Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

SESSA jeg har glemt å si det, men "sjefen" din er naboen min her. Han som er opphavet til navnet på arbeidsplassen din, han har nitialene EW :) skjønner du????

 

Jeg KAN som tidligere nevnt ALLE komma, punktum og STORBOKSTAVregler, men er ikke så nøye med dem på dette stedet her. Særlig ikke når man skriver med en hånd og har barn i armene:)

Er også ikke glad i for mange orddelinger.

 

Er ellers over middels på pc generelt utrolig nok. Det sier også litt om gjenomsnittet.

Det samme gjelder mattekarakterene mine

 

Siste året på BI var vi ca 230 studenter og når man måtte stå i ALLE fag for å få komme opp i muntlig så betød det at vi var 75 som kom opp i muntlig!!

Ja det sier litt om gjenomsnittet.

 

Ang bølger moll så sa jeg til gubben at om du ikke får noen kommentarer på den der så (bølger) så er det fordi de er målløse. Ja, molle blir ikke målløs da, sa jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger noe for å desifrere innlegg fra Mol!

Måtte bruke hue for å fatte alt... og ikke fatte de tingene jeg ikke skal/kan fatte eller ha noe med... Sliten i hue nå!

 

Joa, kom meg på ikea. Var direkte trafikkfarlig etterpå (hjemme halv tolv), måtte ha vinduet fullt opp og HØY musikk! Ja, ja.... dm (dårlig medborger!)

 

Linnis har det fint, liker å være våken om natta helt til pappa legger seg sammen med henne. Da først sover hun. Jeg jobber livskiten ut av meg så uaktuelt med opp om natten for meg. Tenkte jeg skulle ta en økt når jeg er hjemme igjen. I dag sovnet hun nesten i egen seng, med meg hengende over sengekanten. Våknet i det jeg gikk ut døra, så da orket jeg ikke mer, løftet henne over i stor seng, hun sovna, løftet henne tilbake! Æsj... Vanskelige greier.

 

Jepp, kjøkken er på plass. Må bare rydde litt og fikse litt så blir leilighet lagt ut på finn, og så skal vi tjene gryn!! JUHU!! 60 kvm, 2 rom med åpen kjøkkenløsning, nytt kjøkken, nytt bad i 2005, garasjeplass og hageflekk. Mulig det blir inkl strøm også. Og stor bod. Blir nok litt penger av det altså!

 

Husker ikke hva som skal kommenteres, jeg... ble liksom slått ut av Mol her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså, er du på hils med E eller?? Hyggelig kar!! Entusiastisk til tusen!! Blir utrolig inspirert (og litt sliten) etter møter hvor han snakker. Du trenger ikke si du kjenner meg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jasså, du sa det du:) Husker vi lette etter William i strandkanten-hoho-litt ekkelt og. Men han var 3,5 år da! Jada vi vet du egentlig er smart og flink og bare velger å ikke vise det:P

 

Vi skal feste snart:) (herre å mye..el ofte jeg har drekki i det siste. Kommer jo folk hit og da må jeg jo drekke jeg og)

 

dundrende huevondt. tatt 2X500 paracet uten særlig virkning. Tar seg opp igjen nå. Natter jeg. Tidlig. Ja for er tidlig nå i molleverden:)

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Først noen ta det mens jeg husker det kommentarer:

 

Svanine-bror til sambo ikke kommet hjem fra ferie enda- hører med han når han kommer hjem ang. etui:)

 

Mol: takk for tilbud om hjelp:) Mor er her og hjelper til og det er bra. Begynner å få orden på ting no-tror jeg. Skal pynte lokale i morgen kl 17. Har du ei ekstra dyne? (eller tiny-som bor litt nærmere evt.)

 

Leo fauk på tryne inni bordet- har polstra hjørnene, men ikke lengdene og det var der ho deisa så det suste! Laaaaaaang blårød stripe på sida- begynte t.o.m å blø! Staaaaakar.

 

Men no lalle- Leo sover på sitt eiga rom så det betyr at det er mormor som tar ho om natta-aaa det er så digg!

 

Natta:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si noe til E. han er forøvirg ikke noen nær bekjent, men kan nå sitte å se på hverandre om vi strekker litt godt på oss. Vi har like leiligheter.

Legging høres litt pes ut for miniprinsessa.

 

Moll: ja nå mente jeg ikke at du var håpløs bare ikke målløs.

Ser det med bi, var ikke ment som skryt egentlig, men mer om gjenomsnitt. Hva skriveregler angår så kan jeg godt innrømme at jeg "skryter", men det dreier seg kun om at mens andre fikk gode karakterer i stil og diktat og lignende så fikk jeg gode karakterer i regler, setningsanalyse og værbbøying. Der alle er dårlige så skal det ikke så mye til for å være god - for å si det sånn.

 

God natt til slitne damer

 

Jeg pakker, spiser og drikker jeg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visning her i går og fullt hus!! Fortelle mer etterpå jeg, lukter dritt her så er vel en bleie som må skiftes..

 

Men Molle, det var ikke på en restaurant jeg spente bein på drittungen, det var i midtgangen på et fly!! Bare synd jeg ikke kunne åpne døra å spenne bein på'n der, for den ungen var ufordragelig!!!

 

Skal legge ut resultat av tipp etterpå..

 

Jupp, ta frem neseklype og gå å skifte bleie jeg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha-likevel bra;) Husker nå for vi satt på peppes og var en drittunge der og du kunne tenke deg å gjøre som på fly:)) Visste jeg var inne på noe.

 

Kommer ikke på visning da du bor litt trangt. Men kommer gjerne en tur etter alle visninger. Ja ikke i dag tenkte jeg på. Spennende da! Men litt pes med alle folka som skal trave rundt i huset sitt.

 

Skal i dag handle crocs til W. Må på xxl:(( Pes og langt og med baby på slep. Og så på skoringen på LS. Cherrox. Så evt. innom ama med dyne. Først virka det logisk å låne av Tiny Ama, men avstand er i grunn samma da, for tror ikke Tiny GÅR bort med Dyne til deg uansett:) Kan iaf låne den du brukte her om du vil. Skal jo innom ls likevel i dag. Så du skulle bort til lokalet kl 17. W er hjemme ca.13. Satser på å dra så fort han kommer hjem. På xxl først så vi slipper evt. kø. Om det blir midt i legging er det mulig vi parker hos deg og går til sentret. (går å dtå utenfor gjerdet? tenkte på at sikkert en del som skal kjøre ut og inn der i dag)

 

Noen andre som skal på LST en tur?

 

Natt 5 E sov hele natten:D Sov faktisk til 7:15! Fikk litt pupp og så se tv med bror i stua. Digg med større søslen assa. W hørte han våkna og henta ham inn til meg til og med:) Han er skikkelig flink med broren sin. Nå er det hyl og gråt hver dag W går til bussen. "boi..boi" (=bror)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte inn til skoringen nå. De har da ikke tilbud?! dji altså var jo skodama som sa det itl meg! Er sånn barnas dag til neste uke med pakketilbud og jeg nevte dette og fikk beskjed om at dette var usikkert og muig det ble avlyst. Avlyst? Er jo reklame for det jo og står på hjemmesiden også. Så proff da liksom! Nei men da får vi se om vi ordner med cherrox i dag. Vaffal ta xxl.

Kan fortsatt stikke innom med dyne for kjører jo så og si forbi:) Er jo litt ok om du er hjemme da. Si hei i noen minutter og. Kanskje du må "komme ned å hjelpe meg inn" vet du;) SIkkert greit med baby og dyne. Ikke for at will kunne bært da men..hehe. Jeg kan evt. glemme pysjen og hente den senere om det skulle trenges;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere her inne.

 

Jeg tenkte jeg (av alle) skulle komme med et lite tilbud til dere som bruker slike ting...

 

Jeg har (igjen av alle) fått låne en stor demo koffert av en kosmetikk konsulent. Dette med tanke på om det var noen jeg kjente som ville se litt på de produktene i kofferten.. Vi snakker om sminke. MYE sminke. Dere kan få mulighet til å teste og kjenne på.. Alt etter ønske. Jeg kan lite om dette,så dere kan gjøre opp deres egen mening om disse produktene. Slulle det være interesse, tenkte jeg at det kunne gått ann å samle dere et eller annet sted. Så kan dere kaste dere over kofferten og andre som ikke er så gira på slikt få oss et kakestykke...

 

Bare å ta kontakt om noen kunne tenke seg dette altså...

Kake, kaffe og sminke.. Huff det hørtes ikke bra ut...

 

PS: Nei! Jeg har ikke bytta "lag"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL

 

Hvilken dag var det du gratulerte med, molle? Hang ikke helt med...

 

Håper dere får fin feiring både i morgen og på søndag, ama!

 

Ny dato for LH-bursdag: lørdag 22.9. Er det noen som vil komme da? Kommer til å sende innbydelse på mail også altså, men hvis det ikke passer for noen, gidder jeg ikke sende, tror jeg ;-)

 

Hvem vil starte ny tråd?

GHAS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :((((((((( (trengte få det ut)

 

Ikke jeg vil starte ny tråd. Iaf ikke i dag.

 

Ikke sikker jeg Simba:) Så noen andre hadde skrevet det så tenkte jaja hva har man glemt, vi gratulerer..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er på vannvogna, men glemt vannet hjemme her eller. taler litt uklart.

 

bursdag klart vi kommer hvis vi kan da må skjekke kalenderen først. hvis vi er invitert kommer vi alle tre.

 

det er mye rare forkortellser her nå sklir det litt ut eller er det bare meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ, ja litt uklart..hehe.

 

Punktum er oppskrytt Herk!! :P er ikke så mange rare og har enda ikke stusset på noen:)

 

lite liv i dag og jah.

 

I dag fikk jeg sove ut. Det vil si at E våknet 5 (!!) og ble etter dytt på M lagt til meg (??) greit nok om han da sovnet på pupp, for all del. Hadde kavende klypende unge i senga til 6. (jeg hadde!) Dytta da M ut. Halvslumra under surv og fjas. 7 fikk jeg han på nytt inn, vet ikke hlet hvorfor egentlig. Ut igjen. 8:00 hadde M da forsøkt legge ham. Fikk han da inn igjen. Spurte om han hadde spist greit, men mat hadde han jo ikke fått. (herregud altså) "jammen han spiste jo i stad-neinei greit pupp er ikke mat lenger" (M er nå sur, ikke min skyld at gutten ikke kan fullammes lenger!) 8:30 legges han igjen. Hyl og skrik. Lurt tips er jo å legge flaska i senga _før_ man legger E der. Han er litt snørra og grein seg opp til massesnørr. Får han på nytt inn igjen og nå er M supersur, lukker døra og går. E sovner og jeg prøver å få kontakt med M. Glipper såklart mobil på gulvet. Får lirket E opp og åpnet døra og inn på hans rom (hvor senga ikke var klar) og gutten våkner selvsagt og siden han nå har sovet en 10 min gidder han ikke sove mer. M biter hodet av W som prøver spørre om noe. Jeg prøver roe situasjonen og M braser ut og vil ikke være sammen med noen av oss.

 

I morgen skal er det min tur til å stå opp og det skal bli deilig og avslappende!!!

 

Etter en pyton kveld var det virkelig morgnen å våkne opp til:( (M glemte i går å mate og skifte E, stakk ut og E så til slutt Idol i stua med meg. Tror ikke han sovnet før 22, helt på trynet trøtt. Forsøkte skape fredagskos for will men M tok bare med seg maten (jeg laga mens jeg rydda kjøkken for 3 gang) inn på kontoret for å spille meeer pc. La seg vel 3 og grinete hele dag. Er det lov å være lei eller???

 

Jepp, ikke meningen å utbasunere, men må bare gulpe litt. Sikkert provosert en hel del jeg og, men blir bare så driiitlei!

 

Lykke til med dagen i dag Ama:)) Husk å puste og kose deg da;)

 

Skal folket i kveld da?

 

Og er det noe Pandora e.l. på Strømmen? El må man til Triaden? (er ikke noe i LS vel?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOL!!!! UFFE OG ÆSJE OG KASTE PC I VEGGEN!!!

 

Jeg er også pc enke både titt og ofte! Har utrolig nok blitt myyyyye bedre etter at han har vært hjemme i perm. Skjønner ikke hvorfor, men jeg er glad for det! Før så satt jeg stort sett alene i stua hver kveld. Nå sitter vi sammen og bytter på den bærbare (jeg sitter på dib el msn, han på andre debatt sider). Det er lov å bli sur og lei og oppgitt når alt faller på deg og M ikke skjønner at det er pes. Du er jo mor 24 timer i døgnet og du trenger jo å få litt tid til å puste!! Her er morgenene i helgene hellige. Lørdagen er min, søndagen hans. Og da er det hans problem om han vil sitte oppe hele natten når han skal ta Linea. Nei, ta en alvorsprat med han og si at noen ting for han pokker meg holde hellig!!

Hva skjer med deg og jobb og sånn a??

 

Har Ama overlevd dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææ, drit i det a! Kast nå heller gubben... Nå sitter han å maler skap nede i gangen forran pcn.

 

Ama levde før i dag vaffal. Håper da det. Skal jo få kake i morgen.

 

Hatt møkkadrittkveld vi. E våken flere ganger. Rap og gnuff og pupp og hyyyl. Til slutt ville han kun henge på armen min. Ryggen min klarer da ikke evighet med det. Seriøst hylte ut lungene sine hver gang M prøvde. Hyl hver gang jeg la ned. Så gutten har vært ope i stua i ca 1 time og våken ca 2. Fra kl 22:30. Fant ut av vi dreit i middag 00:30.

 

Kvelden er jo da man lader opp til å like dem igjen i morgen tidlig....

 

trøtt nå ja.

 

Da ses vi "alle" i morgen:) Vet jeg skal ha med hundeskål og Tirilskål (uten sammenligning forøvrig) men eller får dere rope.

 

Ja og hva er dette a?? Nå har Molle nett igjen så da driter vi alle sammen i å skrive noe.

 

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?

 

Sitter her å gråter ensomheten ut av meg...

 

E våknet likegreit 5 i dag og. Men sovnet i senga vår til 6:D Fikk overtalt fatr til å ta 6-7 så skulle jeg ta 7-8. Han vet det er en god deal, siden kl blir mer enn 8. Ja nå er dne jo 9 alt.Klart jeg kunne tatt alt selv, men dji så trøtt da. Og hadde han jo en stund kl 5 før han sovna.

 

Alle klare til Leo-fest? Nesten klar her. Må bare fikse ferdig kort fra Will.

 

Overlevde du ama?? :) Nå kan du slappe av for nå er det bare vi som kommer.

 

Ser hu ikke har skrevet her. Står på msnheadinga hennes, men sier det lell jeg. Ama har mista tlf sin så er det noe så ring A. El evn. spør meg. (har nr. til A)

 

Var langvarig besøk detta 1D;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Make love, not war!! Jeje!!

 

Her har helgen gått i ett!! Fest, bryllup, bursdag, visning, amerika besøk og litt sosialisering med brodern, så ikke ligget på latsiden!!

 

Har jo bare super dårlig samvittighet fordi jeg bare må løpe innom med pakker når det er bursdag, hive i meg litt mat og dra avgårde igjen i full fart!! Men alt skal liksom skje samme dag -HVER GANG!!! :))

 

Tror vi kommer i bursdag simba, gir svar i løpet av uken :))

Jeg kan ikke love så mye helt enda, for blir ikke leiligheten solgt etter denne runde, så blir det vel en ny visningsrunde den helgen og da må det ryddes og vaskes.

 

Må bare skryte av Mr.T jeg altså, når vi kom hjem fra Ama i sta så hadde han vasket opp, vasket flasker, ryddet, støvsugd, vasket gulv og vasket bad :D

Så alt jeg gjorde var å rydde bort vannkoker og litt sånt fra kjøkkenbenket og riste sofaputene!! Så da var jeg jammen meg fornøyd altså :D

 

Sikkert mer jeg skulle skrive her, men svigermor kommer straks, så må fikse litt greier, snakkes senere!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle store og små,

 

vil bare si jeg er lei for at vi bare ikke dukket opp hos Ama i dag... det var ikke meningen, sendte deg mld i går ettermiddag hvor jeg ønsket dere lykke til med dagen i går og i dag og forklarte at vi ikke kunne komme. Nå ser jeg jo her at du ikke har tlf. Det var ikke meningen, stusset litt over at jeg ikke fikk noen tilbakemelding men tenkte kanskje du hadde mer enn nok å gjøre.

 

Håper dere hadde en vellykket dag i går og i dag :o)

 

Også håper jeg alle dere andre har det bra :o))

 

Vi har det bra, bortsett fra at A griner fra han står opp til han leveres hos dagmamma og fra han kommer hjem til han legger seg. Det har han gjort i nærmere 4 uker, er til å bli SPRØ av!!!

 

Var på jubileumsfest i går (her i dalen), dagen begynte kl 12 med konkurranser og underholdning for hele familien. Var 268 påmeldte... Det var middag før ungene ble avlevert bort så de voksne kunne slå seg løs med trubadurene før det nashbiel så fikk vi vel veltet oss i seng temmelig skeive i skøytene ved 6 tiden i morges, vet fortsatt ikke om det er lurt å kjøre bil - kjennes ikke sånn ut... Men har sinnsykt lyst på godterier... Ble kebab til middag i dag... Krampe i leggen etter 6 timer med storslagen swing (har noen rågode dansepartnere her på tunet altså...)

 

Ellers går det i et hele uka... Herrrrlighet, har ikke sett på maken. Den ene dagen flyter i den andre, fullt kjør med stressende morgener (to unger opp som skal til dagmamma og på skole) møter her, møter der, jobb til 17, middag, ungene i seng, rydde, slappe av, sove, ny dag.... Tiden bare flyr.

På tirs er det foreldremøte på skolen samt at C begynner på rideskole, ei venninne skal komme å passe A, så må jeg og G hver vår vei... Onsdag skal G på livredderkurs, torsdag skal jeg på kveldsbesøk til ei venninne også var det helg igjen. Da tror jeg kanskje vi skal ha barnefri hele helgen - tror... C vil gjerne på hytta med bestemor og da kan A bli med i samma slengen, hehe :P

 

Nei, får få C i seng, før jeg slenger meg ned på sofaen til Robinson.

 

Cat skal ha tråd nr 30 - den er grei, skal ikke prøve å kibbe den i vaffal, hehe :o)

 

Nuvel, det var mye babbel men uansett får dere ha en fin kveld!!

(kjennes forresten ut i munn og i halsen som om jeg svelget 15 askebeger i går, kremt kremt...) ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

 

Takk for kjempekoselig bursdagsfest idag ama og amamannen :) Masse god mat og kaker!!

 

Her har vi ikke gjort stort annet enn å kose oss og være sammen hele helgen :) Deilig å ikke ha noe på planen for en gangs skyld.. Tiril har kosa seg masse med mamma og pappa og sovet lenge om morgenen :) Lørdag 8.30 og søndag 9.15!

 

Føler det er samma leksa her pt... Skal liksom være noe hver eneste kveld og så sliten man blir da... Uka som kommer skal StoreT på skolen i Lillehammer fra man-ons og Tiril må sove hos svigers fra man-tirs ellers så går det ikke opp med jobb og barnehage.

Har sendt søknad om overflytting til "min" barnehage sånn at det går litt lettere med ferier og henting/levering. Gleder meg masse til å få litt bedre tid og ikke stresse fra det ene stedet til andre...

 

Simba: Det passer dessverre ikke for meg på lørdagen, skal i 70 årslag for farmor på ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...