktisk. Litt godt å glede seg:) Bare kommer du når du kommer da mtg? Liten vits i å være der før 20:15. Litt oppvarming og timen starter 20:30.

 

Slitsomt med bursdag (kom seff nesten halvtime for sent, men holdt på med ting fra man kom inn døra) men koselig og. Jeg kledde av meg litt jeg Tiny...var ikke helt klar for den nå;) E spiste og grisa til den store medaljongen.

Ja og hjemme fikk han velling og M satte han på gulvet. Så på tv og fulgte ikke med. Dagens tips: Sett ikke igjen sukkerskåla på bordet! "namnamnam" Sukker overalt!

 

Også ble en venn av meg pappa i dag. Gutten var over 4050 og 50 så fet liten sak;) Gleder meg til å komme å tapåkosepåluktepå.(hehe..husker du at du spurte meg om råd(el..ja) en gang 1d? vel det var han..bare kom til å tenke på det nå...)

 

fole..hihi ;)

 

Natta alle søte store og små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ama: ja jeg vet godt at amamannen er alLergisk så jeg er klar over det. Nei vi har ikke hundevakt dessverre, så vi får bli hjemme på nyttårsaften.

Hadde ikke regnet med at vi kunne ta henne med!!!!

 

hm Blir jo litt trist vi har ALLTID vært de som ordner og fikser til nyttårsaften. Alle de bra festene har vært her.

I fjor så skulle alle være hos kjærestene sines venner så jeg regnet med at de kunne bli med oss i år. Det har blitt litt usynk. jeg hadde nyttårsaften i fjor så noen trodde kanskje ikke det ble her osv ja ja ja . blir som i gamledager Farmor, Farfar og jeg feiret her vi bor vi 3 alene, det var jo hyggelig det.

 

 

Ja da hadde jeg glemt alt i gjen da:) Får lese litt til her jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja molle ; jeg kan ikke fordra ordet fet !!! Ikke liker jeg at du bruker det om babyene heller Det høres nedlatende ut:)

Utblåsning fra meg:):)

 

Ellers så har det jo ikke skjedd noe på tråden her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...