Gå til innhold

****TRÅDEN #31****


simbamamma

Anbefalte innlegg

Skal ikke selge, Herk. ;) Er leilighet i kjelleren som vi skl leie ut. Du trenger deg ikke på, bare ikke så sosial i utgangspunktet og i hvert fall ikke når man er trøtt hele tiden.

 

Ja, bv høres fint ut, Mol, men er litt begrenset hvem som kan for tiden og vi er dårlig på å mase, så det blir mer sove når man kan. Slukna på sofaen begge to i går, klokken 20:30. Skulle se pirates 2 for å lade opp til 3 som kommer i dag, men men... Mann har kjøpt 3 så da blir det sofa, dvd og snop i kveld!!! Gleder meg!!! Hverdagsromantikk er supert!

 

Er to barnsmor i dag, jeg. Linea har nettopp våkna, sitter og koser fanget, mens kjæresten sover. Pappa'n var her til han sovna så har ikke hatt begge alene enda. Blir spennende i og med at de er overalt hele tiden og finner på så utrolig mye sprell sammen og jeg er trøtt og vil egentlig bare ligge på sofa. Hadde dritt natt. Måtte ha Linea i senga, resultat var at mann flyttet ut!

 

Nå våknet nr to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir så bra så:) Fordelen med to er at de underholder hverandre en del. blir ofte mindre sutring med to.

 

Legge deg tidlig i kveld! *hyttemedfinger*

 

Kjipern med sånne netter Sessa, kjenner så altfor godt til dem:( Du får se fremover. Det går faktisk over, selv om det ikke virker sånn nå. Gutten min på 9 år sover fint i egen seng han..hehe.

 

Nytt kontor, nye oppgaver. Greit med litt avveksling.

 

herreguuud så støl jeg er. Støl i ryggen liksom...er det for noe a. Støl i hele overkroppen. Rar følelse. Ikke armer og bein som man ellers kjenner det i. Merkelige greier. Folk ler av meg når jeg prøver gå her!

 

Jobbe i helgen Cat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 3'ern i dag jeg også! Også har jeg kjøpt litt flere julegaver, så nå begynner jeg faktisk og se lyset i enden av julegavetunellen!!

 

Vet ikke hva vi skal på juleaften enda. Har ganske mange muligheter om vi vil:))

 

Jepp, er jobbing hele helgen. Skal på fra torsdag til og med søndag. Men er greit det altså.

 

Nå har gubben kommet hjem fra jobb, så nå blir det snart julevenn:))

Og som i fjor så setter bare alle min adresse som avsender på pakken hvis man trenger det for å sende. Send en pm eller mail eller sms hvis noen trenger den, eller bare sjekke opplysningen på nettet:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, får sende Herk en PM med adr...hun orker jo ikke jobbe for den :P

 

Spennende med julevenn:)) Nei ble ikke enige om hvor mye. Men det haster jo ikke så da. Jeg synes nå iaf vi skal bruke mest på a mor jeg, for unga får til det tyter ut av øra på dem lell. Hovedsakelig godis, men om man vil ta bort litt godis og gi en gave så er det fullt lov. Evt kan jo gave være en del av hint? Nei hva synes dere som totalsum a? Trenger jo ikke fastsette hvor mye til mor og barn da, men synes vi kan ha hovedpri på mor. Va tycks? Og sum?

 

Og takk takk for at du gidder Mr.T :)

 

Jobbing blir det penger av:)

 

ooo stemmer det. Kom på hva jeg skulle si før i dag. Tar det i morra:)

 

Slutter nu, haadeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har gubben sendt ut julevenn etter en del oppgitte sukk!! hehehehe.. Han fikk beskjed om å ikke sende samme som påskevenn, pluss at noen har jeg lagret med dibnick, noen med navn og noen med mailadressen, så han vet jo ikke hvem alle er på mailadresselista mi!! Hihihi, men alle skal nå ha fått en venn så ta kontakt hvis dette ikke stemmer. Men tror alt er under kontroll nå!! Og han lovet at han hadde slettet alle "spor" etter seg inne på mailen min, så jeg får ikke snoket:P

 

Synes også at mor skal få "mest". Men man kan selv velge om man vil gi en liten gave i tillegg til godis (godis er jo liksom hovedpri da). Også skal det være en liten julegaven til barnet som inneholder avsender inni gaven som skal åpnes på juleaften. Så om mor ikke har tatt hintet innen da, så får hun vite hvem den hemmelig julevennen er på juleaften:)) Blir kos :))

 

Hva med 250,- max? Og det er inkludert porto også kan man selv velge hvordan man vil fordele "godene".

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått hemmelig julevenn:D

 

Høres bra ut. Folk får nå ordne som dem vil. Godene...hehehehe-jaudå-gleder meg;) Hmmmm... Blir nok så bra at:)

Hva i alle dager skal man finne på av hint da tro. Synes alle jeg tenker på blir for lette. Er jo gøy om hun må tenke litt og...hmmmmmmmmmmmmmmmm Nei svår sak. hihi litt gøy dette da:)

 

E sutrer og er sur om han ikke får vilja si. Og vilja hans er alt han ikke får lov til. M o W er på håndballtrening. Nå kooooser vi oss her hjemme! Nei får gå å leke litt med LEKER vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått mail, jeg....

 

Er ikke lett med hint, molle. Jobba skikkelig med en rebus til Cat til påske, skal vi rippe opp i det? ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ripp ripp :P

 

Men rebus var egentlig bra det du. Ukk og akk og hva finne på. Føler liksom at alle hint jeg tenker på er FOR åpenlyse. Men kan jo hende bare jeg tenker sånn..fordi jeg vet jo at jeg er meg. (ok _den_ setningen ble bra den) Nei min er håpløs! Eller så er jeg dum. (trenger ikke svare nei..)

 

Har du ikke fått mail assa? Rart. Skal vi snakke noe om hva vi liker eller skal man huske det fra påske? (og 9mnd lenger bekjentskap)

 

Jeg tåler nå vaffal ikke nøtter...hmmm også sånne med hvite prikker da-ææsj-hihi. Nei men meste sklir da ned. Og har noen i heimen som sikkert vil ha resten;)

 

Beklager at det ringer så mye Ama...sånn er det når man heter Ama;) Beste var at det tok sin tid før jeg egentlig kobla. Bare trodde du ringte meg jeg. Kunke skjønne hvorfor du aldri kom til poenget, eller vaffal startet på poenget..hihi. Ja hva ble det til med blondibitcha?? F2 nå:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått mail simba? Ikke si at han har klønet det til nå da :P hehe.. Får håpe han har kontroll på hvem han har sendt til hvem da, slik at hvis du ikke får mail i løpet av kvelden, så kan han sende den på nytt.

 

Trenger IKKE å rippe opp i det nei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo ta en liten runde på hva man liker eller ikke liker..

Eller så kan man jo bare spørre julevennen sin her på tråden da, som anonym:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, jeg begynte en gang å grine over en voksipose. Nesten iaf:) De er egentlig velig ok, men hadde samme som deg svanine..hadde vaska trehh oh tråd søkk borte, eller var jo der men det stemte jo bare ikke! Og jeg haaater at ting ikke funker. Er det så jææ**** vansklig åp bare virke slik ting skal assa??!!! (hmm tror muligens jeg trenger sånn anger manegment kurs jeg ass..)

 

Skal handle. M skal handle. Jeg fryser. Jeg beurde handle. Litt mer oversikt. Og tar med ting som trengs som vi har glemt å skrive opp. Hadde det ikke vært så forbanna kaldt skulle jeg knakka vinduet til MtG, men jeg går jo rundt med så mye klær at jeg nesten ruller..og det er inne. Orker ikke sigg engang. tatt 2 siden jeg kom hjem fra jobb...

 

ååå så flink jeg er å rydde og finne skattekort og blæææ. Sliten (!!) og vooondt i kroppen jah. Er det virkelig sunt å trene sånn? Er det bra å ha så vondt mener jeg? Visste ikke om halvparten av disse musklene jeg. Eneste trøsten er at jeg plinga på MtG i stad, og hu hadde like vondt-HAHA ;)

 

Har du fått noen dato fra legen MtG?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe briljerer med engelsken min ser jeg:)

 

E våkna og gravde seg så det holdt i truten. Tydlig vondt. Gnei på sånn tannsak. Han er sååå sint på den tannsaken! Tror ikke han liker smaken på den.

 

I dag er det visstnok konge å være trønder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sen morgen på folket:)

 

Men kongetrønder så var det fordi i hele byn står det "du er konge" eller noe...

 

Fortsatt støl og ødelagt, men litt bedre da. Spredd seg ned til armene og nå. Hvordan er du MtG? Skal vi serr trene i dag altså?? urk...

 

E hadde bleien full av tannbajs i dag tidlig, så nå bryter vel neste ut straks. Rare greier det med tannbajs assa. Gråt ikke i bhg heller:) Ikke gjort det så mye siste dagene. Møtte som vanlig PtG. Møtes ganske ofte:) G er SNØRRETE! hehe.

 

Julekort da dere? Hvor bestiller dere, eller lager dere selv eller dropper dere? "mista" jo det av EA i fjor:( Mener det lå igjen hos Tiny, men hørte ikke noe mer. Har de andre da:) Synes det er litt koselig å spare på jeg. Må jo få tatt bilder og...hmmmm. Må tenke litt på den assa. Enklere nå som E kan sitte og stå...men lettere når han lå stille og da. Tips? Kan jo ta sånn i sleden på ss el no, men ja....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp her er det sen morgen!!! Deilig!!!

 

Julekort? Trer på trollet en nisselue, setter henne på gulvet og knipser noen ganger med kamera og voila - man har et julekort!! Gidder ikke styre så voldsomt mer enn det jeg. Knipser jo selvfølgelig til jeg får et okey bilde da. Bestiller så julekort fra fotoknudsen eller så mekker jeg hjemme selv. Da bestiller jeg bare opp x antall bilder fra fotoknudsen også lager jeg sånn lommekort hjemme. Fikk en pakke med 42 photo greeting card av mamma når hun hadde vært i statene, så kanskje jeg scrapper og ordner litt selv? Får se, men det er de tankene jeg har om julekort foreløpig:))

 

Har alle fått julevenn på mail nå??

 

Her har det vært tanndrittbajs flere ganger om dagen i månedsvis virker det som!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke julevenn-mail her ennå, nei...

 

Det eneste jeg vet angående julekort foreløpig, er at jeg ikke skal sende så mange i år som i fjor. Sendte over 50 og fikk mindre enn 10 igjen! Synes ikke det var noe hyggelig, jeg...

 

I natt sov LH fra 19:30 til 6:45! Det har han ikke gjort siden natt til søndag, så det var jammen på tide. Opptil et par timer våkentid om natta, gjør en ganske frynsete. Dessuten trodde jeg at jeg hadde sluttet med nattamming for flere mnd. siden.... Håper på gjentakelse av denne natta, ja!

 

Fæl begravelse i hjemkommunen vår i dag... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelser er sjelden noe annet enn fælt, men er noen som alikevel er verre og mer tragisk enn andre!! Særlig de som innvolverer unge mennesker.

 

Hmm.. ingen julevenn simba? Så rart da. Men du har fått mail av meg før og du har ikke byttet mailadresse eller noe? For Mr. T har jo bare brukt den som jeg har lagret inne på hotmailen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få Mr.T til å sende ut den på nytt etterpå da vel. Får litt hetta her...for tenk om hun er jv min! Og jeg ikke få rnoenting! hihi

 

Tannbajsen er lysere og lukter noe helt grusomt! Hadde virkelig brekkeblæ under skifting i dag.

 

Begravelser er pyton altså. Men som du sier cat, noen værre enn andre. Er de gamle så er det like trist, men mer akseptabelt liksom.

 

Husker jeg var i venninna mi sin. 26 år. Kreft. Gutten hennes på da 6 år var med å bar kista. DET var hardt å overvære det. Forsiden på heftet var og siste tegningen fra han til mamman sin. Føles så bortkastet når de er unge og skulle hatt hele livet forran seg.

 

Men dere andre da? Har alle fått jv? (fått bekreftelse av svanine cat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske drit å sitte å ta imot søknader på den stillingen JEG vil ha. Har sååå lyst til å miste dem i søpla...hehe, hysjda! men likevel:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men herre, er da bare å miste noen det!! Kan jo ikke kaste alle, det hadde jo virket litt mistenksomt, men kan jo rote bort de man ser på som de argeste konkurentene da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe molle ja men ikke miste dem bare smugtitt litt da vel:)

 

Ja så jeg er for lat ja ja

 

iflg mannen min så har jeg fått hemmeligvenn på mailen

men den kom en del senere enn annonsert her.

 

Glemte å si at det var kult at tråd 31 ble startet 13.:)

 

Kom igjen kjør på med liker ikke liker det er alltid gøy med gjentakelser

 

vet at ingen liker lilla egg, emn de kommer kanskje bare til påske

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...