Herkules Skrevet 16. november 2007 #101 Skrevet 16. november 2007 hm Ja det er jo noen som får inn barn pga mas(i priv. barnehager). De som er der i den kommunale er på grunn av at de har prioritet. Det er en del "stakkarslige" "hjelpesløse " folk der ute og jeg er ikke så glad i tafatte folk som ikke kan ordne litt med sine egne liv. Skal veldig mye til Her vi bor å mase seg til plass altså.
Herkules Skrevet 16. november 2007 #102 Skrevet 16. november 2007 wow lengesiden jeg har tatt en 100.
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. november 2007 #103 Skrevet 16. november 2007 hmmm... er ikke enig. to og tre hører sammen, ja, men en'ern står fint for seg selv. Sikkert fordi de ikke egentlig trodde det skulle bli en så stor hit!
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #104 Skrevet 16. november 2007 Diskutere, diskutere:) Vil ikke gi meg på denne! Toer'n og treer'n var allerede planlagt når de slapp ener'n. Så det var meningen at det skulle komme to til. Altså er det en triologi. Jeg er enig i at det er mulig å se ener'n alene, men den blir ikke totalt avsluttet.
♥Tiny Skrevet 16. november 2007 #105 Skrevet 16. november 2007 sitter på jobb og er egentlig ferdig, men så er det detta lille trollet da som sover søtt nedi vogna si. Hun sover mellom 1 1/2 og 3 timer i barnehagen, men noen ganger har hun blitt vekt av andre barn som ligger å hyler fordi de er våkne... Møkkaunger altså G og E har spist innbakt pølse og kake idag! G var helt ram... Er det noe stopp i den tassen der? Tror han hadde helt nedpå enda mer jeg om han hadde fått lov... De ble forresten ikke lagt før nærmere 12 og vet ikke om de har stått opp enda, har ikke vært inne på en stund.. Nå er det snart hjem
Molait Skrevet 16. november 2007 #106 Skrevet 16. november 2007 aaaahhhhhh, legge seg før.......... haha skulle skrive..så en del jobb..oppdaterte og mtg skrev... Må støtte MtG her altså. Det er en triologi. Man kan jo seff velge å se bare 1 film, men det er da likefullt en triologi. En langfilm..bare delt opp i 3. Kvaliteten på de forskjellige kan seff diskuteres, slik det og ble gjort med ringenes herre...som og er en triologi. Skal sies at jeg ikke har sett 3ern enda så ikke diskuter for mye a;)
Molait Skrevet 16. november 2007 #107 Skrevet 16. november 2007 haha ja artig spill...men hva med "jeg har aldri?" hahahahaha jaaadaaaa hender vel man skulle drukket kanskje? (flate gratulerer med midlertidig oppgradering til kniv i skuff, skarp en sådan) men du må bare lyve hele tiden du da-hihi
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #108 Skrevet 16. november 2007 Jeg har heller ikke sett trern ennå, men gleder meg som et lite barn! Bra jeg får støtte molle! Hehe:) (Ikke meningen å være krass altså, sessa. Ikke sånn ment i det hele tatt.) Det er som regel ikke bånn i gutten min... Var så sinna i dag hele veien til barnehagen og når jeg skulle levere han. Var furt fordi han ikke fikk maten som var i matboksen selv om han spiste masse før vi dro. Måtte gi han en matbit å knaske på i bilen. Liker egentlig ikke det, tilfelle han setter i halsen, men han ga seg jo ikke. Spiste ikke så fryktelig mye i går så kanskje han rett og slett bare er dritsulten i dag? Innbakt pølse hørtes digg ut. Det vil jeg ha. G hadde bæsja i dag tidlig også, men bæsjen så mye bedre ut nå. Hvorfor må han bæsje når han står opp og bleia er full fra før? I dag var hele senga våt igjen, men i dag var det bare tiss. Også bæsja han etter det så det var rimelig fullt. Har blitt vane og måtte dusje hver morgennå. Egentlig greit, for da blir han blid. Er så grinete når han blir vekt.. Eeeelsker å dusje:) Jeg gleder meg til i kveld jeg:) V var kjempepositiv! Det var deilig. Pleier ikke å være sånn han.
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #109 Skrevet 16. november 2007 Hihi. Jeg kan lyve masse jeg:) Kan ikke snakke sant ihvertfall. Kanskje vi skal droppe "jeg har aldrig"?
Molait Skrevet 16. november 2007 #111 Skrevet 16. november 2007 Her renner det ut med stårris gitt;) Nei jeg skulle bare fortelle om på lørran jeg. Var ikke noe store greier da. Men vi kom jo da 18. Var flere bekjente som skulle komme, men bare et vennepar av oss. Og hun kom senere for hun var på seminar. Satt å kjeda oss. Jeg blir litt sånn *hviskeiørettilM"kanvidrahjemnå"*. Blir gjerne det jeg... perioder av kvelden. Ikke hjem for å ha meg, men hjem for her vil jeg da ikke være. Spurte M om vi skulle stikke på do'n å ha oss for jeg kjeda meg. Venta på hun dama. Greit nok sa M. Så reiste vi oss og gikk mot dit. Han (vennen) satt på en stol. Så spørrende på meg og jeg bare hvisket at "Vi skal bare ha sex på doen. Kjeder meg. Må få tiden til å gå mens jeg venter på kona di" Først bare flira han, men da han så gliset mitt, ble han faktisk litt satt ut. (og det skal en del til med han!) Jepp da, så ut på do og sette igang. Ble etterhvert mer eller mindre mosa opp langs veggen. Ikke lett å være helt stille da. Før det første bråker det jo i seg selv og for det andre var begge litt "der". Gjorde oss ikke ferdige da...burde vel gjort det men..var jo borte en stund og ble litt satt ut av at det brått var masse folk rett utenfor døra. (hehe men litt kult og da) Kom til å tenle på da at kanskje det bare er 1 do her og dette er dokø!! Flaaaut jah! Var heldigvis en do til. Kvia meg litt for å gå ut. Var liksom før 19 på kvelden og ikke sent i fylla. + at det var jo en del eldre slekt der. Tante og onkel ti lM og jaja de har vært "unge" de og, men liksom..følte det ikke var helt tid og sted. Ellers ble det en artig kveld med mange overraskelsesmomenter-hihi. Men overraskelser er gøy;) Kanskje ikke alt som egner seg å legge ut på tråd...jøss Molleboll ble nesten litt flau og turte ikke snakke. Itte ofte:)
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #112 Skrevet 16. november 2007 Jeg trenger ca. 10,5 mill jeg....... Får å bygge det huset jeg vil på den tomta jeg vil. Får høre om V har tippa lotto, eller så får vi slenge inn en kupong:) Vil ha!!!
Molait Skrevet 16. november 2007 #114 Skrevet 16. november 2007 hoho nei du og jeg kan leke sammen på verandaen vi;) men du drikker jo ikke?!? Fan..du blir så mye mer livat i fylla. Har så mye hemninger og sånne ting edru...
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #115 Skrevet 16. november 2007 Jeg har faktisk sett molleboll litt fleu flere gnger jeg:) Moro det:) Fryser på nesa....
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #116 Skrevet 16. november 2007 Ja, skulle mistet litt hemninger. dem har jeg alt for mye av når jeg er edru. Gjør aldri rare ting i edru tilstand jeg:)
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #117 Skrevet 16. november 2007 Nei, nå skulle jeg hatt gubben hjemme. Fikk et plutselig anfall av...ja... Går og legger meg jeg:)
Molait Skrevet 16. november 2007 #118 Skrevet 16. november 2007 NEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!! Skadda ikke gå utover meg at du er kaut vel?! djiiises..her har du kommt og gått hele dageg og så skal du gå gor å kommeoggå. bååååring. Ta med laptop'n da. Kan vel skravle medd meg imens. Trenger jo ikke kjede meg jeg selv om du driver med annet:)
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #120 Skrevet 16. november 2007 Hihi! Tok ikke lange stunda det. Men fikk da lest med gjennom en fin artikkel i vi menn. Står mye spennende der;) Nå er jeg tilbake hos deg babe:D
Molait Skrevet 16. november 2007 #122 Skrevet 16. november 2007 jaudu, har fått kopiert utsnitt av hva du leser på!! Av 1D riktignok, men samma det..hehe. Men det jeg fikk var blaute greier assa.... Kult V var positiv da:)
-MtG- Skrevet 16. november 2007 #123 Skrevet 16. november 2007 Skal det ikke være bløtt da? hehe.. Denne var om ei som jobba overtid og hadde sex med en fremmed fyr inne på kontoret til sjefen. Hun lekte dirty boss:D
simbamamma Skrevet 16. november 2007 Forfatter #125 Skrevet 16. november 2007 Notat til meg selv: Ikke la LH spise brødskive med syltetøy før han er stor nok til å spise uten så mye søl... I natt var han våken fra 2 til 4, igjen! Jeg holdt meg hard og nektet pupp, så det ble litt jobb på A da. Var fælt for mammahjertet, men jeg kan ikke la ham slite meg helt ut. Hjelper forresten ikke å gi pupp heller, for han sovner ikke igjen etterpå, bare ligger der i timesvis hvis han får lov. Du får prøve å ha et åpent sinn i forhold til de andre i barnehagen, herk. Selvfølgelig må de ha spesielle behov siden de har fått plass, men det trenger ikke være noe "galt" med barna, og er det så ille hvis det er tilfellet? Og det kan like gjerne være foreldrenes situasjon som gjør at de har fått plass, slik som i deres tilfelle. Ut fra det du har fortalt, er jeg mer skeptisk til personalet og deres måte å løse ting på, men det blir en annen sak. Oppdater gjerne på hvordan det går der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå