♥Tiny Skrevet 1. september 2007 #151 Skrevet 1. september 2007 Jasså, folk invitert til meg men glemt å invitere meg *furt* Nå er det snart skinnende rent her Har vasket, ryddet, vasket enda mer og rydda enda mer... Guh, så mye dritt og møkk det finnes etter 1 barn og mann (ja, for jeg rydder jo etter meg...) Nå er det bare gangen igjen og der står en stabel med rent tøy som skal brettes.. Og jeg er sliten... Tiril hadde en litt for tidlig lur idag. Sovna 10.30 på armen min og sov over 2 timer, men være våken fra 12.30 til 19 var visst for lenge for hun var grinete og sliten fra 17. Sovna på armen min (igjen) 18.30.. Mens vi er inne på dm har jeg sikkert noe å tilføye... Sitte i oppvaskkummen å leke med vann mens mamma lager middag.. Nei, få ta den klesvaska så blir det nok bra...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. september 2007 #152 Skrevet 1. september 2007 Jammen har du ikke vært flink, Tiny!! Og stakars edvardlille som ramla ned trappa da Godt det stort sett går bra! Sitter nå og drikker hjemme vi da, molle. Har jo denne 3 literen jeg fortalte om Jobbet jo i natt og skal på 3 netter i morgen, så meningen var at jeg og gubben skulle kose oss litt i kveld. Maten skal straks i ovnen også. Jummy jummy )
♥Tiny Skrevet 2. september 2007 #153 Skrevet 2. september 2007 Synes faktisk jeg var ganske flink selv jeg Selvom klesvaska aldri ble tatt da, men er man sliten så slenger man seg på sofaen og tar det imorra! hehe.. Glemte å blåse på auen til E da *blåsepå* Trappa skal man ikke skli eller fly ned vet du E Ble et glass vin og Kill Buljo før vi køya igår kveld. Festlig film Ser Mo og Mtg hadde en festlig natt, iallefall mtg om man kan tolke den msn meldingen hehe... Skal folket idag da? Jeg har spurt svigermor om hun kan passe Tiril noen timer så jeg kan dra en tur i stallen, vet ikke helt når det blir enda.. Kanskje svippe innom noen på minitreff etterpå? Ama? Mo? mtg? Og Tiril sovna 10.30 idag også.. Rart at man kan holde det gående til 12 andre dager men nå så slokner hun jo etter bare noen timer oppe.. Er nok mye inntrykk iløpet av uka og litt redd mamma skal levere henne fra seg igjen - slemme mamma...
*1D* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #154 Skrevet 2. september 2007 Heisann:) Så KillBuljo i går vi også....hahaha! Et par av stedene var det dirrekte kjedelig, men så lo jeg så jeg grein på et par andre steder da:) Saaaatan, du e glemsk! (kommer ikke den på dvd i dag????) Var ikke innvitert på msn jeg...... Men nå er jo ikke jeg på msn lenger... Har ordnet meg Gmail nå Herlig med chat på mailen da!!!! Samme adresse som hotmailen så bare å sende noen ord hvis dere vil. I dag har jeg tenkt å gjøre litt i huset igjen...blir jo aldri bra jo:( (hadde ikke nicket vært opptatt hadde jeg bytta til haaaaaterhusarbeid) Gutten min sitter i stolen og spiser brødskive med makrell (blhæ!) og ser på 250 cc løpet i san marino:) Han liker biler, sykler og alt annet med fart og lyd:)
*1D* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #155 Skrevet 2. september 2007 Er LIV her i dag eller????? *vilikkeryddehusoggjørekjedeligeting*
Molait Skrevet 2. september 2007 #156 Skrevet 2. september 2007 Liv var her litt for mye i natt;) Formen faktisk merkverdig bra. Litt sliten sjelven og tørst, men ellers grei. Takk for lommebokhenting mtg. Kastet den på gulvet for den var jo tom! Og takk for leggeut;) Vet ikke hvor mye man bør si men hadde en rar tur hjemi natt. Fra brua og hjem. Aritg, men rart. Kan nevnes sjåfør kun iført skjorte-hihi. Også unskyld til Ama for langtovertidenbli. Måtte nå vente på taxin og tenkte på det etterpå at vi kunne jo bare dratt ut! Ta det som koselighosama:) Siste dagen som baby Leonora:)) Kjeeeder meg! De bygger skap nede i gangen og det bråker og nabon spiller grisehøy musikk (sikkert som straff for bråk) og Har lyst på utavhus. E sov 2,45!!!! Sov til 12:45. Lenge til 19, men usikker på hur få til lur2. Fornøyd og surver om hverandre her. Ikke stallen i dag Tiny!! Kjeder meg NÅ jo.
Molait Skrevet 2. september 2007 #157 Skrevet 2. september 2007 Jo takk for koselig samvær. Slikt må man ikke glemme å si:) Hva stod det på den msn da?? *nysgjerrig* Tror hu hadde det gøy om man skal tolke en del sms og (mtg altså) hoho, men de får a legge ut om shææl;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #158 Skrevet 2. september 2007 Her skal man ikke uttrykke mye før noen klager på deg... bare sjekk innlegget mitt om trege barn... Herre.. det er jo bare å kalle en spade en spade!! Skulle jeg løpt rundt med skylapper og proklamert hvor utruuuuulig kjapp ungen min er med både tenner og stå/gå/drikkekopp/spiseselv da?? når alle vet at hun er litt treg og bedagelig på det området!! herre... Gå en tur til postkassa jeg... hmrf.....
Amabolla Skrevet 2. september 2007 #159 Skrevet 2. september 2007 Heisann sveisann. Hadde finfint besøk i går-selvom de var litt mer i farta og litt mer fresh enn meg;) Var trøtt jeg-men satte pris på besøk likevel:) For ett år siden maste jeg om epidural rundt denne tiden her-fikk den rundt kl 21.00.... Sukk,babyen min...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #160 Skrevet 2. september 2007 Jeg fikk forresten solgt vogna i dag
simbamamma Skrevet 2. september 2007 #161 Skrevet 2. september 2007 Det er vanskelig å få formulert seg slik at alle dibbere blir fornøyd, ja... Fint at du fikk solgt vogna, Cat! Trenger ikke å ha hotmail-konto for å bruke Messenger, 1D. Kom tilbake!! Jaså, så du er én av to :-p Ikke akkurat det største sjokket jeg har fått, tror jeg, hihi. Litt surt å tape den tippinga altså ;-) Huff, trapper er skummelt. Tenker du fikk litt hetta, molle, ville jeg fått i hvert fall. Mtg: Morsom form på deg i går, så det ut til. Ama: Vi kan ikke komme i bursdagen til Leo, A har spillejobb den dagen :-( (Skulle svare deg for lenge siden, men har helt glemt det...) Hvordan går det forresten med gubben på skolen? Har noen hørt fra pt?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #162 Skrevet 2. september 2007 Pt er som sunket i dalen (hihihi... jeg er sååååå morsom!! For de som ikke skjønte det så bor hun i *****dalen) Noen som vil tippe på Linea da? Skal på 10 måneders veiing på hs i morgen. Også 1D da, ringe sånn midt i freddan
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #163 Skrevet 2. september 2007 På 9 mnd-kontrollen var hun 8790 gram og 69,5 cm
Herkules Skrevet 2. september 2007 #164 Skrevet 2. september 2007 Hey!!! Da jeg sto opp i dag så gikk O ikke mindre enn 52 skritt! Han gikk sitt første skritt på bursdagen min 20. juli og frem til nå har han stadig økt, men nå er det vel på tide å kalle han en fotgjenger!! Vet ikke hva dere andre har regnet fra når det gjelder gåing (O har jo aldri vært spes glad i å gå når vi holder så han har ikke "trent" seg på gåing ) Hadde for første gang på lenge en litt dårlig natt Var vel våken i 2 timer (jeg altså O litt kortere) , overlever når mårran blir kl 10.00 da Klarte å velte meg ut av sengen og ut i solen. I dag har det vært varmt , vinnstille å gæli O sov en lur på dagen også 3t og 10 min Har vært våken 6 timer da. Cat 1 skjønte det med dalen:) 2 du kan skjønne det at du ikke kan kalle barnet ditt for treg!!! Du skal være takknemlig for at du har barn nemmlig Neida herreminjesus for en dusteanonym.Man kan jo ikke ta disse anonyme alvorlig dustedustedust!! Bare så du vet det så var det ikke lov å ønske seg et velskapt barn på bim heller Om noen sa "det viktigste er ikke om det er gutt eller jente, men at det er velskapt" da ble man hengt "ikke velskapte barn" var like mye verdt bla bla bla... Herre.... alle håper vel at barnet er friskt -- eller har jeg misforstått noe????? sukk 3 Ja jeg inviterte faktisk på en måte til Spania kult du vurderte det da Vi får ta det en annen gang. 4Tippe L da må jeg ha noen forrige tall og dato...... 5 ja er enig i at det finnes mer barnevennlig enn leiligheten din kanskje, men mente også det at det ikke kun er leilighetensstørrelse som avgjør om den er barnevennlig Selv ville jeg aldri hatt hovedfokus på barnevennlighet når man selger en 2roms. Siden jeg hadde så mye å si til Cat så glemte jeg resten
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #165 Skrevet 2. september 2007 Hehe herk, er go' du Forrige tall ligger på det siste innlegget mitt. Skal på nattevakt jeg nå, så benytter anledningen til å gratulere Leonora med sin første bursdag 03. september!! Lille søte jenta har blitt store søte jenta
Molait Skrevet 2. september 2007 #166 Skrevet 2. september 2007 Kommer du ikke hjem i morgen eller? Siden du gratulerer i dag? Haha midt i freddan-for det er lett å unngå hos dere!! Kult med vognsalg! Fikk du det du satte eller? Nå leser jo ikke du her mer i kveld (tror jeg) sms'r deg jeg cat:) Vi blir med en annen gang vi og! Til spania altså. Kommer gladelig alle 4:D 52 skritt er mye. Kult du faktisk telte den gangen han fant ut han skulle på langtur:) Regner en unge som gåbarn da de går iaf like mye som de krabber. Når de går fra et sted tkil et annet og ikke bare flytter foten et skritt eller to. Eller det er kun mellom foreldrene som holder ut henda (om du er med) Dalen-you'r killing me! klemmepåamasomsitteråbuhuerogtitterpåbabybilderogsikkertharværtinnehosleoørtengangerikveld *smask* Du føler det bedre om et par dager:) Glemte å legge til på dm...E fikk cola etter fall i trappa. Godt tips om ungen er bøttetrøtt og man ikke kan legge dem på et par timer. Var en oppkvikker den colan:) Hadde minitreff hos mtg i dag:) hun meg og Tiny. Køvslig. spiste pizza. Ama var her først. Siste døgnet har jeg i grunn sett og snakket med mange trådmennesker med tilbehør (les menn) Synes Amamannen kunne tatt en liten trudelutt her inne. Han er en racer på data, så fikse nick og lete frem hit og skrive tar ham sikkert kun 2 min. as if! Ikke bombe nei? hihi ingen av de to er i grunn bomber. Skjønt mange tenkte nok cat. Etter hva jeg har skjønt. På festen (den gang da) var det faktisk bare jeg som sa, "næ trukke cat svelger". Jaggu fikk man rett:)) Tror ikke det blir ukensbilde skifte i kveld. Orker itte det nu. Og kameraet ligger hos mtg! Om du leser før du legger deg mtg, så vil jeg gjerne hente det rundt 12-13 tiden i morgen. Er ptg hjemme da? Ellers kunne han kanskje legge det på en stol utenfor i hagen? Vil gjerne ha med kamera i morgen:) Hva sa V om forslaget mitt forresten? E sov ikke fra ca 11:45 til 20:15. Da hadde han ligget i 45min!! å babla i senga. Kem bable han me tro? (klarte jeg det ama?) grein i grunn ikke. Klaga litt, men hovedsakelig fornøyd prat. Hadde demontert himmelen og lå feil vei i en krøll med dyne og teppe. Så søtt at:) Digg han sovna uten pupp, men rart det tok 45 min når han så og si sov på armen min før jeg bar han inn.
Molait Skrevet 2. september 2007 #167 Skrevet 2. september 2007 Lineatipp: 8950 gram og 70,5cm Mulig hu veier mer altså, men hu er liksom alltid lita for meg siden hun er den minste:) (lt bor litt langt unna, men ja jeg vet han er minsten ja)
Molait Skrevet 2. september 2007 #168 Skrevet 2. september 2007 Må sies..dette er virkelig tippen dere må delta på. Fikk tidenes tippepremie jeg vaffal:D *krysserfingreotærforåvinne* Fant i dag EN TING TIL! Legger derfor til på listen: 1 smekke, hvit med blå stripe (Herkene??) argh, 3 gangen jeg skriver her som jeg har glemt å lese ditche cat for å ikke sette pris på barnet sitt tråden. Inn å se nå.
Molait Skrevet 2. september 2007 #169 Skrevet 2. september 2007 GRATULERER MED DAGEN LEONORA MARIE!!! *blåsemann* Store fine jenta, kose deg masse i dag. Vi kommer til deg etterpå. Skal ta med kake til deg jeg:) Gratulerer til Ama, nå har du vært mamma et helt år. Jaggu klarte du deg ikke bra og:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. september 2007 #170 Skrevet 3. september 2007 HURRA FOR LEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye med dagen! (og hurra for Linnis og 13) En tann oppe til venstre er ute men ungen var håpløs i går kveld og i natt. Tok henne inn til oss vi og sov så godt alle tre. Forferdelig å stå opp fra denne situasjonen for å dra på jobb. (27 arbeidsdager igjen nå....). Tror hun hadde aue i magen. Prompa med jevne mellomrom i hele går. Hurra for svigers. Skulle hjelpe til å sette opp kjøkken i leiligheten i kjelleren, men vi fant ut at vi må kjøpe mere nytt (hadde tenkte å kombinere gammelt og nytt, men...) Svigers tok derfor heller tak i hagen og vi tok vekk busker og trær og jommen fikk vi ikke hengt opp lamper også (bla lysekrona mi). Og de hadde med fårikål. Tror kanskje det er grunn til problemet til L. Ikke at hun spiste så mye, men hun fikk jo smake. Riktognok uten kål, da. Nei, pusse tenner - dra på jobb!
simbamamma Skrevet 3. september 2007 #171 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med dagen, Leo! Tipper 9030g og 71cm på Linea. Håper alle får en fin dag!
*1D* Skrevet 3. september 2007 Forfatter #172 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer med dagen Leonora!!!! grattis med 13 Linnis Linea: 9170 g og 71,5 cm KJØLA:( (og begge ungene er dårlige!) DObbelBLHÆ!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #173 Skrevet 3. september 2007 Måtte ned litt i pris på vogna da, la gikk ned til 2500,- og da ringte det en dame med en gang Var fornøyd med prisen jeg også fikk jeg plass til mere dritt på boden, så en winwin-situation spør du meg ) Cola hører til med småbarn og avva!! Dalen ja - overgikk meg selv der!! Takk for inv. ama, synd jeg hadde planer ( Er jo bare å banne på det at hvis man legger planer fordi man vil finne på noe, så renner det plutselig inn med muligheter! Skal i bryllup på lørdag, men gruer meg litt da :S Mamma skal passe lillesnupp hjemme hos oss og det burde gå greit, men gruer meg alikevel Er så maaaaange timer!! Vi må reiser i 11- tiden for vielsen er klokken 14 og det tar ca 2 1/2 time å kjøre hver vei. Og må jo blir til kaker og kaffe og brudevals og alt er over også kjøre lange veien hjem... Meeeen så lurer jeg på da om vi kanskje skulle droppe vielsen og komme til middag som er klokken 17.30. Da holder det med at vi reiser hjemmefra i 15-tiden.. Er det kjempedårlig gjordt eller?? Men det føles så mye bedre... Og atter en gang: GRATULERER SÅ MASSE TIL LEO MED 1-ÅRS DAGEN I DAG
Herkules Skrevet 3. september 2007 #174 Skrevet 3. september 2007 .ø-bk,m, >O gratulerer Leonora!!! Gratulerer med dagen Leonora!! mange kelmmer fra oss i Spania
_svana_ Skrevet 3. september 2007 #175 Skrevet 3. september 2007 Bare innom for å si GRATULERER MED DAGEN LEONORA!!! :-D Hurra for deg som fyller ditt år! Hvor blir tida av?????!!! Håper dere koser dere glugg i hjel med kake da, høres koselig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå