Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hoho..jeg kan nå tenke meg til den der...

 

Straks hjem og nei ikke hjem. Straks dra fra jobb:) Så hente e. Mate barn i bil (evt i bhg) og så på svømming. Ikke vært svøm på driiitlenge. Hallen har vært stengt. Blir spennende å se hvordan han reagerer nå. Kommer sikkert til å storkose seg, men lenge siden dukka under da. Og fått LITT mer egen vilje siden sist.

 

Hadde såååå lyst til å bli med torsdag kveld Tiny:(( bæsjåaltså! Blir såpass sent og vett, så E må legge seg. M er ikke hjemme før 19:30. Liten vits i å dra opp dit til 20 for da er dere vel ratt ferdige. Hmmm...noen som vil passe barnet mitt hjemme hos meg + legging torsdag fra ca 17:30? :D

 

(er da lov å prøve seg....)

 

Jepp, takk for i dag folkens! (hender vel det kommer noe på kveld fra meg men ikke så ofte lenger..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her med greier som fjerner røde øyne? Har ikke noe særlig med sånne programmer på pc'en jeg. Har tatt et par julebilder, men trollungen har jo røde øyne på alle! Tenkte jo da å sende bildene på mail og få de tilbake redigert og fine :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Tilstandsrapport: Var på ul i dag. I magen min er det tomt.

Følelsene er blandet, men det går veldig greit.

 

Du kan ikke reise noe sted i morgen molle. Vi skal jo trene!

 

Jeg er støl i lovehandelsa...

 

 

Har tatt en øl i ls i dag jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg skal gratulere eller kondolere jeg MtG. Men du sier jo selv at det er helt greit, så da tror jeg på det :)) Men klart det er lov å ha litt blandede følelser!

 

Skal drikke vin til landskampen etterpå jeg:)) Har Å på besøk:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og æsj for en lege du har mtg - se å bytte ut den legen altså! Godt at du endelig fikk et svar, men kjedelig at det måtte gå så lang tid og at du faktisk måtte mase!!!! *sparkedummelgenirompa* Gir deg en god klem jeg :)

 

Har mensen vondt i magen jeg.. Skal jeg ha mensen nå da tro? Husser itte jeg... Men tror kanskje det begynner å nærme seg 14 dager fra el? jeje, lese meg bakover kanskje...

 

E, G og T har lekt masse sammen i barnehagen denne uka! Er så gøy hver gang E kommer i barnehagen eller når T kommer inn på min avdeling så peker hun på E og bare GLISER!!! Skikkelig bestiser :)

Idag pekte hun på E når han ble henta også.. Molle skulle hente han ja.. Så søtt...

 

Vi kommer nok til å sitte en god stund Molle! Var mulig vi skulle begynne ca rett etter jobb (17.30) og holde på en stund. Sist gang satt vi vel til nærmere 22...

 

Har vært på hs idag. Slemme damen satte nåla i armen til T og hun gråt lenge før den kom. Visste hva som skjedde ja..

Hun veier nå 9025 gram og var 78,5 cm. Synes det er rart at hun veier så "lite" for på vekta hjemme så veide hun sist 9,3 kilo... Må tilbake om ikke lenge bare for å sjekke om hun går opp i vekt eller står stille enda..

Også fikk vi med en flaske tran. Fordi tran det var fint og flott. Også smakte det jo ingenting sa hs.. Kjøss meg i ræva... Kjøper heller trankapsler enn å trenge i noen tran ja..

 

Hilse Å fra meg da cat :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MTG!!!!!!! Endelig fikk du svar! Heller det enn å gå uvitende, er det ikke? Nå må du bare bruke den tiden du trenger til å forsone deg med tanken, for uansett så har vel tankene spunnet litt rundt om det skulle komme en til eller ikke. Kanskje dere bestemmer dere for at dere faktisk vil vente litt, eller kanskje en til kanskje frister likevel?? Sender masse koser (og en liten Linnis mmmm også)!

 

Herk: Fet. Da tenker jeg på litt sånn typisk b. frue som skal uttale seg om noens vekt! Har ikke fått med meg at Mol har brukt det, jeg, men hun stemmer vel ikke helt med det bildet jeg har i hodet av en bruker av "fet". hehe

 

Mol: Så bra at du har jobb ut januar, da. Det er i hvertfall noe. Og du får i det minste en fot ut i arbeideslivet igjen, litt ekstra krydder på cv. Hvordan er rygg og hodet? Ønske deg obh nordica massasje teppe,du. Koster nesten 2000,-, men fikk prøve det i dag og det var sinnsykt digg! Føles som om man får massasje på ordentlig. Og forresten har du ikke vært hos meg, da. hehe... Men nu teller det vel ikke. Skal kjøre forbi deg på søndag tenker, jeg, men stikker nok ikke innom for det altså. Holder med turen dit for Linea om vi ikke skal stoppe på veien også. ;) Må besøke farfar. Han er blitt dårlig og ligger på hjem nå. Tante mente han ble dårligere for hver dag, så greit å ha vært der liksom. Vet han blir bedre av å se barnebarna, for han tror jo at vi ikke er glad i en så gammel mann som han (søte farfar!) ;)

 

Cat: Trekker det tilbake. Vil gjerne ha lemmet her for meg selv, og regner vel med at du ikke låner ut ditt til gud og hvermann heller.

Jeg har forresten et sånt veldig enkelt program som kan fikse øyne. Har photoshop også, men om det bare er øya som skal fikses så kan jeg sikkert ordne det kjapt en dag. Send meg pm.

 

Har endelig begynt å få sove om natten igjen. Skjønner ikke hva som har vært problemet. Har vært skikkelig kjip på maten de siste dagen, bare helt trygg mat som jeg vet hun ikke reagerer på. Kan ha vært reaksjon på vaksinen altså, for hun hadde litt feber, men jeg tar nå ingen sjangser, før ting er helt stabilt igjen.

I morgen blir det pass av Theo igjen. Skal ta med ungene i åpen barnehage, så da blir det ikke så mye klinings. Men det er heeeelt sjukt hvordan de holder på ass. Hvis de sitter ved siden av hverandre blir det kosing med EN gang. Hender de står og titter ut vinduet også legger de armen rundt hverandre. Er sååååå søt, men litt tidlig kanskje??? Hehe, mormor ja! Litt tidlig i en alder av 27 eller. Og ikke minst, litt tidlig for Linea... Ææææææææææsj!

 

Det er rotete her, ingen gadd å rydde leker i forigårs, i går eller i dag og da blir det jo bare verre og verre. I tillegg har jeg rota ut over hele spisebordet med tull og bokhylla har litt strikketøy her og litt blader der, bare sånn stukket innimellom. Og jaggu ligger det ikke videokamera og perler og kabler ogsmokkelenker og nedespray og en plastlomme og masse annet drit i bokhylla også. SKAL VEL IKKE LIGGE DER VEL?? Hvor faen er hushjelpen? Åja, det er vel meg det? Crap! Bra at det ikke blir så mye rot med to unger, da. ;P

 

Legger meg, jeg. Blir ikke pulings her, men skal vel tømme tank i morgen, for mann skal på julebord fredag rett etter jobb og som han sa det selv: du sender meg vel ikke på julebord med full tank, kone??" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL cattapult!! Noen som tok den da?? Ingen her som skjønner mine små innstikk :(

 

Hilsen er overbrakt:))

 

Sessa: Nedespray???? Hohohoho nå lo jeg godt altså!!! Hva skal det være godt for?? Tett underliv? Hihihihiih... Herre jeg er morsom altså!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en råsjangs og tipper at du har pult, Cat!

 

Nedespray, til tett underliv ja. Trenger det av og til, serru! har vært litt tett der i det siste. (Stakkars mann)

Kan hende hendene mine er tette og ikke klarer si s, da??

 

Pm er svart på så da venter jeg på redigeringsjobb! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lenge siden jeg har lest tråd med tårer i øynene ...

Stoor klem til Mtg ; klart du er full av følelser på nå også blannede!

Jeg vet en del om det du er igjennom og det jeg i alle fall vet er at man ikke helt blir klok på følelsene sine i en sånn situasjon, hormoner hormoner en liten slu fisk

 

Sessa søte stakkars farfar klart dere er glad i ham:) snufs Så trist at han er blitt dårligere dere får ha en fin tur på besøk da.

 

Tiny O blir fra seg av begeistring når tranen kommer fram!! Så du skal ikke være så sikker på at ikke T liker det !:)

 

Ha ha cat

Heter det ikke nedespray da når man er kjøla vel og merke.

 

Jeg må ut å kjøpe bh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*

 

Men over til noe mer "alvorlig". Jeg har fått UVI igjen og det er vondt altså :((

Synes ufattelig synd på meg selv i dag ja!!!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har fått en blåse på klem før :)) Men koselig var det uansett Herk :)) Dagen ble plutselig litt bedre!!

 

Jeg og mamma har UVI om hverandre, så sendte sms til henne klokken 2 i natt om hun ikke kunne legge tablettene i postkassa mi før hun dro i dag tidlig, så fikk jo begynte på medisiner ganske tidlig så håper det går fort over denne gangen. Merket det ikke før i natt når jeg skulle på do.

Vanligvis når jeg får det så vet jeg akkurat hvorfor og hvordan jeg har fått det, men denne ganger aner jeg ikke. Har ikke vært ute og fryset (har jakke som går over rompa) og har heller ikke sittet på noe kaldt ute. Blææææ!!

 

Kjøpe ny BH?? Jeg har også lyst på ny BH! Nye truser også, egentlig masse nytt undertøy. Ikke for det at gubben tar seg tid til å se på hva jeg har under før han drar det av da..

Hvor pleier du å kjøpe undertøy hen da Herk??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg har kjøpt endel bher på marinka.

 

Jeg har i allefall ikke mulighet til å finne fine bher på HM Cubus ol.

Cubus har Triumph som er gode bher, men er jeg på jakt etter det lille ekstra å jeg på undertøysforetning.

 

Jeg skal ha en sort bh som enten kan ha blanke stropper(ikke så glad i egentlig) eller som går i kryss bake eller eventuelt rundt nakken (det siste kan gi hodepine:))

Jeg skal ha på kjole som er knytt i nakken skjønner:)

 

Jeg syns det var litt fint med litt kløft også så jeg håper på en bh som gjør en god jobb.

 

Ja dette ble mye om bher

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish, UVI er aue!!!! Fikk det første gang da jeg var gravid!! Gikk og tissa 5 ganger på en halv time. Dytt i deg tranebærkapsler, Cat! Eller drikk tranebærjuice. Og tiss etter pulingsen.

 

Er tobarnsmor i dag, jeg da. Linea våknet nettopp, har sovet altfor kort, så hun ligger i fanget og koser. Theo sover forhåpentligvis en time til. Har vært i åpen barnehage med begge to. All ære til Svana!! Men gikk greit altså. Bare glad det ikke er sånn hver dag! ;)

 

For kose barnet mitt litt, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært plaget med UVI siden jeg var bitteliten, så er noe jeg har hatt ganske ofte i grunn. Hadde det mer før da, men kommer vel 1-2 ganger i året nå. Og det er vondt ja!! Satt oppe klokken 2 i natt og tyllet i meg en liter med tranebærjuice, men synes ikke det hjalp noe særlig i grunn. TB juice er kvalmenes i store mengder, det kan jeg gå god for!!

 

Jeg kjøper undertøy både på hm og kappahl. Ikke så veldig fornøyd med cubus og lindex egentlig. Men er litt opp og ned. Finner jeg noe jeg liker så kjøper jeg ofte i flere farger:)) Det er fordelen med å kjøpe på de rimeligere butikkene. Men fy så mye lekkert de har på sånne undertøysforretninger altså!!

 

Skulle vært på åpenbarnehage i dag vi også, men utgikk siden jeg har avva!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM har mye kult da!!

Jeg sliter med størrelsene der.

passer cup så blir den for stor rundt

 

Jeg har noen dyre bher ja, men de er veldig bra. Kom på at jeg har en stroppløs som kanskje kan brukes, men ønsker med uansett en sort fin en.

 

nå må jeg pakke sammen her

 

God bedring Cat Jeg har heldigvis ikke arvet mammas tendens til UVI, men har hatt det så jeg vet hva du snakker om.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på bussen. Det tar jo en evighet så kan jo skrive tråd i mens. Aporopos det så har jeg fått det igjen. Blæ. Fikk sms fra H om at de hadde klart å ramponere grinda vi har inn til kjøkkenet. Og at E rocker på tvbenken. Så det høres ut som H har hendene fulle. De hadde forøvrig sovet til kvart på ni og var smørblide da de våkna.

 

I morra drar jeg til Gøteborg. Nå skal jeg lese avis. Er tross alt litt knot å skrive tråd med mobil. Nå er jeg på økern bare. Klem til mtg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stova.

 

Klems på MTG og god bedring til Cat.

 

Mol: vi har ingen som kan sitte barnevakt den 01.des-tenker på bursdagsfeiring. og-når jeg forhåpentligvis har oppmerksomheten din- skal vi sitte bv for E på lørdag og når kommer dere med han? Jeg jobber til fire-er hjemme før fem.

 

Leo hoster fortsatt ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det her var rett før du ..nei JEG ringte det eller? hoho jeg har V-cut;) (tenke seg til-hihi)

 

Mulig vi enkli heller ikke hav bv. Hmmmm....om vi ikke får bv, så kan vi jo komme å sove hos dere (med E) og gjøre noe koselig sammen forde. Så kan de som vil komme en tur evt. (inv. oss til dere av den grunn at vi har katter..ikke for å være frekk..) Meeen har no ikke snakka med M enda. Vet ikke hva han vil. Og er jo hans dag:) Vi lyt sjå. Driter ikke penger for tiden (men jeg har fått lønn i dag-woho) meeen julegaver og ørten bursdagsgaver krever sitt.

 

E kommer til dere utover ettermiddagen. Husser itte helt når det starter,, men er ikke sånn veldig opplegg, så vi kan komme nåt vi vil trur eg. Drar nok ikke fra dere før du er hjemme tenker jeg. Var det nachspill hos dere?? hoho.

 

Uff stakkars Leo. E snørrer enda. Gjort siden august-hurra for barnehagebarn! M hoster og enda...

 

Jeg er i live, selv om det har blitt lite tråd i dag. W spøy og spøy i går. Våknet og spøy i senga. (blærk) Opp på do og satt på do og spøy mer. Ikke i do-vask-dusj...neeeidaaa rett frem! Under dusj og vaskemaskina og på døra og skapet og til og med inni alle kriker på badevekta!! Helt utrolige mengder spy!! Og hele gulvet...virkelig æsj altså. Kunne jo ikke bli sur på han, men sitte på do og spy overalt utenom i do da...

Var hjemme med ham i dag. Kjørte E til bhg til 10. (ja var der før 10 Tiny-så tenk det-hehe) Innom bestisen og hente mat (innkjøp på jobb-fisk) handle og hjem. Stelle for W. Han spøy opp alt. En kopp te-10 min og blærk! Stakkars liten. Hadde feber nå.

 

M og jeg avtalte i går at jeg hjemme i dag og om det trengs han hjemme i morgen. Jeg dro rundt kl 20 og han var hjemme med W. De satt fortsatt oppe 22:45 (!) Og så blir M sur på meg fordi jeg sa at han da ble hjemme i morgen...for det måtte jeg si fra mye før...djiii..argh..pfftspøtt! Poenget er jo at han som satt med gutten hele kvelden og måtte se an formen. Har jo sagt på jobben at jeg kommer i morgen. Han blir nå hjemme da... Venner igjen nå da:)

 

BLOW YOU CAT!!! (har du både fått blåsepåklem og blowyou på en dag) cattapult...lo jeg da:)))

Uffogæsjaltså. Hvor lang tid tar det før med tar bort vondten?

 

Jeg har vært på trening jeg...mtg og... på Peppes...og spist-haha. Nei men hadde glemt sko og så ja..bare ble det sånn i stedenfor:) Suuuperkoselig! Så i dag har vi hatt riktig date. Med blomster og ut å spise og greier. Levende lys var det og. Reint søtt. Skal ut å se på ringer til uka;) hihi

 

svana jo:) Hei. Mens...leste to ganger og så flira jeg..hehe. Kjipern typisk på tur da. Gå rundt med ballongmage og au og føle seg ufresh. Turen blir sikkert så fin at. Skjønner deg på det med gutta. Du får bare prøve å nyte tiden der. Gonna miss you! el er helg og jeg er fullbooka så går nok greit forresten:)

 

Jeg er ikke kjipedama lenger:)

 

ja haha..fikk et kompliment (?) tror jeg i dag. Du er så elskverdig at folk ikke orker deg..den synes jeg var fin;) (var nå litt tatt ut av setting, men setningen rula litt lell..hehe)

 

"skli" på lem faktisk...er det da man er BLAUT?!

 

(mulig det sto leke på kjellerlemmen...det husker jeg ikke nå..men sangen går jo skil på..ama og jeg har gjort det en del...)

 

I morgen slipper jeg kjjøre E:)) Skal bliii så digg det!! M har kjørt ham 1 gang er det vel. I morgen er det bare meg og mitt. tenk å ha det sånn hver morran a. Får vel legge en liste til M. Er jo ikke inne i noen rutiner der han. Tenk om han bare sender med gutten 2 skiver-hehe. (E kan finne på å ete 4 brødskiver han da..med skorpe og alt, lille pjokken)

 

Jepp ble langt.

Natta alle snellene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh..man går fra elsk til hat til elsk på kort tid. Makan! Slenge på røret er barsnlig! Iaf når man prøver finne en løsning. Jeg tok da ikke med meg feil nøkkel med vilje heller... Ligger en enkel sort bilnøkkel på "plassen min" og ER IKKE SKIFTA PÆRE I GANGEN!!!!! (hehe) så græbber jeg den og drar!. Lå en nøkkel i bilen, så ble ti lat jeg brukte den og da så jeg ikke det var feil. blæææææ! Teite mann. Jaja ordna seg jo. (han skulle kjøre E i bhg. men skulle jo ikke annet enn ¨være hjemme så så ikke store prob at ungen var hjemme heller jeg da)

 

Jepp, morgnens oppgulp. Hater når dagen starter slik. Var ikke superkoselig før jeg dro heller.

 

jaja, nu er der snart helg. Er så digg å være inne i ting her som jeg er nå. Blir ikke stresset eller sliten på samme måten. Klart man kan bli sliten, men ikke utkjørt. Er vel sånn i alle nye jobber.

 

Hvorfor skal E alltid bajse om morran a? Hvorfor kan han ikke vente til han er hos Tante Tiny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig, Cat! Du får lese mail og se over. Ble sånn passe greit.

 

Ah!!! Linea har endelig begynt å sove godt om natten igjen, og så blir hun forkjøla. Jeg kom hjem fra Ikea i det 7 dødssynder startet og da våknet hun. Alt var teit og endte med at hun lå ved siden av meg i senga, mens jeg så på tv. Men det var mye kryp og krål og mas, så jeg bar henne tilbake. Det var ikke greit, mannen overtok, måtte inn til oss igjen og etter mye om og men så fikk vi lirket henne tilbake i sengen hennes. Kan ikke ha henne hos oss for da får jeg ikke sove. Hun insisterer på å ligge oppå ansiktet mitt! Ble en rask pulings før vi sovna. Linea våknet litt i 3 tiden eller no'. Ville ikke roe seg, måtte kose hår og holde i meg. Crap. Våknet av henne mye på babycall i natt. Men hun våkna ikke ordentlig så jeg ble i senga. Havna inne hos oss i 6 tiden igjen. JEG ER TRØTT!!!! Og veldig glad for at jeg ikke jobber. Sorry, jeg mener ikke gni det inn. Jeg er bare imponert over dere som jobber.

 

Skal vaske hus i dag, jeg da. Og etter Linnis soving så drar jeg vel en tur til Theo og mamman hans og skravler litt. Så har jeg fått tilbud om å la Linnis være der en stund. Tror jeg skal benytte meg av det altså. Men aner ei hva jeg skal gjøre. Vurderer å dra hjem og sitte i tomt hus. Mann er borte hele dagen og skal på julebord i kveld. Så jeg har tenkt å kose meg masse. Lage meg kylling, ris og salat. Spise pottis og drikke brus og bestemme hva jeg skal se på heeeeelt selv!!!! Håper bare frøkna sovner greit og sover hele natten. DET hadde vært digg det. For jeg skal liksom dra ut av huset i morgen så mann kan sove i fred. Men orker ikke om dritt natt, as!

 

Jeg har trøtt unge i fanget. Kan ikke la henne sovne nå, vel?? Får tøye det til 10:30 i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonora har fylt bleia med møkk 2 ganger og da var ikke kl 09 en gang...

 

Ho har endelig fått en tann til oppe:) Det er en jeksel da-merkelig nok. Så da har ho 2 fortenner og en jeksel oppe. Og 5 tenner nede.

 

Svigermor skal hente ho i barneparken i dag. Så jeg skal på jobb hvert øyeblikk. Og sessa-ja det er deilig å ikke jobbe,slippe å se fjong ut,slippe å måtte følge med klokka... Men det er litt greit også:)

 

Og Molle- kan være en grei idé og ta noen rolige pils og kanskje en middag attåt hos oss da. Kan ordne en laaaaaangt bord vi-da blir det plass til noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Ja er pes om morran, men med rutiner går det helt greit. Ja er sliten om ettermiddagen, men om man gjør klart på forhånd går det helt greit. Ja man kan være trøtt, men kvikner til kjapt og er da ikke mindre trøtt hjemme, blir aldri til at jeg legger meg på dagen. Er godt med litt voksenkontakt og føle man "gjør noe", blir "savnet" om man er borte en dag. (jadajada ungen svner meg vel ja, men mente liksom at ja...man trengs da)

Helt klart godt å gå hjemme og, skal ikke stikke det under en stol. (ganske fullt under stolen nå) Blir litt kjedelig i lengden synes jeg da. Greit når tråden var hjemme, men nå jobber jo meste av tråden.

 

Ja tenkte noe sånt Ama. Glemte jo å høre med M da. Han var innom jobben her. Henta nøkkel. Og var søt og blid nå. (sa til og med han var stolt av meg..hehe. Nei men måtte jobbe litt mens han var her og han sa det var søtt å se "proff"-moll". Man endrer seg jo noe fra kjærstemodus til jobbmodus da)

 

Litt rart med oppetenna til Leo:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...