Molait Skrevet 3. september 2007 #176 Skrevet 3. september 2007 svanine jo:) Dropp vielsen cat!! m.m det er veldig nær venn og du ønsker selv å få det med deg. Er så mange og så mye så tror ikke bruden (el brudgommen-vet ei hvem du kjenner best) tar seg nær av det. Si bare at dere ikke har barnevakt før kl 13, men at dere kommer til festen og du gleder deg masse og blablabla:) Går så fint at. Du kan prøve deg på å gjøre det samme i mitt!!!!! Om den dagen noen gang kommer da... E sover enda. Våkner nok om ikke lenge. Sovnet 9. (trodde kl var mer 10 jeg, men han sovne jo på 2 min) Så litt for til barn og innom post og innom ptg og så til bursdagsbarnet:) Kanskje jeg skal dra med meg ptg og G..hehe.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #177 Skrevet 3. september 2007 Ja svana er ikke som sunket i berget ;-) Hohoho!!! Joda, det er forsåvidt en veldig nær venninne, men har faktisk aldri møtt den kommende mannen hennes da. Vi var kjempegode venner på ungdomsskolen/vgs, men så mistet vi litt kontakten. Men finner alltid tonen igjen med en gang og jeg regner henne som en av mine beste venninner. Hun var i mitt utdriknignslag og bryllup, til og med moren hennes kom i kirken Meeen, da hadde ingen av oss barn og ting var litt lettere. I tillegg hadde hun ikke laaang reisevei, siden hun bor på oslo østkant.. Vi må jo kjøre en evighet for å komme til kirken og lokale! Også er det visning og leobursdag dagen etter ) Hmmm brudekjolen til Li trur jeg passer til deg mol, så det er bare å si i fra ) Har mast om mollebryll leeeenge jeg altså, så forventer å få være hedersgjest!!!! Blææææh, gjøre meg i stand jeg da... trur jeg må kjøre en sånn racerslank-periode igjen jeg altså.. vekta tuslet liksom så fint nedover selv om det gikk saaaakte, men jaggu har det ikke spretti litt opp igjen!!! Kan i hvertfall ikke ha noe med inntaket av 2-3 sjokolader om dagen, så jeg aner faktisk ikke hva det kan være jeg Men nå skal jeg i hvertfall GÅ til hs da, selv om det ikke tar mer enn 15 minutter. Føles som 45 da....
Amabolla Skrevet 3. september 2007 #178 Skrevet 3. september 2007 Heisann:) Takk for gratulasjoner:) Bursdagsbarnet ligger og sover ute. Ho fikk trommer,gyngehest,dukkevogn og ei selebukse i gave-det som var mest stas var vist selebuksa.... Har vært å veid i dag-måtte ha bursdagsmåla-noen som vil gjette? Skal gjette på ugjetta barn jeg også-men ikke akkurat nå. Prøver å få gjort noe fornuftig mns sjefen sover.... Gleder meg til besøk:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. september 2007 #179 Skrevet 3. september 2007 Tipper 10870 gram og 79 cm på Leo ) Hvert og veid i dag vi også, så kom igjen og tipp da!! Er en dame som er farlig nær )
Herkules Skrevet 3. september 2007 #180 Skrevet 3. september 2007 Tydelig at alle feirer leo her!! Jeg skal tippe og legge ut tipperesultater i løpet av kvelden Idag har vi vært på stranden - på ordentlig Vi koste oss i solen lenge mens O utforsket stranden og stenene. Etterpå bada vi mmm Deilig!!! Spiste Paella mens O skjekket opp noen twins på snart 2 år:) Små søte spanjoler, men med DE stygge brillene begge to- hehe så søte da.. Enegga må være.
simbamamma Skrevet 3. september 2007 #181 Skrevet 3. september 2007 Tipper 10790g og 79,5cm på Leo. Håper dere hadde en fin bursdag!
Molait Skrevet 3. september 2007 #182 Skrevet 3. september 2007 få siste mål da:) LW for de som vil se og ikke husker det starter nu:)
Amabolla Skrevet 3. september 2007 #183 Skrevet 3. september 2007 Heisann Tipper 9120 gr og 77 cm på L´n til Cat:) Forige veiinger til Leo kan sees inne på tråden vettu Mol;) Er sliten jeg. Hadde kos besøk av Mol m/barn og Mtg uten barn:) Leo og E bada sammen etter å ha spist muffins og is heilt selv! Og Leo synes at å putte fingeren rett på en flamme gjør vondt.... Hun har fått kjempe mye fint:) En styggkul dukke av Mol og E med hvitt og orange hår og onkli kulemage. Sbigers + bestemoren til Sambo kom ca 15 min etter mol og mtg dro. Hadde ikke regna med de kom da vi skal ha feiring til helga og de ikke hadde gitt noe beskjed om at de kom, men så ringte de på. Glad jeg hadde støvsuga da i hvertfall. Men de hadde og presanger! Hun ordentlig trejhulsykkel (må nok plasseres på boden en stund...), 1000 kr av oldemoren (har allerede brukt de på ulltøy) en bamseveske, badeleker, regntøy og vintertøy(genser,skjerf,votter,bukse,tøfler o.l.) som også må gjemmes litt bort da det er str 2-4 år... Og no er jeg trøtt og i morgen er det jobb og så i kaffeselskap til svigers da sv.far fyller 60. Onsdag kommer mamma og fredag er det storinnrykk av slekt... uff. Må vaske klær jeg...meg selv og egentlig,men gidder ikke. Sambo gjør mattelekser- sånn 2x+ 3 ab greier. Tror han koser seg med linjal og viskolær.
Herkules Skrevet 3. september 2007 #184 Skrevet 3. september 2007 Altså først ett innlegg om Tipping på O. For det første er dere ekstremt tilbakeholdne på hva han veier da!! Og ja MTG som faktsik VISTE svaret var den eneste som tippa FORmye og det med ikke mindre enn 700 g!!! Kødda eller:) Nok en gang ble Simba slått på målstreken MÅ fortjene en trøstepremie! Hvem har hvisket cat i øre?? kanke være så flink vel:) O veide 11430g og var 79 cm lang! Vinner av vekt CAT Vinner av lengde Ama 1D 10990 77 -440 Ama 11000 79 -430 Sessa 11200 78 -230 tiny 11210 80 -220 Cat 11400 76 -30 Simba 11520 73 90 Mtg 12130 700 så kommer tipping før jeg legger meg!!
Herkules Skrevet 3. september 2007 #185 Skrevet 3. september 2007 Ja både Cat og simba tippa litt over, men om man ser på de som ikke var vinnner og nesten vinner så var det godt under vekta hans på de andre tippene
Molait Skrevet 3. september 2007 #186 Skrevet 3. september 2007 Komme å hjelpe deg ama?? Kan vaske opp og jeg vet du:) Var kos besøk, men fikk et stort snev av dårlig samvittighet no (no og ho) men trudde jo ikke det skulle skje mer hos deg i dag. Dukka er kul den:) Og Leo virket storfornøyd. Lyset jeg tente til a var ikke like pop da..hehe litt kjipern å fortelle meg svaret og så legge ut tippekonk herk:( Og tror ikkemtg kødda-lol Jo og tenkte slippe så på traaden jeg da vett. Og har bedt deg si traad og tråd for blir forvirret av deg!
Molait Skrevet 3. september 2007 #187 Skrevet 3. september 2007 ok titta nå. 10965 og 80,5 har ikke tippa 11 enda vel?
Herkules Skrevet 3. september 2007 #188 Skrevet 3. september 2007 Vet moll men du ser det er gubben og MTGs feil for de hadde snakket sammen om vekta og da jeg ba deg og mtg tippe så "tippa" hun riktig men innrømmet også at hun viste svaret Jeg ble jo satt ut og så ble det slik at du kom med i dette dragsuget da vett:)
Molait Skrevet 3. september 2007 #189 Skrevet 3. september 2007 Skulle nesten hatt en trøstepremie for slikt;) Sosialt samvær med deg en kveld (og gubber da) mottas med takk:D
Molait Skrevet 3. september 2007 #190 Skrevet 3. september 2007 egentlig supersosial nu, men skal opp i morgen med pjokk. Får vel ta kvelden. Bøfn alle sammen og spes til svanine med kjølasnorkende gutt:) (prøve å være litt blaut i morra og men da får du hjelpe meg på gli;) ) haha på GLID!! Den hadde jeg glemt! (intern fra ama mgt molle "fest" på lørdag) (oook det så ut som noe helt annet, kom frem litt feil eller altså ikke noe slikt altså!-hoho) jo og inne på hoho.. du må stoppe cat!! berget? aaahhhh-jeg døøør! Ja bøfn ja, stemmer det. Natta:)
Herkules Skrevet 3. september 2007 #191 Skrevet 3. september 2007 Tipper Li_ 9190og 71,5 cm Le: 10920 og 79cm Ja da hadde jeg endelig to til ferdig
Molait Skrevet 4. september 2007 #192 Skrevet 4. september 2007 Hei og hå og en ny dag er startet:) Jeg er merkverdig opplagt til å ha sovet lite i natt. Natten var fin den, men sovnet så sent. E sov helt rundt til kl rettførsyv. Klynka endel kl 2 men sovnet igjen. Tror du ikke Leo har vokst siden sist du el herk? Takker for koselig sms samtale i går 1D. Ble noen meldinger frem og tilbake, har du koll på hvor mange? Så cat skrev det her forleden og, snakket dere om det samme tro? Har sånn forvirret i hodet dag i dag. Slitsomt.
*1D* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #193 Skrevet 4. september 2007 Goooood morgen. Guuuuuuuuuu jeg er trøtt altså! Aaaaaalt for sent og brukte lang tid på å sovne i tillegg, og topper det med at gutten står opp tidligere enn noen gang.... urk. Er helt sikker på at vi ikke snakket om det samme:) Aner virkelig ikke hvor mange det ble jeg altså.......maaaaaaaaaaange.... sånn kan det gå Ikke vits i å være forrvirret kjære du:) Jeg mangler tipp på noen jeg men klarer ikke for alt i verden komme på hvem jeg ikke har tippa på........ Gutten min gikk langs bordet i går!!! Det går så fort nå at jeg glemmer skrive her inne hva som skjer fra dag til dag..... Kjøla er han også Også har han slutta med pupp om natta.....men han har fått flaske da.... blir bare rot, blæ... men han legger seg 7 og ikke 9....også står han opp før og når mamma i tillegg ikke kommer seg i seng blir det bare tull:)
Molait Skrevet 4. september 2007 #194 Skrevet 4. september 2007 Jøss du var da tidlig oppe. Ikke ofte man ser 1d-innlegg SÅ tidlig:) Slutte å være oppe halve natta da vett, så er du ikke så trøtt om morran. Du har vært bortskjemt til nå. De fleste av oss er alltid oppe 6-7 tiden. Kanskje 8 på noen nå. er ikke forvirret:) Men mye man skal undre seg over her i livet..
*1D* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #195 Skrevet 4. september 2007 Ja livet er en (vid)underlig ting! Jeg er vel bortskjemt ja.....hmmm liker det jeg:) Verdens beste barn, mann og venner... Plommen i egget!
Amabolla Skrevet 4. september 2007 #196 Skrevet 4. september 2007 God formiddag:) Har tatt meg fri fra jobb i morgen-lørdag snart jo! Begynt å gå opp for meg nå og jeg begynner å bli lettere stressa. Så i dag må jeg: ringe lokalet og høre om jeg kan pynte dagen før, kjøpe duker, vaske 2 bad,skifte på 4 senger, støvsuge 2.etg, vaske gulv, tørke støv, skifte trekk på sofaen, sette på og henge opp 2 vaskemaskiner, vaske vindu... var det noe mer da? sikkert myemye mer- må skrive ei liste. Og skal vi se-hvem vant tipp: Cat78: 10870 gr, 79 cm Simba: 10790g og 79,5cm Mol: 10965 gr og 80,5 cm Herk: 10920 og 79cm Gidder ikke å vente på tipp fra de som ikke har tippet-dere får straffetipp neste gang:) Og hvordan bomma dere? : Cat78: 20 gr og 1/2 cm Simba: 60 gr og 1 cm Mol: 115 gr og 2 cm Herk: 70 gr og 1/2 cm Cat78: gratulerer gratulerer!! Leo var 78,5 cm og veide 10850 gr ( må nevnes at jeg ikke er sikker på om lengden stemmer da Leo ikke var særlig hypp på å ligge der...) Trøtt- kanskje sove litt før jeg setter i gang?
simbamamma Skrevet 4. september 2007 #197 Skrevet 4. september 2007 Nå har cat sneket seg foran meg på de tre siste tippingene... Jeg streiker!!
_svana_ Skrevet 4. september 2007 #198 Skrevet 4. september 2007 OK, nå skal jeg skrive det jeg har hatt på hjertet en stund. 1D: Jeg syntes det var litt på kanten å skrive så mye om kåthet på tråden. Beklager at jeg ikke tippa. Har tippevegring for tida. Tippa bare på E for at Moll skulle holde kjeft, hehe. Og dessuten har kroppen min ikke godt av mere sjokkis. Klart man må ha backup! Dji. Tenk at lillingen er bhgunge alt. Tiden flyr. Dritt å miste måndeskort da, har dere sånn abo-ordning i bartebyen? Er sånn i Oslo, og da får man nytt om man mister. Kan sikkert spytte jeg og, men Bollywood har jeg liksom aldri falt helt for. Hvor mye ammer du om natta forresten? E liker puppen igjen på dagtid etter at jeg prøvde smykketrikset. 27 timer sammenhengende overtid må jeg si er litt mer enn nødvendig. Flinke lillingen som kan stå å gå langs bord! Stonzene blir sikkert bra. Har tenkt litt på sånn selv, men kjøpte trollobber. Vet ikke helt om jeg er hundre prosent fornøyd, men. Jeg har gmail og msn, så... what's stopping you? God bedring til kjølagutten. Moll: Første gang jeg leste at E fikk LH så trodde jeg virkelig at han hadde fått LH, altså LHsimba. Ble litt klokere etterhvert. Gutta skal også få LH av besteforeldrene forresten. Hva koster et sånt hus? Du har kjempestort hus! Iaf ift meg. Håper du slipper med nettingspy og bajs på en stund. Beklager at jeg ikke kom i helga, komme annen gang! Godt at ballene er på plass. Om skiltene til bilen vår blir klipt skal du få slippe å kjøre meg hit og dit altså. Skrubbsår på puppa??! Synes CE promper litt vel mye jeg, og så sover han litt vel mye også. Og han er jo egentlig ikke så kort. Han er bare så mye rundere enn f.eks Edvin og da virker han kortere. Bra forklaring? Ingen liker vel grining strengt tatt. Ryggen din da, bra? Bursdagsgavene blir nok fine læll, ikke tenkt på det. Dji som folk glemmer ting hos deg. Skulle ikke tro at de bare hadde et barn å huske på... Så CE noe spennende på Obs! siden han gikk så så langt? Glad vi ikke har trapp. Også cola da. Glad vi ikke har cola (i dag). Hvor er du forresten når du skal være blaut? Herk: Får blåse litt på auau til O da. Regner med at han ikke sliter med langtidsvirkninger og er sprek som en fole. Virker jo slik i og med at han gikk så langt. Også telte du og greier. Grande ja, han er jo ingen liten plugg. Artig med vann, synd utebadesesongen er over her nord. Er bare litt missunnelig på dere, men vi var jo invitert så kan vel bare skyld oss selv... Edvin har altid sovet på magen (fra 6 uker), men nå er han så stor at han noen ganger sover på rygg. Du har helt rett om at det er lettere å være et sted enn å dra dit. Ingen som står på to ben og gliser og vifter med armer enda, men Adrian har begynt å stå uten støtte. Ikke midt på golvet, men ved siden av noe. Sto 10 sek her om dagen Og Edvin sitter og gliser og vifter - det er da noe! Det er alt for lenge å sove over tre timer. 45 min derimot, der har du de gylden tre kvarter. Hva gjør man egentlig når barnet sover så lenge? Man glemmer jo nesten at man har barn da jo... det må jo være trist det! Hei Mr herk forresten! Gutta hater armringer, men må man så må man. De bada jo i blå lagune en kort liten stund. Og så har de ikke smakt oliven så det vet jeg ikke noe om. Får teste det da. Men de synes sure skrikerunger var nam, makes sense. Jeg derimot liker oliven, H kan spise et par for syns skyld. Liker sånne sure skrikerunger også, bra påfunn. Gidder ikke bidra til sneglediskusjon. Ama: Det er ikke sååå farlig med det solbrilleetuiet altså. Men tar gjerne i mot om dere finner det. For noen naboer du har. Artig historie da, for oss som bor litt unna. Gullbrød er æsj og jeg er glad jeg ikke har lekser. Håper dere hadde en fin dag i går, hørtes sånn ut i alle fall. Klart flamme er au. Ulltøy til 1000? Da tenker jeg hun holder seg varm en stund. Du får passe på å ikke gjemme det store tøyet for godt da. Tiny: Kommer det jeksler? Ikke sett tøffe høstjakker til jente, men ikke sett etter heller. Synes som regel at det bare er stilige jenteklær jeg da. Artig at du dreit deg ut, hehe. Neida, men det var da ingenting å ta sånn på vei for? Leste det ikke jeg da. 09 lenge? Du lever ikke i min verden. Om det blir flere her så blir det ei jente som ikke gulper og hun skal tidligst bli født når gutta er 4-5. Men det er sannelig ikke sikkert at hun kommer altså. I alle fall ikke akkurat nå for nå er det tr (i tilfelle noen lurte). Om oppvaskkummen er sånn nogenlunde rein så er det vel greit, vel? Mtg: Hvordan går det? Vil at du skal ha det topp jeg. Vanskelig å få til alt det der på en gang, men mye kan man vel klare. Du får titte litt på nettet, ikke så dumt å ha litt utdannelse i bagasjen som de sier. Masse klem! Cat: Bra du fikk solgt vogna, ikke ille pris det da. Og fin leilighet og flott kjøkken. Ikke at jeg vet hvordan det så ut før, men nå så det iaf. fint ut. Litt for lite til oss da, så vi er dessverre ikke interessert. 38 kvm er lite det. Grattis med 10mnding forresten. Bedre sent enn aldri, ja spade og spade. Hun får nok fart på seg snart Edvin krabber heller ikke da, og ingen av de klarer å drikke av tutekopp mens de holder selv. Har ikke skjønt at de må ha litt vinkel på koppen. Stilig friere forresten. Her var det friskusfrieri på skitur. Ringen lar seg fikse på reklamasjon forresten. Sjokolade burde vare evig! Og får jeg sove om natta altså om jeg slutter å amme? Kult. Ammer bare i fem-seks-sju-tida jeg da, men de våkner for alt og ingenting hele tida likevel Ellers så synes jeg dere må trappe ned på tappetårnet. Alt for mye øl hos dere. Sunket i berget ja, moroklumpen. Hadde nok droppet vielsen jeg også. Jeg gikk til hs og det er 45 min. Simbam: Har tanna di kommet opp? Gratulerer til Simba på dagen som var. Ryggen da? Huff så mye au. Og kjøla bedre eller? *blåsemassepå* Edvin bruker også 20-21, mens Adrian er 18-19. Litt stort kanskje, men ikke giga. Tips til tøy? Tror kanskje jeg hadde kjøpt reflex allværsdress om jeg skulle ha hjemmebarn. Sess: Sånne matrusjkaer er artig å leke med. Pelle på og spise på. For det er det det heter, babusja betyr bestemor det. Du vet det der "oh oh babusjka babusjka babusjka" med Kate Bush Ikke sååå lenge til du bare kan være mamma igjen nå da. Grattis med 5 skritt! Har det blitt flere nå? Så kjekt med hagehjelp da. Pt???????????! Borte-titt-tei er ikke gøy om man er borte for lenge. Hva gjør dere forresten med unger som lugger og slår og klyper og tar lekene og maten til andre? Natta var ikke så ille, snørra tatt i betraktning. Men måtte til med bleieskift, snørrsuger og spray kl 05. Han er så frysen av seg, så ikke rart han er blitt forkjøla. Må være flink å kle på mer, i dag har han ullbody under trøya. Han er nesten alltid kald på hender og føtter, A er ikke så ille. Men han blir vel smitta han snart tenker jeg. E har forresten fått dress i 86 (gml modell). Ikke sååå ille når man snurper inn livet og strammer ved anklene. Alt for stor for A da, hehe. Men E kan nok bruke den en stund, og så kan A arve. Smart! Ha en fin dag! Her blåser det noe sinnsykt.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. september 2007 #199 Skrevet 4. september 2007 Ikke dårlig å vinne 3 tippinger på rad!!! Skrive mer siden jeg, skal løpe i gjennom dusjen også skal vi gå tur )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. september 2007 #200 Skrevet 4. september 2007 Svana: Hehe.. tappetårnet er forvist til uteboden for en stund, så nå går det i hvitvin i stedet ) Garanterer at du får sove lenger om du kutter ut nattamming, for da tvinger du H til å stå opp å flaske begge guttene alene før han skal på jobb, slik at du kan ligge å dra deg litt lenger ;P Funker kjempebra ) Kaffepulver er jo en annen ting gutta dine liker da..... Ja den humoren min har nesten tatt livet av meg de siste dagene!! Også gikk jeg faktisk omvei til hs i går, så det ble en halvtime hver vei -mer enn nok!! Hehe.. Noen flere det skal tippes på eller?? Jeg er virkelig i siget om dagen når det kommer til tipping altså!! Tror det lønner seg å ikke regne på tallene jeg altså. Har ikke sjekket hva de veide sist, bare tippet med fingeren i lufta og jammen har det gitt resultater!! Mol: om vi har sms'et om det samme med 1D beror jo litt på hva dere har sms'et om da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå