Gå til innhold

*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* TRÅDEN 26 *:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*


*1D*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da er det på tide å gratulere ham da kanskje?

 

Gratulerer Edvard!

 

Har gratulert tidligere også da.

 

Håper dagen har vært fin, virker jo sånn.

 

He he svanine. så på bildene, nam nam.

Ja jeg har smakt på pulverkaffekorn flere ganger og jeg kan ikke si jeg deler guttas begeistring.

 

Jeg har vært hos dyrlegen med Herkules i dag, fikk inntrykk av at de mener han bare er gammel og det som hører med.

Dama kunne ikke stort om ildere da men. ISH jeg savner dyrlegene min snufs!!

 

nå er det snart natten kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart tid for bursdag da :D Kommer når Linea har våknet, men blir bare meg og lilleL for Mr. T venter på en som skal komme og se på motorsykkelen hans.

 

Jeg har visst klart å kaste de mam flaskene et svakt øyeblikk jeg, molle. Var jo så sikker på at de sto i skapet hjemme, men det gjorde de ikke! Sorry, ellers skulle du fått de av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig bursdag, mol:D

Synd jeg ikke fikk blitt lenger. Var hyggelig å se dere alle sammen igjen, selv om det ble et kort gjensyn med noen av dere ;P

 

Dra på party jeg nå :))

 

God tur til syden Herk!! *ikkesårentlitemisunnelig*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for i dag jenter!

 

Takk for oss oss og god mat og kaker.

O. var en reser på husken Så gøy!

 

Nå er jeg stappmett på middag, og nå må jeg pakke tror jeg:)

 

Håper O får sove til vi må ta han ut i bilen

 

Kos dere som skal på party.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig bursdagsfest :-D

 

Vi kosa oss veldig, både store og små! Men hvor er egentlig solbrilleetuiet mitt?

 

Lagt ut bilder på smug forresten.

 

Vi får middagsgjester i dag. Studievenner, ikke sett de siden før gutta ble født. Blir koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leiter etter solbrilleetuiet ditt:) Jeg hadde lagt det i postkassen etter at du hadde glemt det for at Molle skulle hente det, men så glemte hun det. Sambo hadde da sett etuiet og ikke fått det med seg at det var jeg som hadde lagt det der. Han hadde lagt det i gangen vår, men husker ikke hvor det ble av. Så skal høre med sambo sin bror om han har tatt det. Så det er blitt ett "husker du" prosjekt.

 

Det var morro med bursdagfest i går ja:) Var vel hjemme nærmere kl 01-litt seig gjest ja. Og sambo holdt ord-han sa han skulle komme på nachspielet;) Litt sliten i hue i dag-skulle tro jeg har vært på fylla.

 

Må kle på vesla, mamma og mannen kommer innom her før de drar videre til gardermoen. Kanskje rydde litt også?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selge simo kombi vogna, hvor mye synes dere jeg skal ta for den.

 

Her er link til bilder for de som ikke husker hvordan den ser ut

 

http://pic6.piczo.com/go/pageeditor?g=46097060

 

Det er en 2006 modell, pent brukt :)

Vi betalte 4000,- for den. Følger med stelleveske og regntrekk (verdi ca 850-900 totalt). Så kan jo si at vogna + utstyr kom på nesten 5000,-

Det følger ikke med madrass, den er borte.

 

Noen tips til hva jeg kan ta for den? Tenkte å legge den ut på Finn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke hva du kan ta jeg, Cat- vanlig er jo halvpris, men den er jo ikke brukt så mye/lenge-så legg den ut for 3000? På foreldre og barn messa så lå den type simo vogn jeg har på 2999 kr. (ny og med stellevekse- ikke regntrekk)

 

Jobb i morgen, får nok ikke tatt synkronklipp i morgen-tenkte å jobbe overtid siden andré ikke er hjemme tirsdag og onsdag og jeg tar fri. Tjene litt peng...

 

Snart leggetid tenker jeg-trøtt og susen i hue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

 

Takk for lystig lag. Gikk smurt da! Rakk ikke bli svett engang jeg. Dere er supre gjester som klarer dere selv altså. Og ingen sutring og skriking og masing (hørte jo litt fra trøtte barn da, men ikke noe å snakke om) Den mest klengete ungen var faktisk Edvard. Men ble bedre etter en sov da.

 

Koselig du fikk kommet lell pt, og du-jeg tenkte ikke på at du ikke takket for deg før jeg fikk sms jeg:))

 

Leit du ikke var her Simba! Ja også deg da 1D, men hadde liksom ikke regna med at du kanskje kom.

 

Tusen takk for mange fine pakker!!!

 

Tror jeg skal reformulere inv. neste år. "..varer til sistemann går hjem" Vel det var kl 12 i DAG det!! Så 1 døgn varte festen. Men moro det da:) Ama ble jo igjen og la Leo her. Mtg ble igjen her-ptg tok med G hjem. Amamannen kom etterhvert. Sattpå verandaen og pilsa og KBa. Så koselig atte. Mye rare bilder..og på et tidspunkt satt alle med klærne til Ama på seg;)

 

Jeg har vært så fyllesyk som jeg ikke trodde det gikk av å bli. Sov mer eller mindre til 18!!! Drakk ikke så mye egentlig, men kroppen var vel utslitt etter helgen. Var en del mas før helgen og kan man si. Heldigvis var M hjemme i dag og E har vært som en drøm.

 

Nå skal han bare gå forresten. Og bestemme veien selv. Han illskriker om han ikke blir leid eller om vi leier feil vei. Slitsomt! Hvorfor bli SÅ sint da?!

 

Dagens tips 1: Ikke la hvitløksgreier renne ut i kjøleskap med kremkake i! (helst ikke uansett men..)

 

Dagens tips 2: Sett opp gjerde og ikke tro begge to at partnern har kåll på ungen. (fant Edvard krabbende ute i veien. Bilveien!)

 

Dagens tips 3: Aldri drekk mer!

 

Da trur eg jeg tar kvelden.

 

Bøfn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuh, en liten pust i bakken!! Rydder og vasker som en gal her!!

Men skal snart til mamma på middag for jeg vil ikke "skitne" til mitt super rene kjøkken :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle reist til Spania eller???????

Lykke til med vask cat blir sikkert bra!!

 

Flyturen i går gikk veldig bra, ikke det at det ikke er slitsomt å fly med en 1åring som ikke vet at man kan sitte stille. Han sovnet på vei opp og sov 45 min. Sov seg igjennom all blablabable fra flyvetinnen, men våknet når en dust som smelte igjen hattehyllen.

 

hadde verdens greieste medpassasjer ved min side da. Han tullet og tøyset med O og tok ham med i midtgangen osv.

Greit å ikke ha en "grinebiter" på siden liksom.

 

Så bursdagen ble langdryg ja ja nå kan vi angre på at vi ikke dro direkte:)

Nei men jeg tror vi fikk slappet litt mer av enn om vi skulle stresset oss ferdig til selskap og så rangle hele natten med dere hihi:)

 

Ugh! O falt i går og det kom masse blod ut av munnen hans, silblødde, det var ekkelt. Vi så ikke hva som skjedde noen av oss og ble litt sjokka.

 

jeg tørket og tørket blod for å lokalesere skaden og til slutt så så jeg de bitmerkene i tunga hans. stakar! Ikke godt å være overtrøtt og så bite seg å få auau.

Ja ja etter litt blodtørking o g et glass vann så smilte han igjen.

 

Her er det varmt!!! og O har badet i bassenget idag Suksess!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vært i Spania, ja...

 

Fint å høre at det var vellykket bursdag!

 

Skal du ikke spare vogna til neste unge da, Cat?

 

Simba feiret 5 årsdagen sin i helga, store gutten!

 

I dag tidlig leverte LH samme type dritt-overalt-bleie som på fredag. Men i dag hadde han vett til å gjøre det FØR A dro på jobb.... ;-p

Og så kastet han opp midt i frokosten, og har blitt snørrete feberunge utover dagen.

 

Kom snart tilbake dere som ikke har vært her på ei stund!!! Ja, dere andre også da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil til spania!!!!!

 

Har jo kjøpt ny vogn simba, så simo'n blir dumpa hvis det kommer en baby til. Kjøper da heller en sånn bag til å sette på understellet til quinny'n.

Lurte på å legge ut vogna til 2800,- høres det greit ut??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2800 er et kupp:) For den ser jo ikke brukt ut! Men lettere å få solgt til den prisen. Ferdig i heimen da? Blir nok så bra. Du får ta noen bilder selv av det reneste mest ryddige huset ditt noen gang har vært:)) (eller?)

 

Hatt Tiril innom i dag. Tiril liker trommer. Tiril er ikke redd for trommer. Tiril spiller trommer intenst og høyt og lenge og masse. Edvard pirker litt med riktig pinne.

 

E tok morran kl 4-5. Var og våken kl 3. Helvetesnatt! Første lur begynte kl 7. Kl 7 liksom, hallo?! Da man skal stå opp. Sov til 9 og trøtt 10. Tyna til 12 da jeg regna med han ikke sov flere ganger. Sov til 12:30 og sovnet for kvelden 19:30. Meste av tiden mellom der var preget av surv og kleng og gråt og kje. Gikk lang tur for å drøye tid. Ble svett jo. Må ikke finne på slikt igjen.

 

I morgen får jeg ama-besøk. Hun skal på camping i Fet. Gler meg! Blir kos. Jeg skal få pankak.

 

Ryktene sier noe om at jeg kanskje får tvillingbesøk til helgen, med mulig overnatting? Og med mtg her på lørdag... God Im pop:))

 

E skal fortsatt helst gå hele tiden og bestemme veien selv. Ikke moro for rygg, men heldigvis har jeg så kort vei til bakken (les lav) så klarer meg ok.

 

Noen tips? E kaster alt mellom sprinkla til trappa. Går det ikke gjennom trøkker vi på og går det fortsatt ikke hyler man og sier mor nei så hyler man og mens man fortsetter å presse ting ut. WHYYY?! Den koppen i boksen cat er god kvalitet..hehe. Utrolig nok hel enda.

 

Håper på en bedre dag i morgen, med blid fornøyd unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings og det er kaldt!

 

Forresten; vi glemte å feire tvdagen simba. Og kom deg opp fra støvet Moll, det er nok mye verre å passe andres barn som er tette i alder enn egne. Hadde bare glemt å si det.

 

Takk for englesmser, jeg svarer ikke/sender ikke videre kjedesmser av rent prinsipp, men er koselig å få da :-)

 

LH syk i dag? God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt ja- merker at høsten nærmer seg. Selvom det er sol og slikt så er det en kald gufs. Og sender ikke videre kjedesmsér/mailer jeg heller (eller til de sterkt overtroiske venninnene mine så sender jeg den i retur;))

 

Mo: du er ikke pop-det er bare det at vi er støttekontaktene dine- vi får betalt for å avlaste M litt;)

 

Leo jodla og grein i 25 min før hun sovna nå- men no sover hun- oppå alle bamsene og oppå dyna.

 

Pakke ned litt småpakk;) Og noen øl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edvin ligger i senga og sover på rygg. 10.5 mnd gammel. Hihi. På rygg altså. Fnise litt til. Har jeg fått stor gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :)

 

Her prøvde Tiril seg på en tidlig morgen (dvs 6.15) fordi far absolutt måtte bråke så vanvittig når han skal på jobb.... Men heldigvis var jenta trøtt og sovnet på et blunk :) Morgen 8.20! Mor fortsatt trøtt fordi far må bråke så mye.... blæææh (dumme mannfolk)

 

Tiril har hatt 2 dager tilvenning i en stusselig familie barnehage.. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men det ordner seg nok.. Er hjemme hos en dame (likner mer dagmamma opplegg enn barnehage, eneste forskjellen er vel at hun får støtte fra kommunen og det kommer en førskolelærer 1 dag i uka). Og hun skal være der sammen med 3 andre jenter.

Det har forresten gått veldig bra, men har ikke vært der så lenge om gangen enda. Skal sove der imorgen.

 

Den dumme jobben min kan noen andre få av meg nå altså!!! SØkte jo 3 dager permisjon med lønn for tilvenning og fikk det, men i forrige uke (torsdag) skal de plutselig innskrenke på permisjonen. Så jeg må komme noen timer å jobbe idag og imorgen. Men idag var vi jo også bare på besøk i bhg'n og imorgen skal vi bare stikke oss litt unna... Så ikke jobbing på meg idag, men må komme noen timer imorgen....

 

Sånn da har jeg blåst ut litt idag :)

 

Campingtur i fet hørtes moro ut :) Invitere flere neste gang? Jeg er også ledig i helga, StoreT jobber hele helgen *hinthint*

 

Grattis med storegutt som ligger på ryggen å sover!! Tiril kom også over den ligge på magen sovingen etter en stund, men nå er pån igjen. Er som mamman sin, liker best å ligge på magen.

 

Fått solgt vogna Cat? Lyst på ny vogn jeg også, men aner ikke hvem.. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger vi bare på rygg..... ;)

 

Ikke fått solgt noe vogn enda nei, men har vært mange inne å titta på annonnsen da. Enda en ny vogn, tiny?? Hva med speedi vogna du kjøpte da? Men selger du bode emmaljunga vogna di og speedi'n så kan de kjøpe nye vogn for de pengene. Ikke noe vits å spare vogn til nummer 2, for vil ha ny vogn da også ;)

 

Ikke fått noen invitasjon til camping heller!! Synd du må jobbe i morgen da Tiny ellers kunne vi rotta oss sammen i LS i morgen, for må nemlig en tur for å levere noen papirer til megler.

 

Hatt takstmann her og fotograf. Fikk skryt for den gode smaken min og for at jeg hadde ryddet og gjordt det så fint her. Var en fryd å ta bilder sa han og var ikke noe problem å ta fine bilder når man hadde ordnet og fixet sånn som meg!! :D :D :D

Jeje, men har nå ikke sett bildene enda da, så skal ikke ta jubelen helt på forskudd.

På badet var det fuktskader, men det hadde vi sterke mistanker om fra før. Så det må skiftes plater på hele den ene veggen. Men hadde ikke så fryktelig mye å si for taksten da, så who cares! Gleder meg bare til å bli kvitt denne rønna!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra hytta... skulle egentlig være til fredag/lørdag, men kaldt og ikke så gøy da. FIkk bada, vært på strand og kjørt båt i helgen så mannen er fornøyd.

 

Vi hadde to års bryllupsdag i går, bare så dere vet det. Skulle feire med kino og krabber, sv. skulle ta L, men så satt vi i 1,5 timers kø til Larvik (hadde vært i Arendal på besøk hos svigerinne) og kino i Larvik sender bare drit og krabber var utsolgt. Ble altfor mye entrecot i stedet! Au i magen og to turer for nr to! Deilig!! Og freddan for å feire, av typen "kjapp deg for jeg orker egentlig ikke".

 

L har kommet i trass alder. Sutrer masse, men lurer på jeksler, for henda har aldri vært så mye i munnen. MEN hun legger seg ned på magen med hodet i henda og skriker sånn sinna skriking. Blir sprø av det. Hun er sånn som CE, som helst skal gå og bestemme vei selv, og aue ryggen, men sånn får det gå... Leier ofte ene hånda og da er det greiere. Kunne jo liksom begynne å gå når vi vet hun egentlig kan. Hvorfor være så feig??

 

L gjør så mye rart for tiden. Sitter på rompa og skubber seg bak over. Legger seg flatt og koser gulvet, er veldig opptatt av hva som skjer under sofaen og i det hele tatt! Men sove gjør vi på magen. Og bæsje gjør vi hele tiden. 4 ganger hittils i dag. Arv fra far tror jeg. Forklarer hvorfor man ikke har bikket 9 kilo.

 

Hørtes ut som CE ble feiret som seg hør og bør!

 

Sjalabais!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...