Amabolla Skrevet 27. november 2007 #251 Skrevet 27. november 2007 Grattis med dagen til småttisen som er 1 år i dag!!! Ble vi ikke enige om at vi skulle bruke 250 kr på hemmelig jv og barn-til sammen. Pakken sendes ut seinest 08.12. Leo ligger og sover-skal i barneparken om litt. I morgen skal jeg besøke søskenbarnet mitt-hun er på rikshospitalet. Har fått kontantstøtte i dag-jippi:) Teite Ifolor-lokker med tilbud på framkalling og så får jeg ordinær pris i stedet. Holder på å maile med kundeservice nå, men de vil tydeligvis ikke gi seg.... Man kødder ikke med en sunnmøring når det gjelder penger,tilbud og salg! Kondolerer til sessa...
Herkules Skrevet 27. november 2007 #252 Skrevet 27. november 2007 GRATULERER med dagen LT Måtte få egen rute med gratulasjoner og ikke sammen med alt annet prat,
Molait Skrevet 27. november 2007 #253 Skrevet 27. november 2007 TEITE FOLK!!! Gi dem inn Ama. Make me proud;) Da drar jeg om en god kvart.
Herkules Skrevet 27. november 2007 #254 Skrevet 27. november 2007 Jeg vet det blir fort dyrt på hjemmeskriver men var billig på jobben:)
Molait Skrevet 27. november 2007 #255 Skrevet 27. november 2007 hehe jepp;) Nei vi lyt sjå. Uansett er det greit å ha malen til neste år, om jeg ikke finner en billig printer her;)
Molait Skrevet 27. november 2007 #257 Skrevet 27. november 2007 Jøsses en anonym:) Trudde først det var ny runde med pepper jeg nå. Nei dersom det er en fra tråden som spør så går jeg ut fra at den personen og er en del av traaden. Og ethvert medlem av tråden og da også traaden er vel oppdatert? (les på tråden/traaden!! (ok den var intern til MtG) Ligger en ønskeliste på den nye oppdatert JULEsiden på traaden Ønskelista er ikke helt ferdig gjennomtenkt enda da. Flyttepåsegleker er type leker som man trykker på noe også går den av gårde. Byggekolsser er sånne legolignende. Har noe av det. Elsker å bygge. Ellers har gutten lite biler. W lekte aldri spes med biler. Bil kanskje:) Eller snakker vi Edvin her? Siden det står E og ikke CE...men da hadde det kanskje stått A og E... Kommer alle til å kjøre ønskelister på traaden eller? De som ikke, kan de ikke legge ut litt om hva de små ønsker seg her a? ellers finner man alltids noe. Hoho-den som fikk svanine som jv dro korteste strået;) Må jo kjøpe til 2-hihi. Hmm var kanskje meg det forresten. Alle er da vel mine venner? eeehhhh ja. Jeg er så flink å rydde jeg. Siden jeg fikk en halv "fridag" er jeg flink å utnytte den...bare ikke. Og er elektriker her, og han bråker!! Masse utenfor. Lite typisk den dagen e sover hjemme. Argh. Men sovet seg igjennom mye nå.1,5 time-så alt etter nå er vel ren bonus.
Molait Skrevet 27. november 2007 #258 Skrevet 27. november 2007 Jo litt HS da... Gutten har blitt STOR...bare ikke. Måler hele 76cm. Har da vokst 0,5 fra leeenge siden. Hun sa hun kanskje tok i litt kort (jalla setning) men vi målte 2 ganger. Han har endelig tippa 10 da:) 10210 var det vel. og 48,7 rundt skallen. Veldig bra motoriiiiiik (tralala-kan ikke tenke det ordet engang uten å tenke på Ragnar) Dreit to ganger mens vi var der. Var på pulten hennes, rev ut permer fra der han egentlig ikke rakk opp til holdt på å LE SEG IHJEL da hu snubla i søplebøtta (virkelig-var så hsøstra knakk sammen selv) Var helt turborotte. Fortalte henne noen ord og styra rundt. Sprøyte gikk bra. Var illsint, men det var mest fordi mamma holdt fast. Volum økte litt i det nåla gikk inn, men skulle bare ned med en gang og leke videre. Så da skal vi ikke dit mer før til høsten igjen. Og etter det så er det 4årskontr. Babytiden er ordentlig helt sikkert over nå
Anonym bruker Skrevet 27. november 2007 #259 Skrevet 27. november 2007 Den som har svanen må jo bare kjøpe for 250 den også da det er ikke vårt problem at hun spøtter ut to!
Molait Skrevet 27. november 2007 #260 Skrevet 27. november 2007 hehe prøvde bare være morosam. Spøtter...vil tro de kom andre veien...men skal ikke legge megg oppi den.. Ja komme med ønsker dere andre og da. Spist spagetti vi. Dæven å sulten E var. Nekta alt annet enn å sitte i stolen å vente, og sutra og kasta seg over maten. Helt vill. er det virkelig normalt med den matløsta og matmengden E spiser?? (Du trenger ikke svare MtG..for G eier jo ikke magamål i det hele tatt!)
_svana_ Skrevet 27. november 2007 #261 Skrevet 27. november 2007 Grattis til bursdagsbarnet! Hurra! Ja, nå er vi alle over. Spøtt og spøtt. Har ikke sagt ja til å være med på jv jeg en gang, så det er vel bare å drite i det om det blir for vanskelig??! HAhAHAHA. Tulla :-D Klart de kan dele på noe. De er såååå flinke å dele. Hohohohhohoho. Tulla. A er blåveisgutten. Det hjelper ikke med polstra hjørner når han knaller på langsidene. CE er jo ikke liten da. Han er 1 cm høyere enn E og 4 cm høyere enn A og 1 og 1.5 kg tyngre... Liten du liksom. Høh! Nei, nå tar jeg meg ei pepperkake.
♥Tiny Skrevet 27. november 2007 #262 Skrevet 27. november 2007 hehe, må fnise litt av dere fjaseberter her inne!! Så bra du lever Pt!!! Missed U.. Miss 1D også!!!! Grattis med bursdagsgutten idag!!! Gir han mange klemmer og blaute susser fra Tiril!! Tiril er jo høyere enn E jo Men en kilo mindre... Matlyst ja.. Noen som ser Tiril sin?? Hun spiser egentlig ikke så mye om dagen.. Gleder meg til julevenn pakke.. Nå skal jeg pønske ut den jeg skal sende hihi... Ønskeliste skal slenges ut på traaden.. Mtg skal jobbe sammen med meg imorgen!!
Herkules Skrevet 27. november 2007 #264 Skrevet 27. november 2007 Svanine gir du ikke gutta mat du 1,5 kg MINDRE enn CE???????????????????????????????????? Ja jeg vet de er yngre da men. Molle ja det var ikke meningen at du skulle få røpa påskevenn identiteten så lett:) Men jeg tror at du fikk det desidert fulleste påskeeget altså om det er noe trøst. Du spurte meg om q-tips boksen var et tips. egentlig var det bare tilfeldig men hadde du kjent meg godt så hadde du helt klart tenkt på meg når du så en boks q-tips. Nå er jeg sliten!§!! Skulle ønske jeg kunne gå å legge meg
_svana_ Skrevet 27. november 2007 #265 Skrevet 27. november 2007 Hehe, alle kan ikke være så stor som O da. A er en liten sprett på 8.6 kg og hele 72 cm. E er ganske stor, han er 9 kg og 75 cm. De spiser og spiser, men sitter jo ikke stille. Hva skjer med Meridith?
Molait Skrevet 27. november 2007 #266 Skrevet 27. november 2007 ok, den som har svanine dropper hu..og sender til meg. svanine må selvsagt sende likevel. jo men dine er jo spirrevipper svanine!! OG 6 uker yngre da. CE var ikke sååå mye tyngre enn E for 6 uker siden:) Klart Tiril er lettere. Holder på å slenge a i taket hver gang jeg løfter a... hihi ja MtG skal jobbe i morgen. Sammen med Tiril. (var det hu sa til meg Tiny..er det sammen med deg? el mener du bare på samme sted?) Klarer ikke hint til jv min:( Jojo Herk...men hvem er du da? Kjenner da ikke deg jeg. Hva gjør du her? Er det en spes. hist. med Q jeg ikke har fått med meg?? hoho (don't wanne know!) el er det mer daglig bruk? Egget var bra stappa ja (tror nok MtG sitt var rimlig overfylt det og. Leverte på døra så handla digg for porto og. Var ungefær samme kanskje, hu fikk jo en visp og;) ) Ikke start ny tråd noen av dere da.. (om ikke alle har fått sms da) E satt i nesten en time å bygget med duplo i dag. Utrolig... Sånn ellers er han HYPER for tiden. Er helt Gabriel jo!!! Bare at E får vondt når han tryner da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå