Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

Sessa du beskriver jo E når du skriver om L jo! (Han sov bare halvtimen, sannsynligvis fordi han er en magesover forresten).

 

Han sutrer og legger seg flat på golvet og slår armene i golvet. Wæææwæææ. Og når A kommer borti han eller en tar en leke så bjeffeskriker han. Han er lat og skubber seg også på rompa noen ganger om underlaget er glatt og han skal ha tak i noe. Han legger seg ned og totter på golvet (eller andre steder) og har bæsja 4 ganger i dag. Høres ut som det perfekte par ;-)

 

Grattis med bryllupsdag! Forlovelsesringen min mistet en diamant på Island, men det skulle visst gå på reklamasjonen heldigvis.

 

Flink du er og ordner cat :-D

 

Sint gutt (a), gotta go!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sv: grattis med rygger:)

 

Jeg var på hs i dag meg lillingen... Ingen som vil tippe på siste 9 mnd barnet???? Tallene står på traaden....... men jeg kan lete de opp til dere latinger da...... Jeg kan jo love ut premier også da:) Kanskje det hjelper....? Noe fra butikken kanskje??? Eller er sjokolade cash enda??? Kanksje den som vinner vekt får butikkgave og lengde får sjokkis??? Vil at dere skal tippe altså, så kan avsløre at han har lagt på seg, men veier nok ikke like mye som O gjorde på sin 9 mnd:)

 

6 mnd 13/06-07: 7715 g og 71 cm og 45,1 h.o.

 

Også har jeg brukt alt for lang tid på dette, så må legge meg:(

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 8840 og 74 på LilleT. Sikkert helt på bærtur, men...

Har du stabil nettforbindelse igjen nå? Har oppdatert mail :-)

 

LH hadde ikke feber i går, og nå er det nesten ikke snørr heller, så jeg håper humøret hans er litt bedre i dag.

 

Vondt i ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest helt igjennom.

 

Tippe i kveld 1D

 

Tipp siste på E da:) Var egentlig 1 årskontr. tidligere her, men ville ikke ta vaksine rett før 2 bursdager. Siste off. vei= 12/6 70,5 47 8940

Viede jo rundt 11 mnd og, men har ikke talla her nå.

 

Babysvøm nå. Spennede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle sammen!

 

Har lest alt, men klarer ikke å kommentere alt:)

Sorry for at jeg har vært helt "borte" en stund. Har jo sett de fleste av dere i rl i det siste da:) Det har vært koselig.

 

Jeg har det ganske bra. Ikke helt topp, men skal ikke legge ut om det akkurat nå:)

 

Ville bare si at jeg lever også lurer jeg på hvordan det går på babysvømming. Tror gabriel også hadde kosa seg der nå, men jeg orker ikke det styret etter jobb og sånn.

 

Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan få til å studere, være mamma, samboer og jobbe på en gang? Har så lyst til å begynne å studere, men skjønner ikke hvordan jeg skal få det til hverken økonomisk eller tidsmessig. Også vet jeg ikke hva jeg vil studere. Noen som har noen forslag?

 

Glad i dere jenter! Dere er supre!

 

Og bare si ifra om noen har lyst til å ta en øl en dag. Jeg er glad i øl:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jeg tipper 8350 g og 72,9 cm på lt.

 

Og du Mtg vi er godt i gang med drekkingen nå hvis du vil henge deg på.

 

legger inn her og siden jeg ikke helt er inne i dette enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann og trallallalala, når politiet kommer for arrestere nabon så skal vi alle sammen være glad!

 

 

Har vært på camping i fetsund, veldig koslig som vanlig. Fin jente ho Mol-grei å ha med å gjøre;) E stakkar spydde jo-men det kommer nok Mol til å utbrodere selv-så jeg ga bare en forsmak. Men det begynner å bli en standard det der at barna våre ikke skal være friske samtidig... Fikk klipt W også, og laga pannekaker-jummi.

 

I dag så har jeg passa hunden til svigers. Kjellernabon vår har stått ute på parkeringsplassen og prøvd å få start på bilen sin for n´te gang. Han hadde en kompis der også med en stor hund. Gikk til butikken og da jeg kom tilbake så var pokker meg politiet der....Fikk ikke heilt med meg hva so foregikk, men gikk opp igjen med hunden. Sambo skjønte heller ikke noe. Gikk vel en halvtime så kom kj.nabon opp til oss og spurte om en av oss kunne parkere bilen hans (snakk om 1 meter kjøring) fordi politiet nektet han å sette seg inn i bilen sin og kjøre. Må si at denne fyren har kjørt uten sertifikat,i rusa tilstand heile den tiden han har bodd i kjellern... Så sambo måtte ned å parkere. Politiet hadde visst tatt med seg kompisen da- han som eide hunden. Så ser vi nabon gå bortover veien, og kort tid etterpå ser vi hunden løpe som en gærning bortover andre veien. Jeg fikk henta den inn igjen og slapp den inn i leiligheta til nabon, men forsyne meg så kunne denne hunden å åpne dører selv... Så jeg måtte ut igjen, henta den inn og bandt den fast i hagen-båndet hans lå på søppelkassa. Henta vann til den og mat og fant ett tau så den kunne ha lengre område å bevege seg på. Men den ulte jo stakkars-vi kunne jo ikke ha den inne, og teknisk sett så var den ikke vårt problem heller... Ringte politiet og sa fra at mannen de hadde arrestert hadde en hund som trengte pass. Fikk vite at nabon hadde sagt at han skulle passe den-noe han da hadde "glemt" så fort politiet dro. Politiet skulle sende noen for å hente hunden, men hunden klarte jo å slite seg løs før de kom... jeje. Hva tror de andre naboene mon tro? Politiet kommer jo titt og ofte.. ikke særlig kult om de tror at de er her for å ta oss! Håper han flytter snart.........

 

Vel,vel. sambo har kommet hjem fra skoletur og gullbrødet er uspist.

 

Tippe ja-hmm: ID: tipper 74,5 cm og en vekt på 8640 gr:)

 

Og Molle sin-fikk ikke med meg hva du skrev han veide sist, men tipper fordet: han er 75,5 cm lang og veier 10 kg akkurat;) (har han nådd 10érn mon tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!!!!

 

Jeg skal tippe på de som tippes skal, men jeg må få litt mer tid.

Fler som tipper på O.????

 

1D? Tilbake??

 

Simba orker du nå??

 

Mtg får ikke lov:)

Molle får ikke lov:)

 

Svanine tippe?

 

Tiny har tippa 11270

Ama har tippa11000

 

Cat????

 

Prinsessa Tippe tilbake da :_) hilsen "ålvaystevinner"

 

Henger tydeligvis ikke helt med jeg. Mtg trenger du en kos kanskje???

 

Er det slik at CE må ta vaksine denne uken?

 

Svanine forstår ikke helt jeg, her sover store gutter på magen:)

men E har kanskje aldri sovet på rygg så???

Svanine (igjen) det er egentlig lettere å dra på treff når du er der, enn når du tenker på det ikke sant??

 

Vi har bada i sjøen i dag og det var digg. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! diggdigg digg

 

Står deres barn på to ben og vifter med to armer og gliser til deg og er så stolt når de leker :)

 

 

Må ut å fange løst barn.,........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ce kan umulig være mer en 72cm og med all den gåinga kan han ikke veie mer en 9340 det er min mening da.

 

det er synd det med politiet. men det ordner seg nok. det med hva naboen tenker er ikke noe å bry seg om for de tenker sitt uansett.

 

det var bra med en vellykket camping. får invitere flere senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en diskusjon her hva er best for de små. skjøen eller basenget.

 

baderinger eller armringer

 

noen synspunkter???? noen ekspertise.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsom nabo, ama :-/

 

Badering er falsk trygghet, de kan nemlig tippe rundt.

Det er kaldt her!

 

Tipper 11520 og 73 på O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heisann Mr.Herk :D

 

Altså jeg inv. ikke noen på samping jeg! Bare så jeg har sagt det:) Ama var alene og trengte vel selskap el no el kanskje det var betalt besøk-humf!

 

Du er ok du og Ama og synes du er søt med rufsetufsehår jeg:)

 

Må og si at -ja jeg har "stort" hus men har da ikke sengeplasser til 4-5 familier heller..hehe. Men for all del, let me know så rer jeg opp det som er.

 

Ta bilder av fine leiligheta di og senda mail cat:) *klappepåflinkehodettilcat*

 

Babysvøm var superkult! E var helt turborotte. Sprella som en gal og skulle overalt. Måtte til slutt slippe han så han skjønte han ikke kunne svømme enda og at det var dypt. Ble _litt_ roligere etter det. Svømminga er 17:15 nå, så er litt mindre stress-digg. Men de kunne godt ha kosta på seg et par knagger i dusjen!!

 

Som nevnt så spøy E. Mengder! Satt i det en stund og for han hyla jo ikke så trodde kanskje han kom til å sovne. Reiseseng har netting og det er noe dritt å vaske!! Spøy ut hele senga (2 dyner, pysj-puta klarte seg faktsik) og ut gjennom nettingen?! og masse inn i skapet vårt for selvfølgelig stod døra åpen. Veldig godt å ha Ama der da. Skjønt hadde hun ikke vært der kunne jeg jo lagt E i den andre senga;)

For å toppe det hele så bæsja han under lur1. Gjør ofte det men nå bajsa han mengder! Hadde sivi ut på begge sider nedover lårene. Slikt klør og d amå man klø og klart man må tafse rundt på senga med bajsfingre etterpå. Jakkiii! Som nevnt er det ikke kult med ting i nett...

Han var i superhumør på ettermiddagen da, kanskje ikke så rart:)

 

hahaha gullbrød og mandelstang;)

 

Tipping LT: 8595, 75, 46

 

Ama..eh..joa for all del..hehe. Sist var han ikke 9 engang men ok.

 

hahaha alltid på rygg, nei så overaskende kommentar;) Hørt mer om vogn?

 

svanine, truru du kommer tilhelgen? Kan fint svare på fredag, ittno stress, men bare tenkte om du hadde bestemt deg. Og ja TIny du får lov å komme, men skal du sove her får du ta med reiseseng og sovepose..hehe. Ja og spørre svanine om lov. ;)

 

cat, deg gidder jeg ikke be, du får bare komme og gå som du vil:)

 

Kommer etterhvert nytt ukens bilde hos meg, Herk og mtg:)

 

Takk for masse amaklær forresten:D Og Mtg, var vel ei bukse her du skulle ha?

 

Sessa, E koser også mye gulv. Ser teit ut.

 

GRATTIS MED BRYLLUPSDAG:) som var..

 

Superkjipt med stein, men da fikk H en påminnelse om at han faktisk har puttet den ringen der! ;)

 

jada jabbkabb, ferdig nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke tenkt til å gå fra ham i vannet i baderingen da!!! Bare ha det som en "avlastning " i vannet

 

 

Dere babysvømmere de har vel forlengst sluttet å ha den derre lukke refleksen, men hva gjør man på "babysvømming" med babyer på 1 år da???? Noen tips om hva vi kan gjøre i vannet???????????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den frustrasjonen der Ama...Husker namsmannen var her og taua ut bil av garasjen. Ikke så kult ovenfor naboer det heller. Og mannen må jo være smårar?! Det vet vi vel kanskje. Kunne ikke snuten flytta bilen 1 meter da??? Teite politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purken gjør ikke mer enn nødvendig og hva naboen angår så skal dere ikke tenke så mye på det Tenk heller at dere ikke er helt bak mål og om naboene tror det så er det de som er helt bak mål.!!!

 

Som dere ser har gubben blitt dibber!!

Har i grunn hatt en festlig dag hvor han har gjeta på forkortelsene deres

 

HS= Heimdal Sentrum

 

LH=???????????? hæ??? LH var ikke det pappan??

 

Nå går alt så meget bedre han har endelig forstått hvem L og L og L er (oghvem som "eier"hvilken L)

 

er ikke så enkelt da med 2xA 2XE 2xL +L 2xT hehe

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, flere mr-dibbere jo :)

 

Har jeg tippet på O?? hehe, husker ikke jeg, men ser sånn ut...

 

Badering med armringer er en safe ting! Litt mye kanskje, men da tipper ikke ungen rundt..

 

Tiril hadde feber igår kveld/natt av uforklarelige grunner... Den bare kom plutselig snikende på ettermiddagen igår og fortsatte utover natten. Det igjen resulterte til småsutrende unge mellom 2-4... Morgen 8 uten feber.. Merkelig.

Vært en liten tur i bgh siden formen var super på morgenen, men når mamma henter og mammma er hjemme er man super kleng og overnervøs for at mamma skal stikke av igjen...

Nå kom jammen meg feberen snikende igjen ikveld - tenner?? Sikler litt og lukter søtt av sikkelet - halsvondt? Får vente å se om det kanskje kommer noen jeksler snart eller om det bare er en liten forkjølelse.

 

Noen som har sett noen fine høstjakker til jente? Prøvde å titte etter det igår, men var bare tøffe guttejakker (vel, ikke mange da..) Har de kanskje ikke kommet i butikk enda eller finnes det bare fra 86?

 

Bare 2 dager igjen på jobben :)

 

Skal tippe på LT også: 9340 og 72 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie er ikke det liksom å ikke være på jobb???

Måtte skynde meg inn i sted for tull med to kasser og da blir det vanskelig når eneste på jobb har jobbet i butikken tre ganger tidligere. Men flink pike, fikk fikset så hun kunne ta i mot betaling til jeg kom. Jeg ble ikke så klok på kassene så jeg må inn igjen i morgen tidlig og ordne opp og telefonere og æsj og fysj og kjente jeg fikk høy puls i det jeg tok telefonene når jobben ringte. Kun kort tid igjen nå! Klarer ikke være verdens beste på alle arenaer på en gang så da holder jeg meg til å være verdens beste mamma og kone!

 

mtg: er en klem på sin plass kanskje?

 

Herk: skal tippe på O, da... men hva er målene? Fant ikke i tråd, men er litt trøtt... titte på traaden kanskje.... hmmm... tittet og ble ikke særlig klok... er så dårlig, men gjør det kun til ære for deg: 11 000 og 75 kanskje? Så på ukens bilde og det så jo ut som en stor og god gutt!

 

Mr. Herk: Jeg er altså mamma'n til KL! Og LH er learning house (ikke sant mol?). Og jeg vil vel tippe babybadering er tryggere enn sånn vanlig badering. (og jeg er nesten ekspert... er i hvertfall i bransjen)

 

Ama: Kjipt med nabo'n. *ristepåhodet*

 

Tipper ikke på flere jeg as. Har liksom ingen forutsetning for noe som helst. Og hodet er slitent!

 

L holdt det gående i natt og stress med jobb. Mamma måtte komme og passe litt for mann skulle trene. L syntes det var topp og fikk babusjka (vet ikke hvordan det skrives, jeg!) av mormor fra ukraina. Gøy å leke med altså! Veldig fornøyd når jeg kom hjem. La seg ni! Dvs. Liten tid for mor og far uten barn! Men hun sov i to og en halv time før i dag så fikk jo litt tid da. Men ventet jo ikke at barn skulle sove så lenge så brukte jo ikke tid så fornuftig. Fikk ryddet litt da.

 

Ama: 5 dager til stor frøken!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alså 9mdrkontroll 24. 4 veide han 10600 og jeg husker ikke hvor lang han var skrev på forrige tråd var det 74,5?????????????????????????????????

 

 

Ja vi ser etteer baby badering da. takk eksperter:)

 

O badet som en helt i dag GUUUUUD så gøy altså bade i sjøen flyter bedre der pga saltvannet.

 

Vi var ute å spiste i sta på stamfavorittrestauranten.

Kom ned og spurte om det var åpent(siesta tid) Mannen løp bak og spurte og Antonio kom ut og så at for oss så holdt de åpent (tok egentlig siesta på kjøkkenet) vi koste oss og de som jobbet der tok seg en middag/siesta samtidig Da O fikk krabbe løs så krabba han bort til dem og de syns det var rasende festlig

 

Kalte han som vanlig grande :)

fora ham med allverdens og kløyp ham i lårene og gliste

 

Fikk STOOOR baileys on the house

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mater jo ikke barn, er ikke vant til at de vokser så mye, men med kallenavnet grande så får jeg vel gå opp til 11200 og 78, da... men målene du oppgir stemmer ikke med traaden. Stoler på deg og dette er min tipp. Tar gjerne til takke med jumbo plassen, jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krever tipp fra sessa på ce!

 

Havet er bedre da det ikke innholder klor vil jeg tro. Basseng er bedre for de små om det er bølger. Basseng er det tryggeste for skulle ungen gå under er det lett å finne/se og plukke opp igjen. Havet er digg. :)

 

Herkene skriver veldig likt..trodde en stund det var en bløff.

 

Baderinger? Hallo? Plopp under med hodet da jo:)) Jeg ville ikke kjøpt babybadering (om det menes slik med kryss i bånn).

1. Jeg har hørt at de kan være farlige.

2. Ungen vil gjerne ut og inn av den baderingen og da er det enklere og raskere med vanlig.

3. I vannet må det da være pes å få tredd ungen oppi en sånn.

4. Koster gjern en hel del mer enn vanlig ring.

 

Sikkert fin om man vil slippe ringen, men kan nevnes at E hang i vanlig badering "alene" (altså uten at jeg holdt) fra han var 7-8mnd. Ja det kan hende de plopper under, men da lærer de seg å holde seg fast. Litt vann over hodet er ikke farlig:)

 

Om dere kjøper vanlig, så kjøp liten diameter da, eller ikke den største iaf.

 

Min mening:)

 

Herk du har oppdatert på traaden.

Mtg du har oppdatert på traaden.

Molle har oppdatert på traaden.

 

Nå er det natten for lenge siden!! Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen fruer.

 

hs kl 13:15. Sprøyter:( Håper ikke han får særlig reaksjon på de.

 

Klemmepåmtg

 

Hvordan går det med ryggen Simba?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...