Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

Hei

 

Tenkte jeg skulle skrive masse. men får gjøre i morgen. Sliiiten i hue, men har vært kjempekos helg-med både familie og venner på besøk( inkludert dere). Takk for kjempefine gaver!!

 

Legge meg mon tro? Nye ukens bilder på traaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Har hatt nok å henge fingrene i her i helga.....

Fikk besøk på fredag også kom amadritten på lørdag:( I går keld var jeg helt jævligdårlig. Klarte ikke spise fra middagen i 5 tia lørdag til litt hvitløksbaguett nå i kveld i 6 tia. Har kommet alle veier alt for mye og alt for lenge! Er helt tom i kroppen og bomull i hodet. (brukt 5 min på å klare å skrive dette:(..jeje)

 

I morra skal dattera trekke 2 tenner til også håper jeg at det betyr at hun slipper mer på ei stund. Er noe dritt med kryssbitt og for liten plass i kjeven. Blir vel regulering nå så fort de tennene som kan har kommet ut litt mer. Spent på hvor mange tusen dette vil koste denne gangen..... Betalte 8000,- sist og da slapp vi unna 70% siden hun er kategori A på hvor alvorlig tannstillingsfeil hun har. Forresten så betalte vi 1500,- bare for at han skulle undersøke henne første timen da:) Hun mangler jo 3 tenner pga av manglende plass, så de kommer aldri ut engang for de ble aldri laga (viste ikke at det var mulig jeg...).

 

www.robeez.co.uk

Her har de tøfler på tilbud og de sorte hadde de igjen i store størelser... Ble 193,- med porto.

 

Bestilte også på stonz, ble 50 canadiske dollar, som blir 270,- norske for 1 par støvler med myk såle. Kjøpte til søstras gutt også, på egen bestilling så vi slipper moms og sånt, og da sendte de mail først for å dobbelsjekke at ikke ordren hadde gått i dobbelt ved en feil:) For da skulle de seff returnere pengene som hadde blitt trekt dobbelt osv! Goood service syns jeg:)

 

*klemme på alle som trenger en klem, sier ikke neitakk til en sjøl*

 

Nå er det natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for oss ama og amamannen!

Det var hyggelig.

O var trøtt siden han ikke sov mer enn til og fra i bilen. Litt for kort til ama fra meg :)

 

Siden vi deler gleder og sorger her så må jeg fortelle til dere som ikke har fått det med.

Herkules er død:(

Jeg er fryktelig lei meg og har egentlig bare lyst til å gråte. Det er faktisk ikke noe gøy å gå inn her heller for da spretter Herkules opp etter alle innleggene mine så kanskje jeg får signere med anonym.

 

Min kjære lille ildergutt det er så vanskelig å forstå at du ikke er her mer. Vi hadde en helt forferdelig dag på lørdag - klarer ikke skrive noe mer akkurat nå jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer kjære du:(

Skulle så gjerne vist hva jeg kunne gjøre for at det ble litt lettere. Det hjelper vel litt å gråte? Sender ivhertfall en stor klem til deg og dine.

 

Nå er det natta her....at jeg aldri lærer:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh..pels i kjeften. Ble sent i går ja. SKulle jo bare ta et par pils med mtg hos mtg og ta tidlig kveld. Først brukte E over 1 time på å sovne. Og 5 min etter jeg kommer til mtg så våkner G. Greit nok det, men han sovnet jo ikke igjen! Så han var da oppe til 23:45 el no. Greit han ble rolig når jeg var der inne (til slutt) men etter kjip legging hjemme var jo det drømmen-haha:) (ikke tenk på det sånn da meg, eg vet hur det er-bare litt typisk liksom)

Og etter en ganske sliten dag så skulle det ikke så mye til heller. Så på klokka med kryddende øyne i det jeg traff pute. 2:30 nesten! E våknet 6:15! Men etter pupp i seng var han oppe med far og bror (som likevel da er oppe) så fikk ligge til litt over 7.

 

Var ikke SÅ sen natta på deg i går da 1D. Gitt at du la deg etter siste innlegg da:) Reggis er kjipt, vondt og dyrt! Er ikke noen tannlegehøyskole i TH? Vi slapp unna med mange tusen der. Mot at studenter titta i kjeften underveis:)

 

Så gamla har vært på fest? hihi. Kjedelig dere ikke fikk kommet,men har full forståelse;)

 

*klapperflinkeMr.Tpåhodet* Såå digg da! Man ser liksom for seg stress og vask og rydd. Maker både love og war vi:) Loar?

 

Stakkars stakkars Herkene!! Er så vondt å miste dyra sine. Gråt og gråt også blir det litt lettere etterhvert. Fikk det ikke med meg hos Ama, men hørte det på kvelden. Og Herkules som var så kul da. Digga han. Gøy jeg fikk møtt ham. Artig fyr. Men han var ikke helt på topp? Fikk medisiner og sånn? Jaja. Litt rart og. Han er jo opphavet til nicket her. Selv om det stort sett blir forkortet til Herk.

Dyr er kjempekos, men er jo så sårt å miste dem. Nok en grunn til at vi ikke har hund. (man gråter over kattene og, men hund blir faktisk litt anderledes)

Klemme masse på begge Herkene!!

 

Takker for gildt lag Ama. Godt helgen er over vil jeg tro. Ja blir litt poff-alt over. Du så litt sigen ut på slutten der:) Og vi møtte jo neste pulje utenfor..hehe huff. W har glemt igjen crocsa sine. Hente snart. Hur jobber du fremover? Komme å titte på alt Leo fikk og:))

 

Lurer på legge meg under 1 lur. Er så digg med denna egentiden, men digg med søvn og. Ja tror det er lurt..1 time til nå så-hold ut Mo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten glemt å skrive. Var jo litt søtt. W passa E her også hadde "de" laget dikt til meg:)

 

------------------------------------------------

 

Til Mamma

fra William og Edvard

 

et dikt

 

brunt hår

blå Øyne

hvet er det

Mamman min

 

------------------------------------------------

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søtt :))

 

Men stakkars Herkene da:(( Er så fælt når dyra dør!!! Jeg er helt utrøstelig når jeg mister noen av mine :((

 

Fyllemolle..

 

Nå er burdunden i gang da. Kommet et bud på ti tusen over takst som står til klokken 15 i dag. Blir spennende å se om det kommer inn noen fler bud da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så utrolig søtt dikt!! Du må ramme inn og henge på veggen:)

 

Og stakkars deg Herk- trist å miste kjæledyr-gråt i vei!

 

 

Leo sover. I går sovnet hun 19.30 og sov til 06.20. Ga henne pupp og ho sovna igjen til 08.00! Hadde vært fint om ho fortsatte med den vanen, men det tør jeg ikke si høyt.

 

Oki-skrive litt om helga-nå er jeg passe opplagt igjen.

 

Fredag: passe kaos. Bake kaker,muffins og boller til den store gullmedalje. Mamma var jo her og hun skulle lage sjokkiskake-hadde fått oppskrift av svigerinna si som er superkakebaker (ser slik ut og). Vel,sjokkiskaka så ikke heilt ut slik som den skulle se ut-men god var den. Og midt inni heving og steking fikk vi vaksa hus,redd på senger,panta flasker,handla inn div, kjøpt brus... Mol og sønner kom innom med dyne(ferdig redd på).Kl 17 dro sambo og jeg for å pynte lokale og rundt 20 var vi hjemme igjen. Foreldra mine dro til svigers for å sove der, stebror og hanna sin familie kom etter en ikeashoppingtur og så seint kom bror min. De som skulle huses den natta hadde kommet. Stupte i seng rundt 23.

 

Lørdag: Finne ut hva man skal ha på seg,mate unger,mate gjester-dusjes og pyntes. Dro litt tidligere til lokalet for å dele opp kaker. Kl 14 skulle gjestene komme og de kom da, men hvor var maten? Kl 14.30 kom den.....teite catering folk. Men alle gjester fikk plass-sola skinte (med unntak av noen få byger innimellom) og det så ut som at alle koste seg:) Leo var litt grinete og mammadalt sånn i begynnelsen, men etter en lur var ho turbo og sjarmerte alle. Hun fikk mange fine presanger:

 

5 smykker med hjerteanheng ( bytter 2 av de)

1 sølvarmbånd med små elefanter

sølvbestikk-gravert med navn,fødselsdato,vekt,kl.slett og høyde.

1 sølvkopp gravert med navn og dato for feiring

1 genser og smekke-fair trade

2 par crocs sko

1 par tøfler med ull for

penger (1500)

1 jakke med for-rød

1 par selebukser (byttes-har mange bukser i den str)

1 vinter lue

1 ullgenser-tynn

1 dukke med badering og dusj (gjett om ho fikk stjerner i øya da)

1 gåbil med musikk

1 eventyrbok

1 sangbok

1 cd

1 skjørt (designet og laget av stesøsteren min)

1 sølvskrin (mine første smykker)

1 sølv fotoalbum inngravert navn

1 trebil med treklosser

 

Rundt kl 18 så hadde de fleste gjester dratt hjem og vi ryddet i ca 2 timer. Dro hjem til oss og fikk innlosjert de nye overnattingsgjestene som skulle sove i bror til sambo si leilighet. Gutta så kampen nede, mens vi andre drakk øl,baylies og vin-etterhvert var vi alle samla (unntatt min bror som fant ut at han skulle kjøre hjem plutselig seint på kvelden)

 

Søndag: dekte langbord til alle gjester og hadde en koslig og avslappa frokosttid- alle hjalp til med å rydde og gjøre klart til neste innrykk. 12.05 dro de avgårde til Ålebyen og 12.10 så jeg tiny komme ruslende så sommerlig og pen:) Da var alt klart for barnebursdag. Leo hadde på seg prinsessekjolen i en halvtime-men litt for vanskelig å leke på liten plass i den! Sola skinte og folk var glade og 20 muffins var delt opp-nonstop redusert og klint utover gulvet- alt i gode gamle tråden stil:) Heilt topp at dere også hjalp til med rydding da svigers og foreldre skulle komme seinere på dagen. Så tredje pulje møtte andre pulje:) Kl 21. ca var alle dratt ingen var ventet.....puh

 

Og der våknet Leo....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for strålende bursdagfest i går! Kosa oss skikkelig alle tre:)

Må si Leo har fått masse fine pakker!

 

Hei alle sammen. Har vært stille på tråden fra denne kanten på en stund. Jeg har bare vært hjemme og sett i veggen. Fikk data/tv/lese/prate masse i telefonen-forbud grunnet hjernehinnebetennelse. Var derfor jeg hadde vondt i hodet:) Er mye bedre nå så jeg begynner vel å jobbe igjen på torsdag.

 

Jeg lurer på om kanskje noen vil komme på fest til helgen jeg. Tenkte å samle noen her hjemme for øl. Gabriel er ganske var da, så hvis alle bare tenker på en sang så kan vi ha det skikkelig gøy sammen. Men hvis noen skal le eller hoste eler noe, så må de dessverre foregå utendørs. Ikke så høylydt der heller for øvrig for dama over oss sover med vinduet oppe. Bare si ifra hvis det er noen som vil komme da.

 

Jeg sender masse masse klemmer til Herkene som jeg synes veldig synd på. Var så trist å høre!

 

Også sender jeg en stor klem til 1D som trenger det:) *pjuskepjuske*

 

Hva mer var det jeg tenkte på?

 

Jo, dumt dere ikke kom simba. Og hva blir det til med LH-bursdag?

 

Og hva blir det til med GEA-busdag? Skal vi ha det sammen eller? Hadde jo vært perfekt å ha det sammen hvis jeg får bestilt det "lokalet". Også kommer 1D nedover omtrent på de tider så kunne hun fått med seg trippelbursdag:D Hvis ikke du vil, svana, så er det helt greit det også altså:)

 

Får vel skifte bæsj jeg da... V er på jobb. Har permisjon han vettu. Da er det jo klart at man må jobbe en dag i uka...

 

Og 1D. du får bare plinge på. Du sa du kanskje skulle det en dag.

 

Molle ser jeg sannsynligvis etterpå. Ville jo vært rart med én dag uten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundretusen over takst og budrundene pågår enda :))

 

Kan ikke drikke til helgen, for det er min jobbehelg!

 

Klemmer til alle som trenger det:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj gratulerer!!!!!!!!!!!!!! Spennende!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg kommer jeg. Og om noen skulle finne på å snu seg høylytt i sofaen så kan jeg godt stå inne hos G i et par timer jeg:)

Var vel litt spøk tror jeg:) Skjønt kommer man så gliser a og slipper inn folk:)

 

Trenger ikke klem men tar gjerne enn lell;)

 

Masse fint! Molle skal se med fingrene på meste av gavene snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leiligheten solgt!! Og vi fikk 1,2 mill, 250.000 over takst!! Er kjempefornøyd og prosentvis så er det helt rått!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff a meg, Herk!!! Har bare hatt undulat selv, men det var grusomt da han ikke orket mer. Bestevenninnen min hadde verdens herligste hund (svær blanding) som var den første hunden jeg virkelig var uredd. Han måtte tilslutt avlives og det var forferdelig. Det er jo et familiemedlem!! Klemmer i bøtter og spann herfra!

 

1D: Kanskje Amadritt smitter gjennom tråd. Hadde AmaDRITT på fredag (bare enveiskjøring), og jeg var på jobb! Trodde jeg skulle daue da jeg løp tredje gang på en time! Men sp var jeg i brillefin form igjen etter noen timer...

 

Mtg: Hjernehinnebetennelse!!!! Var jo ikke rart du hadde vondt i hue da!? Huffe og blåse på og litt skummelt!!!

 

Pt: Hei!!! Det var lenge siden. Ish med A og dagmamma'n!

 

Ama: Den dukken fikk Linnis også til dagen sin. Fin synes jeg, kjip synes hun. Hun klemmer på den med jevne mellomrom hvis jeg ber om det, men hun er ikke interessert ellers... Vil helst bare leke i kjøkkenskuffen hun! Hørtes ut som en hektisk og koselig helg. Da er hun behørig feiret.

 

Simba: Hvordan går det?

 

Svana: Holder twinsa deg opptatt?

 

Mol: Så søte gutta dine er!! Herregud, blir jo helt rørt jeg!!

 

Tiny: Krysser fingre for at det går greit å overflytte T. Pes å styre med henting og levering.

 

Cat: JUHU!!! Gratulerer!! Så sinnsykt bra. Hvor mye har dere tjent på salget? Vi hadde også sinnsyk gevinst på leiligheten og det gjør det jo liksom litt lettere å pusse opp og bruke penger i nye huset. Deilig at det hele er over eller?? Jeg synes det var dritt å bo i visningsleilighet. Ikke noe personlige ting igjen jo!!

 

Jeg er sliiiiiten, jeg!! Crap! Er lei jobben, må ansette tre pers i løpet av de neste ukene. Helst burde de vært ansatt i går, men har ikke på langt nær mange nok søkere. Har vondt i ryggen og i hjertet. Kjennes så feil å ha hodet i jobben heeeele tiden. Kom hjem kl 17:10 i dag... med normal arbeidstid. Hvordan skulle det gått å ha henne i bhg?? Hadde jo ikke rukket hjem til henting!! Drar hjemmefra kl 7!! Herregud!! Ahhh... bare en mnd igjen nå! Så må jeg tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som skriver her mer nå da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var da synd, denne tråden som var så god!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kommer til å savne den jeg, blir nok bra på den neste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk for denne gang da min første tråd:) jeg skal aldri glemme deg!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...